Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний ремонт покриття бігових доріжок стадіону Спеціалізованої дитячо-юнацької школи олімпійського резерву№6 по вул.Академіка Туполєва, 22 Д у Шевченківському районі м.Києва
Очікувана вартість
3 680 200,00 UAH
UA-2021-03-04-003557-a ● 0c7e393f417e4507904f95da71de96e7
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Спеціалізована дитячо-юнацька школа олімпійського резерву №6 |
Код ЄДРПОУ: | 26125897 |
Місцезнаходження: | 04128, Україна , Київська обл., Київ, Туполева 22Д |
Контактна особа: |
Сандуляк Анна Владиславівна 380444005263 sdushor.6.kiev@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 березня 2021 13:11 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 березня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 22 березня 2021 12:00 |
Очікувана вартість: | 3 680 200,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 18 401,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт покриття бігових доріжок стадіону Спеціалізованої дитячо-юнацької школи олімпійського резерву№6 по вул.Академіка Туполєва, 22 Д у Шевченківському районі м.Києва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04128, Україна, м. Київ, м. Київ, Туполєва 22Д
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 серпня 2021
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата за надані послуги здійснюється протягом 10 банківських днів на підставі Акту приймання виконаних робіт (форма №КБ-2в) та Довідки про вартість виконаних робіт (форма №КБ-3), підписаних Сторонами. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за надані послуги здійснюється протягом 5 банківських днів з дати отримання Замовником цільового бюджетного фінансування на свій розрахунковий рахунок | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 березня 2021 14:10 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 березня 2021 13:13 |
ТД.doc |
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-03-04-003557-a.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОНТРАКТСТРОЙ УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:41106571
Дата подання: 07 травня 2021 11:37
Дата подання: 07 травня 2021 11:37
Що до незаконного відхилення тендерної пропозиції
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КОНТРАКТСТРОЙ УКРАЇНА» (скорочено ТОВ «КОНТРАКТСТРОЙ УКРАЇНА» (Скаржник), код ЄДРПОУ: 41106571, відповідно до наданих йому прав ст. 18 Закону України від 25.12.2015 № 922-VІІІ «Про публічні закупівлі», вимушено звернутися до Вас з наступною Скаргою.
Спеціалізована дитячо-юнацька школа олімпійського резерву №6 (Замовник), код ЄДРПОУ: 26125897, на сайті PROZORRO розмістило оголошення на закупівлю товарів за номером UA-2021-03-04-003557-a, а саме: «Поточний ремонт покриття бігових доріжок стадіону Спеціалізованої дитячо-юнацької школи олімпійського резерву№6 по вул. Академіка Туполєва, 22 Д у Шевченківському районі м. Києва», – на загальну суму 3 680 200,00 грн. з ПДВ. Дані торги було вирішено провести по процедурі відкритих торгів.
Тендерні пропозиції подали наступні учасники:
1. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КОНТРАКТСТРОЙ УКРАЇНА» (Скаржник);
2. ТОВ "Будремсервіс";
3. Мале приватне підприємство "Рівень";
Згідно протоколу засідання тендерного комітету Замовника № 8-ТК від 30 квітня 2021 р., що опублікований в системі електронних закупівель 30 квітня 2021 р. Замовник відхилив тендерну пропозицію Скаржника як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам що до предмета закупівлі. Скаржник не може погодитися з такими рішеннями та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми Закону України від 25.12.2015 № 922-VІІІ «Про публічні закупівлі».
Не погоджуючись з вищевказаним рішенням тендерного комітету Замовника, та вважаючи його таким, що прийняте з грубим порушенням законодавства та недотриманням принципів здійснення публічних закупівель, що зазначені у ст. 3 Закону України від 25.12.2015 № 922-VІІІ «Про публічні закупівлі», що є підставою для подання Скарги, Скаржник, керуючись ст. 18 цього ж Закону, подає цю Скаргу стосовно прийнятих рішень, дій чи бездіяльності Замовника, які відбулися після розгляду тендерних пропозицій на відповідність технічним вимогам, визначеним у Тендерній документації, та визначення відповідності учасників кваліфікаційним критеріям, з наступним обґрунтуванням:
23.03.2021 о 13:53 Замовником була висунута вимога про усунення невідповідностей наступного змісту: «Просимо надати кошторисну документацію за результатами аукціону: зведений кошторисний розрахунок, локальний кошторис, підсумкову відомість ресурсів, розрахунок загальновиробничих витрат, договірну ціну». Висунувши дану вимогу Замовник грубо порушив вимоги статті 29 Закону України від 25.12.2015 № 922-VІІІ «Про публічні закупівлі». Згідно зі статтею 29 Закону Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
В той же час кошторисна документація яку вимагав надати Замовник не відноситься а ні до документів що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону, а ні до документів що підтверджують право підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Таким чином Замовник не повинен був звертатись до Скаржника на підставі вимог частини шістнадцятої статті 29 Закону щодо надання кошторисних документів.
Також звертаємо увагу що вимогами терндерної документації не вимагалось надання в складі тендерної пропозиції учасника кошторисної документації яка складається зі зведеного кошторисного розрахунку, локального кошторису, підсумкової відомості ресурсів, розрахунку загальновиробничих витрат, договірної ціни»
Вимога надати договірну ціну та кошторисну документацію (зведений кошторисний розрахунок, локальний кошторис; підсумкова відомість ресурсів, розрахунок загальновиробничих витрат) відноситься до переможця процедури закупівлі (згідно додатку 2 до тендерної документації).
Таким чином кошторисна документація не повинна була розглядатись Замовником на етапі оцінки тендерної пропозиції Скаржника.
Разом з тим повідомляємо, що Скаржник в складі тендерної пропозиції надав файли: «Інформіція про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.pdf» та «Сертифікат IAAF продукту Conica з нотаріально завіреним перекладом.pdf», зміст яких повністю підтверджує відповідність тендерної пропозиції Скаржника технічним, якісним, кількісним характеристикам предмета закупівлі згідно пункту 5 Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції та Додатка №3 тендерної документації. Протокол засідання тендерного комітету Замовника № 8-ТК від 30 квітня 2021 р жодних зауважень та вказівок на невідповідність вмісту вище зазначених файлів вимогам тендерної документації не містить.
Враховуючи вище наведену інформацію, Замовник неправомірно відхилив тендерну пропозицію Скаржника на підставі абз.1 пункту 2 частини першої статті 32 Закону.
Спираючись на вище викладене, вважаємо, що Замовник, неправомірно відхиливши тендерну пропозицію Скаржника на підставі абз.1 пункту 2 частини першої статті 32 Закону, порушив вимоги статті 32 Закону та законні права Скаржника.
Всі вище наведені незаконні дії Замовника призвели до порушення майнових прав ТОВ «КОНТРАКТСТРОЙ УКРАЇНА», чия пропозиція повністю відповідає Вимогам тендерної документації.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник є Учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої, та укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником ринку послуг в сфері будівництва, ремонту, реконструкції спортивних майданчиків та стадіонів.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі.
3. Зобов’язати замовника скасувати своє рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «КОНТРАКТСТРОЙ УКРАЇНА» яке зазначено в протоколі засідання тендерного комітету № 8-ТК від 30 квітня 2021 р.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 12 травня 2021 16:03
Рішення від 11.05.2021 № 10222 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 12 травня 2021 16:02
інформація про перенесення розгляду скарги від 21.05.2021 № 9064.pdf
Дата публікації: 24 травня 2021 14:17
Інформація про резолютивну частину рішення від 26.05.2021 № 11645.pdf
Дата публікації: 27 травня 2021 16:24
Рішення від 26.05.2021 № 11645.pdf
Дата публікації: 31 травня 2021 20:26
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "КОНТРАКТСТРОЙ УКРАЇНА" скасовано
Дата виконання рішення замовником: 18 червня 2021 10:33
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 березня 2021 12:27
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОНТРАКТСТРОЙ УКРАЇНА" |
2 980 000,00
UAH з ПДВ
|
2 980 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Будремсервіс" |
3 495 000,00
UAH з ПДВ
|
3 495 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Мале приватне підприємство "Рівень" |
3 536 470,80
UAH з ПДВ
|
3 536 470,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОНТРАКТСТРОЙ УКРАЇНА" #41106571 |
Рішення скасоване |
2 980 000,00
UAH з ПДВ
|
18 червня 2021 10:25
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 24 березня 2021 13:53
|
ТОВ "Будремсервіс" #30150987 |
Рішення скасоване |
3 495 000,00
UAH з ПДВ
|
18 червня 2021 10:25
|
|
Мале приватне підприємство "Рівень" #21525474 |
Рішення скасоване |
3 536 470,80
UAH з ПДВ
|
18 червня 2021 10:25
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 07 травня 2021 15:59
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОНТРАКТСТРОЙ УКРАЇНА" #41106571 |
Відхилено |
2 980 000,00
UAH з ПДВ
|
22 червня 2021 10:51
|
|
ТОВ "Будремсервіс" #30150987 |
Відхилено |
3 495 000,00
UAH з ПДВ
|
22 червня 2021 11:07
|
|
Мале приватне підприємство "Рівень" #21525474 |
Відхилено |
3 536 470,80
UAH з ПДВ
|
22 червня 2021 11:15
|
Інформація про відміну
Скасовано
Дата оприлюднення: | 26 березня 2021 15:57 |
Кінець періоду оскарження: | 06 квітня 2021 00:00 |
Дата скасування відміни: | 26 квітня 2021 12:04 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | При підготовці тендерної документації Замовником не були враховані всі необхідні технічні та якісні характеристики предмета закупівлі . Через те, що після розкриття тендерних пропозицій вносити зміни до тендерної документації неможливо, замовник прийняв рішення про відміну торгів |
Документи:
26 березня 2021 15:56
|
Електронний підпис |
26 березня 2021 15:54
|
Протокол про відміну тендера.pdf |
Скарги:
Номер скарги: UA-2021-03-04-003557-a.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОНТРАКТСТРОЙ УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:41106571
Дата подання: 05 квітня 2021 12:14
Дата подання: 05 квітня 2021 12:14
Скарга на скасування тендеру
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КОНТРАКТСТРОЙ УКРАЇНА» (скорочено ТОВ «КОНТРАКТСТРОЙ УКРАЇНА» (Скаржник), код ЄДРПОУ: 41106571, відповідно до наданих йому прав ст. 18 Закону України від 25.12.2015 № 922-VІІІ «Про публічні закупівлі», вимушено звернутися до Вас з наступною Скаргою.
Спеціалізована дитячо-юнацька школа олімпійського рзерву №6 (Замовник), код ЄДРПОУ: 26125897, на сайті PROZORRO розмістило оголошення на закупівлю товарів за номером UA-2021-03-04-003557-a, а саме: «Поточний ремонт покриття бігових доріжок стадіону Спеціалізованої дитячо-юнацької школи олімпійського резерву№6 по вул.Академіка Туполєва, 22 Д у Шевченківському районі м.Києва», – на загальну суму 3 680 200,00 грн. з ПДВ. Дані торги було вирішено провести по процедурі відкритих торгів.
Тендерні пропозиції подали наступні учасники:
1. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КОНТРАКТСТРОЙ УКРАЇНА» (Скаржник);
2. ТОВ "Будремсервіс";
3. Мале приватне підприємство "Рівень";
Згідно протоколу засідання тендерного комітету Замовника № 5-ТК від 26 березня 2021 р., що опублікований в системі електронних закупівель 26 березня 2021 р. Замовник скасував тендер з причин неможливісті усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель. Скаржник не може погодитися з такими рішеннями та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми Закону України від 25.12.2015 № 922-VІІІ «Про публічні закупівлі».
Не погоджуючись з вищевказаним рішенням тендерного комітету Замовника щодо відміни торгів, та вважаючи його таким, що прийняте з грубим порушенням законодавства та недотриманням принципів здійснення публічних закупівель, що зазначені у ст. 3 Закону України від 25.12.2015 № 922-VІІІ «Про публічні закупівлі», що є підставою для подання Скарги, Скаржник, керуючись ст. 18 цього ж Закону, подає цю Скаргу стосовно прийнятих рішень, дій чи бездіяльності Замовника, які відбулися після розгляду тендерних пропозицій на відповідність технічним вимогам, визначеним у Тендерній документації, та визначення відповідності учасників кваліфікаційним критеріям, з наступним обґрунтуванням:
Відповідно до частини першої статті 32 Закону Замовник відміняє тендер у разі:
1) відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг;
2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.
Відповідно до інформації, оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу, причина відміни - неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель.
Коментар щодо відміни: «При підготовці тендерної документації Замовником не були враховані всі необхідні технічні та якісні характеристики предмета закупівлі . Через те, що після розкриття тендерних пропозицій вносити зміни до тендерної документації неможливо, замовник прийняв рішення про відміну торгів»
Замовником оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу протокол засідання тендерного комітету № 5-ТК від 26 березня 2021 р., в якому зазначено, зокрема, про необхідність відмінити процедуру закупівлі: «Заступник голови тендерного комітету Якубова Н.Б повідомила, що при підготовці тендерної документації при описі предмета закупівлі не були враховані всі необхідні технічні та якісні характеристики предмета закупівлі. Через те, що після розкриття тендерних пропозицій Замовник не може вносити зміни до умов тендерної документації , він приймає рішення про відміну торгів.»
Як вбачається із протоколу тендерного комітету Замовник одноосібно виявив, що при описі предмета закупівлі не були враховані всі необхідні технічні та якісні характеристики предмета закупівлі та надав цьому порушенню своєрідне трактування як таке, що виникло у сфері публічних закупівель.
Також зазначаємо, що органами контролю визначеними частиною третьою статті 7 Закону, зокрема, Рахунковою палатою, Антимонопольним комітетом України, центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, які здійснюють контроль у сфері публічних закупівель у межах своїх повноважень, визначених Конституцією та законами України не виявлено порушень при проведенні вказаних торгів.
За таких обставин, тендерний комітет Замовника безпідставно відмінив процедуру закупівлі, оскільки уповноваженими суб’єктами порушень встановлено не було, а опис підстав такої відміни не відповідає критерію "порушення у сфері публічних закупівель"
Разом з тим зазначаємо, що Замовником не зазначено в чому саме полягає неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, а також не надано опис таких порушень саме законодавства у сфері публічних закупівель, які неможливо усунути, і в чому саме полягають порушення Замовником законодавства у сфері публічних закупівель.
Враховуючи вище наведену інформацію, Замовник неправомірно відмінив тендер на підставі пункту 2 частини першої статті 32 Закону.
Спираючись на вище викладене, вважаємо що Замовник неправомірно відмінивши тендер на підставі пункту 2 частини першої статті 32 Закону, Замовник порушив вимоги статті 32 Закону.
Всі вище наведені незаконні дії Замовника призвели до порушення майнових прав ТОВ «КОНТРАКТСТРОЙ УКРАЇНА», чия пропозиція повністю відповідає Вимогам ТД.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник є Учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої, та укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником ринку послуг в сфері будівництва, ремонту, реконструкції спортивних майданчиків та стадіонів.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі.
3. Зобов’язати замовника скасувати своє рішення про відміну відкритих торгів яке зазначено в протоколі засідання тендерного комітету № 5-ТК від 26 березня 2021 р.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 07 квітня 2021 20:05
рішення від 07.04.2021 № 7127 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 07 квітня 2021 20:05
інформація про резолютивну частину рішення від 16.04.2021 №8187.pdf
Дата публікації: 19 квітня 2021 20:21
рішення від 16.04.2021 №8187.pdf
Дата публікації: 21 квітня 2021 19:44
Коментар замовника щодо усунення порушення: Згідно з протоколом №6-ТК від 26.04.2021р.тендерний комітет вирішив скасувати рішення про відміну процедури закупівлі "Поточний ремонт покриття бігових доріжок стадіону Спеціалізованої дитячо-юнацької школи олімпійського резерву №6 по вул. Академіка Туполєва, 22 Д у Шевченківському районі м. Києва"
Дата виконання рішення замовником: 26 квітня 2021 12:15
Дата відміни
22 червня 2021 11:15
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі