Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 41485381 |
Місцезнаходження: | 65107, Україна , Одеська обл., м. Одеса, вул. Канатна, буд. 83 |
Контактна особа: |
Марія Діброва +380487148515 uks.ooda@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 травня 2020 19:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 травня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 травня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 червня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 04 червня 2020 15:05 |
Очікувана вартість: | 10 661 890,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 53 309,45 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 53309.45 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Замовник має право при наявності бюджетного фінансування, перерахувати Підряднику аванс для придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів і обладнання в розмірі до 30% вартості робіт. Авансовий платіж є правом Замовника, а не його обов’язком. Замовник вправі відмовитися від перерахування авансового платежу Підряднику, а останній не вправі вимагати обов’язкової сплати такого платежу. | Аванс | 30 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | Розрахунки Замовником проводяться тільки за фактично виконані роботи у термін на протязі 30-ти (тридцяти) календарних днів з моменту підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, та тільки в межах бюджетних призначень. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за надані роботи здійснюються при отриманні Замовником бюджетного призначення на фінансування цих робіт | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 травня 2020 15:01 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
27 травня 2020 15:00 |
Ананьїв.pdf | |
27 травня 2020 15:00 |
ТД Анаьїв.pdf | |
19 травня 2020 19:26 |
План фінансування до договору.pdf | |
19 травня 2020 19:26 |
Додаток 7.pdf | |
19 травня 2020 19:26 |
Додаток 6.pdf | |
19 травня 2020 19:26 |
Додаток 5.pdf | |
19 травня 2020 19:26 |
Додаток 4.pdf | |
19 травня 2020 19:26 |
Додаток 2.pdf | |
19 травня 2020 19:26 |
Додаток 1.pdf | |
19 травня 2020 19:26 |
Графік до договору.pdf | |
19 травня 2020 19:26 |
Додаток 3 Ананьїв.pdf | |
19 травня 2020 19:26 |
Додаток 8.pdf |
27 травня 2020 15:01 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
27 травня 2020 15:00 |
Ананьїв.pdf
|
||||||
27 травня 2020 15:00 |
ТД Анаьїв.pdf
|
||||||
19 травня 2020 19:26 |
План фінансування до договору.pdf
|
||||||
19 травня 2020 19:26 |
Додаток 7.pdf
|
||||||
19 травня 2020 19:26 |
Додаток 6.pdf
|
||||||
19 травня 2020 19:26 |
Додаток 5.pdf
|
||||||
19 травня 2020 19:26 |
Додаток 4.pdf
|
||||||
19 травня 2020 19:26 |
Додаток 2.pdf
|
||||||
19 травня 2020 19:26 |
Додаток 1.pdf
|
||||||
19 травня 2020 19:26 |
Графік до договору.pdf
|
||||||
19 травня 2020 19:26 |
Додаток 3 Ананьїв.pdf
|
||||||
19 травня 2020 19:26 |
Додаток 8.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
Відповідно до п.6 Розділу 3 Тендерної документації для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати наступні документи:
1) перелік та обсяги робіт, перелік обладнання, меблів та інвентарю згідно з Додатком № 3, без зазначення вартості окремих складових робіт та переліку обладнання, меблів та інвентарю;
2) інформацію щодо виробника кожної позиції (зазначити оригінальне найменування, країну місця реєстрації) і кількості устаткування, меблів та інвентарю додатку №3 до даної документації;
4) Оригінали або копії висновку (висновків) державної санітарно-епідеміологічної експертизи на меблі медичні спеціальні та меблі медичні корпусні (дозволяється подання висновків загальних та/або на кожну позицію окремо).
У Додатку №3 до Тендерної документації серед найменування робіт та витрат що визначені Замовником як предмет закупівлі міститься перелік медичного устаткування, техніки, меблів та інвентарю, який Переможець закупівлі повинен поставити та встановити у майбутній амбулаторії загальної практики сімейної медицини, а саме: офісні та звичайні меблі, комп’ютерна техніка, медична техніка, медичне обладнання та устаткування.
Вважаємо, що умови тендерної документації містять вимоги, що суперечать та не відповідають вимогам діючого законодавства в частині визначеного Замовником предмету закупівлі.
Відповідно до Порядку визначення предмету закупівлі, завтердженому Наказом Мінекономрозвитку №454 від 17.03.2016 р., предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками шостого – десятого знаків Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.
Якщо під час здійснення замовником закупівлі товарів передбачається також закупівля послуги (послуг), пов'язаної (пов'язаних) з поставкою товарів (зокрема послуги з транспортування, установки, монтажу, наладки, інсталяції програмного забезпечення, навчання персоналу тощо), предметом закупівлі в такому разі є товари за умови, що вартість такої послуги (таких послуг) не перевищує вартості самих товарів.
Визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 22 частини першої статті 1 Закону за об'єктами будівництва та з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 “Правила визначення вартості будівництва”, прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293, а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 “Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт”, затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників другої – п'ятої цифр Єдиного закупівельного словника.
Так, при вирішенні питання щодо проведення будь-якої закупівлі, яку замовник має здійснити за процедурою, встановленою Законом «Про публічні закупівлі», окрім визначення певних умов щодо кваліфікації учасника, технічних характеристик предмета закупівлі, замовнику насамперед потрібно правильно визначити сам предмет закупівлі.
При цьому предмет закупівлі — це товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі) (п. 18 ч. 1 ст. 1 Закону № 922).
Разом з тим законодавець передбачив, що замовник визначає предмет закупівлі в порядку, встановленому Наказом Мінекономрозвитку №454 від 17.03.2016 р. (далі – Порядок).
Як передбачено абзацом першим ч. 1 ст. 2 Закону від 25.12.15 р. № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон № 922, цей Закон застосовується до замовників (бюджетників) за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або і перевищує 200 тис. грн., а робіт – 1,5 млн грн. Отже, положення Закону застосовують до всіх закупівель товарів, що здійснюються замовником, за умови що вартість предмета закупівлі товару або товарів дорівнює або перевищує 200 тис. грн.
Визначення понять «предмет закупівлі» і «товари» наведено в п. 18 і 32 ч. 1 ст. 1 Закону. Предмет закупівлі – це товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Товари – це продукція, об’єкти будь-якого виду та призначення, у тому числі сировина, вироби, устаткування, технології, предмети у твердому, рідкому та газоподібному стані, а також послуги, пов’язані з постачанням товарів, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих товарів.
Послуга - будь-який предмет закупівлі, крім товарів і робіт, зокрема, транспортні послуги, освоєння технологій, наукові дослідження, науково-дослідні або дослідно-конструкторські розробки, медичне та побутове обслуговування, лізинг, найм (оренда), а також фінансові та консультаційні послуги, поточний ремонт (згідно п. 17 ст. 1 Закону). Якщо під час здійснення закупівлі товару Замовник передбачив закупівлю супутньої послуги (з установки, доставки, монтажу даного товару тощо), то предметом закупівлі в даному випадку є товари, за умови, що вартість послуги не перевищує вартості самого товару.
Роботи - проектування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого та невиробничого призначення, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт (згідно п. 22 ст. 1 Закону).
Так, згідно з Порядком предмет закупівлі робіт визначають за об’єктами будівництва та з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013. ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 установлює основні правила з визначення вартості нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту та технічного переоснащення будинків, будівель і споруд будь-якого призначення, їх комплексів, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури, а також реставрації пам’яток архітектури та містобудування.
Також, відповідно до п. 3.12 розд. 3 ДБН А.2.2-3-2014 об’єкт будівництва — це будинки, будівлі, споруди будь-якого призначення, їх комплекси або їх частини, лінійні об’єкти інженерно-транспортної інфраструктури.
Як передбачено п. 3.3 ДБН А.2.2-3-2014, будинок — це різновид будівлі, яка призначена, як правило, для проживання та обслуговування людей.
Будівля — це різновид споруди, що складається з несучих та огороджувальних або сполучених (несучо-огороджувальних) конструкцій, які утворюють наземні або підземні приміщення, призначені для життєдіяльності людей та виробництва продукції (п. 3.1 ДБН А.2.2-3-2014).
При цьому згідно з п. 3.22 ДБН А.2.2-3-2014 споруда — це штучно створений об’ємний, площинний або лінійний об’єкт, що має природні або штучні просторові межі, призначений для досягнення певних цілей.
Комплекс (будова) — це сукупність будинків, будівель, споруд будь-якого призначення, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури, об’єднаних цільовим призначенням, зведення яких здійснюється, як правило, за єдиною проектною документацією (п. 3.8 ДБН А.2.2-3-2014).
При цьому, як передбачено п. 3.25 ДБН А.2.2-3-2014, частина будинку, будівлі, споруди — це визначена проектною документацією на реконструкцію або капітальний ремонт частина існуючого об’єкта, введеного в експлуатацію в установленому порядку.
А лінійним об’єктом інженерно-транспортної інфраструктури вважають наземні, надземні або підземні лінійні об’єкти для пересування людей, транспортних засобів, вантажів, переміщення рідких та газоподібних продуктів, передачі електроенергії тощо (п. 3.9 ДБН А.2.2-3-2014).
ДБН А.2.2-3-2014 містить також визначення таких термінів, як «проектні роботи», «будівництво», «нове будівництво», «об’єкт виробничого призначення», «об’єкт невиробничого призначення», «реконструкція», «технічне переоснащення», «капітальний ремонт» тощо.
Так, у залежності від предмета закупівлі, визначеного замовником відповідно до Порядку, придбання здійснюється шляхом застосування однієї з процедур, передбачених статтею 12 Закону, керуючись вартісними межами, встановленими у частині першій статті 2 Закону для товарів і послуг окремо.
Нам відомі положення ст.. 317 та 318 ГК України, та ст..839 ЦК України, однак враховуючи чітке визначення Замовником точного переліку медичного устаткування, меблів тощо, будь-який договір підряду на закупівлю та встановлення таких меблів, обладнання не є складовою частиною процесу будівництва відповідно до діючих норм ДСТУ та ДБН.
В зв’язку з тим, що наведені у Додатку №3 до тендерної документації офісне, медичне устаткування, меблі та інвентар не є частиною будівельного устаткування, не відноситься до будівельних робіт чи пов’язаного із цим обладнання відповідно до діючих ДСТУ, ДБН, вважаємо, що положення тендерної документації щодо необхідності надання Учасниками інформації та документів щодо наведеного вище медичного устаткування, меблів та інвентарю (п.6 розділу 3, Додаток №3) не відповідають вимогам діючого законодавства в частині визначеного Замовником предмету закупівлі, а отже підлягають виключенню.
Також, наведені вище вимоги щодо необхідності надання Учасниками інформації та документів щодо медичного устаткування, меблів та інвентарю (п.6 розділу 3, Додаток №3), є дискримінаційними та порушують права та охоронювані законом інтереси нашого підприємства.
Так, наше підприємство є профільним приватним підприємством, що спеціалізується на проведенні (виконанні) будівельних та пов’язаних з цим робіт. Наше підприємство не є виробником, постачальником чи дистриб’ютором медичного устаткування, меблів та інвентарю. У нас відсутній досвід в постачанні будь-якого медичного устаткування, меблів та інвентарю. Пошук, вибір та поставка такого обладнання, меблів не є складовою частиною профільної діяльності підприємства, а отже встановлення Замовником таких критеріїв унеможливлює участь у тендері нашого підприємства.
Поряд з цим згідно статті 1 Закону договір про закупівлю - договір, що укладається між замовником і учасником за результатами проведення процедури закупівлі та передбачає надання послуг, виконання робіт або набуття права власності на товари.
При цьому відповідно до частини третьої статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (стаття 22 Закону).
Крім того, ураховуючи мету Закону, якою є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, замовнику під час проведення процедури закупівлі необхідно дотримуватись принципів здійснення закупівель, закріплених у статті 3 Закону, не призводячи своїми діями до штучного та/або формального обмеження потенційного кола учасників.
Таким чином, вважаємо що у разі якщо замовником у розумінні Закону передбачено придбання додаткових послуг (поставка обладнання), така закупівля має здійснюватись відповідно до річного плану (додатку до нього) відповідно до вимог Закону, шляхом застосування однієї із процедур, передбачених статтею 12 Закону, керуючись вартісними межами, визначеними Законом.
На підставі вищенаведеного вважаємо, що передбачені Замовником умови тендерної документації в частині необхідності надання Учасниками інформації та документів щодо офісного, медичного устаткування, меблів та інвентарю (п.6 розділу 3, Додаток №3), є дискримінаційними та порушують основні принципи публічних закупівель щодо вільної конкуренції та недискримінації учасників.
Просимо внести зміни у тендерну документацію в частині виключення дискримінаційних вимог, що відображені у Додатку 3 до тендерної документації та п.6 Розділу 3 Тендерної документації.
Також, звертаємо увагу Замовника, що за тими ж самими підставами Рішенням постійно діючої адміністративої колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №8721-р/пк-пз від 05.05.2020 Замовника було зобов’язано усунути ці ж самі дискримінаційні вимоги із тексту тендерної документації.
Також, слід зазначити, що Замовник не поділяє на окремі лоти так як це може призвести до удорожчання та строк будівництва.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-05-20-000031 ● 6dba77963b1747b1a624f95d411e0f2c
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 травня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 20 травня 2020 14:35 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
20.05.2020 Одеса № 144
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Андрія НОТЄВСЬКОГО від 20.05.2020.
Начальник Олег МУРАТОВ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 20.05.2020 № 144
Перелік
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення
3. UA-2020-05-19-006250-c 19.05.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ
Надання інформації про усунення порушення замовником
Протокольним рішенням уповноваженої особи було вирішено усунути порушення, виявлені у ході моніторингу Південним офісом Держаудитслужби. Додаємо Протокол №122 від 27.05.2020 року
2020-05-27 15:04:15
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 травня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 06 червня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
-
2020-06-01 09:31:04
- UA-M-2020-11-02-000001 ● f73d90f8d63f4bbb8ebb73a405921b26
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 30 жовтня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 02 листопада 2020 09:08 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
30.10.2020 Одеса № 373
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 30.10.2020, службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Андрія НОТЄВСЬКОГО від 30.10.2020.
Начальник Олег МУРАТОВ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 30.10.2020 № 373
Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення
8 UA-2020-05-19-006250-c 19.05.2020 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-11-06 14:48:50
Запит про надання пояснення
Відповідно до наказу начальника Південного офісу Держаудитслужби від 30.10.2020 № 373 розпочато моніторинг процедури відкритих торгів за предметом закупівлі: ДК 021:2015: 45215000-7 — Будівництво закладів охорони здоров’я та будівель соціальних служб, крематоріїв і громадських убиралень, яка проводилась Управлінням капітального будівництва Одеської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) (оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2020-05-19-006250-c).
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 р. № 23, постала потреба в отриманні пояснень від Замовника щодо проведення процедури закупівлі, а саме:
1) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності наданого учасником товариством з обмеженою відповідальністю «МІСТОБУДПРОЕКТ-18» (далі – ТОВ «МІСТОБУДПРОЕКТ-18») забезпечення тендерної пропозиції умовам пункту 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, тоді як у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «МІСТОБУДПРОЕКТ-18» відсутня ліцензія або інформація від фінансової установи у вигляді довідки, яка містить посилання саме на офіційний сайт Нацкомфінпослуг та підтверджує наявність діючої ліцензії, що надає право провадити діяльність?
2) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності учасника ТОВ «МІСТОБУДПРОЕКТ-18» вимогам пункту 2 «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку 1 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям» та не прийняття рішення про розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах відповідно до вимог частини 16 статті 29 Закону, тоді як Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації від 25.05.2020 № 024 не містить необхідної кількості працівників (необхідно не менше 20 працівників)?
3) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності учасника ТОВ «МІСТОБУДПРОЕКТ-18» вимогам пункту 1 «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Додатку 1 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям» та не прийняття рішення про розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах відповідно до вимог частини 16 статті 29 Закону, тоді як у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «МІСТОБУДПРОЕКТ-18» відсутні документи, що підтверджують правові підстави наявності складського (виробничого) приміщення, зазначеного у Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 25.05.2020 № 023 (нежитлове (виробниче) приміщення загальною площею 128,12 м2, розташоване за адресою: вул. Архітектора Вербицького, 1, м. Київ).
Так, учасник ТОВ «МІСТОБУДПРОЕКТ-18» у складі тендерної пропозиції надає договір оренди нерухомого майна від 01.01.2020 № 1, укладений між товариством з обмеженою відповідальністю «АКРОПОЛІС КИЇВ» (орендодавець) та товариством з обмеженою відповідальністю «АБСОЛЮТ-КЛІМАТ» (орендар), щодо частини нежитлового приміщення, загальною площею 80,00 м2 та піднавісу загальною площею 25,0 м2, розташовані за адресою: вул. Канальна, 2, м. Київ, 02081?
З огляду на вищезазначене, прошу надати пояснення щодо обґрунтування рішення Замовника та підтверджуючі документи.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-11-11 10:09:13
Відповідь на запит про надання інформації, оприлюдненій в електроній системі публічних закупівель «Prozorro» UA-2020-05-19-006250-c
Запитувана Вами інформація відноситься до періоду перебування на посаді Уповноваженої особи Дібрової М.С. відповідно наказу т.в.о. начальника управління капітального будівництва Одеської обласної державної адміністрації від 27.01.2020 року, яка на теперішній час перебуває на лікарняному.
Згідно Закону України «Про публічні закупівлі» та Положення про Уповноважену особу управління капітального будівництва Одеської обласної державної адміністрації, Уповноважена особа (особи) - службова (посадова) чи інша особа, яка є працівником замовника і визначена відповідальною за організацію та проведення процедур закупівлі/спрощених закупівель, несе персональну відповідальність за прийняті нею рішення і вчинення дій (бездіяльність), за повноту та достовірність інформації, що оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу, за порушення вимог, визначених Законом у сфері публічних закупівель.
Наказом т.в.о. начальника управління капітального будівництва Одеської обласної державної адміністрації від 05.10.2020 року на посаду Уповноваженої особи призначено Світенко О.В., який не має правових підстав коментувати прийняті рішення іншої Уповноваженої особи.
Коли Діброва М.С. приступить до виконання своїх службових обов’язків, на Вашу адресу додатково буде надана запитувана інформація.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 17 листопада 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 02 грудня 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 червня 2020 15:32
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІСТОБУДПРОЕКТ-18" |
10 259 938,17
UAH з ПДВ
|
10 259 938,17
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Петрушин Станіслав Валерійович |
10 608 580,55
UAH з ПДВ
|
10 555 269,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП АСК |
10 559 990,00
UAH з ПДВ
|
10 559 990,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІСТОБУДПРОЕКТ-18" #42333877 |
Переможець |
10 259 938,17
UAH з ПДВ
|
10 червня 2020 11:22
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 червня 2021 15:39
|
Ананьїв.PDF | укладений |
30 червня 2021 15:38
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2020 13:07
|
Д.У. № 3 до Договору № 31.PDF | зміни до договору |
30 грудня 2020 13:06
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 грудня 2020 15:45
|
Д.У. № 2 до Договору № 31 від 23 червня 2020 р.PDF | зміни до договору |
10 грудня 2020 15:43
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 липня 2020 16:10
|
Договір №31 ДУ №1 від 02.07.2020.PDF | зміни до договору |
02 липня 2020 16:09
|
Електронний підпис | укладений |
24 червня 2020 11:39
|
Договір №31 від 23.06.2020.PDF | укладений |
24 червня 2020 11:38
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 02 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 02 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внести зміни в Додаток 2 "Календарний графік", Додаток 3 "План фінансування робіт", п.5.2 Розділу 5, п.12.1 Розділу 12, п. 13.1, п.13.1.3, п.13.1.5-п.13.1.7, п. 13.2 Розділу 13 та викласти в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 31 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 10 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна преамбули до основного Договору |
Номер договору про закупівлю: | 31 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Подовження строку дії Договору |
Номер договору про закупівлю: | 31 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |