Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний ремонт автомобільної дороги С080502 /М-18/ – Кам’яне, км 0+000 – км 6+900
Очікувана вартість
110 570 426,00 UAH
UA-2023-10-02-011545-a ● 0d0d97f50595401cb330008ccfb9fc3e
Відкриті торги з особливостями
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЦЕВІ ДОРОГИ ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ" |
Код ЄДРПОУ: | 42698149 |
Вебсайт: | https://dpmdzo.zoda.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 69095, Україна , Запорізька обл., місто Запоріжжя, ВУЛИЦЯ ПОШТОВА, будинок 159-Б |
Контактна особа: |
Руслан Мельник +380612128877 dpmdzo-tdv@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 жовтня 2023 17:01 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 жовтня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 жовтня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 жовтня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 110 570 426,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 552 852,13 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладенням кваліфікованого електронного підпису гаранту (далі-банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Банківська гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження КЕП банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена так відповідати, зокрема, вимогам: постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628 "Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції", з урахуванням вимог, встановлених Законом (з врахуванням Особливостей) та тендерною документацією. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Банківська гарантія надана банком-нерезидентом та долучена Учасником до своєї тендерної пропозиції, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою (Uniform Rulesfor Demand Guarantees, ICC Publication 758 — URDG758 або International Standby Practices, ICC Publication 590 — ISP98). Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі тендерної пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку. Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає – 3 300 000,00 грн. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 120 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Банківська гарантія має набувати чинності з дня її надання і не містити відкладних умов набуття нею чинності. У разі, якщо Учасник бере участь в одному тендері Замовника, проте за певними лотами, то на кожен лот він надає окрему гарантію. Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено про безвідкличність та безумовність банківської гарантії, а також зобов’язання банку-гаранта сплатити бенефіціару суму банківської гарантії протягом 5 робочих днів з дня отримання банком-гарантом письмової вимоги бенефіціара про сплату суми гарантії. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності повного грошового покриття на весь строк дії гарантії в складі тендерної пропозиції надається довідка від банка-гаранта, завірена печаткою банку-гаранту та підписом уповноваженої особи банку-гаранта, яка повинна містити реквізити банківської гарантії, забезпеченої повним грошовим покриттям, дату видачі такої довідки, найменування принципала, його код згідно з Єдиним державним реєстром підприємств та організацій України або реєстраційний номер облікової картки платника податків (або серія (за наявності) та номер паспорта), а також свідчити про забезпечення банківської гарантії відповідним грошовим покриттям в розмірі не меншому ніж це передбачено вимогами тендерної документації (оголошенням про закупівлю) на весь строк дії відповідної банківської гарантії. Також в складі тендерної пропозиції надається виписка з банку-гаранта по рахунку покриття, яка підтверджує зарахування грошового покриття на рахунок покриття, видана банком-гарантом, завірена печаткою банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого банку-гаранта із наданням підтвердження повноважень такої уповноваженої особи від банку-гаранта. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Реквізити: Державне підприємство «Місцеві дороги Запорізької області» IBAN: UA168201720355169027024095750 Держказначейська служба України, м.Київ |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 3300000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник даних торгів вимагатиме від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору шляхом внесення на визначений замовником рахунок, відкритий органом, що здійснює казначейське обслуговування замовника, грошової застави в розмірі 5% від вартості договору про закупівлю. До розрахунку суми грошової застави в якості вартості договору про закупівлю приймається ціна тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. Відносини між учасником-переможцем та замовником з приводу забезпечення виконання зобов’язання, що виникають з даного пункту тендерної документації, оформлюються у формі та за змістом, що передбачені Цивільним кодексом України. Замовник повертає забезпечення виконання Договору про закупівлю відповідно до статті 27 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей. Замовник повертає забезпечення виконання Договору про закупівлю після виконання Підрядником всіх умов Договору, зокрема після виконання і приймання всіх передбачених Договором робіт та реєстрації декларації про готовність об'єкта до експлуатації або видачі сертифіката (у разі, якщо це передбачено законодавством). Строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю – не менше строку дії такого договору. Учасник надає у складі тендерної пропозиції лист щодо зобов’язання такого учасника на внесення коштів грошової застави в якості забезпечення виконання договору про закупівлю у порядку, передбаченому цією документацією та проєкт документу, яким у відповідності до вимог чинного законодавства регулюються відносини подібного характеру, зміст якого включає умови внесення забезпечення виконання договору про закупівлю, та відповідає вимогам чинного законодавства України. Замовник залишає за собою пріоритетне право на визначення істотних умов правочину щодо надання учасником забезпечення, а відмова учасника на вчинення правочину щодо внесення передбаченого тут забезпечення на умовах, визначених замовником, розцінюватиметься як неукладення договору про закупівлю з вини учасниками, з настанням відповідних наслідків згідно п. 44 Особливостей |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Оцінка тендерної пропозиції проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, визначених замовником у тендерній документації, шляхом визначення тендерної пропозиції найбільш економічно вигідною.
Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією електронна система закупівель визначає тендерну пропозицію, ціна/приведена ціна якої є найнижчою. Єдиним критерієм оцінки пропозицій є ціна.
Розгорнути
Згорнути
Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією електронна система закупівель визначає тендерну пропозицію, ціна/приведена ціна якої є найнижчою. Єдиним критерієм оцінки пропозицій є ціна.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт автомобільної дороги С080502 /М-18/ – Кам’яне, км 0+000 – км 6+900
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 травня 2024
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Замовник здійснює оплату за виконані роботи/надані послуги шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Підрядника протягом 7 (семи) робочих днів на підставі підписаних представниками Замовника і Підрядника акту приймання виконаних будівельних робіт за формою КБ-2в та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою №КБ-3. Фінансові зобов’язання за договором виникають при наявності та у межах бюджетних асигнувань, установлених планами використання бюджетних коштів. Оплата робіт/послуг проводиться у межах одержаних асигнувань на казначейський рахунок Замовника за фактично виконані обсяги робіт згідно Ф № КБ-2в та Ф № КБ-3. Замовник може здійснювати попередню оплату робіт/послуг у розмірі що буде визначено головним розпорядником бюджетних коштів, згідно з Постановою Кабінету Міністрів від 04 грудня 2019 року №1070. У разі визначення головним розпорядником бюджетних коштів попередньої оплати, Замовник за письмовим зверненням Підрядника може прийняти рішення щодо авансування. Підрядник зобов’язується використати таку попередню оплату за цільовим призначенням протягом терміну, встановленого розпорядником коштів та погодженого Замовником. Бюджетні зобов'язання за Договором виникають у разі наявності та в межах виділених бюджетних асигнувань, передбачених планом використання бюджетних коштів, а оплата здійснюється в межах фактичного надходження бюджетних коштів. У разі затримки бюджетного фінансування не з вини Замовника, оплата за надані послуги здійснюється протягом 7 (семи) робочих днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок, а в разі зміни бюджетного фінансування Замовник повідомляє про це Підрядника. | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 жовтня 2023 17:04 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
02 жовтня 2023 17:01 |
Додаток 1 до тендерної документації (Кваліфікаційні критерії, вимоги пункту 47 особливостей та інші вимоги).docx | |
02 жовтня 2023 17:01 |
Додаток 4 до тендерної документації (транспортна схема).docx | |
02 жовтня 2023 17:01 |
Тендерна документація.docx | |
02 жовтня 2023 17:01 |
Додаток 3 до тендерної документації (Проект договору).docx | |
02 жовтня 2023 17:01 |
Додаток 2 до тендерної документації (Технічне вимоги).doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
невідповідність в Технічних вимогах до предмету закупівлі
Дата подання: 04 жовтня 2023 15:56
Дата відповіді: 05 жовтня 2023 10:30
В Розділі 5. Тротуар (Додаток № 2 Технічні вимоги до предемту закупівлі), в рядку 3 та 4 вказано 805,2 т сміття, що не відповідає об'єму виконаня робіт з розбирання асфальтобетонних покриттів та щебеневої основи.
Просимо надати роз'яснення.
Відповідь: Дякуємо за ваше звернення. Виявлені невідповідності будуть усунуті Замовником, у спосіб, передбачений законодавством.
Звернення до Держаудитслужби
Номер звернення:
UA-R-2023-10-03-000007 • e59f492bf521458c9d6744bd6a34f6a7
Автор звернення:
Дата створення звернення:
2023-10-03
•
11:51
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
Недоцільне використання коштів під час дефіциту бойового спорядження на війні
Відповідь Держаудитслужби:
Очікується
Текст відповіді:
Очікується відповідь
Дата відповіді:
Очікується
Номер звернення:
UA-R-2023-10-02-000017 • 675e2bcef0fc4a8897e08fc06ed8b34b
Автор звернення:
Дата створення звернення:
2023-10-02
•
18:24
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
- Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Недоцільне використання коштів під час війни. 110млн на дороги!!!!! Стільки років не ремонтували - почекає перемоги. Спрямуйте кошти на фронт. З такими витратами безглуздими можемо лишитися без допомоги інших країн
Відповідь Держаудитслужби:
Очікується
Текст відповіді:
Очікується відповідь
Дата відповіді:
Очікується
Номер звернення:
UA-R-2023-10-02-000016 • ca1f9062fbec47dfa022bd44dc9e7201
Автор звернення:
Дата створення звернення:
2023-10-02
•
18:24
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Недоцільне використання коштів під час війни. 110млн на дороги!!!!! Стільки років не ремонтували - почекає перемоги. Спрямуйте кошти на фронт. З такими витратами безглуздими можемо лишитися без допомоги інших країн
Відповідь Держаудитслужби:
Очікується
Текст відповіді:
Очікується відповідь
Дата відповіді:
Очікується
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 05 жовтня 2023 15:01 |
Кінець періоду оскарження: | 16 жовтня 2023 00:00 |
Дата відміни: | 16 жовтня 2023 00:03 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Виявлено помилку в розрахунку обсягів робіт, а саме – невірно визначено обсяги навантаження та перевезення матеріалів від розбирання посадкових майданчиків та пішохідної доріжки, що в свою чергу призвело до невірного визначення очікуваної вартості предмета закупівлі. Виправлення вказаних помилок на даному етапі проведення закупівлі є неможливим, оскільки технічно неможливо змінити очікувану вартість закупівлі, зазначену в Оголошенні про проведення закупівлі та річному плані. |
Документи:
05 жовтня 2023 15:01
|
Електронний підпис |
05 жовтня 2023 15:00
|
Протокол 80.pdf |