Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Запасні частини до електровозів серії ВЛ (34630000-2 – Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу, обладнання для контролю залізничного руху)
Spare parts for electric locomotives of the ВЛ series (34630000-2 - Parts of railway or tramway locomotives or rolling stock, railway traffic control equipment)
Очікувана вартість
4 731 132,41 UAH
UA-2020-10-16-003071-b 0c53d027969b47b7908b46c0e171268c
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Жешко Світлана Степанівна

380444650895 2019TENDER@GMAIL.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081347
Вебсайт: http://uz.gov.ua
Місцезнаходження: 03049, Україна , Київська область обл., Київ, 03049, м.Київ, Солом'янський район, ПРОСПЕКТ ПОВІТРОФЛОТСЬКИЙ, будинок 11/15
Контактна особа: Жешко Світлана Степанівна
380444650895
2019TENDER@GMAIL.COM
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
National ID: 40081347
Contact point: Zheshko Svitlana
380444650895
2019TENDER@GMAIL.COM

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 16 жовтня 2020 16:52
Звернення за роз’ясненнями: до 15 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 листопада 2020 10:00
Початок аукціону: 18 грудня 2020 11:23
Очікувана вартість: 4 731 132,41 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 23 655,66 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 47311.32 UAH
Publication date: 16 жовтня 2020 16:52
Enquiries until: 15 листопада 2020 00:00
Complaints submission until: до 21 листопада 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 25 листопада 2020 10:00

Information

Estimated total value: 4 731 132 UAH including VAT
Minimal lowering step: 23 656 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху


Scope of the procurement
Запасні частини до електровозів серії ВЛ (34630000-2 – Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу, обладнання для контролю залізничного руху)
Spare parts for electric locomotives of the ВЛ series (34630000-2 - Parts of railway or tramway locomotives or rolling stock, railway traffic control equipment)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
18 шт.
Контактор ПК-356-15
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Контактор ПК-356-15
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2020
18 шт.
Контактор ПК-356-43
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Контактор ПК-356-43
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2020
19 шт.
Контактор ПК-356-69
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Контактор ПК-356-69
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2020
19 шт.
Камера
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Камера
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2020
13 шт.
Клапан ВІЄЦ 306431-001
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Клапан ВІЄЦ 306431-001
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2020
32 шт.
Контакт
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Контакт
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2020
18 шт.
Контакт нерухомий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Контакт нерухомий
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2020
23 шт.
Клапан пусковий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Клапан пусковий
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2020
3 шт.
Пружина пускового клапана
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Пружина пускового клапана
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2020
2 шт.
Пружина (8ФБ283002-1)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Пружина (8ФБ283002-1)
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2020
10 шт.
Пружина
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Пружина
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2020
6 шт.
Пружина
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Пружина
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2020
10 шт.
Пружина
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Пружина
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2020
15 шт.
Блок -контакт БКМ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Блок -контакт БКМ
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2020
38 шт.
Контакт подвижный
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Контакт подвижный
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2020
62 шт.
Контакт подвижный
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Контакт подвижный
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2020
306 шт.
Стакан люлечного подвешивания
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Стакан люлечного подвешивания
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2020
9 шт.
Елемент опору Ср-334 270097СБ.Р3
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Елемент опору Ср-334 270097СБ.Р3
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2020
88 шт.
Соединение
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Соединение
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2020
13 шт.
Контакт неподвижный
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Контакт неподвижный
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2020
9 шт.
Контактор пневматичний ПК-358-64 (ПК-25;ПК-17)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Контактор пневматичний ПК-358-64 (ПК-25;ПК-17)
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2020
5 шт.
Пружина рухомого контакта
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Пружина рухомого контакта
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2020
13 шт.
Тримач рухомого контакта
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Тримач рухомого контакта
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2020
48 шт.
Тримач рухомого контакта
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Тримач рухомого контакта
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2020
2 шт.
Контакт рухомий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Контакт рухомий
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2020
24 шт.
Елемент опору СР-336,Ср-3-5, 3-2В3
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Елемент опору СР-336,Ср-3-5, 3-2В3
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2020
37 шт.
Контакт
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Контакт
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2020
3 шт.
Контакт неподвижный
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Контакт неподвижный
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 45 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 листопада 2020 17:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 листопада 2020 17:34
Зміни до тендеру 4168 від 17.11.2020.doc
17 листопада 2020 17:34
4168 ТД зч до електровозів серії ВЛ_нова редакція від 17.11.2020.docx
13 листопада 2020 16:15
Зміни до тендеру 4168 від 13.11.2020.doc
10 листопада 2020 19:14
Змiни_до_тендеру_4168__вiд_10.11.2020.doc
16 жовтня 2020 16:49
Додаток № 9.docx
17 листопада 2020 17:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 листопада 2020 16:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 листопада 2020 20:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 жовтня 2020 16:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 листопада 2020 17:34
Зміни до тендеру 4168 від 17.11.2020.doc
17 листопада 2020 17:34
4168 ТД зч до електровозів серії ВЛ_нова редакція від 17.11.2020.docx
13 листопада 2020 16:15
4168 ТД зч до електровозів серії ВЛ_нова редакція від 13.11.2020.docx
10 листопада 2020 19:14
4168_ТД_зч_до_електровозiв_серii_ВЛ_нова_редакцiя_вiд_10.11.2020.docx
16 жовтня 2020 16:49
4168 ТД зч до електровозів серії ВЛ.docx
13 листопада 2020 16:15
Зміни до тендеру 4168 від 13.11.2020.doc
10 листопада 2020 19:14
Змiни_до_тендеру_4168__вiд_10.11.2020.doc
16 жовтня 2020 16:49
Додаток № 9.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Надання копій креслеників
Дата подання: 12 листопада 2020 19:13
Дата відповіді: 17 листопада 2020 17:35
Так як вказані у тендерній документації номера креслень відсутні у вільному доступі, просимо для можливості визначення аналогу продукції викласти у складі тендерної документації копії креслеників на всю продукцію, що вимагається до закупівлі. Це дасть змогу розширити число потенційних учасників процедури закупівлі
Відповідь: Кресленики можна отримати у філії НДКТІ.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-10-16-003071-b.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТК"АЛЬЯНС ГРУП", Код ЄДРПОУ:41412418
Дата подання: 22 жовтня 2020 16:07
Щодо вимог замовника
Ми, як представники вітчизняного виробника, продукція якого виготовляється згідно ТУ, що погоджені з усіма відповідними департаментами (управліннями) АТ "Укрзалізниця" (що стосується воєнізованої охорони, санітарно-епідеміологічної та пожежної безпеки) звертаємось з вимогою викласти пункт 3.5 Вимог до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі у наступній редакції: "3.5 Для неметалевої продукції/матеріалів, які застосовані у конструкціях рухомого складу учасник повинен надати:
- копії документів про відповідність нормам пожежної безпеки, видані органами оцінки відповідності на бланках УкрСЕПРО (для сертифікатів, виданих до 01.01.2018) або на бланках за формою, встановленою органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації, який видав документ про відповідність (для документів, виданих після 01.01.2018), та чинні до закінчення строку постачання продукції;
- копії протоколів випробувань продукції щодо визначення показників пожежної безпеки;
- копію висновку санітарно-епідеміологічної експертизи щодо можливості застосування продукції;
- копію листа-узгодження Головного управління воєнізованої охорони АТ «Укрзалізниці» щодо можливості використання даної неметалевої продукції на залізничному транспорті України.
Пункт 3.5 не застосовується в разі, якщо продукція виготовляється згідно ТУ, які узгоджені в установленому порядку з відповідними департаментами (управліннями) АТ "Укрзалізниця"
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
27 жовтня 2020 17:23
Шановний учаснику, під час обговорення процедури закупівлі ЦБД
№ UA-2020-10-16-003071-b Вами розміщено вимогу при закупівлі частин залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу, обладнання для контролю залізничного руху (запасні частини до електровозів серії ВЛ). Враховуючи складну структуру АТ «Укрзалізниця» та процедуру одержання відповіді на Вашу вимогу Філія «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» (Замовник) пропонує Вам після одержання цієї відповіді повторно розмістити у електронній системі «Prozorro» Вашу вимогу, на яку Замовником буде надано відповідь.
Номер вимоги: UA-2020-10-16-003071-b.b2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТК"АЛЬЯНС ГРУП", Код ЄДРПОУ:41412418
Дата подання: 28 жовтня 2020 10:20
Щодо технічних вимог замовника
Ми, як представники вітчизняного виробника, продукція якого виготовляється згідно ТУ, що погоджені з усіма відповідними департаментами (управліннями) АТ "Укрзалізниця" (що стосується воєнізованої охорони, санітарно-епідеміологічної та пожежної безпеки) звертаємось з вимогою викласти пункт 3.5 Вимог до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі у наступній редакції: "3.5 Для неметалевої продукції/матеріалів, які застосовані у конструкціях рухомого складу учасник повинен надати:
- копії документів про відповідність нормам пожежної безпеки, видані органами оцінки відповідності на бланках УкрСЕПРО (для сертифікатів, виданих до 01.01.2018) або на бланках за формою, встановленою органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації, який видав документ про відповідність (для документів, виданих після 01.01.2018), та чинні до закінчення строку постачання продукції;
- копії протоколів випробувань продукції щодо визначення показників пожежної безпеки;
- копію висновку санітарно-епідеміологічної експертизи щодо можливості застосування продукції;
- копію листа-узгодження Головного управління воєнізованої охорони АТ «Укрзалізниці» щодо можливості використання даної неметалевої продукції на залізничному транспорті України.
Пункт 3.5 не застосовується в разі, якщо продукція виготовляється згідно ТУ, які узгоджені в установленому порядку з відповідними департаментами (управліннями) АТ "Укрзалізниця"
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
10 листопада 2020 19:49
Шановний учаснику, під час обговорення процедури закупівлі ЦБД
№ UA-2020-10-16-003071-b Вами розміщено вимогу при закупівлі частин залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу, обладнання для контролю залізничного руху (запасні частини до електровозів серії ВЛ). Враховуючи складну структуру АТ «Укрзалізниця» та процедуру одержання відповіді на Вашу вимогу Філія «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» (Замовник) пропонує Вам після одержання цієї відповіді повторно розмістити у електронній системі «Prozorro» Вашу вимогу. Для розміщення повторної вимоги з тих самих питань, нами подовжено кінцевий строк подання пропозицій учасників, що є достатнім для обробки вимоги та одержання відповіді.
Номер вимоги: UA-2020-10-16-003071-b.c3
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТК"АЛЬЯНС ГРУП", Код ЄДРПОУ:41412418
Дата подання: 11 листопада 2020 09:23
Щодо технічних вимог замовника
Ми, як представники вітчизняного виробника, продукція якого виготовляється згідно ТУ, що погоджені з усіма відповідними департаментами (управліннями) АТ "Укрзалізниця" (що стосується воєнізованої охорони, санітарно-епідеміологічної та пожежної безпеки) звертаємось з вимогою викласти пункт 3.5 Вимог до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі у наступній редакції: "3.5 Для неметалевої продукції/матеріалів, які застосовані у конструкціях рухомого складу учасник повинен надати:
- копії документів про відповідність нормам пожежної безпеки, видані органами оцінки відповідності на бланках УкрСЕПРО (для сертифікатів, виданих до 01.01.2018) або на бланках за формою, встановленою органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації, який видав документ про відповідність (для документів, виданих після 01.01.2018), та чинні до закінчення строку постачання продукції;
- копії протоколів випробувань продукції щодо визначення показників пожежної безпеки;
- копію висновку санітарно-епідеміологічної експертизи щодо можливості застосування продукції;
- копію листа-узгодження Головного управління воєнізованої охорони АТ «Укрзалізниці» щодо можливості використання даної неметалевої продукції на залізничному транспорті України.
Пункт 3.5 не застосовується в разі, якщо продукція виготовляється згідно ТУ, які узгоджені в установленому порядку з відповідними департаментами (управліннями) АТ "Укрзалізниця"
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
13 листопада 2020 16:20
Замовником внесено зміни до тендерної документації.

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 11 грудня 2020
UA-2020-10-16-003071-b0c53d027969b47b7908b46c0e171268c
Найменування: ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081347
Місцезнаходження: 03049, Україна, Київська область обл., Київ, 03049, м.Київ, Солом'янський район, ПРОСПЕКТ ПОВІТРОФЛОТСЬКИЙ, будинок 11/15
Учасник Документи Рішення
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІАДУК КОМПЛЕКС" Документи
Відхилено
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТК"АЛЬЯНС ГРУП" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Е-ЕНЕРДЖИ" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

25 листопада 2020 10:01
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

25 листопада 2020 10:01
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

24 листопада 2020 12:25
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf.p7s.p7s
24 листопада 2020 12:25
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf.p7s
24 листопада 2020 12:25
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
24 листопада 2020 12:25
Сертифікат якості.pdf.p7s.p7s
24 листопада 2020 12:25
Сертифікат якості.pdf.p7s
24 листопада 2020 12:25
Сертифікат якості.pdf
24 листопада 2020 12:25
Сертифікат відповідності.PDF
24 листопада 2020 12:25
роз'яснення до ТУ.pdf.p7s.p7s
24 листопада 2020 12:25
роз'яснення до ТУ.pdf.p7s
24 листопада 2020 12:25
роз'яснення до ТУ.pdf
24 листопада 2020 12:25
представництво інтересів.PDF
24 листопада 2020 12:25
Паспорт зразок СР-336.PDF.p7s.p7s
24 листопада 2020 12:25
Паспорт зразок СР-336.PDF.p7s
24 листопада 2020 12:25
Паспорт зразок СР-336.PDF
24 листопада 2020 12:25
Паспорт зразок СР-334.PDF.p7s.p7s
24 листопада 2020 12:25
Паспорт зразок СР-334.PDF.p7s
24 листопада 2020 12:25
Паспорт зразок СР-334.PDF
24 листопада 2020 12:25
Паспорт зразок ПК-358-64.PDF.p7s.p7s
24 листопада 2020 12:25
Паспорт зразок ПК-358-64.PDF.p7s
24 листопада 2020 12:25
Паспорт зразок ПК-358-64.PDF
24 листопада 2020 12:25
Паспорт зразок ПК-356-69.PDF.p7s.p7s
24 листопада 2020 12:25
Паспорт зразок ПК-356-69.PDF.p7s
24 листопада 2020 12:25
Паспорт зразок ПК-356-69.PDF
24 листопада 2020 12:25
Паспорт зразок ПК-356-43.PDF.p7s.p7s
24 листопада 2020 12:25
Паспорт зразок ПК-356-43.PDF.p7s
24 листопада 2020 12:25
Паспорт зразок ПК-356-43.PDF
24 листопада 2020 12:25
Паспорт зразок ПК-356-15.PDF.p7s.p7s
24 листопада 2020 12:25
Паспорт зразок ПК-356-15.PDF.p7s
24 листопада 2020 12:25
Паспорт зразок ПК-356-15.PDF
24 листопада 2020 12:25
МВК Стакан.pdf.p7s.p7s
24 листопада 2020 12:25
МВК Стакан.pdf.p7s
24 листопада 2020 12:25
МВК Стакан.pdf
24 листопада 2020 12:25
лист стакан.PDF.p7s.p7s
24 листопада 2020 12:25
лист стакан.PDF.p7s
24 листопада 2020 12:25
лист стакан.PDF
24 листопада 2020 12:25
лист ПКТБ.PDF.p7s.p7s
24 листопада 2020 12:25
лист ПКТБ.PDF.p7s
24 листопада 2020 12:25
лист ПКТБ.PDF
24 листопада 2020 12:25
Лист департаменту.pdf.p7s.p7s
24 листопада 2020 12:25
Лист департаменту.pdf.p7s
24 листопада 2020 12:25
Лист департаменту.pdf
24 листопада 2020 12:25
Дозвіл на публікацію.PDF.p7s.p7s
24 листопада 2020 12:25
Дозвіл на публікацію.PDF.p7s
24 листопада 2020 12:25
Дозвіл на публікацію.PDF
24 листопада 2020 12:25
Договір №18_03_14.pdf.p7s.p7s
24 листопада 2020 12:25
Договір №18_03_14.pdf.p7s
24 листопада 2020 12:25
Договір №18_03_14.pdf
24 листопада 2020 12:25
Дані на товар.pdf.p7s.p7s
24 листопада 2020 12:25
Дані на товар.pdf.p7s
24 листопада 2020 12:25
Дані на товар.pdf
24 листопада 2020 12:25
вимоги до виробництва.pdf.p7s.p7s
24 листопада 2020 12:25
вимоги до виробництва.pdf.p7s
24 листопада 2020 12:25
вимоги до виробництва.pdf
24 листопада 2020 12:25
Рішення учасника 2019.PDF.p7s.p7s
24 листопада 2020 12:25
Рішення учасника 2019.PDF.p7s
24 листопада 2020 12:25
Рішення учасника 2019.PDF
24 листопада 2020 12:25
Рішення учасника 20_08.PDF.p7s.p7s
24 листопада 2020 12:25
Рішення учасника 20_08.PDF.p7s
24 листопада 2020 12:25
Рішення учасника 20_08.PDF
24 листопада 2020 12:25
Протокол.pdf.p7s.p7s
24 листопада 2020 12:25
Протокол.pdf.p7s
24 листопада 2020 12:25
Протокол.pdf
24 листопада 2020 12:25
Наказ.PDF.p7s.p7s
24 листопада 2020 12:25
Наказ.PDF.p7s
24 листопада 2020 12:25
Наказ.PDF
24 листопада 2020 12:25
лист-згода.PDF.p7s.p7s
24 листопада 2020 12:25
лист-згода.PDF.p7s
24 листопада 2020 12:25
лист-згода.PDF
24 листопада 2020 12:25
довідка.PDF.p7s.p7s
24 листопада 2020 12:25
довідка.PDF.p7s
24 листопада 2020 12:25
довідка.PDF
24 листопада 2020 12:25
Витяг ПДВ.PDF.p7s.p7s
24 листопада 2020 12:25
Витяг ПДВ.PDF.p7s
24 листопада 2020 12:25
Витяг ПДВ.PDF

Документи

25 листопада 2020 10:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

24 листопада 2020 13:16
Документ про відповідність.pdf
24 листопада 2020 13:16
Цінова пропозиція.pdf
24 листопада 2020 13:16
ст 17.pdf
24 листопада 2020 13:16
Протокол зборів.pdf
24 листопада 2020 13:16
Протокол загальних зборів.pdf
24 листопада 2020 13:16
Наказ на директора.pdf
24 листопада 2020 13:16
згода договір.pdf
24 листопада 2020 13:16
Довідка.pdf
24 листопада 2020 13:16
Довідка про підприємство.pdf
24 листопада 2020 13:16
Довідка про досвід.pdf
24 листопада 2020 13:16
Сертифікат якості (4).pdf
24 листопада 2020 13:16
роз'яснення до ТУ.pdf
24 листопада 2020 13:16
пояснення стакан.PDF
24 листопада 2020 13:16
Паспорт зразок СР-336.PDF
24 листопада 2020 13:16
Паспорт зразок СР-334.PDF
24 листопада 2020 13:16
Паспорт зразок ПК-358-64.PDF
24 листопада 2020 13:16
Паспорт зразок ПК-356-69.PDF
24 листопада 2020 13:16
Паспорт зразок ПК-356-43.PDF
24 листопада 2020 13:16
Паспорт зразок ПК-356-15.PDF
24 листопада 2020 13:16
МВК Стакан.pdf
24 листопада 2020 13:16
лист ПКТБ.PDF
24 листопада 2020 13:16
Лист департаменту.pdf
24 листопада 2020 13:16
Дозвіл на публікацію.PDF
24 листопада 2020 13:16
Договір №18_03_14.pdf
24 листопада 2020 13:16
Дані на товар.pdf
24 листопада 2020 13:16
вимоги стакан.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІАДУК КОМПЛЕКС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТК"АЛЬЯНС ГРУП"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Е-ЕНЕРДЖИ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 грудня 2020 11:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТК"АЛЬЯНС ГРУП" 4 726 617,00
UAH з ПДВ
4 726 617,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Е-ЕНЕРДЖИ" 4 731 112,14
UAH з ПДВ
4 731 112,14
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 листопада 2020 12:25
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf.p7s.p7s
24 листопада 2020 12:25
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf.p7s
24 листопада 2020 12:25
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
24 листопада 2020 12:25
Сертифікат якості.pdf.p7s.p7s
24 листопада 2020 12:25
Сертифікат якості.pdf.p7s
24 листопада 2020 12:25
Сертифікат якості.pdf
24 листопада 2020 12:25
Сертифікат відповідності.PDF
24 листопада 2020 12:25
роз'яснення до ТУ.pdf.p7s.p7s
24 листопада 2020 12:25
роз'яснення до ТУ.pdf.p7s
24 листопада 2020 12:25
роз'яснення до ТУ.pdf
24 листопада 2020 12:25
представництво інтересів.PDF
24 листопада 2020 12:25
Паспорт зразок СР-336.PDF.p7s.p7s
24 листопада 2020 12:25
Паспорт зразок СР-336.PDF.p7s
24 листопада 2020 12:25
Паспорт зразок СР-336.PDF
24 листопада 2020 12:25
Паспорт зразок СР-334.PDF.p7s.p7s
24 листопада 2020 12:25
Паспорт зразок СР-334.PDF.p7s
24 листопада 2020 12:25
Паспорт зразок СР-334.PDF
24 листопада 2020 12:25
Паспорт зразок ПК-358-64.PDF.p7s.p7s
24 листопада 2020 12:25
Паспорт зразок ПК-358-64.PDF.p7s
24 листопада 2020 12:25
Паспорт зразок ПК-358-64.PDF
24 листопада 2020 12:25
Паспорт зразок ПК-356-69.PDF.p7s.p7s
24 листопада 2020 12:25
Паспорт зразок ПК-356-69.PDF.p7s
24 листопада 2020 12:25
Паспорт зразок ПК-356-69.PDF
24 листопада 2020 12:25
Паспорт зразок ПК-356-43.PDF.p7s.p7s
24 листопада 2020 12:25
Паспорт зразок ПК-356-43.PDF.p7s
24 листопада 2020 12:25
Паспорт зразок ПК-356-43.PDF
24 листопада 2020 12:25
Паспорт зразок ПК-356-15.PDF.p7s.p7s
24 листопада 2020 12:25
Паспорт зразок ПК-356-15.PDF.p7s
24 листопада 2020 12:25
Паспорт зразок ПК-356-15.PDF
24 листопада 2020 12:25
МВК Стакан.pdf.p7s.p7s
24 листопада 2020 12:25
МВК Стакан.pdf.p7s
24 листопада 2020 12:25
МВК Стакан.pdf
24 листопада 2020 12:25
лист стакан.PDF.p7s.p7s
24 листопада 2020 12:25
лист стакан.PDF.p7s
24 листопада 2020 12:25
лист стакан.PDF
24 листопада 2020 12:25
лист ПКТБ.PDF.p7s.p7s
24 листопада 2020 12:25
лист ПКТБ.PDF.p7s
24 листопада 2020 12:25
лист ПКТБ.PDF
24 листопада 2020 12:25
Лист департаменту.pdf.p7s.p7s
24 листопада 2020 12:25
Лист департаменту.pdf.p7s
24 листопада 2020 12:25
Лист департаменту.pdf
24 листопада 2020 12:25
Дозвіл на публікацію.PDF.p7s.p7s
24 листопада 2020 12:25
Дозвіл на публікацію.PDF.p7s
24 листопада 2020 12:25
Дозвіл на публікацію.PDF
24 листопада 2020 12:25
Договір №18_03_14.pdf.p7s.p7s
24 листопада 2020 12:25
Договір №18_03_14.pdf.p7s
24 листопада 2020 12:25
Договір №18_03_14.pdf
24 листопада 2020 12:25
Дані на товар.pdf.p7s.p7s
24 листопада 2020 12:25
Дані на товар.pdf.p7s
24 листопада 2020 12:25
Дані на товар.pdf
24 листопада 2020 12:25
вимоги до виробництва.pdf.p7s.p7s
24 листопада 2020 12:25
вимоги до виробництва.pdf.p7s
24 листопада 2020 12:25
вимоги до виробництва.pdf
24 листопада 2020 12:25
Рішення учасника 2019.PDF.p7s.p7s
24 листопада 2020 12:25
Рішення учасника 2019.PDF.p7s
24 листопада 2020 12:25
Рішення учасника 2019.PDF
24 листопада 2020 12:25
Рішення учасника 20_08.PDF.p7s.p7s
24 листопада 2020 12:25
Рішення учасника 20_08.PDF.p7s
24 листопада 2020 12:25
Рішення учасника 20_08.PDF
24 листопада 2020 12:25
Протокол.pdf.p7s.p7s
24 листопада 2020 12:25
Протокол.pdf.p7s
24 листопада 2020 12:25
Протокол.pdf
24 листопада 2020 12:25
Наказ.PDF.p7s.p7s
24 листопада 2020 12:25
Наказ.PDF.p7s
24 листопада 2020 12:25
Наказ.PDF
24 листопада 2020 12:25
лист-згода.PDF.p7s.p7s
24 листопада 2020 12:25
лист-згода.PDF.p7s
24 листопада 2020 12:25
лист-згода.PDF
24 листопада 2020 12:25
довідка.PDF.p7s.p7s
24 листопада 2020 12:25
довідка.PDF.p7s
24 листопада 2020 12:25
довідка.PDF
24 листопада 2020 12:25
Витяг ПДВ.PDF.p7s.p7s
24 листопада 2020 12:25
Витяг ПДВ.PDF.p7s
24 листопада 2020 12:25
Витяг ПДВ.PDF

Публічні документи

24 листопада 2020 13:16
Документ про відповідність.pdf
24 листопада 2020 13:16
Цінова пропозиція.pdf
24 листопада 2020 13:16
ст 17.pdf
24 листопада 2020 13:16
Протокол зборів.pdf
24 листопада 2020 13:16
Протокол загальних зборів.pdf
24 листопада 2020 13:16
Наказ на директора.pdf
24 листопада 2020 13:16
згода договір.pdf
24 листопада 2020 13:16
Довідка.pdf
24 листопада 2020 13:16
Довідка про підприємство.pdf
24 листопада 2020 13:16
Довідка про досвід.pdf
24 листопада 2020 13:16
Сертифікат якості (4).pdf
24 листопада 2020 13:16
роз'яснення до ТУ.pdf
24 листопада 2020 13:16
пояснення стакан.PDF
24 листопада 2020 13:16
Паспорт зразок СР-336.PDF
24 листопада 2020 13:16
Паспорт зразок СР-334.PDF
24 листопада 2020 13:16
Паспорт зразок ПК-358-64.PDF
24 листопада 2020 13:16
Паспорт зразок ПК-356-69.PDF
24 листопада 2020 13:16
Паспорт зразок ПК-356-43.PDF
24 листопада 2020 13:16
Паспорт зразок ПК-356-15.PDF
24 листопада 2020 13:16
МВК Стакан.pdf
24 листопада 2020 13:16
лист ПКТБ.PDF
24 листопада 2020 13:16
Лист департаменту.pdf
24 листопада 2020 13:16
Дозвіл на публікацію.PDF
24 листопада 2020 13:16
Договір №18_03_14.pdf
24 листопада 2020 13:16
Дані на товар.pdf
24 листопада 2020 13:16
вимоги стакан.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТК"АЛЬЯНС ГРУП"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Е-ЕНЕРДЖИ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТК"АЛЬЯНС ГРУП"
#41412418
Переможець 4 726 617,00
UAH з ПДВ
18 грудня 2020 19:10

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 грудня 2020 19:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТК"АЛЬЯНС ГРУП"
#41412418
4 726 617,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 березня 2021 16:19
ЦЗВ-01-09320-01.pdf укладений
26 березня 2021 16:19
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 13:26
ЦЗВ-01-09320-01.pdf укладений
30 грудня 2020 13:23

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 грудня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 4 555 120,08
UAH (в тому числі ПДВ 759 186,68 UAH)