Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Зернові культури та картопля
Очікувана вартість
86 000,00 UAH
UA-2023-03-22-003049-a ● 0ba06e4de47246bc9965cb942ed1988c
Запит (ціни) пропозицій
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Дата оприлюднення:
22 березня 2023
Інформація про замовників
Найменування: | Брацлавський психоневрологічний будинок-інтернат |
Код ЄДРПОУ: | 03188091 |
Місцезнаходження: | 22870, Україна , Вінницька обл., Немирівський район, смт. Брацлав, вул. Максима Кривоноса, буд. 6 |
Контактна особа: |
Деревянко Олена Броніславівна 380964880737 alena100277@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03210000-6: Зернові культури та картопля
Товар повинен відповідати показникам безпечності та якості для харчових продуктів, чинними нормативними документами, затвердженими у встановленому законодавством порядку, вимогам Законів України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 року № 771/97-ВР (зі змінами), «Про забезпечення санітарного та епідеміологічного благополуччя населення» від 24.02.1994 року №4004-ХІІ, наказу Міністерства охорони здоров’я України від 29.12.2012 року № 1140 «Про затвердження Державних санітарних норм та правил «Медичні вимоги до якості та безпечності харчових продуктів та продовольчої сировини».
Товар при поставці повинен супроводжуватись наступними документами: рахунок-фактура; видаткова накладна; товарно - транспортна накладна; декларація виробника та висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи. Пересилка документів здійснюється за рахунок постачальника в обидві сторони.
Ціна на товар, що пропонується учасником, повинна включати в себе витрати на транспортування, зберігання, страхування, навантаження, розвантажування, вартість тари, упаковки і маркування тощо. Поставка товару до місця його використання повинна здійснюватися спеціалізованим транспортом, що забезпечує зберігання, комплектність і якість товару, та який обладнаний згідно з вимогами, затвердженими у відповідному порядку щодо транспортування продуктів харчування та дотримання температурного режиму, рівня вологості повітря.
Поставка товару здійснюється Постачальником відповідно до заявок (партіями не рідше одного разу на місяць) Замовника впродовж трьох днів з моменту отримання заявки Замовника. Місце поставки (передачі) товарів: 22870 ВІнницька область смт. Брацлав, вул. М.Кривоноса, 6 . Доставка товару, завантажувальні - розвантажувальні роботи здійснюються транспортом Постачальника за рахунок Постачальника безпосередньо до продовольчого складу харчоблоку. Якщо поставлений товар не буде відповідати своїм якісним характеристикам, постачальник повинен замінити товар своїми силами і за свій рахунок.
Термін постачання - до 30.06.2023 року.
Оплата вартості Товару здійснюється Замовником у національній валюті України – гривні, на поточний ( розрахунковий) рахунок Постачальника. Розрахунки здійснюються Замовником по факту поставки товару шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на поточний банківський рахунок Постачальника протягом 15 (п'ятнадцяти) банківських днів з дати підписання видаткової накладної та надання рахунку на оплату Товару. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 30 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок.
Розгорнути
Згорнути
Товар при поставці повинен супроводжуватись наступними документами: рахунок-фактура; видаткова накладна; товарно - транспортна накладна; декларація виробника та висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи. Пересилка документів здійснюється за рахунок постачальника в обидві сторони.
Ціна на товар, що пропонується учасником, повинна включати в себе витрати на транспортування, зберігання, страхування, навантаження, розвантажування, вартість тари, упаковки і маркування тощо. Поставка товару до місця його використання повинна здійснюватися спеціалізованим транспортом, що забезпечує зберігання, комплектність і якість товару, та який обладнаний згідно з вимогами, затвердженими у відповідному порядку щодо транспортування продуктів харчування та дотримання температурного режиму, рівня вологості повітря.
Поставка товару здійснюється Постачальником відповідно до заявок (партіями не рідше одного разу на місяць) Замовника впродовж трьох днів з моменту отримання заявки Замовника. Місце поставки (передачі) товарів: 22870 ВІнницька область смт. Брацлав, вул. М.Кривоноса, 6 . Доставка товару, завантажувальні - розвантажувальні роботи здійснюються транспортом Постачальника за рахунок Постачальника безпосередньо до продовольчого складу харчоблоку. Якщо поставлений товар не буде відповідати своїм якісним характеристикам, постачальник повинен замінити товар своїми силами і за свій рахунок.
Термін постачання - до 30.06.2023 року.
Оплата вартості Товару здійснюється Замовником у національній валюті України – гривні, на поточний ( розрахунковий) рахунок Постачальника. Розрахунки здійснюються Замовником по факту поставки товару шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на поточний банківський рахунок Постачальника протягом 15 (п'ятнадцяти) банківських днів з дати підписання видаткової накладної та надання рахунку на оплату Товару. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 30 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10000 кілограм
Картопля столова, пізня, придатна для машинної чистки, відбірна (від 80мм)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
22870, Україна, Вінницька область, смт. Брацлав, вул. Максима Кривоноса, буд. 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2023
ДК 021:2015: 03210000-6 — Зернові культури та картопля
Тендерна документація
22 березня 2023 11:19 |
Проект договору картопля.doc |
Назва параметру | Значення | Одиниці виміру |
---|---|---|
Технічні характеристики предмета закупівлі | ||
Відповідність ДСТУ 4506:2005 | так | |
За сезонністю врожаю | пізня | |
Призначення | столова | |
Розмір (поперечний розріз) | відбірна (від 80мм) | |
Придатність для машинної чистки | так |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 березня 2023 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Специфікація пропозиції | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "НЕСТЕРЕНКО МАРИНА ОЛЕГІВНА" |
69 700,00
UAH з ПДВ
|
69 700,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ФОП НАВОЛЬСЬКА ІВАННА ДМИТРІВНА |
70 000,00
UAH з ПДВ
|
70 000,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ФОП ОЛОМПІЄВА НАТАЛІЯ МИКОЛАЇВНА |
72 900,00
UAH з ПДВ
|
72 900,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ФОП "КРАВЧУК ІГОР МИХАЙЛОВИЧ" |
77 400,00
UAH з ПДВ
|
77 400,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТД"СОЛОДКИЙ СВІТ" |
78 000,00
UAH з ПДВ
|
78 000,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ФОП Кубліцька Світлана Іванівна |
85 700,00
UAH з ПДВ
|
85 700,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "НЕСТЕРЕНКО МАРИНА ОЛЕГІВНА" #3343209385 |
Переможець |
69 700,00
UAH з ПДВ
|
29 березня 2023 11:44
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 січня 2024 15:08
|
Електронний підпис | укладений |
30 березня 2023 14:29
|
ДОГОВІР картопля.pdf | укладений |
30 березня 2023 14:28
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Картопля столова, пізня, придатна для машинної чистки, відбірна (від 80мм) | 10000 | кілограм |
6,97
UAH з ПДВ
|