Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | МАХНІВСЬКИЙ ЗАКЛАД ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ МАХНІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ХМІЛЬНИЦЬКОГО РАЙОНУ ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 35469647 |
Місцезнаходження: | 22133, Україна , Вінницька обл., село Махнівка, вулиця Шкільна, будинок 3 |
Контактна особа: |
Олександр Науменко +380677838128 raisafesuk6@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 березня 2021 08:59 |
Оскарження наміру укласти договір: | 23 березня 2021 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09120000-6: Газове паливо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
15 березня 2021 10:24 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-08-03-000011 ● 254b02a6555a43b4a4f50ad0f62771e9
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 серпня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 серпня 2021 16:22 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
03.08.2021 №448
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, із змінами,
НАКАЗУЮ
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
від 03.08.2021 №448
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
2.UA-2021-03-15-002080-b 15.03.2021 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України "Про публічні закупівлі"
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-08-06 15:41:05
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі природного газу (ДК 021:2015 - 09120000-6 - «Газове паливо») (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-03-15-002080-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами) (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень з питань:
1. З яких підстав умовою для застосування переговорної процедури закупівлі (UA-2021-03-15-002080-b) обрано пункт 3 частини другої статті 40 Закону (виникнення особливих економічних чи соціальних обставин, пов’язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення тендерів)? Зазначити обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі з посиланням на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування вказаної переговорної процедури закупівлі.
2. Яким чином обґрунтовано технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, розмір бюджетного призначення та очікувану вартість предмета закупівлі?
3. З яких причин у повідомленні про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури закупівлі) на закупівлю природного газу, що оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2021-03-15-002080-b, в окремих електронних полях не зазначена інформація щодо коду товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі?
4. З яких причин договір від 17.03.2021 укладений з ТОВ «Вінницягаз Збуд» укладений з недотриманням вимог ч.7 статті 40 Закону?
5. Яким чином замовником дотримано вимог п.10 ч.1 статті 10 Закону при оприлюднені в електронній системі закупівель договору від 17.03.2021 №41FB217-8150-21 укладеного з ТОВ «Вінницягаз Збуд»?
Відповідне пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-08-16 12:09:23
Природний газ
З метою забезпечення належного функціонування закладів освіти, запобігання припинення освітнього процесу в закладах освіти (загальної середньої та дошкільної), уникнення технічних проблем (розмороження системи опалення в будівлях закладів освіти та установ) через недотримання температурного режиму внаслідок відключення від постачання природного газу, а також в свою чергу призведе до витрат з місцевого бюджету для ліквідації надзвичайної ситуації. Також в умовах необхідності здійснення усіх можливих заходів щодо запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби, спричиненої коронавірусом 2019-nCoV, наслідком невчасного забезпечення постачання природного газу до навчальних закладів буде порушення безпечних умов праці для працівників, наявність загрози здоров’ю працівників освіти, дітей та учнів. Це призведе до порушення прав останніх, гарантованих ч. 4 статті 43 Конституції України щодо належних, безпечних умов праці, а також ст.. 283 Цивільного Кодексу України щодо права на охорону здоров’я, а також порушення належних умов для проведення освітнього процесу, відповідно до п.3 ч.2 ст.40 Закону України «Про публічні закупівлі» та додержання Державних санітарних правил і норм влаштування, утримання загальноосвітніх навчальних закладів та організації навчально-виховного процесу комісією вказано на необхідність проведення переговорної процедури. Так як відділ освіти, культури, молоді та спорту Самгородоцької сільської ради є новоствореною організацією, новою та окремою юридичною особою, було необхідним проведення переговорної процедури. Тому, у Замовника виникла нагальна потреба здійснити закупівлю ««Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 09120000-6 - Газове паливо (Природний газ)» протягом січня-березня 2021 року (на час проведення процедури відкритих торгів). Зважаючи на необхідність отримувати постачання природного газу та з метою не допустити створення ситуації що становить загрозу для роботи навчальних закладів прийнято рішення щодо застосування переговорної процедури закупівлі на підставі абз. 2 п. 3 ч. 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 р., а саме: якщо у замовника виникла нагальна потреба здійснити закупівлю у разі: виникнення особливих економічних чи соціальних обставин, пов’язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення тендера. Представник учасника ТОВ "ВІННИЦЯГАЗ ЗБУТ" підтвердив можливість постачання природного газу протягом січня-березня 2021 року, згідно встановленого тарифу.
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2021-08-16 12:10:33
Природний газ
З метою забезпечення належного функціонування закладів освіти, запобігання припинення освітнього процесу в закладах освіти (загальної середньої та дошкільної), уникнення технічних проблем (розмороження системи опалення в будівлях закладів освіти та установ) через недотримання температурного режиму внаслідок відключення від постачання природного газу, а також в свою чергу призведе до витрат з місцевого бюджету для ліквідації надзвичайної ситуації. Також в умовах необхідності здійснення усіх можливих заходів щодо запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби, спричиненої коронавірусом 2019-nCoV, наслідком невчасного забезпечення постачання природного газу до навчальних закладів буде порушення безпечних умов праці для працівників, наявність загрози здоров’ю працівників освіти, дітей та учнів. Це призведе до порушення прав останніх, гарантованих ч. 4 статті 43 Конституції України щодо належних, безпечних умов праці, а також ст.. 283 Цивільного Кодексу України щодо права на охорону здоров’я, а також порушення належних умов для проведення освітнього процесу, відповідно до п.3 ч.2 ст.40 Закону України «Про публічні закупівлі» та додержання Державних санітарних правил і норм влаштування, утримання загальноосвітніх навчальних закладів та організації навчально-виховного процесу комісією вказано на необхідність проведення переговорної процедури. Так як відділ освіти, культури, молоді та спорту Самгородоцької сільської ради є новоствореною організацією, новою та окремою юридичною особою, було необхідним проведення переговорної процедури. Тому, у Замовника виникла нагальна потреба здійснити закупівлю ««Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 09120000-6 - Газове паливо (Природний газ)» протягом січня-березня 2021 року (на час проведення процедури відкритих торгів). Зважаючи на необхідність отримувати постачання природного газу та з метою не допустити створення ситуації що становить загрозу для роботи навчальних закладів прийнято рішення щодо застосування переговорної процедури закупівлі на підставі абз. 2 п. 3 ч. 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 р., а саме: якщо у замовника виникла нагальна потреба здійснити закупівлю у разі: виникнення особливих економічних чи соціальних обставин, пов’язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення тендера. Представник учасника ТОВ "ВІННИЦЯГАЗ ЗБУТ" підтвердив можливість постачання природного газу протягом січня-березня 2021 року, згідно встановленого тарифу.
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2021-08-16 12:13:40
Природний газ
З метою забезпечення належного функціонування закладів освіти, запобігання припинення освітнього процесу в закладах освіти (загальної середньої та дошкільної), уникнення технічних проблем (розмороження системи опалення в будівлях закладів освіти та установ) через недотримання температурного режиму внаслідок відключення від постачання природного газу, а також в свою чергу призведе до витрат з місцевого бюджету для ліквідації надзвичайної ситуації. Також в умовах необхідності здійснення усіх можливих заходів щодо запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби, спричиненої коронавірусом 2019-nCoV, наслідком невчасного забезпечення постачання природного газу до навчальних закладів буде порушення безпечних умов праці для працівників, наявність загрози здоров’ю працівників освіти, дітей та учнів. Це призведе до порушення прав останніх, гарантованих ч. 4 статті 43 Конституції України щодо належних, безпечних умов праці, а також ст.. 283 Цивільного Кодексу України щодо права на охорону здоров’я, а також порушення належних умов для проведення освітнього процесу, відповідно до п.3 ч.2 ст.40 Закону України «Про публічні закупівлі» та додержання Державних санітарних правил і норм влаштування, утримання загальноосвітніх навчальних закладів та організації навчально-виховного процесу комісією вказано на необхідність проведення переговорної процедури. Так як відділ освіти, культури, молоді та спорту Самгородоцької сільської ради є новоствореною організацією, новою та окремою юридичною особою, було необхідним проведення переговорної процедури. Тому, у Замовника виникла нагальна потреба здійснити закупівлю ««Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 09120000-6 - Газове паливо (Природний газ)» протягом січня-березня 2021 року (на час проведення процедури відкритих торгів). Зважаючи на необхідність отримувати постачання природного газу та з метою не допустити створення ситуації що становить загрозу для роботи навчальних закладів прийнято рішення щодо застосування переговорної процедури закупівлі на підставі абз. 2 п. 3 ч. 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 р., а саме: якщо у замовника виникла нагальна потреба здійснити закупівлю у разі: виникнення особливих економічних чи соціальних обставин, пов’язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення тендера. Представник учасника ТОВ "ВІННИЦЯГАЗ ЗБУТ" підтвердив можливість постачання природного газу протягом січня-березня 2021 року, згідно встановленого тарифу.
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2021-08-16 12:13:49
Природний газ
З метою забезпечення належного функціонування закладів освіти, запобігання припинення освітнього процесу в закладах освіти (загальної середньої та дошкільної), уникнення технічних проблем (розмороження системи опалення в будівлях закладів освіти та установ) через недотримання температурного режиму внаслідок відключення від постачання природного газу, а також в свою чергу призведе до витрат з місцевого бюджету для ліквідації надзвичайної ситуації. Також в умовах необхідності здійснення усіх можливих заходів щодо запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби, спричиненої коронавірусом 2019-nCoV, наслідком невчасного забезпечення постачання природного газу до навчальних закладів буде порушення безпечних умов праці для працівників, наявність загрози здоров’ю працівників освіти, дітей та учнів. Це призведе до порушення прав останніх, гарантованих ч. 4 статті 43 Конституції України щодо належних, безпечних умов праці, а також ст.. 283 Цивільного Кодексу України щодо права на охорону здоров’я, а також порушення належних умов для проведення освітнього процесу, відповідно до п.3 ч.2 ст.40 Закону України «Про публічні закупівлі» та додержання Державних санітарних правил і норм влаштування, утримання загальноосвітніх навчальних закладів та організації навчально-виховного процесу комісією вказано на необхідність проведення переговорної процедури. Так як відділ освіти, культури, молоді та спорту Самгородоцької сільської ради є новоствореною організацією, новою та окремою юридичною особою, було необхідним проведення переговорної процедури. Тому, у Замовника виникла нагальна потреба здійснити закупівлю ««Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 09120000-6 - Газове паливо (Природний газ)» протягом січня-березня 2021 року (на час проведення процедури відкритих торгів). Зважаючи на необхідність отримувати постачання природного газу та з метою не допустити створення ситуації що становить загрозу для роботи навчальних закладів прийнято рішення щодо застосування переговорної процедури закупівлі на підставі абз. 2 п. 3 ч. 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 р., а саме: якщо у замовника виникла нагальна потреба здійснити закупівлю у разі: виникнення особливих економічних чи соціальних обставин, пов’язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення тендера. Представник учасника ТОВ "ВІННИЦЯГАЗ ЗБУТ" підтвердив можливість постачання природного газу протягом січня-березня 2021 року, згідно встановленого тарифу.
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2021-08-16 12:16:26
Природний газ
З метою забезпечення належного функціонування закладів освіти, запобігання припинення освітнього процесу в закладах освіти (загальної середньої та дошкільної), уникнення технічних проблем (розмороження системи опалення в будівлях закладів освіти та установ) через недотримання температурного режиму внаслідок відключення від постачання природного газу, а також в свою чергу призведе до витрат з місцевого бюджету для ліквідації надзвичайної ситуації. Також в умовах необхідності здійснення усіх можливих заходів щодо запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби, спричиненої коронавірусом 2019-nCoV, наслідком невчасного забезпечення постачання природного газу до навчальних закладів буде порушення безпечних умов праці для працівників, наявність загрози здоров’ю працівників освіти, дітей та учнів. Це призведе до порушення прав останніх, гарантованих ч. 4 статті 43 Конституції України щодо належних, безпечних умов праці, а також ст.. 283 Цивільного Кодексу України щодо права на охорону здоров’я, а також порушення належних умов для проведення освітнього процесу, відповідно до п.3 ч.2 ст.40 Закону України «Про публічні закупівлі» та додержання Державних санітарних правил і норм влаштування, утримання загальноосвітніх навчальних закладів та організації навчально-виховного процесу комісією вказано на необхідність проведення переговорної процедури. Так як відділ освіти, культури, молоді та спорту Самгородоцької сільської ради є новоствореною організацією, новою та окремою юридичною особою, було необхідним проведення переговорної процедури. Тому, у Замовника виникла нагальна потреба здійснити закупівлю ««Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 09120000-6 - Газове паливо (Природний газ)» протягом січня-березня 2021 року (на час проведення процедури відкритих торгів). Зважаючи на необхідність отримувати постачання природного газу та з метою не допустити створення ситуації що становить загрозу для роботи навчальних закладів прийнято рішення щодо застосування переговорної процедури закупівлі на підставі абз. 2 п. 3 ч. 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 р., а саме: якщо у замовника виникла нагальна потреба здійснити закупівлю у разі: виникнення особливих економічних чи соціальних обставин, пов’язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення тендера. Представник учасника ТОВ "ВІННИЦЯГАЗ ЗБУТ" підтвердив можливість постачання природного газу протягом січня-березня 2021 року, згідно встановленого тарифу.
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2021-08-16 12:19:00
Природний газ
З метою забезпечення належного функціонування закладів освіти, запобігання припинення освітнього процесу в закладах освіти (загальної середньої та дошкільної), уникнення технічних проблем (розмороження системи опалення в будівлях закладів освіти та установ) через недотримання температурного режиму внаслідок відключення від постачання природного газу, а також в свою чергу призведе до витрат з місцевого бюджету для ліквідації надзвичайної ситуації. Також в умовах необхідності здійснення усіх можливих заходів щодо запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби, спричиненої коронавірусом 2019-nCoV, наслідком невчасного забезпечення постачання природного газу до навчальних закладів буде порушення безпечних умов праці для працівників, наявність загрози здоров’ю працівників освіти, дітей та учнів. Це призведе до порушення прав останніх, гарантованих ч. 4 статті 43 Конституції України щодо належних, безпечних умов праці, а також ст.. 283 Цивільного Кодексу України щодо права на охорону здоров’я, а також порушення належних умов для проведення освітнього процесу, відповідно до п.3 ч.2 ст.40 Закону України «Про публічні закупівлі» та додержання Державних санітарних правил і норм влаштування, утримання загальноосвітніх навчальних закладів та організації навчально-виховного процесу комісією вказано на необхідність проведення переговорної процедури. Так як відділ освіти, культури, молоді та спорту Самгородоцької сільської ради є новоствореною організацією, новою та окремою юридичною особою, було необхідним проведення переговорної процедури. Тому, у Замовника виникла нагальна потреба здійснити закупівлю ««Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 09120000-6 - Газове паливо (Природний газ)» протягом січня-березня 2021 року (на час проведення процедури відкритих торгів). Зважаючи на необхідність отримувати постачання природного газу та з метою не допустити створення ситуації що становить загрозу для роботи навчальних закладів прийнято рішення щодо застосування переговорної процедури закупівлі на підставі абз. 2 п. 3 ч. 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 р., а саме: якщо у замовника виникла нагальна потреба здійснити закупівлю у разі: виникнення особливих економічних чи соціальних обставин, пов’язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення тендера. Представник учасника ТОВ "ВІННИЦЯГАЗ ЗБУТ" підтвердив можливість постачання природного газу протягом січня-березня 2021 року, згідно встановленого тарифу.
Відповіді ще немає
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2021-09-08 11:05:40
Природний газ Махнівка ЗЗСО
Договір про постачання чергового палива до Махнівської СЗШ I-III ст. діяв до 31.12.2021р., заключений був відділом освіти Козятинської РДА. У зв’язку із децентралізацією, адміністративною реформою, укрупненням районів та сільських рад, Козятинський район ліквідовано, відділ освіти ліквідовано, майно Махнівської школи передано рішенням сесії Хмільницької районної ради № 39 від 24 грудня 2020 року «Про передачу об’єктів спільної комунальної власності та передачу прав засновників юридичних осіб Махнівської сільської ради» та рішенням сесії Махнівської сільської ради № 05-04-08 від 25 січня 2021року «Про затвердження актів приймання - передачі та закріплення майна на праві оперативного управління», створено нову юридичну особу – Махнівський ЗЗСО. Реєстрація з державного реєстратора 02.02.2021року.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Природний газ
2021-09-08 11:11:13
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 серпня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 08 вересня 2021 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання повноти відображення інформації у повідомленні про намір укласти договір про закупівлю установлено порушення вимог пункту 8 частини шостої статті 40 Закону та пункту 14 Наказу №1082.)
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Протокол/и про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу: | 02/155/2021ПР |
Дата публікації: | 17 вересня 2021 |
Порушення, до яких додано протокол: |
|
Документи:
17 вересня 2021 08:19
|
Електронний підпис |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІННИЦЯГАЗ ЗБУТ" #39593306 |
Переможець |
199 980,00
UAH з ПДВ
|
17 березня 2021 08:59
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 січня 2022 15:48
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 грудня 2021 10:24
|
Untitled.pdf | зміни до договору |
02 грудня 2021 10:16
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 вересня 2021 14:32
|
м2.pdf | зміни до договору |
13 вересня 2021 14:28
|
м3.pdf | зміни до договору |
13 вересня 2021 14:28
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 вересня 2021 14:27
|
м1.pdf | зміни до договору |
13 вересня 2021 14:25
|
Електронний підпис | укладений |
23 березня 2021 12:15
|
стр 8.pdf | укладений |
23 березня 2021 12:15
|
стр 7.pdf | укладений |
23 березня 2021 12:15
|
стр6.pdf | укладений |
23 березня 2021 12:15
|
стр5.pdf | укладений |
23 березня 2021 12:15
|
стр.4.pdf | укладений |
23 березня 2021 12:15
|
стр3.pdf | укладений |
23 березня 2021 12:15
|
стр2.pdf | укладений |
23 березня 2021 12:15
|
Стр.1.pdf | укладений |
23 березня 2021 12:15
|
Інформація про платежі за договором
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
27 квітня 2021 14:58
|
27 016,01 UAH | UA678201720344260001000155650 Махнівський ЗЗСО |
UA813001190000026003044031002 ТОВ "Вінницягаз збут" |
Оплачений |
27 травня 2021 12:59
|
11 828,92 UAH | UA678201720344260001000155650 Махнівський ЗЗСО |
UA813001190000026003044031002 ТОВ "Вінницягаз збут" |
Оплачений |
17 червня 2021 12:43
|
0,30 UAH | UA678201720344260001000155650 Махнівський ЗЗСО |
UA813001190000026003044031002 ТОВ "Вінницягаз збут" |
Оплачений |
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 25 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 13 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 41FB217-815-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 10 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 13 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 41FB217-815-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 11 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 02 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, |
Номер договору про закупівлю: | 41FB217-815-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |