Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент розвитку територій Херсонської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 33824934 |
Місцезнаходження: | 73000, Україна , Херсонська обл., місто Херсон, проспект Ушакова, будинок 47 |
Контактна особа: |
Ігор Митрофанов +380673295961 ojku@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 грудня 2023 13:01 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 грудня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 грудня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 грудня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 55 080 834,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 275 404,17 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовником вимагається надання учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії (безвідкличної банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (із змінами), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених Законом, сплатити на рахунок замовника кошти у розмірі забезпечення тендерної пропозиції. Розмір забезпечення тендерної пропозиції – 0,5 % від очікуваної вартості предмета закупівлі. Реквізити бенефіціара – назва, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ, місцезнаходження, банківські реквізити – Департамент розвитку територій Херсонської обласної державної адміністрації 73000, м Херсон, просп. Ушакова 47, ЄДРПОУ 33824934 UA278201720355169007001001017 у Державній казначейській службі України. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: 90 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Учасник завантажує в електронну систему закупівель електронну банківську гарантію, оформлену з дотриманням вимог законодавства про електронний документообіг та електронний підпис, захищену кваліфікованим електронним підписом (КЕП) відповідальної(их) особи(іб) банку (з датою завантаження до завершення періоду прийому пропозицій). Документ підписаний КЕП є оригінальним документом (накладання КЕП на файл можливе без фізичного підпису і печатки). Усі витрати, пов'язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Тендерні пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції або забезпечення тендерної пропозиції оформлені не у відповідності з умовами Тендерної документації, відхиляються замовником. Текст банківської гарантії не повинен містити: умов про обов’язкове надання Учасником письмового підтвердження про настання гарантійного випадку і причин його настання; умов, що обмежують Замовника у виборі компанії, що надає поштові послуги при направленні письмової вимоги; умов про нотаріально завірені документи (копії документів), які надаються Замовником; умов про ускладнення процедури виплати грошових коштів за гарантією (додаткового підтвердження повноважень підписанта вимоги, отримання будь-яких підтверджень щодо правомірності вимоги, тощо); умов відкликання гарантії банком–гарантом. Умови банківської гарантії не можуть бути змінені без погодження із Замовником. Банківська гарантія надана учасником повинна містити умови повернення та неповернення забезпечення тендерної пропозиції визначені пунктом 3 «Умови повернення чи неповернення забезпечення тендерної пропозиції» розділу IIІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» цієї тендерної документації. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 275404.17 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовником вимагається надання учасником-переможцем, не пізніше дати укладення договору на виконання робіт, забезпечення виконання такого договору у формі покритої безвідкличної банківської гарантії у розмірі 1% від вартості договору про закупівлю на строк дії договору. Учасник надає Замовнику гарантію, складену на паперовому носії (оригінал банківської гарантії), оформлену з дотриманням вимог законодавства або завантажує в електронну систему закупівель електронну банківську гарантію, оформлену з дотриманням вимог законодавства про електронний документообіг та електронний підпис, захищену кваліфікованим електронним підписом (КЕП) відповідальної(их) особи(іб) банку (з датою завантаження до завершення періоду прийому пропозицій). Документ підписаний КЕП є оригінальним документом (накладання КЕП на файл можливе без фізичного підпису і печатки). Усі витрати, пов'язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Умови банківської гарантії не можуть бути змінені без погодження із Замовником. Текст банківської гарантії не повинен містити: умов про обов’язкове надання Учасником письмового підтвердження про настання гарантійного випадку і причин його настання; умов, що обмежують Замовника у виборі компанії, що надає поштові послуги при направленні письмової вимоги; умов про нотаріально завірені документи (копії документів), які надаються Замовником; умов про ускладнення процедури виплати грошових коштів за гарантією (додаткового підтвердження повноважень підписанта вимоги, отримання будь-яких підтверджень щодо правомірності вимоги, тощо); умов відкликання гарантії банком–гарантом. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Аванс | 10 | Банківські | 30 | |
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 грудня 2023 13:10 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
04 грудня 2023 13:03 |
СД_ВОБ відомість обсягів кап ремонт ясла садочок Барвінок 1 черга.rtf | |
04 грудня 2023 13:03 |
_СД_СВРвідомість ресурсів кап ремонт ясла садок Барвінок 2 черга.rtf | |
04 грудня 2023 13:03 |
СД_ВОБвідомість обсягів кап ремонт ясла садок Барвінок 2 черга.rtf | |
04 грудня 2023 13:03 |
СВРвідомість ресурсів кап ремонт ясла садочок Барвінок 1 черга.rtf | |
04 грудня 2023 13:03 |
Барвінок ост ТД.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Генеральним проєктувальником є Сергій Молошний. Робочий прооєкт отримав Позитивний ЕКСПЕРТНИЙ ЗВІТ № 970/КЕ/2023 від 27 жовтня 2023. В якому зазначено, що зазначену документацію розроблено відповідно до вихідних даних на проєктування з дотриманням вимог з питань міцності, надійності, довговічності ; з питань експлуатаційної безпеки ; з питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення ; з питань інженерного забезпечення ; з питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення ; з питань екології ; з питань пожежної безпеки ; з питань енергозбереження ; з питань інженерно-технічних заходів цивільного захисту.
Інженерно-технічні заходи цивільного захисту (цивільної оборони) у складі проектної документації об'єкта розроблені відповідно до вимог ДБН В.1.2-4-2019 «Інженерно-технічні заходи цивільного захисту (цивільної оборони)», ДСТУ 8773:2018, а також діючих державних норм, правил і стандартів в області проектування ІТМ ЦЗ. Проектні рішення розділу ІТЗ ЦЗ робочого проекту спрямовані на забезпечення захисту дітей та персоналу дитячого садочку та зниження матеріальних збитків від надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру, від небезпек, що виникають при веденні військових дій або внаслідок цих дій, а також диверсії.
У відповідності до п. 6.2 ДСТУ 8773:2018 та відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 2 березня 2010 року № 227, об’єкт «Капітальний ремонт Високопільського закладу дошкільної освіти (ясла-садок) «Барвінок», не входить до переліку об'єктів, віднесених до категорії з цивільного захисту. Відповідно до вимог Кодексу цивільного захисту України вимоги до влаштування захисної споруди цивільного захисту – відсутні.
Також інформуємо, що у поточному році заплановано провести закупівлю робіт з розробки проєктної документації "Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту Високопільського закладу дошкільної освіти (ясла-садок) "Барвінок" за адресою: Херсонська область, Бериславський район, смт.Високопілля, вул.Банкова, 32/2".
Звернення до Держаудитслужби
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-01-09-000023 ● 6440489d7d7c4f15a341a8f6417d6a32
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 09 січня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 09 січня 2024 15:53 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
09.01.2024 № 1-З
Херсон
Про початок моніторингів
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка заступника начальника управління – начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області Владислава Щербенка від 09.01.2024.
Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Херсонській області
09.01.2024 №1-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-12-04-009313-a. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункт 2 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-01-12 09:38:02
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту комунального закладу «Високопільський ясла-садок «Барвінок» з будівництвом укриття за адресою: Херсонська область, Бериславський район, смт.Високопілля, вул. Банкова, 32/2 (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-12-04-009313-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Просимо надати пояснення та копії підтверджуючих документів, яким чином ТОВ «БУДІВЕЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ ПІВДЕНЬ» виконало вимогу пункту 3 Таблиці 1 Додатку №3 до тендерної документації щодо надання учасниками у складі пропозиції сканкопії оригіналу довідки, виданої банківською установою про відсутність (наявність) простроченої заборгованості за кредитами (дата видачі довідки має бути не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі) при тому, що у складі пропозиції цього учасника подана довідка про стан позичкової заборгованості (файл пропозиції - 28 Довідка з банку про кредити.pdf) від 22.11.2023, тобто раніше дати оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі (04.12.2023).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-01-15 10:33:20
Відповідь
Щодо вимоги пункту 3 Таблиці 1 Додатку №3 до тендерної документації стосовно надання учасниками у складі пропозиції сканкопії оригіналу довідки, виданої банківською установою про відсутність (наявність) простроченої заборгованості за кредитами (дата видачі довідки має бути не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі).
У складі тендерної пропозиції учасника подана довідка про стан позичкової заборгованості (файл пропозиції - 28 Довідка з банку про кредити.pdf) від 22.11.2023 раніше дати оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі (04.12.2023).
Замовник вважає, що не порушив вимог законодавства про публічні закупівлі та вимог тендерної документації, яке призвело до негативних наслідків та завдало шкоди інтересам держави, з огляду на наступне:
1. Тендерною документацією передбачено обов’язок учасника надати у складі тендерної пропозиції гарантійний лист, складений в довільній формі, згідно з яким учасник гарантує, що інформація надана ним в довільній формі у складі тендерної пропозиції, є достовірною (п. 5 розділу ІІІ тендерної документації).
2. Пунктом 1 Розділу ІІІ Тендерної документації передбачено: «Відповідно до пункту 42 Особливостей, Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про невідповідність учасника процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника процедури закупівлі. Учасники закупівлі у складі тендерної пропозиції повинні надати лист-згоду щодо можливості звернення Замовника до органів державної влади, підприємств, установ, організацій, що передбачена в оголошенні про проведення відкритих торгів та в тендерній документації, на право отримання інформації щодо відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та наявності підстав, визначених пунктом 47 Особливостей, чи зазначення в пропозиції будь-якої недостовірної інформації відповідно до їх компетенції.».
На підставі вищевикладеного, Замовником під час розгляду тендерної пропозиції прийнято до уваги гарантійний лист, поданий учасником, яким він гарантує надання у тендерній пропозиції тільки достовірної інформації. Інформація, що подана учасником у довідці від 22.11.2023р. про відсутність позичкової заборгованостi за кредитами та вiдсотками також була перевірена замовником шляхом звернення до установи банку (згідно п. 42 Особливостей).
Тому, тендерна пропозиція була прийнята замовником, учасник оголошений переможцем, з ним укладено договір про закупівлю робіт.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-01-16 15:01:56
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту комунального закладу «Високопільський ясла-садок «Барвінок» з будівництвом укриття за адресою: Херсонська область, Бериславський район, смт.Високопілля, вул. Банкова, 32/2 (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-12-04-009313-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Просимо надати копію відповіді банківської установи на Ваше звернення щодо підтвердження інформації, яка подана в пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ ПІВДЕНЬ», у довідці від 22.11.2023 про відсутність позичкової заборгованості за кредитами та відсотками.
2. Просимо надати пояснення, чому Замовником відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178, не оприлюднена вимога до учасника про усунення невідповідності у довідці від 22.11.2023 про відсутність позичкової заборгованості за кредитами та відсотками.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-01-19 13:51:42
Відповідь
У складі тендерної пропозиції учасника подана довідка про стан позичкової заборгованості (файл пропозиції - 28 Довідка з банку про кредити.pdf) від 22.11.2023 раніше дати оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі (04.12.2023).
Тендерною документацією передбачено обов’язок учасника надати у складі тендерної пропозиції гарантійний лист, складений в довільній формі, згідно з яким учасник гарантує, що інформація надана ним в довільній формі у складі тендерної пропозиції, є достовірною (п. 5 розділу ІІІ тендерної документації).
Пунктом 1 Розділу ІІІ Тендерної документації передбачено: «Відповідно до пункту 42 Особливостей, Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про невідповідність учасника процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника процедури закупівлі. Учасники закупівлі у складі тендерної пропозиції повинні надати лист-згоду щодо можливості звернення Замовника до органів державної влади, підприємств, установ, організацій, що передбачена в оголошенні про проведення відкритих торгів та в тендерній документації, на право отримання інформації щодо відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та наявності підстав, визначених пунктом 47 Особливостей, чи зазначення в пропозиції будь-якої недостовірної інформації відповідно до їх компетенції.».
На підставі вищевикладеного, Замовником під час розгляду тендерної пропозиції прийнято до уваги гарантійний лист, поданий учасником, яким він гарантує надання у тендерній пропозиції тільки достовірної інформації.
Стаття 29 Закону України «Про публічні закупівлі» визначає порядок дій замовника під час розгляду та оцінки тендерної пропозиції. Ті самі положення дублюються в Особливостях здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 (п. 42 та п. 43).
Алгоритм, передбачений Законом, визначає наступну послідовність дій замовника:
- За результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції/пропозиції замовник визначає переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю згідно з цим Законом.
- Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
- У разі отримання достовірної інформації про невідповідність переможця процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, підставам, установленим частиною першою статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.
- Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Згідно абз. 3 п. 43 Особливостей, Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. А вимога вже була оприлюднена 14.12.2023р.
Право звернутися до підприємств, установ, організацій передує праву оприлюднення вимоги про усунення невідповідностей у документах.
Таким чином, на підставі Закону та Особливостей, Замовником прийнято рішення звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
Інформація, що подана учасником у довідці від 22.11.2023р. про відсутність позичкової заборгованостi за кредитами та вiдсотками була перевірена замовником шляхом звернення до установи банку (згідно п. 42 Особливостей).
Нормами діючого законодавства у сфері публічних закупівель не визначено обов’язок замовника здійснювати перевірку шляхом подання письмових запитів. З метою скорочення термінів розгляду тендерної пропозиції учасника, уповноваженою особою прийнято рішення про звернення до установи банку в усній формі засобами мобільного зв’язку.
Тож, беручи до уваги необхідність невідкладного виконання робіт з ремонту (у зв’язку із погіршенням погодних умов, що призведе до подальшої руйнації будівлі) та відповідності усіх інших документів тендерної пропозиції умовам тендерної документації, відсутність інших учасників закупівлі, Замовником на підставі п. 42 Особливостей прийнято рішення звернутися до установи банку за підтвердженням інформації.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Інформація щодо виконання Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі відкриті торги з особливостями Капітальний ремонт комунального закладу «Високопільський ясла-садок «Барвінок» з будівництвом укриття за адресою: Херсонська область, Бериславський район, смт.Високопілля, вул. Банкова, 32/2 (код ДК 021:2015 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) UA-2023-12-04-009313-a На виконання Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі замовником проведено нараду під головуванням Заступника директора Департаменту розвитку територій Херсонської обласної державної адміністрації - начальник управління будівництва, розвитку територій та фінансового забезпечення щодо неухильного дотримання вимог чинного законодавства України в сфері публічних закупівель. На нараді обговорено питання щодо дотримання уповноваженою особою законодавства про публічні закупівлі під час проведення закупівель товарів, робіт та послуг. Під час здійснення закупівлі UA-2023-12-04-009313-a, оголошеної 4 грудня 2023 року, учасником у складі тендерної пропозиції подано довідку з банківської установи про відсутність простроченої заборгованості за кредитами, яка датована 22.11.2023р. Відповідно до пункту 3 Таблиці 1 Додатку №3 до тендерної документації встановлена вимога щодо надання учасниками у складі пропозиції, у тому числі, сканкопії оригіналу довідки, виданої банківською установою про відсутність (наявність) простроченої заборгованості за кредитами (дата видачі довідки має бути не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі). На виконання зазначених вимог учасник ТОВ «Будівельні технології південь» у складі своєї пропозиції надав довідку про стан позичкової заборгованості від 22.11.2023 № 231122SU19031600 (файл пропозиції - 28 Довідка з банку про кредити.pdf), чим не дотримано вимоги пункту 3 Таблиці 1 Додатку №3 до тендерної документації, оскільки вказана довідка видана 22.11.2023, тобто раніше дати оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі. Уповноваженою особою надано пояснення, що під час розгляду тендерної пропозиції ним було прийнято до уваги гарантійний лист, поданий учасником, яким він гарантує надання у тендерній пропозиції тільки достовірної інформації. Інформація, що подана учасником у довідці від 22.11.2023р. про відсутність позичкової заборгованостi за кредитами та вiдсотками також була перевірена шляхом звернення до установи банку (згідно п. 42 Особливостей). Форма звернення законодавством не передбачена, то інформація отримана в усній формі. На нараді вирішено: 1. Накласти на уповноважену особу стягнення у вигляді позбавлення преміювання у січні місяці 2024 року з метою недопущення у подальшому виявлених порушень. 2. Відділу фінансового та адміністративного забезпечення управління будівництва, розвитку територій та фінансового забезпечення підготувати наказ директора департамента. Уповноважену особу попереджено про порядок накладення дисциплінарних стягнень згідно Закону України «Про державну службу» та адміністративної відповідальності (у випадку допущення порушень законодавства у сфері публічних закупівель у майбутньому).
2024-01-29 16:10:30
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 24 січня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 08 лютого 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушено вимоги пункту 43 Особливостей №1178 шляхом неоприлюднення вимоги учаснику про усунення невідповідності довідки про стан позичкової заборгованості від 22.11.2023 № 231122SU19031600.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 грудня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ ПІВДЕНЬ" |
52 326 792,00
UAH з ПДВ
|
52 326 792,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ ПІВДЕНЬ" #34457743 |
Переможець |
52 326 792,00
UAH з ПДВ
|
16 грудня 2023 14:52
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 грудня 2023 12:11
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 червня 2024 15:33
|
2024-06-21-15-13-46-01.pdf | зміни до договору |
21 червня 2024 15:31
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 травня 2024 10:50
|
Дод угода №2 до 22-12-96П.pdf | зміни до договору |
30 травня 2024 10:44
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 березня 2024 11:04
|
2024-03-01-11-02-04-01.pdf | зміни до договору |
01 березня 2024 11:03
|
Електронний підпис | укладений |
22 грудня 2023 16:38
|
Договір Барвінок 22-12-96Р.pdf | укладений |
22 грудня 2023 16:24
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 лютого 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 01 березня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни до плану фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 22-12/96Р |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 травня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 30 травня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни до реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | 22-12/96Р |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 червня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 21 червня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни до порядку здійснення оплати |
Номер договору про закупівлю: | 22-12/96Р |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |