Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
code DK 021: 2015 - 30230000-0 (Computer equipment) (Computer equipment for educational establishments of Obolon district)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37445442 |
Вебсайт: | http://www.ruo-obolon.kiev.ua/ |
Місцезнаходження: | 04211, Україна , Київська область обл., Київ, вул. Йорданська, 11-а |
Контактна особа: |
Кожина Альона Вікторівна 380444197359 obolon_osvita_tender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Department for Education of Obolon District State Administration in Kyiv |
National ID: | 37445442 |
Contact point: |
Kozhyna Alona 380444197359 obolon_osvita_tender@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 березня 2020 15:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 червня 2020 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 червня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 червня 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 27 липня 2020 14:46 |
Очікувана вартість: | 26 570 800,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 265 708,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 790000 UAH |
Publication date: | 27 березня 2020 15:54 |
Enquiries until: | 02 червня 2020 18:00 |
Complaints submission until: | до 08 червня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 12 червня 2020 18:00 |
Information
Estimated total value: | 26 570 800 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 265 708 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. заклади освіти Оболонського району м. Києва
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. 30.06.2020 року
Place of delivery of goods or place of performance of works or services. educational establishments of Obolonskyi district of Kyiv
Delivery time of goods, works or services. 06/30/2020
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Після надходження фінансування | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 червня 2020 15:14 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 червня 2020 15:12 |
ТД Компютери змінами 05.06.2020.docx | |
05 червня 2020 15:11 |
Перелік змін компи від 05.06.2020.docx | |
03 червня 2020 15:49 |
Перелік змін компи від 03.06.2020.docx | |
21 травня 2020 16:59 |
Перелік змін компи від 21.05.2020.docx | |
14 травня 2020 17:14 |
Перелік змін 14.05.2020.docx | |
08 травня 2020 17:22 |
Перелік змін 08.05.2020 -2.docx | |
08 травня 2020 16:07 |
Перелік змін 08.05.2020.docx | |
07 травня 2020 17:46 |
Перелік змін компи від 07.05.2020.docx | |
22 квітня 2020 14:23 |
Перелік змін компи.docx |
05 червня 2020 15:14 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||||||||||||||||||||
05 червня 2020 15:12 |
ТД Компютери змінами 05.06.2020.docx
|
|||||||||||||||||||||||||||
05 червня 2020 15:11 |
Перелік змін компи від 05.06.2020.docx
|
|||||||||||||||||||||||||||
03 червня 2020 15:49 |
Перелік змін компи від 03.06.2020.docx
|
|||||||||||||||||||||||||||
21 травня 2020 16:59 |
Перелік змін компи від 21.05.2020.docx
|
|||||||||||||||||||||||||||
14 травня 2020 17:14 |
Перелік змін 14.05.2020.docx
|
|||||||||||||||||||||||||||
08 травня 2020 17:22 |
Перелік змін 08.05.2020 -2.docx
|
|||||||||||||||||||||||||||
08 травня 2020 16:07 |
Перелік змін 08.05.2020.docx
|
|||||||||||||||||||||||||||
07 травня 2020 17:46 |
Перелік змін компи від 07.05.2020.docx
|
|||||||||||||||||||||||||||
22 квітня 2020 14:23 |
Перелік змін компи.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Скарги до процедури
Дата подання: 23 квітня 2020 17:57
Дата подання: 15 травня 2020 14:46
Дата подання: 23 травня 2020 20:33
Дата подання: 30 червня 2020 14:05
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-10-20-000041 ● 33870dc8aa8c4235ab3459ec6530a0a6
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 16 жовтня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 20 жовтня 2020 18:38 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
16.10.2020 № 187
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 16.10.2020 № 187
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
22 UA-2020-03-27-001818-a 27.03.2020
інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель;
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-10-30 15:38:44
Запит про надання пояснень
За яких документально підтверджених об’єктивних причин було продовжено строк поставки товару до 30.09.2020 року?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-11-04 16:54:09
Пояснення щодо моніторингу
Доброго дня, управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації у відповідь на ваш запит в ході моніторингу надає пояснення про наступне.
Згідно умов Тендерної документації до процедури UA-2020-03-27-001818-a строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг по 30.06.2020 року.
Зважаючи на те, що строки проведення даної закупівлі в електронній системі були збільшені через розгляд скарг до антимонопольного комітету України № UA-2020-03-27-001818-a.c1, UA-2020-03-27-001818-a.a2, UA-2020-03-27-001818-a.a3 та № UA-2020-03-27-001818-a.b4 розкриття пропозицій відбулось 25 червня 2020 року, аукціон відбувся лише 27 липня 2020 року, а переможця було визначено 31 липня 2020 року.
Договір про закупівлю було підписано та оприлюднено 14 серпня 2020 року у відповідності до умов тендерної документації та тендерної пропозиції учасника-переможця.
З метою забезпечення закладів освіти комп'ютерною технікою та освоєння виділенних коштів, з огляду на наявність об’єктивних обставин, що документально підтверджені (рішення Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ №9482-р/пк-пз від 15.05.2020, №9735-р/пк-пз від 19.05.2020, № 11792-р/пк-пз від 15.06.2020, №14049-р/пк-пз від 21.07.2020) тендерним комітетом Замовника було прийняте рішення, затверджене протоколом засідання ТК № 108 від 14.08.2020 року (протокол додається) на підставі листа Учасника – переможця про продовження строку постачання до 30 вересня 2020 року.
Просимо прийняти пояснення щодо подовження строку постачання товару та врахувати той факт, що тендерним комітетом управління освіти було прийнято рішення відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» .
Надання інформації про усунення порушення замовником
Аргументовані заперечення до висновку про результати моніторингу закупівлі від 09.11.2020 UA-M-2020-10-20-000041 За результатами моніторингу закупівлі UA-2020-03-27-001818-a (Інформація про моніторинг UA-M-2020-10-20-000041 33870dc8aa8c4235ab3459ec6530a0a6) проведеного відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, розміщено Висновок про про результати моніторингу процедури закупівлі (далі – Висновок). За результатами проведеного моніторингу встановлено порушення вимогам частини 1 статті 30, частини першої статті 31 Закону No 922-VIII, у редакції від 17.03.2020 року. Відповідно до Висновку зазначено, що учасником ТОВ «МАЙСОФТ» не підтверджено наявність досвіду виконання аналогічного договору, а Замовник на порушення пункту 1 частини першої статті 30 Закону No 922-VIII у редакції від 17.03.2020 не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «Майсофт», як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям визначеним у статті 16 Закону No 922-VIII у редакції від 17.03.2020 та встановлених Замовником у ТД відповідно до статті 22 Закону No 922-VIII у редакції від 17.03.2020 та допустив його до аукціону. Крім того, згідно з ч. 1 ст. 31 Закону No 922-VIII у редакції від 17.03.2020 Замовник відміняє торги в зв’язку з допущенням до оцінки менше двох тендерних пропозицій. В порядку, передбаченому ч.8 ст. 71 Закону України «Про публічні закупівлі»No 922-VIII у редакції від 17.03.2020 (далі – Закон), Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію, що свідчить про аргументовані заперечення до висновку. Відповідно до ч.13 ст. 71 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що якщо органом оскарження прийнято до розгляду скаргу від суб’єкта оскарження у порядку, встановленому цим Законом, орган державного фінансового контролю не приймає рішення про початок моніторингу процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, що були або є предметом розгляду органом оскарження незалежно від прийнятого органом оскарження рішення щодо таких порушень, обставин, підстав. Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації повідомляє, що підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договоруТОВ «МАЙСОФТ», в порядку, передбаченому умовами та вимогами тендерної документації було предметом розгляду органу оскарження, за результатами якого Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель винесла рішення N14049-р/пк-пз від 21.07.2020. У ході розгляду зазначеного питання (питання 4) Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сферіпублічних закупівельвстановиланаступне. Пунктом 3 додатку 4 Документації передбачено надання заповненої довідки у формі, викладеній у Таблиці 5 Додатку No 5 ТД, у якій має бути наведена інформація про аналогічні договори. До довідкидодаються: 1) копія договору,щовказано у довідці (не менше одного); 2) копії видаткових накладних та позитивний лист-відгук від замовників про належне виконання учасником договору, зазначеного у довідці з посиланням на номер та дату договору. Позитивний лист-відгук (сканкопія з оригіналу) надається на фірмовому бланку, завірений та підписаний замовником належним чином. Документація не містить визначення терміну "аналогічний договір". У складі Пропозиції ТОВ "МАЙСОФТ" міститься (файл "довідка аналогічні договори.pdf"), зокрема, довідка від 25.05.2020 No 27-306 про виконання аналогічних договорів, в якій зазначено договір предмет якого є 32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (Мультимедійне обладнання (інтерактивна проекція на підлогу "Чарівний килим") (ТИП1)-1шт., Мультимедійне обладнання (Інтерактивна LCD тач панель 32D)(ТИП-2)-1 шт.) Враховуючи викладене, ТОВ "МАЙСОФТ" не порушило умови Документації в цій частині, у зв'язку з чим відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині. Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації додатково повідомляє наступне: 1. Порядок визначення предмету закупівлі, затверджений наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17 березня 2016 року № 454 установлює спосіб визначення замовником предмета закупівлі відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Відповідно до п.18 ч.1 ст.1 Закону, предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Отже, даний Порядок використовується виключно для визначення предмету закупівлі, та не розповсюджується для визначення терміну «аналогічний договір». Враховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону. Частиною другою статті 16 Закону передбачено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. При цьому Закон не містить визначення терміну “аналогічний договір”. Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону. Враховуючи викладене, замовник в тендерній документації самостійно встановлює вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору або аналогічних договорів, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону. Згідно пункту 3 Таблиці 1 Додатку 4до Тендерної документації, опублікованої на веб- порталі Уповноваженого органу, визначено, що Учасники мають надати документальне підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, а саме: «Заповнена довідка у формі, викладеній у Таблиці 5 Додатку № 5 ТД, у якій має бути наведена інформація про аналогічні договори.До довідки додаються: 1) копія договору,що вказано у довідці (не менше одного); 2) копії видаткових накладних та позитивний лист-відгук від замовників про належне виконання учасником договору, зазначеного у довідці з посиланням на номер та дату договору. Позитивний лист-відгук (сканкопія з оригіналу) надається на фірмовому бланку, завірений та підписаний замовником належним чином.» Тендерною документацією окремо не визначено термін «аналогічний договір». Законами України не визначено поняття «аналогічні договори». Таке ж твердження висловлено і Міністерством економічного розвитку і торгівлі України в роз`ясненні від 22.04.2015 року вих.№3302-05/13201-07: «Частиною другою статті 16 Закону передбачено, що замовник може встановлювати такі кваліфікаційні критерії, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів».При цьому Закон не містить визначення терміну «аналогічні договори». Аналогічне твердження висловлене Міністерством економічного розвитку і торгівлі України у консультації на запит Кіровоградського облкомплексу №111/2017: «Частиною другою статті 16 Закону передбачено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. При цьому Закон не містить визначення терміну «аналогічний договір». Враховуючи відсутність законодавчого закріплення та доктринального розуміння визначення «аналогічного договору», аналогічним визначений будь який договір поставки. Тож, «аналогічні» договори не означає «повністю тотожні» у зв`язку з тим, що в умовах вільної економіки де-факто не можливо знайти повністю тотожний договір, це зумовлюється свободою договору. Метою встановлення кваліфікаційних критеріїв є перевірка можливості виконання договору з боку потенційного переможця торгів. Відповідно до пункту 30 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна пропозиція - це пропозиція щодо предмету закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. У складі пропозиції ТОВ «МАЙСОФТ» міститься (файл «довідка аналогічні договори.pdf»), зокрема, довідка від 25.05.2020 № 27-306 про виконання аналогічних договорів, в якій зазначено договір предмет якого є 32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (Мультимедійне обладнання (інтерактивна проекція на підлогу "Чарівний килим") (ТИП1)-1шт., Мультимедійне обладнання (Інтерактивна LCD тач панель 32D)(ТИП-2)-1 шт.), копія відповідного договору, зазначеного у довідці, та копія видаткової накладної (файл «Договір ВН Бердичів.pdf»), та відгук про належне виконання зазначеного у довідці договору. Отже, ТОВ «МАЙСОФТ» надав свою тендерну пропозицію у відповідності до вимог тендерної документації. У Замовника відсутні підстави для відхилення пропозиції Учасника ТОВ «МАЙСОФТ». 2. Відповідно пункту 13 до статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснюється. Відповідно до інформації, опублікованої на веб-порталі Уповноваженого органу, предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ було питання щодо наданих документів для підтвердження кваліфікаційного критерію наявності досвіду виконання аналогічного договору (скарга № UA-2020-03-27-001818-a.b4). 21 липня 2020 року було прийняте рішення № 14049-р/пк-пз, згідно з яким ТОВ «МАЙСОФТ» не порушило умови Документації. Замовник, відповідно, не порушив законодавство в сфері публічних закупівель, допустивши ТОВ «МАЙСОФТ» до участі в аукціоні. Відповідно до частини другої статті 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією України та законами України. Відповідно до ст. 651 Цивільного Кодексу України зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом, договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом. Однак, жодна із даних підстав не настала для розірвання договору. Зважаючи на вищевикладене, законні підстави для розірвання договору за результатами процедури закупівлі № UA-2020-03-27-001818-a – відсутні. Ґрунтуючись на вищезазначеному, Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації діяло в рамках Закону України «Про публічні закупівлі», не порушуючи законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій), про що надали аргументоване заперечення до висновку про результати моніторингу закупівлі від 09.11.2020 UA-M-2020-10-20-000041.
2020-11-13 10:59:28
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 09 листопада 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 24 листопада 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Не усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • не усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • не усунуто
-
2020-11-19 10:09:39
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37445442 |
Місцезнаходження: | 04211, Україна, Київська область обл., Київ, вул. Йорданська, 11-а |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ "ЕНЕРГОТРЕЙД 3000" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ БМС ТЕХНО | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІТ-АРСЕНАЛ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "МАЙСОФТ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 липня 2020 15:07
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "МАЙСОФТ" |
26 373 150,00
UAH з ПДВ
|
26 373 150,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІТ-АРСЕНАЛ" |
26 554 080,00
UAH з ПДВ
|
26 554 080,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "МАЙСОФТ" #43044727 |
Переможець |
26 373 150,00
UAH з ПДВ
|
31 липня 2020 16:25
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 жовтня 2020 12:39
|
додаткова угода Майсофт.pdf | зміни до договору |
16 жовтня 2020 12:38
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 жовтня 2020 16:39
|
Додаткова угода № 201-Т.pdf | зміни до договору |
01 жовтня 2020 16:38
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 серпня 2020 11:56
|
додаткова угода 3_201-Т.pdf | зміни до договору |
27 серпня 2020 11:55
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 серпня 2020 11:47
|
додаткова угода №2_201-Т.pdf | зміни до договору |
14 серпня 2020 11:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 серпня 2020 11:39
|
додаткова угода № 1_201-Т.pdf | зміни до договору |
14 серпня 2020 11:38
|
Електронний підпис | укладений |
14 серпня 2020 11:34
|
201-Т.pdf | укладений |
14 серпня 2020 11:31
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 14 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 14 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | відповідно ст.36 Закону |
Номер договору про закупівлю: | 201-Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 14 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | відповідно ст.36 Закону |
Номер договору про закупівлю: | 201-Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | додаткова угода №2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 27 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі товару та зменшення ціни суми Договору. Покращення якості предмета закупівлі товару без збільшення суми, визначеної в Договорі. |
Номер договору про закупівлю: | 201-Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | додаткова угода№ 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 01 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 201-Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 16 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до ст. 36 Закону в редакції, що діяла до 19.04.2020 р. |
Номер договору про закупівлю: | 201-Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |