Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент культури і туризму Запорізької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 37573471 |
Місцезнаходження: | 69035, Україна , Запорізька обл., Місто Запоріжжя, Вознесенівський р-н, вул.Незалежної України, буд. 68а |
Контактна особа: |
Мороз Альона Олександрівна +380617077001 uprkult_zptender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 листопада 2023 13:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 листопада 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 листопада 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 листопада 2023 13:41 |
Очікувана вартість: | 1 499 128,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 495,64 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Електронна банківська гарантія в розмірі 3%- 44 973,84 грн.,оформлена згідно Додатку 7 до ТД |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 44973.84 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 листопада 2023 13:40 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
06 листопада 2023 13:37 |
Додаток 7.pdf | |
06 листопада 2023 13:37 |
Додаток 6.pdf | |
06 листопада 2023 13:37 |
Додаток 5.pdf | |
06 листопада 2023 13:37 |
Додаток 4.pdf | |
06 листопада 2023 13:37 |
Додаток 3.pdf | |
06 листопада 2023 13:37 |
Додаток 2.pdf | |
06 листопада 2023 13:37 |
Додаток 1.pdf | |
06 листопада 2023 13:37 |
ТД.pdf | |
06 листопада 2023 13:37 |
Оголошення.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-02-16-000023 ● 64b5016b10da443689bd1a1a2a0cccf6
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 15 лютого 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 16 лютого 2024 13:27 |
15.02.2024 № 17
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами та доручень Держаудитслужби від 09.01.2024 №003100-18/303-2024, від 12.02.2024 №003100-18/2002-2024,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 15.02.2024 № 17
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
10 UA-2023-11-06-008017-a 06.11.2023 Департамент культури і туризму Запорізької міської ради Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-02-20 17:09:29
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України від 26.01.1993 № 2939 «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі - Закон №922), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого Наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступного питання:
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, передбаченого постановою Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження (інформацію, документи).
Відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-02-23 11:22:47
Пояснення з приводу рішення про моніторинг
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, визначались департаментом культури і туризму на підставі дефектного акту, який складено на аварійний (поточний) ремонт приміщення, укриття (підвалу) філії ЦКП за адресою: вул.В’ячеслава Зайцева (Лермонтова), буд.9 у м.Запоріжжя. Проаналізовано комерційні пропозиції щодо, вартості виконання робіт відповідно до об'єму, таким чином була визначена очікувана вартість предмету закупівлі послуги.
Згідно постанови КМУ «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016р. № 710:
«4-1. Головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити:
обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.» 19.12.2020 набрала чинності постанова Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 № 631 і від 11 жовтня 2016 № 710», за якою головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки доручено, а органам місцевого самоврядування, Пенсійному фонду та фондам загальнообов’язкового державного соціального страхування рекомендовано.
Враховуючи те, що Департамент культури і туризму ЗМР відноситься до органів місцевого самоврядування, та фінансується за рахунок коштів місцевого бюджету, цей пункт постанови є не обов’язковим для органів місцевого самоврядування і носить рекомендаційний характер.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Східним офісом Держаудитслужби за результатами аналізу тендерної документації констатовано, що оскільки відповідно до реєстраційних документів ФОП Кобилинська М. В. не має будівельної організації та відповідно документів, які містяться у складі тендерної пропозиції, не має апарату управління. З огляду на зазначене, ФОП Кобилинська М. В. не має підстав для нарахування у договірній ціні адміністративних витрат. З огляду на зазначене, внаслідок включення в договірну ціну адміністративних витрат будiвельної органiзацiї у розмірі 16 062,94 (без урахування податків) ФОП Кобилинська М. В. завищено вартість тендерної пропозиції та договору. Вважаємо, такі висновки Східного офісу Держаудитслужби неправомірними та такими, що носять характер припущення та не обґрунтовано жодними належними доказами. ФОП Кобилинська М. В. не було допущено порушення пункту 5.17. Настанови № 281, окрім того Східним офісом Держаудитслужби не досліджувалось питання щодо правильності (достовірності) обчислення структури таких витрат на підставі первинних бухгалтерських документів суб`єкта підприємницької діяльності за попередній період з урахуванням положень Методичних рекомендацій з формування собівартості будівельно-монтажних робіт, затверджених наказом Мінрегіону від 31.12.2010 № 573, і переліку адміністративних витрат, наведених у додатку 26 Настанови. На підтвердження надаємо розрахунки, що підтверджують правильність включення адміністративних витрат будівельної органiзацiї у розмірі 16 062,94. Повідомляємо про допустимість у фізичної особи-підприємця адміністративних витрат, зважаючи на нижченаведене: Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11 .2021 №281, затверджено Кошторисні норми України у будівництві: «Настанова з визначення вартості будівництва», та «Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво». Так, згідно пункту 1.1 Настанови з визначення вартості будівництва, ця Настанова визначає основні правила застосування кошторисних норм та нормативів з ціноутворення у будівництві для визначення вартості нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту будинків, будівель і споруд будь-якого призначення, їх комплексів та частин, лінійних об`єктів інженерно-транспортної інфраструктури, а також реставрації пам`яток архітектури та містобудування (далі будівництво). Ця Настанова є обов`язковою для визначення вартості будівництва об`єктів, що споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії (далі державні кошти). Застосування цієї Настанови при будівництві об`єктів із залученням інших джерел фінансування обумовлюється договором. В свою чергу, у пункті 1.2. Настанови з визначення вартості будівництва зазначено, що у цій Настанові терміни вживаються у такому значенні: адміністративні витрати загальногосподарські витрати, пов`язані з обслуговуванням та управлінням будівельною організацією, які не включаються до собівартості будівельних робіт. У пунктах 5.17., 5.18 Настанови з визначення вартості будівництва вказано, що адміністративні витрати в складі ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) обчислюються виходячи зі структури цих витрат, яка склалася в підрядній організації за попередній період з урахуванням положень Методичних рекомендацій з формування собівартості будівельно-монтажних робіт, затверджених наказом Мінрегіону від 31.12.2010 № 573, і переліку адміністративних витрат, наведених у додатку 26 цієї Настанови. У складі ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) адміністративні витрати включаються за показниками, визначеними розрахунковоаналітичним методом на підставі аналізу цих витрат за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку з використанням самостійно обраної підприємством бази розподілу (зокрема у відсотках від прямих витрат). При обчисленні показника адміністративних витрат з переліку витрат, що за бухгалтерським обліком віднесено до адміністративних, виключаються такі адміністративні витрати: 1) витрати на врегулювання спорів у судових органах; 2) відрахування будівельних організацій на утримання апарату управління будівельних об`єднань, в тому числі витрати на утримання корпорацій, асоціацій тощо; 3) витрати на перебазування будівельних організацій; 4) витрати, пов`язані з нарахуванням і виплатою дивідендів учасникам і засновникам будівельної організації (оплата повідомлень у засобах масової інформації, конвертів, послуг зв`язку); 5) витрати на сплату відсотків (винагороди) за користування матеріальними цінностями, взятими в оренду (лізинг); 6) витрати з операційної оренди; 7) витрати зі страхування майна; 8) витрати, пов`язані з витратами на збут та іншими операційними витратами будівельної організації. ФОП Кобилинська Маргарита Володимирівна (РНПКПП 3344407464 ) здійснює господарську діяльність за наступними КВЕД: 41.20 Будівництво житлових і нежитлових будівель (основний), 43.39 Інші роботи із завершення будівництва, 43.91 Покрівельні роботи, 43.34 Малярні роботи та скління, 43.33 Покриття підлоги й облицювання стін, 43.31 Штукатурні роботи, 43.32 Установлення столярних виробів, 43.22 Монтаж водопровідних мереж, систем опалення та кондиціонування, 43.21 Електромонтажні роботи, 43.99 Інші спеціалізовані будівельні роботи, н.в.і.у., 43.11 Знесення. Як зазначалось вище, Настанова з визначення вартості будівництва, є обов`язковою для визначення вартості будівництва об`єктів, що споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії (далі державні кошти). При цьому, Настанова з визначення вартості будівництва не обмежує її застосування суб`єктами в залежності від форми здійснення підприємницької діяльності. Відповідно до частини 1 статті 45 Господарського кодексу України підприємництво в Україні здійснюється в будь-яких організаційних формах, передбачених законом, на вибір підприємця. Згідно частини 1 статті 47 Господарського кодексу України держава гарантує усім підприємцям, незалежно від обраних ними організаційних форм підприємницької діяльності, рівні права та рівні можливості для залучення і використання матеріально-технічних, фінансових, трудових, інформаційних, природних та інших ресурсів. Відповідно до статті 51 Цивільного кодексу України до підприємницької діяльності фізичних осіб застосовуються нормативно-правові акти, що регулюють підприємницьку діяльність юридичних осіб, якщо інше не встановлено законом або не випливає із суті відносин. Звертаємо увагу, що пунктом 5.17 Настанови з визначення вартості будівництва визначено, що адміністративні витрати в складі ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) обчислюються виходячи зі структури цих витрат, яка склалася в підрядній організації за попередній період з урахуванням положень Методичних рекомендацій з формування собівартості будівельно-монтажних робіт, затверджених наказом Мінрегіону від 31.12.2010 № 573, і переліку адміністративних витрат, наведених у додатку 26 цієї Настанови. У складі ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) адміністративні витрати включаються за показниками, визначеними розрахунковоаналітичним методом на підставі аналізу цих витрат за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку з використанням самостійно обраної підприємством бази розподілу (зокрема у відсотках від прямих витрат). Відповідно до ч. 8 ст. 19 Господарського кодексу України усі суб`єкти господарювання, відокремлені підрозділи юридичних осіб, виділені на окремий баланс, зобов`язані вести первинний (оперативний) облік результатів своєї роботи, складати та подавати відповідно до вимог закону статистичну інформацію та інші дані, визначені законом, а також вести (крім громадян України, іноземців та осіб без громадянства, які провадять господарську діяльність і зареєстровані відповідно до закону як підприємці) бухгалтерський облік та подавати фінансову звітність згідно із законодавством. Зазначеною нормою не встановлено для громадян України, які провадять господарську діяльність і зареєстровані відповідно до закону як підприємці, обов`язковість ведення бухгалтерського обліку, однак законодавство і не обмежує підприємців у праві ведення бухгалтерського обліку. Із врахуванням принципу недискримінації та рівних прав учасників процедури публічних закупівель, відсутності прямої заборони та несуперечливості суті правовідносин, зазначаємо про можливість та допустимість у фізичної особи-підприємця адміністративних витрат, як загальногосподарських витрат, пов`язаних з обслуговуванням та управлінням будівельною організацією, оскільки підприємець, як фізична особа, не виконує заявлені роботи з поточного ремонту самостійно (одноособово). Більш того, у штаті ФОП наявні наймані працівники, а саме: робітники з ремонту будівель, що підтверджується штатним розписом, який не надавався в складі Тендерної пропозиції оскільки відповідно до вимог Тендерної документації не вимагалось надання документів, які підтверджують відповідність такому кваліфікаційному критерію як наявність працівників. Проте, відсутність таких документів у складі тендерної пропозиції не означає, що такі працівники залучатись не будуть. На підставі вищевикладеного, вважаємо, висновок Східного офісу Держаудитслужби про завищення вартості робіт за укладеним за результатами процедури закупівлі UA-2023-11-06-008017-a в зв`язку із включенням ФОП Кобилинська М. В. до договірної ціни адміністративних витрат необґрунтованим та незаконним.
2024-03-18 15:32:01
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 12 березня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 27 березня 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено недотримання Замовником пункту 4¹ Постанови № 710. За результатами аналізу питання укладання договору про закупівлю встановлено порушення пункту 5.17. Настанови № 281.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 листопада 2023 13:41
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Кобилинська Маргарита Володимирівна |
1 496 597,26
UAH з ПДВ
|
1 496 597,26
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Кобилинська Маргарита Володимирівна #3344407464 |
Переможець |
1 496 597,26
UAH з ПДВ
|
15 листопада 2023 10:29
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 серпня 2024 13:19
|
Електронний підпис | укладений |
31 травня 2024 11:23
|
Ду_327В.PDF | зміни до договору |
31 травня 2024 11:22
|
Електронний підпис | укладений |
31 січня 2024 13:55
|
ду327В.pdf | зміни до договору |
31 січня 2024 13:54
|
Електронний підпис | укладений |
22 листопада 2023 15:33
|
протокол 38.pdf | зміни до договору |
22 листопада 2023 15:32
|
Електронний підпис | укладений |
22 листопада 2023 10:04
|
Дог.327В.pdf | укладений |
22 листопада 2023 10:03
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 22 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | протокол розбіжностей |
Номер договору про закупівлю: | 327-В |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 38 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 січня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 31 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміни до п.5.1,10.1 Договору |
Номер договору про закупівлю: | 327-В |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 травня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 31 травня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору |
Номер договору про закупівлю: | 327-В |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |