Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Великоберезовицька селищна рада Тернопільського району Тернопільської області |
Код ЄДРПОУ: | 04393462 |
Місцезнаходження: | 47724, Україна , Тернопільська обл., селище Велика Березовиця, вулиця Ст. Бандери, буд. 26 |
Контактна особа: |
Дерень Надія Ігорівна +380352274231 nadiia.ihorivna.vbsr@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 жовтня 2022 11:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 жовтня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 жовтня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 жовтня 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 28 жовтня 2022 13:44 |
Очікувана вартість: | 3 106 039,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 31 060,39 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Замовник має право при наявності бюджетного фінансування, перерахувати Виконавцю аванс для придбання і постачання необхідних для виконання робіт (надання послуг) матеріалів, конструкцій, виробів і обладнання в розмірі до 30% вартості робіт (надання послуг). Виконавець зобов’язується виконати роботи по отриманому авансу протягом 30 календарних днів з дня його отримання. | Аванс | 30 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | Розрахунки Замовником проводяться тільки за фактично виконані роботи (надані послуги) у термін на протязі 30-ти (тридцяти) календарних днів з моменту підписання Замовником представлених Виконавцем належно оформлених актів приймання виконаних будівельних робіт (наданих послуг), рахунку на оплату, та тільки в межах бюджетних призначень. | Аванс | 30 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 жовтня 2022 11:40 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
12 жовтня 2022 11:33 |
Тендерна документація.docx | |
12 жовтня 2022 11:33 |
Додток 4 Тендерна пропозиція.docx | |
12 жовтня 2022 11:33 |
Додаток 5 Проєкт договору.doc | |
12 жовтня 2022 11:33 |
Додаток 3 Лист-згода.docx | |
12 жовтня 2022 11:33 |
Додаток 2 Технічне завдання.doc | |
12 жовтня 2022 11:33 |
Додаток 1 Перелік докуметів.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-01-17-000041 ● 4292f80ae76448d892f6de771d21c6f0
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 січня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 17 січня 2023 11:13 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
17.01.2023 №5-з
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Роман СНІГУР
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 17.01.2023 № 5-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
3. UA-2022-10-12-003384-a від 12.10.2022 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-01-17 11:44:08
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Будівництво господарської будівлі (підвал) комунального закладу Петриківська ЗОШ І-ІІІ ступенів Великоберезовицької селищної ради Тернопільської області за адресою: Тернопільська область, Тернопільський район с. Петриків, вул. Шептицького, 146-Б» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2022-10-12-003384-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі?
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-01-19 09:49:13
Великоберезовицька селищна рада на запит про надання пояснень від 17.01.2023 року, повідомляє:
- обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі визначено відповідно до Додатку 2(відповідно до розробленої та затвердженої проєктно-кошторисної документації.) до тендерної документації про проведення відкритих торгів відповідно, та з урахуванням загальноприйнятих норм і стандартів для зазначеного предмета закупівлі;
- обґрунтування розміру витрат та очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено згідно настанов з визначення вартості будівництва, відповідає розміру бюджетного призначення.
Також, Великоберезовицька селищна рада повідомляє, що взявши до уваги Постанову КМУ від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) надає наступну інформацію. Відповідно до вищезазначеної постанови, а саме пункту 4 підпункту 1 зазначено: «Рекомендувати з урахуванням затверджених цією постановою заходів:
1) органам місцевого самоврядування - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель».
Великоберезовицька селищна рада керується Законом України «Про місцеве самоврядування». Згідно із Законом України «Про місцеве самоврядування» статті 2 пункту 2 «Місцеве самоврядування здійснюється територіальними громадами сіл, селищ, міст як безпосередньо, так і через сільські, селищні, міські ради та їх виконавчі органи, а також через районні та обласні ради, які представляють спільні інтереси територіальних громад сіл, селищ, міст». Так як Великоберезовицька селищна рада здійснює місцеве самоврядування, тому є органом місцевого самоврядування(додаємо скан-копію безкоштовного запиту з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань).
Взявши до уваги дані рекомендації замовник вирішив не оприлюднювати обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-01-30 16:06:59
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Будівництво господарської будівлі (підвал) комунального закладу Петриківська ЗОШ І-ІІІ ступенів Великоберезовицької селищної ради Тернопільської області за адресою: Тернопільська область, Тернопільський район с. Петриків, вул. Шептицького, 146-Б» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2022-10-12-003384-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні (інформації та документів).
Моніторингом закупівлі встановлено, що договір від 11.11.2022 № 144 укладений між Замовником та Виконавцем, оприлюднено не в повному обсязі (відсутні сторінки 4,5).
Надайте інформацію чому не завантажено договір в цілому?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-02-01 11:54:44
Великоберезовицька селищна рада на запит про надання пояснень від 30.01.2023 року, повідомляє,
що оприлюднення не в повному обсязі договору від 11.11.2022 № 144 пов’язано з технічною помилкою, а також через часткову несправність сканера. Договір долучаємо до пояснення у повному обсязі.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-02-01 11:38:50
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Будівництво господарської будівлі (підвал) комунального закладу Петриківська ЗОШ І-ІІІ ступенів Великоберезовицької селищної ради Тернопільської області за адресою: Тернопільська область, Тернопільський район с. Петриків, вул. Шептицького, 146-Б» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2022-10-12-003384-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
Згідно підпункту 2.3. пункту 2 «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» додатку 1 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам замовника» до тендерної документації зазначено, що наявність в учасника працівників згідно підпунктів 2.1. та 2.2. підтверджується оригіналом/копією штатного розпису (за наявності), якщо ж учасник не складає штатного розпису то наявність працівників може бути підтверджена оригіналами інших документів, передбаченими чинним законодавством України, на кожну особу зазначену у довідці (наказ, трудова книжка, цивільно-правова угода, тощо).
Аналізом поданої пропозиції ФОП Войтюк М.Д. встановлено, що для підтвердження наявності працівників, які зазначені в підпункті 2.2., а саме - робітників основних будівельних професій учасника, які мають необхідні знання та досвід з виконання заявлених робіт, зазначених у довідці, не надано жодних документів, передбачених чинним законодавством України (наказ, трудова книжка, цивільно-правова угода, тощо).
У зв’язку з вище викладеним прошу зазначити причину не відхилення пропозиції вказаного учасника.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-02-03 12:07:40
Великоберезовицька селищна рада на запит про надання пояснень від 01.02.2023 року, повідомляє, що згідно з підпунктом 2.3. пункту 2 «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» додатку 1 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам замовника» до тендерної документації зазначено, що наявність в учасника працівників згідно підпунктів 2.1. та 2.2. підтверджується оригіналом/копією штатного розпису (за наявності), якщо ж учасник не складає штатного розпису то наявність працівників може бути підтверджена оригіналами інших документів, передбаченими чинним законодавством України, на кожну особу зазначену у довідці (наказ, трудова книжка, цивільно-правова угода, тощо). Для підтвердження наявності працівників, які зазначені в підпункті 2.2., а саме - робітників основних будівельних професій учасника, які мають необхідні знання та досвід з виконання заявлених робіт, зазначених у довідці, потрібно було надати документи, передбачені чинним законодавством України (наказ, трудова книжка, цивільно-правова угода, тощо).
У довідці, що містить інформацію про наявність робітників основних будівельних професій учасника, які мають необхідні знання та досвід з виконання заявлених робіт, потрібно було зазначити дані згідно таблиці «в». У таблиці «в» вимагались така інформація: назва спеціальності, нормативна потреба (роб.) відповідно до проектно-кошторисної документації, наявність в організації (роб.), робітники субпідрядних організацій (роб.). Відповідно відсутній будь-який перелік прізвищ, ініціалів, які могли б бути підтвердженими відповідним документом (наказ, трудова книжка, цивільно-правова угода, тощо). Зазначена загальна кількість робітників, які необхідні для виконання основних будівельних професій учасника, які мають необхідні знання та досвід з виконання заявлених робіт та відповідно до проектно-кошторисної документації. Тому, надавати документи на кожну особу зазначену в довідці , що містить інформацію про наявність робітників основних будівельних професій учасника, які мають необхідні знання та досвід з виконання заявлених робіт, згідно з п.п.2.3. «Наявність в учасника працівників згідно підпунктів 2.1. та 2.2. підтверджується оригіналом/копією штатного розпису (за наявності), якщо ж учасник не складає штатного розпису то наявність працівників може бути підтверджена оригіналами інших документів, передбаченими чинним законодавством» не потрібно, оскільки особи не є конкретизованими. Вимога про надання документів більше стосується працівників, які є вказані у п.п. 2.1. Довідка, що містить інформацію про наявність працівників (основних спеціалістів інженерно-технічних працівників), які мають необхідні знання та досвід з виконання робіт (зразок довідки якої додається у таблиці «б»). У таблиці «б» вимагається така інформація : посада, прізвище, ініціали, загальний стаж роботи у будівництві (років), досвід роботи на цій посаді (років). Згідно таких даних була надана вся потрібна інформація в тендерній пропозиції ФОП Войтюк М.Д.
Всі інші потрібні документи були надані у тендерній пропозиції ФОП Войтюк М.Д.
Надання інформації про усунення порушення замовником
З огляду на встановлений висновок по результатах проведення моніторингу, Великоберезовицькою селищною радою було прийнято рішення розірвати договір № 144 від 11.11.2022 року, між Замовником Великоберезовицькою селищною радою та Учасником Войтюком Миколою Дмитровичем. Протокол рішення про розірвання Договору та Додаткову угоду про розірвання Договору прикріплюємо.
2023-02-20 18:01:33
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 07 лютого 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 22 лютого 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Порушення усунуто
2023-02-22 13:51:39
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 жовтня 2022 14:07
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Войтюк Микола Дмитрович |
3 100 000,00
UAH з ПДВ
|
3 100 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП ЧУБКА ВОЛОДИМИР ПЕТРОВИЧ |
3 105 000,00
UAH з ПДВ
|
3 105 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Войтюк Микола Дмитрович #2331317590 |
Переможець |
3 100 000,00
UAH з ПДВ
|
28 жовтня 2022 15:02
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 лютого 2023 18:18
|
Звіт про виконання договору | укладений |
20 лютого 2023 18:17
|
Протокол | укладений |
20 лютого 2023 18:17
|
Додаткова угода 2 | укладений |
20 лютого 2023 18:17
|
Електронний підпис | укладений |
31 грудня 2022 17:40
|
Додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
31 грудня 2022 17:37
|
Електронний підпис | укладений |
11 листопада 2022 15:19
|
Договір | укладений |
11 листопада 2022 15:18
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний рік у зв'язку з виникненням об'єктивних обставин, документально підтверджених Виконавцем, що унеможливлюють виконання зобов'язань за даним Договором. |
Номер договору про закупівлю: | 144 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 11 листопада 2022 — 31 березня 2023 |
Сума оплати за договором: |
2 045 192,00
UAH
|
Причини розірвання договору: | Розірвання Договору №144 від 11.11.2022 року з ФОП Войтюком Миколою Дмитровичем за взаємною згодою, а також за встановленням порушень за результатами проведення моніторингу та висновку Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області |