Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ МІСТОБУДУВАННЯ, АРХІТЕКТУРИ, КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ТА СУПРОВОДЖЕННЯ ПРОЄКТІВ РОЗВИТКУ МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 35989356 |
Місцезнаходження: | 54001, Україна , Миколаївська обл., м. Миколаїв, вул. Адміральська, буд. 21 |
Контактна особа: |
Олександр Антіпін +380978349608 antipindream@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 листопада 2023 09:22 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 листопада 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 листопада 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 листопада 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 33 262 200,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 332 622,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вид забезпечення тендерної пропозиції – гарантія, видана банківською установою; розмір забезпечення тендерної пропозиції: 130 000 (сто тридцять тисяч) грн.; строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менш, ніж термін дії тендерних пропозицій. Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику у разі: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури; 3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений пунктом 47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених пунктом 47 Особливостей; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 130000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Всі інші документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, можуть бути складені як українською, а у разі надання цих документів іншою мовою, вони повинні бути перекладені українською мовою. Переклад повинен бути посвідчений підписом перекладача та печаткою учасника торгів, або посвідчений нотаріально.
Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування.
Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни).
Вид забезпечення тендерної пропозиції – гарантія, видана банківською установою;
розмір забезпечення тендерної пропозиції: 130 000 (сто тридцять тисяч) грн.;
строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менш, ніж термін дії тендерних пропозицій.
Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику у разі:
1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації;
2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури;
3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання;
4) закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції.
Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі:
1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними;
2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру;
3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений пунктом 47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених пунктом 47 Особливостей;
4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки за виконані роботи проводяться на підставі документів про обсяги виконаних робіт та їх вартість, якими є примірні форми № КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт» та КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати». | Пiсляоплата | 7 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 листопада 2023 09:30 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
01 листопада 2023 09:22 |
Технічна специфікація (Додаток 3).rar | |
01 листопада 2023 09:22 |
ТД-23 ліцей Ерудіт.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-02-14-000012 ● 7afc109eb48c4c389b8a9bb589da224b
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 лютого 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 лютого 2024 12:46 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
13.02.2024 № 12-з
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 1, 4 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу від 13.02.2024 № 12-з
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі / звіту про договір про закупівлю, укладений без застосування електронної системи закупівель Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу.
10. UA-2023-11-01-000911-a 01.11.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Волинець М.С.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-02-20 12:42:39
Про надання інформації (пояснень, документів)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-11-01-000911-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення з наступних питань.
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Відповідно пункту 14 Особливостей закупівля здійснюється замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів). Запланована закупівля, незалежно від її вартості, включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону.
Відповідно до частини першої статті 4 Закону планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель.
Оскільки закупівля здійснюється відповідно до річного плану, а згідно із оголошення про проведення відкритих торгів та тендерної документації строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) Замовником визначено до 31 грудня 2024, прошу надати відповідну інформацію (пояснення), а саме:
- чому опублікований річний план закупівлі за номером ID: UA-P-2023-11-01-000365-c на 2023 рік не відповідає оголошеній Замовником процедурі закупівлі – відкриті торги з особливостями за предметом: ДК 021:2015: 45300000-0 — Будівельно-монтажні роботи, очікуваною вартістю 33 262 200,00 гривень за номером ID: UA-2023-11-01-000911-a на 2024 рік?
3. Відповідно до пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Чому зміст абзацу п’ятого підпункту третього пункту 3 розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації щодо підстав відхилення тендерної пропозиції процедури закупівлі не відповідає вимогам абзацу п’ятого підпункту третього пункту 44 Особливостей (в редакції від 19.09.2023).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення необхідно долучити його документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-02-23 19:46:52
Відповідь на звернення
1. Очікувана вартість закупівлі робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням «Настанова з визначення вартості будівництва», затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві», а також відповідно розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації.
2. Згідно частини першої статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» «Планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель».
Дана закупівля була запланована в 2023-му році та згідно п.2.1 Договору №160 від 16.11.2023 року, який був укладений за результатом закупівлі, «2.1. Датою початку робіт 16.11.2023 року, датою здачі робіт є перехідної відповідно до графіка виконання робіт та плану фінансування, що додаються», що свідчить про необхідність включення її до річного плану закупівель на 2023 рік.
3. Під час складення тендерної документації була допущена помилка друку, дана помилка жодним чином не мала вплив на результати процедури закупівель. Оскільки, у разі відхилення тендерної пропозиції Учасника, Замовник керувався би виключно положеннями особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178.
В свою чергу, для уникнення в подальшому можливих порушень та з метою дотримання норм чинного законодавства, до тендерних документацій, під час оголошення наступних закупівель, будуть внесені відповідні зміни.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-02-26 17:46:08
Про надання інформації (пояснень, документів)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-11-01-000911-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення з наступних питань.
1 .Відповідно до додатку 1 до тендерної документації визначено перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”, зокрема: Довідка, складена Учасником у довільній формі, про наявність обладнання та матеріально технічної бази, необхідних для виконання робіт (послуг) за предметом закупівлі із зазначенням інформації про найменування кожної із вказаних одиниць обладнання та матеріально-технічної бази (марки, модель), кількості, правові підстави використання, відомостей про технічний стан.
Враховуючи вищевикладене, надайте пояснення (інформацію) яким чином учасник ТОВ "ГОЛНЕСТ" підтвердив наявність техніки, робота якої визначена в додатку 3 до тендерної документації зокрема: екскаватор, бульдозер, компресор пересувний, автокран тощо?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення необхідно долучити його документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-02-28 21:48:03
Відповідь на звернення
Згідно вимог тендерної документації, учасник для підтвердження кваліфікаційного крітерію "Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій" повинен завантажити довідку в який обов'язково повинно бути зазначино інформацію про наявності у учасника автомобіля бортового.
Учасник у складі тендерною документації завантажив довідку вих. № 36 від 2 листопада 2023р. в якій зазначено "Автомобіль вантажний бортовий ЗИЛ 130 Реестраційний ВН 3831 СН" чим виконав умови тендерної документації, а отже підстави для відхилення тендерної пропозиції відсутні.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-02-29 18:35:03
Про надання інформації (пояснень, документів)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-11-01-000911-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення з наступних питань.
Відповідно до даних підсумкової відомості ресурсів до локального кошторису 02-01-02 розділ ІІ Будівельні машини і механізми визначено використання бульдозера потужністю 59 кВт, бульдозера потужністю 79 кВт, верстата трубозгинального гідравлічного, екскаватора одноковшевого дизельного на пневмоколісному ходу з ковшом місткістю 0,25 м³ (оренда), компресор пересувний з двигуном внутрішнього згорання, компресори пересувні з електричним двигуном, котки дорожні маса 1, 5, та 8 тон, крани на автомобільному ходу вантажністю 10 та 16 тон, машини поливально-мийні місткість 6000 літрів, перетворювачі зварювальні, розчинонасоси, установка для зварювання ручного дугового (постійного струму).
Крім того будівельні машини, враховані в складі загальновиробничих витрат, зокрема: апарат для газового зварювання, вібратори поверхневі, домкрати гідравлічні, вантажопідйомністю до 100 тон, котли бітумні пересувні 400 л., лебідки електричні, пилосос промисловий, трамбівки пневматичні, фарборозпилювачі ручні
Відповідно до даних підсумкової відомості ресурсів до локального кошторису 02-01-02 розділ ІІ Будівельні машини і механізми визначено використання ІІ Будівельні машини і механізми визначено використання бульдозера потужністю 59 кВт (оренда) екскаватора одноковшевого дизельного на пневмоколісному ходу з ковшом місткістю 0,25 м³ (оренда), машини бурильно-кранові на автомобілі, установки для зварювання, пістолет монтажний тощо.
Аналогічно підсумкові відомості ресурсів по інших локальних кошторисах містять інформацію щодо використання будівельних машин і механізмів.
Враховуючи вищевикладене, надайте пояснення (інформацію) яким чином учасник ТОВ "ГОЛНЕСТ" підтвердив наявність даної техніки, яка визначена у відомостях ресурсів до локальних кошторисів (власної, орендованої)?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення необхідно долучити його документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-03-05 19:53:56
Відповідь на звернення
В складі тендерної пропозиції учасника не зазначено інформації щодо підтвердження наявності техніки зазначеної в підсумкові відомості ресурсів.
Водночас вимога щодо підтвердження наявності у учасника техніки зазначеної в підсумковій відомості ресурсів відсутня, а отже підстави для відхилення тендерної пропозиції також відсутні.
Так, згідно вимог тендерної документації, учасник для підтвердження кваліфікаційного критерію "Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій" повинен завантажити довідку в який обов'язково повинно бути зазначено інформацію про наявності у учасника автомобіля бортового. Учасник у складі тендерною документації завантажив довідку вих. № 36 від 2 листопада 2023р. в якій зазначено "Автомобіль вантажний бортовий ЗИЛ 130 Реєстраційний ВН 3831 СН" чим виконав умови тендерної документації.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Доброго дня. Договір розірвано, оплата за договором 0 грн
2024-03-13 10:21:10
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 07 березня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 22 березня 2024 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Не завантаження до електронної системи закупівель додатків (1 – 2, 4) до тендерної документації окремими файлами.)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Не завантаження до електронної системи закупівель додатків (1 – 2, 4) до тендерної документації окремими файлами.) • усунуто
Зомовником розірвано договір на підставі додаткової угоди від 11.03.2023 №2 та опубліковано звіт про виконання договору.
2024-03-13 11:33:33
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 листопада 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ГОЛНЕСТ" |
32 264 334,00
UAH з ПДВ
|
32 264 334,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ГОЛНЕСТ" #43424928 |
Переможець |
32 264 334,00
UAH з ПДВ
|
10 листопада 2023 11:14
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 березня 2024 10:48
|
Д.у. 2 Д.160-23 Ерудит Голнест розривання (1).pdf | укладений |
13 березня 2024 10:47
|
Д.у. 2 Д.160-23 Ерудит Голнест розривання.pdf | укладений |
13 березня 2024 10:25
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 січня 2024 19:45
|
Д.у.1 Д. 160-23 Ліцей Ерудит Голнест.pdf | зміни до договору |
03 січня 2024 19:44
|
Електронний підпис | укладений |
16 листопада 2023 13:09
|
Д.160 -23 Ліцей Ерудит Первомайськ.pdf | укладений |
16 листопада 2023 13:08
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 03 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внести зміни до п. 3.2 розділу 3 та Внести зміни до п. 9.1 розділу 9 та Внести зміни до додатку № 2 та № 3 |
Номер договору про закупівлю: | 160 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 16 листопада 2023 — 31 грудня 2024 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | Відповідно до статті 651 Цивільного Кодексу України сторони дійшли взаємної згоди цією угодою достроково припинити (розірвати) дію договору № 160 від 16.11.2023 Сторони підтверджують відсутність будь-яких претензій одна до одної, пов’язаних з виконанням договору. |