Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

71320000-7. Послуги з інженерного проектування (Розробка проектної документації на поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-06-11 Ставище – Брусилів – Попільня на ділянках км 16+700 – км 36+420, км 43+500 – км 47+600, Житомирська область)
Очікувана вартість
916 039,20 UAH
UA-2020-07-13-004033-b 0c5c34a4fbe844a69cd4ab9bf53ecb33
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Рудюк Вікторія Олексіївна

380412470529 rudyuk.vo@ukravtodor.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Служба автомобільних доріг у Житомирській області
Код ЄДРПОУ: 03451526
Вебсайт: http://zt.ukravtodor.gov.ua
Місцезнаходження: 10029, Україна , Житомирська обл., Житомир, Покровська, 16
Контактна особа: Рудюк Вікторія Олексіївна
380412470529
rudyuk.vo@ukravtodor.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 липня 2020 20:21
Звернення за роз’ясненнями: до 19 липня 2020 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 липня 2020 09:00
Початок аукціону: 30 липня 2020 14:32
Очікувана вартість: 916 039,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 580,20 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 27481.18 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71320000-7: Послуги з інженерного проектування


Категорія замовника: юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади (згідно ст. 2 ч. 1 п. 3 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 №922-VIII в редакції Закону України "Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель" від 19.09.2019 №114-ІХ): юридична особа є одержувачем бюджетних коштів; не є суб'єктом господарювання.
Mова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська (відповідно до тендерної документації).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
71320000-7. Послуги з інженерного проектування (Розробка проектної документації на поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-06-11 Ставище – Брусилів – Попільня на ділянках км 16+700 – км 36+420, км 43+500 – км 47+600, Житомирська область)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10029, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Покровська, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2020
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг розрахунки за фактично надані послуги проводяться Замовником протягом десяти банківських днів, після підписання Сторонами акта, в терміни, які визначені в Календарному плані, при наявності коштів на бюджетному рахунку. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 липня 2020 20:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 липня 2020 20:41
Оголошення Т-06-11.pdf
13 липня 2020 20:41
Додатки до ТД.doc
13 липня 2020 20:41
ТД проектні роботи Т-06-11.doc
13 липня 2020 20:40
Проект договору.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 липня 2020 15:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІНК ПЛЮС МІЖНАРОДНА ІНЖИНІРИНГОВА І КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ" 687 000,00
UAH з ПДВ
500 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕРЛАС ПЛЮС" 680 000,00
UAH з ПДВ
549 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ПОСЛАВСЬКИЙ ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ" 850 000,00
UAH з ПДВ
850 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП Елітбуд-1 915 000,00
UAH з ПДВ
915 000,00
UAH з ПДВ
Немає

Публічні документи

13 серпня 2020 10:30
Електронний підпис
13 серпня 2020 10:30
МВС.pdf
13 серпня 2020 10:30
Довідка.zip
13 серпня 2020 10:30
Довідка ТОВ.zip
13 серпня 2020 10:30
Банкрутство.pdf
10 серпня 2020 14:27
Електронний підпис
07 серпня 2020 20:44
Електронний підпис
07 серпня 2020 20:44
public_doc.p7s
07 серпня 2020 20:44
ДПІ public_doc.pdf
28 липня 2020 13:46
Електронний підпис
28 липня 2020 13:45
Електронний підпис
28 липня 2020 13:45
9 - Сертифікати.pdf
28 липня 2020 13:45
25 - Проект договору.pdf
28 липня 2020 13:45
21 - Статут Сінк+.pdf
28 липня 2020 13:45
13 - відгук.PDF
28 липня 2020 13:45
11 - копія договору.pdf

Публічні документи

28 липня 2020 15:46
Електронний підпис
28 липня 2020 15:45
Гарантія 2306-20.zip

Публічні документи

28 липня 2020 18:01
Електронний підпис
28 липня 2020 17:58
26. Протокол_НР.7Z
28 липня 2020 17:58
26. Наказ_Фролова_Ю.М.7Z
28 липня 2020 17:58
26. Лист_для_клieнтiв.7z
28 липня 2020 17:58
26. Договор.pdf
28 липня 2020 17:58
26. Довiдка_покриття_(1).pdf
28 липня 2020 17:58
26. Гарантiя_6337-20.7z
28 липня 2020 17:58
26. Витяг_iз_Статуту.7z
28 липня 2020 17:58
26. Виписка.pdf
28 липня 2020 17:58
26. Банкiвс_ка_лiцензiя.7z
28 липня 2020 17:58
03. ПКТ.pdf
28 липня 2020 17:58
24. Інші документи.pdf
28 липня 2020 17:58
23. Гарантійний лист.pdf
28 липня 2020 17:58
21. Лист персональні.pdf
28 липня 2020 17:58
19. Копія виписки.pdf
28 липня 2020 17:58
18. Довідка довікілля.pdf
28 липня 2020 17:58
17. Гарантій лист.pdf
28 липня 2020 17:58
15. Ст 17.pdf
28 липня 2020 17:58
14. Форма залучення.pdf
28 липня 2020 17:58
06. Інвентарні картки.pdf
28 липня 2020 17:58
04. Лист.pdf
28 липня 2020 17:58
01.Реєстр.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІНК ПЛЮС МІЖНАРОДНА ІНЖИНІРИНГОВА І КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕРЛАС ПЛЮС"

ФОП "ПОСЛАВСЬКИЙ ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ"

ПП Елітбуд-1

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІНК ПЛЮС МІЖНАРОДНА ІНЖИНІРИНГОВА І КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ"
#41194275
Переможець 500 000,00
UAH з ПДВ
06 серпня 2020 16:37

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 серпня 2020 16:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІНК ПЛЮС МІЖНАРОДНА ІНЖИНІРИНГОВА І КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ"
#41194275
500 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 січня 2021 09:46
Електронний підпис зміни до договору
29 жовтня 2020 11:37
Додаткова угода №1_31П.pdf зміни до договору
29 жовтня 2020 11:35
Електронний підпис укладений
21 серпня 2020 12:42
договір №26П від 21.08.20 проектні Т-06-11.pdf укладений
21 серпня 2020 12:33

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди про продовження строку дії Договору до 24.12.2020 року. Внести зміни до Календарного плану надання послуг (Додаток №2). Сума договору після внесення змін: 500 000,00 грн. (з ПДВ). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 послуга.
Номер договору про закупівлю: 26П
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/31П
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 24 грудня 2020
Сума оплати за договором: 500 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 83 333,33 UAH)