Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Новояворівська міська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04373301 |
Вебсайт: | http://www.novoyavorivsk.com.ua |
Місцезнаходження: | 81053, Україна , Львівська обл., Новояворівськ, вулиця Шевченка, 2 |
Контактна особа: |
Ірина Цуняк +380325640084 mradatender@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 червня 2022 14:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 червня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 червня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 червня 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 29 червня 2022 15:46 |
Очікувана вартість: | 41 466 875,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 207 334,38 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
(Код ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Аванс | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 червня 2022 14:24 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
10 червня 2022 14:21 |
Додаток 4. (проект_договору) громад.простір ..doc | |
10 червня 2022 14:21 |
Тендерна документація громадський простір .doc | |
10 червня 2022 14:21 |
додаток 3. технічне завдання громад.простір (продовження).rtf | |
10 червня 2022 14:21 |
додаток 3. технічне завдання громад.простір.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-08-02-000047 ● 92684fccf3284c718dfa8624312cb4dd
- Статус: вирішено ● Дата: 20 березня 2024
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 02 серпня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 02 серпня 2022 15:45 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
02.08.2022 № 230
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Лесю ПИШНИК.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 02.08.2022 № 230.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2022-06-10-004480-a, 10.06.2022. Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-08-03 18:29:33
Запит про надання пояснень
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2022-06-10-004480-a, яка проводилась Новояворівською міською радою (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-08-08 10:38:13
Пояснення на запит
1. Щодо інформації про обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та очікуваної вартості.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі враховують потреби та інтереси жителів Ноявояворівської ОТГ.
Технічне завдання на закупівлю розроблене на основі затвердженої проектно-кошторисної документації. Відповідно до п.5.1. КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» встановлено, що для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію. Замовник на виконання зазначеної норми надав відомість обсягів робіт та відомість ресурсів до неї без цін.
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі кошторисної документації, визначеної з урахуванням Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293 та затвердженого Експертного звіту щодо розгляду проєктної документації на будівництво за робочим проєктом «Нове будівництво громадського комплексу у складі клубу, амбулаторії, спортивного комплексу та бібліотеки на вул. Бічна, 2а в с. Старичі, Яворівського району Львівської області». (Коригування) (відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 18.02.2020 № 275).
Обґрунтування розміру витрат: відповідно до річного плану по закупівлі зазначено, що джерелом фінансування кошти державного та місцевого бюджетів. Конкретні суми фінансування будуть узгоджуватися у графіку фінансування, залежно від надходження коштів на рахунок замовника. На момент оголошення закупівлі: з місцевого бюджету виділено кошти в сумі 100 000 грн.
2. Щодо посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
На виконання вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) уповноважена особа Новояворівської міської ради, підготувала обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, яке мало б бути розміщене на власному веб-сайті (https://novmiskrada.gov.ua/).
На час оголошення закупівлі і станом на сьогодні сайт не працює, оскільки робота сайту призупинена на час воєнного стану відповідно до Розпорядження міського голови Новояворівської міської ради №65 від 22.04.2022 року.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-08-03 18:30:57
Запит про надання пояснеь
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2022-06-10-004480-a, яка проводилась Новояворівською міською радою (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Відповідно до частини другої статті 41 Закону переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю, а також копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації чи вимагалося замовником під час переговорів у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
У частині 3 розділу 6 тендерної документації Замовника зазначено, що переможець переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати: відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю; копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Надати інформацію щодо виконання переможцем тендеру при укладанні договору вимоги частини 3 розділу 6 тендерної документації.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-08-08 10:45:18
пояснення на запит
Щодо виконання учасником-переможцем вимог ч.2 статті 41 Закону та вимог ч.3 розділу 6 тендерної документації
При підписанні договору про закупівлю учасник-переможець ТОВ ЕКОНОМБУД-ЛВ виконав зазначені вимоги Закону і тендерної документації та надав:
1) Копію Протоколу загальних зборів ТОВ "ВЕЛЬТ КАПІТАЛ" №1 від 25.05.2022р.;
2) Ліцензію №22-Л від 18.04.2018р., яка видана ТОВ ЕКОНОМБУД-ЛВ;
Надання інформації про усунення порушення замовником
Аргументовані заперечення щодо висновку
2022-08-25 14:07:43
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 18 серпня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 02 вересня 2022 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині укладання договору про закупівлю • усунуто
Замовником усунено порушення шляхом розірвання договору №1-07/22 від 20.07.2022
2024-03-20 10:24:51
Оскарження в суді
Опис: | Висновок моніторингу оскаржено до суду. Номер провадження повідомимо після його відкриття. |
Дата публікації: | 02 вересня 2022 |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 червня 2022 16:09
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ ЕКОНОМБУД-ЛВ |
41 323 332,00
UAH з ПДВ
|
41 323 332,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "БК АЛЬТЕРА" |
41 463 588,00
UAH з ПДВ
|
41 463 588,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ЕКОНОМБУД-ЛВ #37205736 |
Переможець |
41 323 332,00
UAH з ПДВ
|
04 липня 2022 10:51
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 березня 2024 09:42
|
IMG_0001.pdf | укладений |
11 березня 2024 09:41
|
Електронний підпис | укладений |
20 липня 2022 11:57
|
2022-07-20-0006.pdf | укладений |
20 липня 2022 11:56
|