Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти виконавчого комітету Вараської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 04590731 |
Місцезнаходження: | 34400, Україна , Рівненська обл., Вараш, м-н. Вараш,41 |
Контактна особа: |
Семенюк Олена Петрівна +380363623200 kuznosvitagcgo@meta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 грудня 2021 08:46 |
Оскарження наміру укласти договір: | 17 грудня 2021 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
06 грудня 2021 08:24 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 грудня 2021 08:22 |
Об_єктний кошторис.pdf | |
06 грудня 2021 08:22 |
Локальний кошторис.pdf | |
06 грудня 2021 08:22 |
Дефектний акт.PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-07-04-000040 ● 472d62967a6f44dabdb0f88f8cd25165
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 04 липня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 05 липня 2022 14:58 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
04.07.2022 145
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка в.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 04.07.2022 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 04.07.2022 № 145
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу.
10. UA-2021-12-06-000067-b 06.12.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель.
В.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ'ЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-07-05 17:06:50
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт спортзалів Вараської ЗОШ І-ІІІ ступенів №4 за адесою: Рівненська область,м. Вараш, м-н. Вараш, 39 (коригування)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2021-12-06-000067-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердженн
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-07-08 12:15:13
Щодо роз’яснення з приводу рішення про моніторинг
Переглянувши зауваження Державної аудиторської служби України у межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Капітальний ремонт спортзалів Вараської ЗОШ І-ІІІ ступенів №4 за адесою: Рівненська область,м. Вараш, м-н. Вараш, 39 (коригування)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2021-12-06-000067-b), враховуючи вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Положення про уповноважену особу, що затверджене наказом управління освіти виконавчого комітету Вараської міської ради від 17.02.2022 р. №18,
враховуючи вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон),
ВИРІШИВ:
1. Надати роз’яснення з приводу рішення про моніторинг, а саме:
1) обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі «Капітальний ремонт спортзалів Вараської ЗОШ І-ІІІ ступенів №4 за адесою: Рівненська область,м. Вараш, м-н. Вараш, 39 (коригування)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2021-12-06-000067-b) та його очікувану вартість визначено на підставі проектної документації за робочим проектом «Капітальний ремонт спортзалів Вараської ЗОШ І-ІІІ ступенів №4 за адресою: Рівненська область, м. Вараш, мікрорайон Вараш, 39 (Коригування)» (Відскановані копії титульних аркушів додаються):
- ТОМ 1: 02-П.21.11.02 ПЗ; 02-П.21.11.02 ГП; 02-П.21.11.02 АБ; 02-П.21.11.02 ТХ;
- ТОМ 2: 02-П.21.11.02 ОВ; 02-П.21.11.02 ВК; 02-П.21.11.02 ЕТР;
- ТОМ 3: 02-П.21.11.02 ПОБ;
- ТОМ 4: 02-П.21.11.02 К
2) посилання на сторінку власного веб-сайту: http://varashosvita.rv.ua/publichni-zakupivli/item/2402-upravlinniam-osvity-vykonavchoho-komitetu-varaskoi-miskoi-rady-oholosheno-perehovornu-protseduru-zakupivli.html
2. Забезпечити оприлюднення роз’яснення до предмета закупівлі, через авторизований електронний майданчик на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 Закону.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-07-19 15:21:23
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт спортзалів Вараської ЗОШ І-ІІІ ступенів №4 за адесою: Рівненська область,м. Вараш, м-н. Вараш, 39 (коригування)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2021-12-06-000067-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
Які саме додаткові будівельно-монтажні роботи та їх обсяг, відповідно до проектно-кошторисної документації та враховуючи дані експертного звіту від 14.01.2019 року № 19124 та експертного звіту від 30.06.2021 № 30/0901/06/21/А, необхідно виконати за результатами проведеної переговорної процедури по об’єкту «Капітальний ремонт спортзалів Вараської ЗОШ І-ІІІ ступенів №4 за адресою: Рівненська область, м. Вараш, м-н. Вараш, 39» ?
При цьому необхідно надати пояснення (інформацію та документи), зокрема робочий проект, локальні кошториси до укладеного договору від № 475 від 16.11.2020, пояснювальні записки, або інші документи, що підтверджують необхідність застосування переговорної процедури відповідно до пункту 5 частини другої статті 40 Закону.
Також просимо надати локальні кошториси до укладеного договору № 728 від 20.12.2021.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-07-22 15:25:40
Роз’яснення з приводу рішення про моніторинг
Переглянувши зауваження Державної аудиторської служби України у межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Капітальний ремонт спортзалів Вараської ЗОШ І-ІІІ ступенів №4 за адесою: Рівненська область,м. Вараш, м-н. Вараш, 39 (коригування)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2021-12-06-000067-b), враховуючи вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Положення про уповноважену особу, що затверджене наказом управління освіти виконавчого комітету Вараської міської ради від 17.02.2022 р. №18,
враховуючи вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон),
ВИРІШИВ:
1. Надати роз’яснення з приводу рішення про моніторинг, а саме:
1) Наступні додаткові будівельно-монтажні роботи, які необхідно було виконати:
- Заміна внутрішніх дверних блоків;
- Заміна підлоги;
- Внутрішні опоряджувальні роботи;
- Електротехнічні роботи;
- Ремонт інженерних мереж водопостачання, каналізації і опалення.
Обсяг зазначених додаткових робіт наведено у кошторисній документації (додається) та у листуванні між замовником, лист №011-11/1138 від 07.07.2021 р. та проектною організацією, лист №30 від 08.07.2021 р. (додається).
2) Залучення до виконання додаткових аналогічних робіт підрядника, який вже виконував роботи з капітального ремонту вказаного об’єкту, надає можливість забезпечити сумісність додаткових аналогічних робіт з тими, що виконуються цим підрядником, а при закінченні робіт забезпечить належним чином усі роботи та передачу об’єкта в експлуатацію в цілому. В цілому, роботи, що виконуються та додаткові аналогічні роботи, що виконуватимуться технічно та економічно пов’язані із закінченням робіт, відповідальність за якісне виконання яких несе Підрядник і під час гарантійного терміну.
3) Відскановані копії технічної документації та листування додаються:
- лист №011-11/1138 від 07.07.2021 р.
- лист №30 від 08.07.2021 р.
- Робочий проект на «Капітальний ремонт спортзалів Вараської ЗОШ І-ІІІ ступенів №4 за адресою: Рівненська область, м. Вараш, мікрорайон Вараш, 39» локальні кошториси, пояснювальні записки
- Кошторисна документація на ««Капітальний ремонт спортзалів Вараської ЗОШ І-ІІІ ступенів №4 за адресою: Рівненська область, м. Вараш, мікрорайон Вараш, 39 (Коригування)»»
2. Забезпечити оприлюднення роз’яснення до предмета закупівлі, через авторизований електронний майданчик на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 Закону.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2022-08-02 17:54:11
Роз'яснення щодо висновку
Фахівець з публічних закупівель, який готував та супроводжував закупівлю «Капітальний ремонт спортзалів Вараської ЗОШ І-ІІІ ступенів №4 за адесою: Рівненська область,м. Вараш, м-н. Вараш, 39 (коригування)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2021-12-06-000067-b) вже не працює в Управлінні освіти ВК Вараської міської ради, тому притягнути до відповідальності вже не можливо.
Управління освіти ВК Вараської міської ради зобов’язується здійснити заходи направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому шляхом додаткового навчання фахівців з публічних закупівель.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 липня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 серпня 2022 |
Порушення виявлено
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
monitoring.conclusion.violation_types.corruptionFailureDocuments • усунуто
Управління освіти ВК Вараської міської ради зобов’язується здійснити заходи направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому шляхом додаткового навчання фахівців з публічних закупівель.
2022-08-08 09:01:35
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "КБК РУБІКОН" #38710018 |
Переможець |
1 264 670,00
UAH з ПДВ
|
06 грудня 2021 08:46
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 грудня 2021 16:36
|
Дог 728.pdf | укладений |
20 грудня 2021 16:34
|
Інформація про платежі за договором
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
24 грудня 2021 15:02
|
643 860,00 UAH | UA408201720344211012100047842 Управління освіти ВК Вараської МР |
UA973052990000026006030705350 ТОВ"КБК РУБIКОН" |
Оплачений |
30 грудня 2021 09:56
|
509 442,00 UAH | UA408201720344211012100047842 Управління освіти ВК Вараської МР |
UA973052990000026006030705350 ТОВ"КБК РУБIКОН" |
Оплачений |
30 грудня 2021 09:56
|
111 368,00 UAH | UA408201720344211012100047842 Управління освіти ВК Вараської МР |
UA973052990000026006030705350 ТОВ"КБК РУБIКОН" |
Оплачений |