Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

зберігання 30 автомобілів
Очікувана вартість
456 000,00 UAH
UA-2020-03-03-000374-a 0d4d42bb66b64d0f8a0326772f860bd2
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юрій Литвин

+380974053110 lytvyn@ccu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Автобаза Конституційного Суду України
Код ЄДРПОУ: 24922299
Місцезнаходження: 01033, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. ЖИЛЯНСЬКА, 14
Контактна особа: Юрій Литвин
+380974053110
lytvyn@ccu.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
27 січня 2020 року було розміщено оголошення UA-2020-01-27-002939-а на електронному майданчику «Zakupki.Prom.Ua» про закупівлю послуг щодо зберігання та складування (зберігання 30 автомобілів) на очікувану вартість
456 000,00 грн. У зв’язку з неконкурентністю тендера аукціон не назначено. Тендер перейшов на стадію «закупівля не відбулась».
12 лютого 2020 року було розміщено повторно оголошення
UA-2020-02-12-002128-а на електронному майданчику «Zakupki.Prom.Ua» про закупівлю послуг щодо зберігання та складування (зберігання 30 автомобілів). У зв’язку з неконкурентністю тендера аукціон не назначено. Тендер перейшов на стадію «закупівля не відбулась».
Рішенням тендерного комітету Автобази Конституційного Суду України вирішено закупівлю згідно з предметом закупівлі ДК 021:2015 – 63120000-6 Послуги зберігання та складування (зберігання 30 автомобілів) здійснити шляхом застосування переговорної процедури закупівлі з підстави, що визначена відповідно до п. 4 ч. 2 ст. 35 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме у разі якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.
Вивчивши ринок надання послуг зберігання автомобілів на закритих стоянках в м. Києві, є обґрунтовані підстави для проведення переговорної процедури з Комунальним підприємством "Автотранспортне підприємство виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)" (далі – АТП КМДА), в якому існує повна інфраструктура надання послуг зберігання, проходження медичного та технічного огляду, відстань між Конституційним Судом України та АТП КМДА складає два кілометри, що дає можливість економії пального та суттєво скорочує час доїзду до Конституційного Суду України.
Застосовується переговорна процедура закупівлі послуг відповідно до:
 Закону України "Про публічні закупівлі";
 Наказу МІНІСТЕРСТВА ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі»;
 Наказ МІНІСТЕРСТВА ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі»
 Річного плану закупівель Автобази Конституційного Суду України
на 2020 рік;
 Протоколів тендерного комітету Автобази Конституційного Суду України;
 Тендерної документації щодо закупівлі послуги зберігання та складування (зберігання 30 автомобілів) Автобази Конституційного Суду України.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 березня 2020 09:33
Оскарження наміру укласти договір: 14 березня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:63120000-6: Послуги зберігання та складування


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30 одиниця
зберігання 30 автомобілів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01033, Україна, м. Київ, м. Київ, Жилянська, 14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 63120000-6 — Послуги зберігання та складування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

03 березня 2020 09:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальне підприємство "Автотранспортне підприємство виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)"
#04012460
Переможець 456 000,00
UAH з ПДВ
03 березня 2020 09:33

Документи

03 березня 2020 09:33
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 березня 2020 09:33

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Комунальне підприємство "Автотранспортне підприємство виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)"
#04012460
456 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 березня 2020 09:33
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 лютого 2021 14:33
Електронний підпис зміни до договору
24 лютого 2021 14:32
Дод_3_дог24.pdf зміни до договору
24 лютого 2021 14:29
Електронний підпис зміни до договору
12 січня 2021 10:38
3_24.pdf зміни до договору
12 січня 2021 10:38
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 15:26
Дод_2_24.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 15:25
Електронний підпис укладений
16 березня 2020 09:10
Договір_24_16_03_20.pdf укладений
16 березня 2020 09:09

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 24
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
12 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 24
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
24 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 24
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 547 200,00
UAH (в тому числі ПДВ 91 200,00 UAH)