Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Будівельні роботи та поточний ремонт» за кодом ДК 021:2015 45000000-7 (Реконструкція кабельної лінії (КЛ) 6 кВ від ТП 1217 до КТП 4904 інв. № 069957, електрообладнання ТП 1217 (інв. № 069684) та електрообладнання КТП 4904 (інв. № 069686) ОФ ДП "АМПУ" за адресою м. Одеса, Митна площа, 1.»)
Очікувана вартість
10 223 019,08 UAH
UA-2024-05-03-006489-a ● 0d394280aa4b40cbac641e6a6b52bfb2
Відкриті торги з особливостями
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Одеська філія ДП "АМПУ" |
Код ЄДРПОУ: | 38728457 |
Місцезнаходження: | 65026 , Україна , Одеська обл., Одеса, Митна пл. 1 |
Контактна особа: |
Колесник Вікторія Володимирівна 380487293544 VVKO@ODS.USPA.GOV.UA |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 травня 2024 13:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 червня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 червня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 червня 2024 10:00 |
Початок аукціону: | 05 червня 2024 13:13 |
Початок аукціону: | 05 червня 2024 13:13 |
Очікувана вартість: | 10 223 019,08 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 102 230,19 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вид забезпечення тендерної пропозиції: гарантія банківської установи у вигляді електронного документу. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 51000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник на підставі статті 27 Закону вимагає від переможця надання ним не пізніше дати укладання договору про закупівлю забезпечення виконання договору про закупівлю. Розмір та умови надання відповідно до вимог п.6, розділу VI Тендерної документації. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
«Будівельні роботи та поточний ремонт» за кодом ДК 021:2015 45000000-7 (Реконструкція кабельної лінії (КЛ) 6 кВ від ТП 1217 до КТП 4904 інв. № 069957, електрообладнання ТП 1217 (інв. № 069684) та електрообладнання КТП 4904 (інв. № 069686) ОФ ДП "АМПУ" за адресою м. Одеса, Митна площа, 1.»)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Реконструкція кабельної лінії (КЛ) 6 кВ від ТП 1217 до КТП 4904 інв. № 069957, електрообладнання ТП 1217 (інв. № 069684) та електрообладнання КТП 4904 (інв. № 069686) ОФ ДП "АМПУ" за адресою м. Одеса, Митна площа, 1.».
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Оплата за цим Договором у розмірі _____ відсотків від Договірної ціни, що зазначена у п. 2.1. цього Договору (зазначається Переможцем на стадії укладення договору про закупівлю цифрами та прописом, але не більше 30 (тридцяти) відсотків від Договірної ціни, що зазначена у п. 2.1.) здійснюється у формі документарного акредитива, що відкривається за дорученням Замовника на користь Виконавця. Оплата за договором, за виключенням погашеного акредитиву, здійснюється за фактично виконані роботи відповідно до п. 4.8 Договору. | Аванс | 20 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | Замовник здійснює оплату за фактично виконані Роботи шляхом перерахування грошових коштів з поточного рахунку Замовника у розмірі 100 % (сто відсотків) від вартості фактично виконаних Робіт, за вираховуванням суми за відкритим акредитивом згідно п. 4.1. цього Договору, після підписання Сторонами «Акту приймання виконаних будівельних робіт» (за формою КБ-2в) та «Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат» (за формою КБ-3) на виконані Виконавцем Роботи, протягом 20 календарних днів з дня отримання Замовником належним чином оформленого оригіналу рахунку Виконавця та (у разі якщо Виконавець є платником ПДВ) належним чином оформленої податкової накладної/розрахунку коригування до податкової накладної в електронній формі та зареєстрованій в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - ЄРПН) в порядку та строки визначені податковим законодавством. | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 травня 2024 15:07 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 травня 2024 15:07 |
3. Перелік змін до ТД та оголошення 27.05.docx | |
27 травня 2024 15:07 |
2. ТД - ТП 1217 зі змінами 27.05.docx | |
08 травня 2024 16:29 |
ТП 1217. Том 8. Кошторис.pdf | |
08 травня 2024 16:29 |
ТП 1217. Том 7. ОВНС_2.pdf | |
08 травня 2024 16:29 |
ТП 1217. Том 6. ІТЗ_1.pdf | |
08 травня 2024 16:29 |
ТП 1217. Том 5. АСКОЕ_ТЗ_3.pdf | |
08 травня 2024 16:29 |
ТП 1217. Том 5. АСКОЕ_РП_3.pdf | |
08 травня 2024 16:29 |
ТП 1217. Том 4. Реконструкция ТП-1217_3.pdf | |
08 травня 2024 16:29 |
ТП 1217. Том 3. Реконструкция КТП 4904_4.pdf | |
08 травня 2024 16:29 |
ТП 1217. Том 2. КЛ 6 кВ ТП1217-КТП4904_4.pdf | |
08 травня 2024 16:29 |
ТП 1217. Том 1. ПЗ_2.pdf | |
08 травня 2024 16:29 |
Експертний звіт КЛ 1217 (електронний).pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Опитувальні листи на обладнання
Дата подання: 07 травня 2024 16:15
Дата відповіді: 08 травня 2024 16:38
Добрий день.
Для прорахунку тендерної пропозиції просимо додати до складу тендерної документації опитувальні листи на обладнання КТП №4904, обладнання ТП 1217.
Відповідь: Дякуємо за ваше звернення! За результатами розгляду Замовником для належного розрахунку вартості робіт додатково оприлюднено відомості за проєктом в складі якого наявні опитувальні листи на обладнання КТП №4904, обладнання ТП 1217 (ТП 1217. Том 3. Реконструкция КТП 4904_4 та ТП 1217. Том 4. Реконструкция ТП-1217_3).
Запит ПД
Дата подання: 07 травня 2024 17:09
Дата відповіді: 08 травня 2024 16:39
Доброго дня! Для належної підготовки тендерної пропозиції просимо надати проекту документацію.
Відповідь: Дякуємо за ваше звернення! За результатами розгляду Замовником для належного розрахунку вартості робіт додатково оприлюднено відомості за проєктом.
проектна документація
Дата подання: 08 травня 2024 10:54
Дата відповіді: 08 травня 2024 16:51
Доброго ранку ! Для підготовки пропозиції просимо надати проектну документацію на електрону адресу: kimelectro1@gmail.com
Відповідь: Дякуємо за ваше звернення! Відповідно до вимог чинного законодавства у сфері публічних закупівель, інформація щодо проведення процедури закупівлі оприлюднюється Замовником лише в електронній системі закупівель у встановленому порядку. Замовником для належного розрахунку вартості робіт додатково оприлюднено відомості за проєктом.
Документація
Дата подання: 08 травня 2024 15:27
Дата відповіді: 08 травня 2024 16:56
Добрий день , прохання добавити інфо по "Відомості ресурсів", а також робочій проект
d.vankov@eg-ltd.com.ua
Відповідь: Дякуємо за ваше звернення! Відповідно до вимог чинного законодавства у сфері публічних закупівель, інформація щодо проведення процедури закупівлі оприлюднюється Замовником лише в електронній системі закупівель у встановленому порядку. Замовником для належного розрахунку вартості робіт додатково оприлюднено відомості за проєктом .
Щодо термінів подання пропозицій
Дата подання: 23 травня 2024 08:42
Дата відповіді: 24 травня 2024 14:34
Доброго дня, Шановний Замовнику! Враховуючі до уваги великий об’єм технічної, а також іншої документації, який необхідно проаналізувати для підготовки пропозиції, просимо Вас подовжити термін прийому пропозиції на 7 календарних днів від кінцевої дати подачі пропозицій.
Відповідь: Шановний учаснику!Замовник розглянувши ваше питання повідомляє, що не заперечує проти продовження кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Відповідні зміни будуть прийняті та оприлюднені замовником відповідно до умов визначених чинним законодавством з питань публічних закупівель.
Запит кошторисної документації
Дата подання: 23 травня 2024 09:21
Дата відповіді: 24 травня 2024 14:50
Доброго дня. Для більш коректного розрахунку вартості будівельно-монтажних робіт, просимо Вас додати до складу тендерної документації кошторисну документацію у форматі ".imd"
Відповідь: Шановний учаснику! Замовник розглянув ваше питання та повідомляє.
Інвестиційна кошторисна документація (в тому числі і файл ims) містить вартісні показники реалізації проектних рішень, які використовуються виключно замовником торгів і тільки для планування інвестиційної діяльності та відповідно формування очікуваної вартості закупівлі. Виходячи з наведеного, прохання щодо надання «інформаційної моделі будівництва, в форматі ims» вважаємо не коректним.
Також додатково інформуємо Вас, що для підготовки учасником тендерної пропозиції додатково розміщено проект. На виконання вимог п.3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VІІІ оприлюднена тендерна документація та проект, який містять усю необхідну інформацію для підготовки учасником тендерної пропозиції, а саме: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію та опис предмета закупівлі. При цьому Технічні вимоги, що викладені в додатку 2 до Тендерної документації містять повний перелік необхідного обладнання, детальний опис обсягів робіт, що закуповується.
Інвестиційна кошторисна документація (в тому числі і файл ims) містить вартісні показники реалізації проектних рішень, які використовуються виключно замовником торгів і тільки для планування інвестиційної діяльності та відповідно формування очікуваної вартості закупівлі. Виходячи з наведеного, прохання щодо надання «інформаційної моделі будівництва, в форматі ims» вважаємо не коректним.
Також додатково інформуємо Вас, що для підготовки учасником тендерної пропозиції додатково розміщено проект. На виконання вимог п.3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VІІІ оприлюднена тендерна документація та проект, який містять усю необхідну інформацію для підготовки учасником тендерної пропозиції, а саме: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію та опис предмета закупівлі. При цьому Технічні вимоги, що викладені в додатку 2 до Тендерної документації містять повний перелік необхідного обладнання, детальний опис обсягів робіт, що закуповується.
стосовно кошторису
Дата подання: 24 травня 2024 19:20
Дата відповіді: 27 травня 2024 16:08
Доброго дня! Просимо уточнити щодо обов`язковості включення у кошторис ризиків та інфляції.
Відповідь: Дякуємо за ваше звернення! Замовник розглянувши ваше питання повідомляє, що відповідно до умов тендерної документації, а саме п.1 розділ V та п.2.4 розділу 2 Додатка 4 Договірна ціна включає:
- прямі витрати (вартість Робіт, відповідно до умов цього Договору, вартість матеріальних ресурсів, необхідних для виконання Робіт, вартість експлуатації будівельних машин та механізмів).
- загальновиробничі та інші витрати Виконавця, необхідні для виконання Робіт;
- прибуток;
- кошти на покриття адміністративних витрат;
- кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами;
- кошти на покриття ризику всіх учасників виконання робіт за Договором;
- кошти на сплату податків і зборів, обов’язкових платежів, встановлених чинним законодавством і не враховані складовими вартості робіт;
- податок на додану вартість,
при цьому склад витрат визначається на етапі укладання Договору за пропозицією учасника-переможця.
З урахуванням вищенаведеного, включення Учасниками коштів на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами та ризиків не є обов’язковим, але ці витрати можуть бути враховані Учасниками при формуванні пропозиції та визначенні договірної ціни на власний розсуд.
- прямі витрати (вартість Робіт, відповідно до умов цього Договору, вартість матеріальних ресурсів, необхідних для виконання Робіт, вартість експлуатації будівельних машин та механізмів).
- загальновиробничі та інші витрати Виконавця, необхідні для виконання Робіт;
- прибуток;
- кошти на покриття адміністративних витрат;
- кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами;
- кошти на покриття ризику всіх учасників виконання робіт за Договором;
- кошти на сплату податків і зборів, обов’язкових платежів, встановлених чинним законодавством і не враховані складовими вартості робіт;
- податок на додану вартість,
при цьому склад витрат визначається на етапі укладання Договору за пропозицією учасника-переможця.
З урахуванням вищенаведеного, включення Учасниками коштів на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами та ризиків не є обов’язковим, але ці витрати можуть бути враховані Учасниками при формуванні пропозиції та визначенні договірної ціни на власний розсуд.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 червня 2024 13:36
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "НГХ СЕРВІС" |
9 700 000,00
UAH
|
9 700 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ПРОМБУДКІМ" |
10 220 200,00
UAH
|
10 220 200,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "НГХ СЕРВІС" #38781431 |
Відхилено |
9 700 000,00
UAH
|
03 липня 2024 17:11
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 02 липня 2024 17:21
|
ТОВ "ПРОМБУДКІМ" #45326752 |
Відхилено |
10 220 200,00
UAH
|
26 липня 2024 13:59
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 липня 2024 11:57
|
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій