Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ ТЯЧІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 40334947 |
Вебсайт: | http://tyachiv.osv.org.ua |
Місцезнаходження: | 90500, Україна , Закарпатська обл., м. Тячів, вул. Шевченка, буд. 2 |
Контактна особа: |
Марта Куць +380971337683 kucmarta723@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 лютого 2021 19:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 лютого 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 лютого 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 лютого 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 01 березня 2021 15:04 |
Очікувана вартість: | 5 090 398,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 25 451,99 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 25451 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | попередня оплата перераховується Замовником кожного календарного року у розмірі не більше ніж 30% від суми видатків на поточний календарний рік | Аванс | 15 | Робочі | 30 |
Виконання робіт | перерахування коштів за виконані роботи на підставі акту (-ів) виконаних робіт та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати в межах бюджетних призначень, з урахуванням статті 23 Бюджетного кодексу України | Пiсляоплата | 120 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 лютого 2021 14:14 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
19 лютого 2021 14:13 |
ТД Тячів ЗОШ 2 капремонт Положення.doc | |
19 лютого 2021 14:13 |
Перелік змін.doc | |
11 лютого 2021 19:24 |
Додаток 8 - відомість ресурсів.doc | |
11 лютого 2021 19:24 |
Додаток 7 - відомість обсягів робіт.docx | |
11 лютого 2021 19:24 |
Додаток 4 - Проєкт договору.docx |
19 лютого 2021 14:14 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
19 лютого 2021 14:13 |
ТД Тячів ЗОШ 2 капремонт Положення.doc
|
||||||
19 лютого 2021 14:13 |
Перелік змін.doc
|
||||||
11 лютого 2021 19:24 |
Додаток 8 - відомість ресурсів.doc
|
||||||
11 лютого 2021 19:24 |
Додаток 7 - відомість обсягів робіт.docx
|
||||||
11 лютого 2021 19:24 |
Додаток 4 - Проєкт договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
ТОВ«Хустська ПМК» не згідна з рішенням тендерного комітету відділу освіти Тячівської міської ради про відхилення тендерної пропозиції.
Відповідно до протоколу №10 від 09.03.2021 року ,тендерний комітет встановив наступне:
Розглянувши тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ХУСТСЬКА ПЕРЕСУВНА МЕХАНІЗОВАНА КОЛОНА» встановлено наступне:
Початкова пропозиція 4 001 198,00 (чотири мільйони одна тисяча сто девяносто вісім гривень 00 кпо.). За результатами 3-х раундового аукціону остаточна пропозиція якого з а результатами оцінки склала 3 975 745,00 (три мільйони дев ятсот сімдесять п'ять тисяч сімсот сорок п'ять гривень 96 коп.) у тому числі ПДВ.
I.Відповідно до пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» Розділу III. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»:
«... У складі тендерної пропозиції учасник повинен надати проект виконання робіт (ПВР) згідно з п. 5.3 ДБНА.З. І.-5:2016 та додатку К до нього у складі підпунктів а, д (Л4), н.»
У складі тендерної пропозиції Учасника - товариства з обмеженою відповідальністю «ХУСТСЬКА ПЕРЕСУВНА МЕХАНІЗОВАНА КОЛОНА» такий проект виконання робіт (ПВР) відсутній.
Дана обставина вказує на те, тендерна пропозиція Учасника - товариства з обмеженою відповідальністю «ХУСТСЬКА ПЕРЕСУВНА МЕХАНІЗОВАНА КОЛОНА" не відповідає умовам технічної специфікашї та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації».
ТОВ«Хустська ПМК» зазначає та наголошує , що формулювання – відсутній не є правдивим , в Учасника в наявності є інформаційна довідка про проект виконання робіт №2 від 24.02.2021р.
При детальному вивченні даної вимоги ми, ТОВ«Хустська ПМК»прийшли до слідуючих висновків:
1.Згідно ДБН А .3.1-5:2016,п. 3.2.13 проект виконання робіт (ПВР) це,
вид проектно-технологічної документації, яка розробляється на основі робочої документації та проекту організації будівництва і визначає та деталізує технологію, організацію та умови виконання будівельних робіт. Замовник в тендерній документації не наголосив та не взяв на себе зобов'язання надати учасникам торгів проектну документацію в повному обсязі , без якої учасник не в змозі виконати ПВР.
2. Проект виконання робіт згідно ДБН , та визначенням класу наслідків СС 2 складається проектною організацією або підрядником на вимогу Замовника перед початком будівельних робіт .
ТОВ«Хустська ПМК» на стадії проведення процедури закупівлі виступає учасником , а підрядником могла стати в разі визнання переможцем,що і зазначено в довідці №2 від 24.02.2021р.
3. Проект виконання робіт повинен розроблятися під керівництвом інженера-проектувальника, який має кваліфікаційний сертифікат на виконання робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури: інженерно-будівельне проектування у частині технології будівельного виробництва - цей пункт ставить під сумнів вимоги тендерного комітету про складання ПВР ,як дискримінаційний щодо учасників процедури закупівлі. За таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб’єкти господарювання, які мають інженера-проектувальника, який має кваліфікаційний сертифікат на виконання робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури: інженерно-будівельне проектування у частині технології будівельного виробництва, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі Скаржника».
4. В Тендерній документації на закупівлю робіт з «Капітальний ремонт Тячівської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 2 по вул.Партизанська, 26 у м.Тячів» не визначено вимогу до учасника торгів, а також до переможця торгів щодо наявності у його штатному розкладі інженера-проектувальника, який має кваліфікаційний сертифікат на виконання робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури, під керівництвом якого повинен бути розроблений Проект виконання робіт.
5. В разі ,якщо використання машин і механізмів вказаних підрядником для виконання робіт не відповідає вказаним в проектній документації, але не суперечить ДБН - зміни має право вносити тільки проектна організація або організація яка проводить авторський нагляд , який має кваліфікаційний сертифікат на виконання робіт (послуг) за будівництвом.
6.Як бачимо із позицій ДБН А .3.1-5:2016 проект виконання робіт (ПВР) розробляється на основі проектно-технічної документації (ПТД) та проекту організації будівництва(ПОБ) разом з представником замовника(технічним наглядом) який не вказаний в тендерній документації та унеможливлює в описовій частині вказати відповідальну особу зі сторони Замовника даних робіт.
ТОВ«Хустська ПМК» констатує, що неможливо було виконати дану вимогу Замовника в зв'язку з вищеперерахованими причинами.
II.Відповідно до пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу III. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»
Тендерна пропозиція повинна складатися з:
«...Листа-згоди учасника з Проектом договору, а також Проект договору, Додаток 4 до Документації, з обов'язковим зазначенням порядку змін його умов (без зазначення ціни (вартості) та без додатків до нього), у разі, якщо документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель без накладання кваліфікованого електронного підпису учасника, то такі документи мають бути підписані уповноваженою особою учасника;»
У складі тендерної пропозиції Учасника - товариства з обмеженою відповідальністю «ХУСТСЬКА ПЕРЕСУВНА МЕХАНІЗОВАНА КОЛОНА» листи-згоди Учасника з проектом договору з обов'язковим зазначенням порядку змін його умов відсутні.
ТОВ«Хустська ПМК» зазначає,що в Учасника в наявності є довідка про погодження з усіма істотними умовами проекту договору та умовами можливих змін проекту договору згідно Додатку 4. (файл pdf №13 від 24.02.2021р.).
ТОВ«Хустська ПМК» найменувала даний лист -згоду,як довідка про погодження з усіма істотними умовами проекту договору,в якій є погодження з зазначенням порядку змін його умов.
Згідно умов ТД:
До формальних (несуттєвих) помилок Замовника відповідно до Переліку формальних помилок, затвердженого наказом Міністерства економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 р. № 710, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 29.07.2020р.
за № 715/34998, відносяться:
3. Невірна назва документа (документів), що подається учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, зміст якого відповідає вимогам, визначеним замовником у тендерній документації.
Допущення формальних помилок учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій.
Учаснику ТОВ«Хустська ПМК» із за зміни назви документа не повинно було поставлено тендерним комітетом висновок про відсутність листа згоди з проектом договору та зазначенням порядку змін його умов .
ТОВ«Хустська ПМК» зазначає,що неповний перегляд наданих нами документів тендерним комітетом замовника приводить до прийняття несправедливого ,дискримінаційного рішення, згода Учасника ТОВ«Хустська ПМК»з проектом договору з обов'язковим зазначенням порядку змін його умов НАЯВНА(файл pdf №13 від 24.02.2021р.)..
III. Також в ході розгляду тендерної пропозиції Учасника - товариства з обмеженою відповідальністю «ХУСТСЬКА ПЕРЕСУВНА МЕХАНІЗОВАНА КОЛОНА» на відповідність вимогам тендерної документації, останнім не надало ряд інших документів, які вимагались тендерної документацією замовника для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям.
Учасник,ТОВ«Хустська ПМК» просить роз'яснити аргументацію тендерного комітету відділу освіти Тячівської міської ради про ненадання ряду інших документів які вимагались тендерною документацією замовника для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям ,так як дане твердження в протоколі ніяким чином не дає нам відповіді ,які конкретно ненадані нами документи мав на увазі тендерний комітет відділу освіти Тячівської міської ради .
Тільки конкретика в протоколі тендерного комітету відділу освіти Тячівської міської ради з перечисленням недоданих документів може розвіяти наш сумнів щодо недискрімінації учасників.
Замовнику не варто забувати про принцип «належного урядування», який проголошує ЄСПЛ, та про основні принципи публічних закупівель, серед яких – недискримінація учасників.
ТОВ«Хустська ПМК» вимагає ,щоб тендерний комітет переглянув свою позицію про відхилення тендерної пропозиції ТОВ«Хустська ПМК» (код ЄДРПОУ 00910392) по предмету закупівлі: ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, «Капітальний ремонт Тячівської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 2 по вул.Партизанська, 26 у м.Тячів» (ДК 021:2015 – 45453000-7 – капітальний ремонт і реставрація),так як всі вимоги по даній закупівлі і всі нормативні документи згідно вимог ТОВ«Хустська ПМК» були надані,а проект виконання робіт (ПВР) згідно 5.3 ДБН А. 3.1.-5:2016 був би наданий в разі визнання переможцем ,що є визначено згідно нормативів ДБН .
Ми, ТОВ«Хустська ПМК» ,залишаємо за собою право оскарження рішення №10 тендерного комітету Тячівської міської ради від 09.03.2021 року в судовому порядку згідно з частиною восьмою статті 18 Закону, при цьому зазначаємо, судове рішення є обов’язковим до виконання відповідно до статті 129-1 Конституції України.
Директор ТОВ«Хустська ПМК» Хмара Р.М.
Відповідно до п. 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі»:
«…3. Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації…».
Замовник – відділ освіти Тячівської міської ради Закарпатської області, правомірно розмістив інформацію, вимога щодо наявності якої передбачена відповідно до п. 3 статті 22 саме і розмістив іншу інформацію, наявність якої передбачена законодавством.
У тендерній документації, затвердженій рішенням тендерного комітету відділу освіти Тячівської міської ради Закарпатської області (протокол №2 від 11 лютого 2021 року),опублікованій 19.02.2021 о 14:13, під назвою«ТД Тячів ЗОШ 2 капремонт Положення.doc»у форматіWordвідповідно допункту 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Розділу III. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» міститься інформація:
«…У складі тендерної пропозиції учасник повинен надати проект виконання робіт (ПВР) згідно з п. 5.3 ДБН А.3.1.-5:2016 та додатку К до нього у складі підпунктів а, д (Л4), н.»
УскладітендерноїпропозиціїУчасника- товариства з обмеженоювідповідальністю«ХУСТСЬКА ПЕРЕСУВНА МЕХАНІЗОВАНА КОЛОНА»такийпроектвиконанняробіт (ПВР)відсутній.
Саме дана обставина і вказує на те, тендернапропозиціяУчасника- товариства з обмеженоювідповідальністю «ХУСТСЬКА ПЕРЕСУВНА МЕХАНІЗОВАНА КОЛОНА» не відповідаєумовамтехнічноїспецифікації та іншимвимогамщодо предмета закупівлітендерноїдокументації».
Отже, рішення щодо відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ХУСТСЬКА ПЕРЕСУВНА МЕХАНІЗОВАНА КОЛОНА»відповідно до протоколу засідання тендерного комітету відділу освіти Тячівської міської ради від 09.03.2021 №10є правомірним.
ІІ. Аргументацію тендерного комітету відділу освіти Тячівської міської ради про ненадання ряду інших документів, які вимагались тендерною документацією замовника для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям, не є визначальними при відхиленні тендерної пропозиції Учасника - товариства з обмеженою відповідальністю «ХУСТСЬКА ПЕРЕСУВНА МЕХАНІЗОВАНА КОЛОНА».
Виходячи з вищенаведеного, тендерний комітет відділу освіти Тячівської міської ради
Вирішив:
1.Відхилити вимогу товариства з обмеженою відповідальністю «ХУСТСЬКА ПЕРЕСУВНА МЕХАНІЗОВАНА КОЛОНА»(юридична адреса: Україна, 90400, Закарпатська обл., місто Хуст(пн), вулиця Івана Франка, будинок 203)за предметом закупівлі: ДК 021:2015 – 45453000-7 – капітальний ремонт і реставрація («Капітальний ремонт Тячівської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 2 по вул.Партизанська, 26 у м.Тячів» , ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013), розміщеної від 16.03.2021 о 13:47 на веб-порталі Уповноваженого органу системи електронних закупівельProzorro за номером UA-2021-02-11-006445-c.c2 (вих №4 від 15.03.2021р.)щодо перегляду позиції про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Хустська ПМК».
Оскільки, відповідно до п.5. «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено:«…На підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору у складі тендерної пропозиції Учасником надається інформація та сканована копія відповідного договору, акту (- ів) виконаних робіт за формою № КБ-2в щодо виконання будь-яких будівельних робіт на об’єктах будівництва та листа – відгуку від контрагенту. Наданий аналогічний договір може виконуватися….».
Оскільки, лист-відгук від контрагента за аналогічним договором являється супутньою кваліфікаційною вимогою (критерієм) до копії аналогічного договору відповідно до п.5. «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу ІІІ тендерної документації та ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерний комітет відділу освіти Тячівської міської ради Закарпатської області може повернути на кваліфікацію тендерну пропозицію Учасника - товариства з обмеженою відповідальністю «ТЦ ГАРАНТ» (код в ЄДРПОУ: 39313850, юридична адреса: Україна, 01042, місто Київ, вул.Маккейна Джона, будинок 16), і відповідно до п.16 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах в електронній системі закупівель з переліком виявлених невідповідностей, посиланням на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності та переліком інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
Розглянувши пункт 2 вимоги, тендерний комітет відділу освіти Тячівської міської ради відмічає наступне. Учасник – фізична особа-підприємець «TOBKAH OЛЕГ EMAHУЇЛОВИЧ» стверджує, що: «…2. Відповідно до Інформації про суб’єктів господарювання, які мають податковий борг, що оприлюднена 24.02.2021 на веб-сайті Державної податкової служби України, за товариством з обмеженою відповідальністю «ТЦ Гарант» (код ЄДРОПУ 39313850) обліковується податковий борг у державний бюджету України в розмірі 79,50363 тис.грн…». Далі за текстом…
Аналізуючи дану інформацію, Замовник - відділ освіти Тячівської міської ради Закарпатської області відмічає, що згадана Учасником дата інформації - 24.02.2021 входить в період прийому пропозицій при проведенні процедури відкритих торгів (скрін-шот додається). Період прийому пропозицій (мінімально триває 15 днів) – це перший період процедури відкритих торгів. З першого дня і протягом всього періоду подання пропозицій Замовник може вносити зміни до оголошення та тендерної документації, а Учасники - подавати свої пропозиції та звертатися до Вас із запитаннями/вимогами (крім останніх 10 днів, як показано на схемі нище).
Отже, Замовник - відділ освіти Тячівської міської ради Закарпатської області не міг знати і не повинен був знати про наявність даної інформації, оскільки не міг володіти інформацією про потенційних можливих учасників процедури закупівлі під час розгляду тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ТЦ ГАРАНТ» на відповідінсть вимогам тендерної документації. Виходячи з вищенаведеного, даний пункт вимоги підлягає відхиленню.Отже, розглянувши вимогу фізичної особи-підприємця TOBKAH OЛЕГ EMAHУЇЛОВИЧ в цілому, розміщену 22.03.2021 о 16:39 на веб-порталі Уповноваженого органу системи електронних закупівель Prozorro за номером UA-2021-02-11-006445-c.c3 (вих №47 від 22.03.2021р.) за предметом закупівлі: ДК 021:2015 – 45453000-7 – капітальний ремонт і реставрація («Капітальний ремонт Тячівської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 2 по вул.Партизанська, 26 у м.Тячів» , ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013), тендерний комітет відділу освіти Тячівської міської ради Закарпатської області. в и р і ш и в:
1.Повернути на кваліфікацію тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ТЦ ГАРАНТ» (код в ЄДРПОУ: 39313850, юридична адреса: Україна, 01042, місто Київ, вул.Маккейна Джона, будинок 16). 2.Розмістити відповідно до п.16 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі» повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах в електронній системі закупівель товариства з обмеженою відповідальністю «ТЦ ГАРАНТ» (код в ЄДРПОУ: 39313850, юридична адреса: Україна, 01042, місто Київ, вул.Маккейна Джона, будинок 16) з переліком виявлених невідповідностей, посиланням на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності та переліком інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей, а саме: 1.Перелік виявлених невідповідностей: Відсутній лист-відгук від контрагента на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору у складі тендерної пропозиції відповідно до наданої інформації та сканованих копій договорів відповідно до довідки про підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договорів від 26.02.2021 року №77/02. 2.Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до п.5. «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено: «…На підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору у складі тендерної пропозиції Учасником надається інформація та сканована копія відповідного договору, акту (- ів) виконаних робіт за формою № КБ-2в щодо виконання будь-яких будівельних робіт на об’єктах будівництва та листа – відгуку від контрагенту. Наданий аналогічний договір може виконуватися….»
3.Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей:
Надати лист – відгук від контрагента на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору у складі тендерної пропозиції відповідно до наданої інформації та сканованих копій договорів відповідно до довідки про підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договорів від 26.02.2021 року №77/02.
Скарги до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-09-23-000010 ● 31077ea22fc64c0b93347aa482af482b
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 вересня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 23 вересня 2021 16:14 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
22.09.2021 № 544
Чернігів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Чернігівській області Ірина БІЛАЗЕРСЬКА
Додаток
до наказу Північного офісу Держаудитслужби
від 22.09.2021 № 544
Перелік процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 12. UA-2021-02-11-006445-c 11.02.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Чернігівській області Світлана ЛУК’ЯНЕНКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-09-23 16:38:54
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт Тячівської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 2 по вул. Партизанська, 26 у м. Тячів», за ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація, очікуваною вартістю 5 090 398,80 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-02-11-006445-c), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
2. Відповідно до вимог пункту 5 розділу VI «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації Замовника «Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати:
1) інформацію про право підписання договору про закупівлю;
2) достовірну інформацію про наявність у нього чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом».
У зв’язку з цим просимо повідомити, чи була дотримана вищезазначена вимога переможцем торгів – Товариством з обмеженою відповідальністю «ТЦ ГАРАНТ» під час укладення договору (з наданням підтверджуючих документів)?
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-09-28 15:49:05
Відповідь на запит
У відповідь на Запит про надання пояснень (інформації та документів) Замовник пояснює наступне:
Замовником на підставі позитивного ЕКСПЕРТНОГО звіту та проектної документації поданої замовником на затвердження, за робочим проектом «Капітальний ремонт Тячівської ЗОШ І-ІІІ ст. №2 по вул. Партизанська ,26 у м.Тячів»,. Обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та очікувану вартість розраховано Замовником відповідно до затвердженого кошторисного розрахунку та викладено у додатках до Тендерної документації «Додаток 7 - відомість обсягів робіт.docx» та «Додаток 8 - відомість ресурсів.doc». Також надаємо посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (органам місцевого самоврядування - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель). – http://tyachiv.osv.org.ua/httpsprozorrogovuatenderua20210212011834c-%E2%80%93-kapitalnij-remont-vnutrishnih-primischen-filii-okruglyanska-zagalnoosvitnya-shkola-iii-stupeniv-opornogo-z/ .
під час укладення договору про закупівлю представником переможця було надано документи щодо правомочності представника переможця на укладання договору та інші документи згідно вимог пункту 5 розділу VI «Результати торгів та укладання договору про закупівлю»:
1) інформацію про право підписання договору про закупівлю: Статут, протокол зборів учасників товариства, рішення про уповноваження представника, наказ про прийняття на роботу та копії/оригінали документів посвідчення особи.
2) достовірну інформацію про наявність у нього чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом: надано діючу копію Ліцензії із додатком ДАБІ України на провадження даного виду господарської діяльності №32-Л від 12 червня 2019 року.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2021-10-21 15:33:46
Відповідь Замовника на висновок ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ( ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ )
Щодо частини Висновку ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ, яка стосується використання учасником ТОВ «ТЦ ГАРАНТ» Удосконаленого типу підпису (далі УЕП), Замовник керуючись Постановою Кабінету Міністрів України від 3 березня 2020 р. № 193 «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів», а саме частини 1 пункту 3, в якому передбачається, що «удосконалені електронні підписи чи печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, що відповідають затвердженим пунктом 2 цієї постанови вимогам, можуть використовуватися користувачами електронних довірчих послуг для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юридичних осіб у разі, коли законодавством передбачено використання виключно кваліфікованих електронних підписів чи печаток (засобів кваліфікованого електронного підпису чи печатки, кваліфікованих електронних довірчих послуг) або засобів електронної ідентифікації з високим рівнем довіри, крім:». Також порядок використання УЕП учасником не входить в перелік винятків, які зобов’язують використовувати Кваліфікований електронний підпис. Також Закон України «Про електронні довірчі послуги» в пункті 23 частини 1 статті 1 передбачає: «кваліфікований електронний підпис - удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа;», це говорить про те, що УЕП та КЕП, станом на сьогоднішній день, законодавством України юридично прирівнюється за своїм статусом як засіб верифікації.
Відповідно до вище сказаного, Замовник керуючись Постановою Кабінету Міністрів України від 3 березня 2020 р. № 193 та Законом України «Про електронні довірчі послуги» не здійснив відхилення учасника, оскільки в законодавством передбачено право Учасника на використання УЕП, станом не пізніше ніж 1 січня 2022 року.
Відповідно до частини Висновку ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ, що стосується пункту 4 Розділу VІ «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації, де вказано таку підставу для внесення змін до істотних умов договору, як збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. Замовник та ТОВ «ТЦ ГАРАНТ» уклавши Договір № 20 від 12.04.2021 року, який відповідає Додатку №4 «проект договору», не взяли на себе правові зобов’язання по зміні ціни за відповідною підставою. Відповідно до чого, передбачений пункт тендерної документації, не має юридичної сили, а зміна ціни договору за відповідною підставою не може бути здійснена, в зв’язку з відсутністю такої підстави в договорі між контрагентами.
В частині 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» йдеться про істотні умови договору, та порядок їх зміни. Оскільки в істотних умовах договору не передбачено відповідної підстави зміни договірної ціни, то Замовник не порушив вимоги Закону.
Пунктом 1 Частини 4 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» передбачено :«Рекомендувати з урахуванням затверджених цією постановою заходів: органам місцевого самоврядування - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель;». Замовником було опубліковано на сайті Відділу освіти Тячівської міської ради посилання на закупівлю в прозоро, де передбачаються технічні та якісні характеристик предмета закупівлі, його очікувана вартість. Згідно з формулюванням Частини 4 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» відсутня спеціальна форма, відповідно до якої структуризуються відомості, які необхідно опублікувати на офіційному веб-сайті Замовника. Тому опублікована за посиланням: http://tyachiv.osv.org.ua/httpsprozorrogovuatenderua20210212011834c-–-kapitalnij-remont-vnutrishnih-primischen-filii-okruglyanska-zagalnoosvitnya-shkola-iii-stupeniv-opornogo-z/ (по порядку №4) надає доступ до інформації передбаченої в п.1 ч.4 Постанови КМУ «Про ефективне використання державних коштів» .
Відповідно до Частини 2 Розділу 5 Тендерної документації «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 закону», а саме вимоги до учасників, згідно з якою: «Учасник на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям Замовника надає у складі своєї пропозиції:
Довідку на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланку) у довільній формі, де Учасник зазначає інформацію про наявність необхідного обладнання (машини, механізми чи інструменти; заповнюється учасником відповідно до предмету, що закуповується), в тому числі зазначається інформація про наявність транспорту (обов’язково), наявність офісу / складського або виробничого приміщення учасника (обов’язково) з зазначенням адреси та права користування за підписом уповноваженої особи учасника, якщо документи тендерної пропозиції учасника розміщені на електронному майданчику не в електронному вигляді без накладання кваліфікованого електронного підпису.»
Дана вимога Замовника зобов’язує Учасника надати відомості про техніку, яку він буде залучати в ході виконання робіт, і відповідно до якої, він повинен надавати спеціальні підтверджуючі документи (медичну книгу, посвідчення водія) передбачені тендерною документацією, в Довідці складеній в довільній формі. Під цим розуміється, що буде залучено саме ту техніку, яку Учасник передбачає в Довідці і буде використовуватися під час виконання робіт, відповідно до чого було надано весь пакет необхідних документів для поданої техніки. Отже подавши пакет документів на передбачену в довідці техніку, Учасник дотримався умов тендерної документації.
Висновок Замовника:
Замовник, у відповідність до пункту 19 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачив перелік, опис та приклади формальних помилок в пункті 1 частини 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції».
Замовник перевірив Учасника, у відповідності з вимогами передбаченими статтею 31 Закону України «Про публічні закупівлі», аргументація, стосовно чого, вказана у вище наведеному тексті.
Враховуючи вище наведену інформацію, Замовник не бачить підстав для припинення договірних зобов’язань з ТОВ «ТЦ Гарант»
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 12 жовтня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 29 жовтня 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення вимог пункту 4-1 постанови № 710)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 березня 2021 15:43
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БРАЙТ КОНСТРАКШН" |
3 999 870,00
UAH з ПДВ
|
3 899 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ Хустська ПМК |
4 001 198,00
UAH з ПДВ
|
3 975 745,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "КАРПАТ-ГРУП" |
4 829 395,00
UAH з ПДВ
|
3 990 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЦ ГАРАНТ" |
4 581 358,03
UAH з ПДВ
|
4 555 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ТОВКАН ОЛЕГ ЕМАНУЇЛОВИЧ" |
4 999 960,00
UAH з ПДВ
|
4 580 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БРАЙТ КОНСТРАКШН" #43143751 |
Відхилено |
3 899 000,00
UAH з ПДВ
|
04 березня 2021 16:01
|
|
ТОВ Хустська ПМК #00910392 |
Відхилено |
3 975 745,00
UAH з ПДВ
|
09 березня 2021 09:32
|
|
ТОВ "КАРПАТ-ГРУП" #41906026 |
Відхилено |
3 990 000,00
UAH з ПДВ
|
15 березня 2021 11:53
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 березня 2021 16:35
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЦ ГАРАНТ" #39313850 |
Рішення скасоване |
4 555 000,00
UAH з ПДВ
|
29 березня 2021 08:40
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЦ ГАРАНТ" #39313850 |
Переможець |
4 555 000,00
UAH з ПДВ
|
31 березня 2021 09:03
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 30 березня 2021 08:46
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 грудня 2021 14:33
|
Додаткова угода №3.pdf | укладений |
23 грудня 2021 14:19
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 грудня 2021 15:51
|
Дод.уг.зміна реквізитів.pdf | зміни до договору |
08 грудня 2021 15:41
|
Електронний підпис | укладений |
12 квітня 2021 16:43
|
Додаток 1 Untitled5.pdf | укладений |
12 квітня 2021 16:40
|
Кошторисний розрахунок Untitled5.pdf | укладений |
12 квітня 2021 16:40
|
Договірна ціна Untitled5.pdf | укладений |
12 квітня 2021 16:40
|
Договір Untitled5.pdf | укладений |
12 квітня 2021 16:40
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 08 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 08 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | 20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |