Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Розробка проєктно-кошторисної документації «Модернізація територіальної автоматизованої системи централізованого оповіщення Житомирської області»
Очікувана вартість
750 000,00 UAH
UA-2024-06-06-009661-a ● 0b60cdf636854ce984be6325718e7bcd
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ З ПИТАНЬ ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ ТА ОБОРОННОЇ РОБОТИ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 14373058 |
Вебсайт: | http://czndep.zht.gov.ua |
Місцезнаходження: | 10014, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, вул. Театральна, 17/20 |
Контактна особа: |
Михайло Столітній +380968252227 vfgz@czndep.zht.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 червня 2024 15:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 червня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 червня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 червня 2024 12:00 |
Початок аукціону: | 24 червня 2024 12:50 |
Початок аукціону: | 24 червня 2024 12:50 |
Очікувана вартість: | 750 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Розробка проєктно-кошторисної документації «Модернізація територіальної автоматизованої системи централізованого оповіщення Житомирської області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10014, Україна, Житомирська область, м. Житомир, Вул. Театральна 17/20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 жовтня 2024
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 червня 2024 11:48 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
14 червня 2024 11:45 |
Додаток_3.docx | |
14 червня 2024 11:45 |
Проєкт_Договір Нова редакція.docx | |
14 червня 2024 11:45 |
Протокол_22.pdf | |
14 червня 2024 11:45 |
Тендерна_документація нова редакція.docx | |
12 червня 2024 15:40 |
Додаток_3.docx | |
12 червня 2024 15:40 |
Протокол 21.pdf | |
12 червня 2024 15:40 |
Тендерна_документація нова редакція.docx | |
12 червня 2024 15:40 |
Проєкт_Договір Нова редакція.docx | |
06 червня 2024 15:27 |
Додаток_3.docx | |
06 червня 2024 15:27 |
Тендерна_документація.docx | |
06 червня 2024 15:27 |
Додаток_4_Договір.docx |
14 червня 2024 11:48 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
14 червня 2024 11:45 |
Додаток_3.docx
|
||||||
14 червня 2024 11:45 |
Проєкт_Договір Нова редакція.docx
|
||||||
14 червня 2024 11:45 |
Протокол_22.pdf
|
||||||
14 червня 2024 11:45 |
Тендерна_документація нова редакція.docx
|
||||||
12 червня 2024 15:40 |
Додаток_3.docx
|
||||||
12 червня 2024 15:40 |
Протокол 21.pdf
|
||||||
12 червня 2024 15:40 |
Тендерна_документація нова редакція.docx
|
||||||
12 червня 2024 15:40 |
Проєкт_Договір Нова редакція.docx
|
||||||
06 червня 2024 15:27 |
Додаток_3.docx
|
||||||
06 червня 2024 15:27 |
Тендерна_документація.docx
|
||||||
06 червня 2024 15:27 |
Додаток_4_Договір.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимога Учасника щодо внесення змін Замовником в Тендерній документації
Дата подання: 07 червня 2024 13:57
Дата відповіді: 12 червня 2024 15:31
Шановний Замовник!
З метою дотримання принципу ефективності та пропорційності, а також неефективного використання бюджетних коштів, такий кваліфікаційний критерій як "Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)" повинен містити інформацію: Копія(ї) аналогічного(их) договору(ів); Копія(ії) відгуку(ів) від замовника(ів) із позитивним характером, за результатом повного виконання умов з боку учасника; та ЕКСПЕРТНИЙ ЗВІТ (Позитивний) за класом наслідків (відповідальності) не нижче СС2 - даний документ необхідний Замовнику для перевірки, що учасником розроблено документацію (за аналогічним договором) відповідно до вихідних даних на проєктування з дотриманням всіх дієвих вимог.
Шановний Замовник, прописуючи кваліфікаційні вимоги так щоб допустити велику кількість некомпетентних учасників, майбутніх переможців та виконавців робіт, ви ставите під сумнів принцип ефективності та пропорційності, ризикуєте неефективно витрати державні кошти, що є зловживанням бюджетних коштів. Окрім того, Ви повинні переконатися в надійності та безпечності майбутнього виконавця (учасника) що за його документально підтвердженим досвідом є наявний робочий проєкт та позитивний експертний звіт що підтверджує що проєктно-кошторисну документацію розроблено відповідно до вихідних даних на проєктування з дотриманням вимог до та з питань міцності, надійності, довговічності ; з питань кошторисної частини проєктної документації ; з питань санітарного та епідеміологічного благополуччя населення ; з питань охорони праці ; з питань пожежної безпеки ; з питань техногенної безпеки ; з питань енергозбереження ; з питань інженерно-технічних заходів цивільного захисту ; з питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення і може бути затверджено (схвалено) в установленому порядку з техніко-економічними (технічними) показниками.
Вимагаємо внести зміни в Додаток 1 до ТД. та прописати в пункті 2 підпункт 2.4. Копія(ї) ЕКСПЕРТНОГО ЗВІТУ (Позитивного) за класом наслідків (відповідальності) не нижче СС2, або надати довідку з інформацією про номер ЕКСПЕРТНОГО ЗВІТУ та датою, а також зазначити інформацію про реєстраційний номер в єдиній державній електронній системі у сфері будівництва.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день, відповідно статті 16 до Закону України «Про публічні закупівлі» замовник встановлює кваліфікаційні вимоги. Також звертаємо Вашу увагу, що згідно додатку 3 Тендерної документації передбачено експертиза проектно-кошторисної документації
Вимога Учасника щодо внесення змін Замовником в Тендерній документації
Дата подання: 08 червня 2024 10:18
Дата відповіді: 12 червня 2024 15:43
Щоб не допустити непорозумінь, вимагаємо від Замовника вказати (прописати) в ТД що: Аналогічним є договір щодо проєктування автоматизованих систем оповіщення будь якого рівня або аналогічний за кодом ДК 021:2015- 71320000-7 - Послуги з інженерного проектування.
По-перше це дозволить Замовнику уникнути непорозумінь з учасниками, по-друге для даної закупівлі потрібний досвід саме з проєктування автоматизованих систем оповіщення.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день, дякуємо за звернення, в тендерну документацію внесено зміни
Внесення змін Замовником в ТД
Дата подання: 10 червня 2024 10:29
Дата відповіді: 12 червня 2024 15:43
З метою, відкритості та прозорості, ефективності, вимагаємо абзац 2 підпункт 2.1 пункт 2 Додатку 1 до тендерної документації викласти в такій редакції: Аналогічним вважається договір з розробки проєктно-кошторисної документації автоматизованих систем оповіщення населення будь-якого рівня (ДК 021:2015 - 71320000-7 - Послуги з інженерного проектування).
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день, дякуємо за звернення, в тендерну документацію внесено зміни
Порушення законодавства у сфері закупівель
Дата подання: 12 червня 2024 13:30
Дата відповіді: 12 червня 2024 15:48
Шановний замовнику! Згідно чинного законодавства при проведенні торгів замовник зобов'язан надати відповідь на запитання/уточнення в термін до трьох днів. Наразі ви не надаєте відповіді на питання поставленні Вам 07.06, 08.06 та 10.06 тим самім порушуєте права потенційного учасника закупівель, а також вимоги чинного законодавства. Ще раз вимагаємо надати відповідь на поставленні запитання та не порушувати законодавство у сфері публічних закупівель.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день, дякуємо за звернення, відповідно до ст.24 Закону України " Про публічні закупівлі" замовник надає відповідь на звернення протягом трьох робочих днів
Вимога Учасника щодо внесення змін Замовником в Тендерній документації
Дата подання: 12 червня 2024 19:55
Дата відповіді: 14 червня 2024 11:49
Шановний замовнику.
Дякуємо Вам за внесення змін до тендерної документації (ТД) до додатку № 1 п.2 «наявність аналогічного договору» відповідно до заданих звернень.
Нам незрозуміло трактування ваших нових вимог «аналогічним є договір з аналогічним предметом закупівлі згідно конкретної назви (повністю чи частково) або аналогічний за кодом ДК 021:2015-71320000-7 Послуги з інженерного проектування, з урахуванням пункту 3 та пункту 9 Положення про організацію оповіщення про загрозу виникнення або виникнення надзвичайних ситуацій та організації зв'язку у сфері цивільного захисту, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27 вересня 2017 р. №733». Враховуючи, що системи оповіщення мають вплив на життєдіяльність та цивільний захист населення і відповідно до Розпорядження КМУ від 11.07.2018 року №488-р, термін відведений для впровадження систем оповіщення закінчується в грудні 2024 року та з метою не затягування часу на розробку ПКД і в подальшому улаштуванні обладнання, просимо чітко викласти в п. 2 додатку №1 до ТД в наступній редакції: «Аналогічним договором вважається договір з надання послуг з розробки проектно-кошторисної документації автоматизованих систем оповіщення ДК 021:2015-71320000-7 - послуги з інженерного проектування. Учасником зазначаються договори за останні три роки і виконані в повному обсязі», оскільки назва таких робіт відповідає трактуванню в Постанові КМУ від 27.09.2017 року №733 та Наказі МВС від 08.02.2019 року №93, зареєстрованому в Мінюсті України 22.04.2019 р. за № 418/33389.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день, дякуємо за звернення, внесено зміни до тендерної документації
Вимога Учасника щодо внесення змін Замовником в Тендерній документаці
Дата подання: 14 червня 2024 16:49
Дата відповіді: 17 червня 2024 14:30
Шановний замовнику, дякуємо за відповідь на звернення від 12.06.2024! Дякуємо Вам за внесення змін до тендерної документації (ТД) п. 2 додатку №1,стосовно надання Учасником аналогічних договорів за останні три роки та виконані в повному обсязі. Водночас Ви задовольнили наше звернення не в повному обсязі. Просимо Вас викласти в п. 2 додатку №1 до ТД в наступній редакції: : «Аналогічним договором вважається договір з надання послуг з розробки проєктно-кошторисній документації автоматизованих систем оповіщення ДК 021:2015-71320000-7 - послуги з інженерного проєктування» оскільки саме така назва робіт відповідає трактуванню в Постанові КМУ від 27.09.2017 року №733 та Наказі МВС від 08.02.2019 року №93, зареєстрованому в Мінюсті України 22.04.2019 р. за № 418/33389.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день, дякуємо за звернення, відповідно статті 16 до Закону України «Про публічні закупівлі» замовник встановлює кваліфікаційні вимоги.
Просимо Замовника надати розяснення щодо пп.1.1. Додатку 5
Дата подання: 17 червня 2024 15:04
Дата відповіді: 18 червня 2024 11:41
1.1. Інформація (або довідка) у довільній формі про службову(их) (посадову(их)) особу(іб) учасника, яку(их) уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, в тому числі підписувати тендерну пропозицію. Учасником повинно бути зазначено інформацію про ПІП такої(их) особи(іб) із описом делегованих прав та повноважень, які стосуються здійснення представництва юридичної особи і підписання документів в процесі участі у закупівлі, укладенні договору та його виконанню.
Якщо в учасника немає уповноважених осіб, а від імені учасника на підставі статуту діє керівник? Чи потрібно надавити довідку про те що немає уповноважених осіб?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день, дякуємо за звернення, в разі відсутності службових (посадових) осіб, яких уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, необхідно надати в довільній формі інформацію, що фіксує дану відсутність.
Щодо визначення аналогічного договору
Дата подання: 17 червня 2024 16:45
Дата відповіді: 19 червня 2024 16:11
Шановний Замовнику!
Згідно з п. 2 Додатку 1 до тендерної документації вимагається надання учасником закупівлі документів, що підтверджують наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). При цьому вказано, що аналогічним є договір з аналогічним предметом закупівлі згідно конкретної назви (повністю чи частково) або аналогічний за кодом ДК 021:2015- 71320000-7 - Послуги з інженерного проектування, з урахуванням пункту 3 та пункту 9 Положення про організацію оповіщення про загрозу виникнення або виникнення надзвичайних ситуацій та організації зв’язку у сфері цивільного захисту, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27 вересня 2017 р. № 733.
Варто відзначити, що з набранням чинності Постанови Кабінету Міністрів України від 27 вересня 2017 р. № 733 “Про затвердження положення про організацію оповіщення про загрозу виникнення або виникнення надзвичайних ситуацій та організації зв’язку у сфері цивільного захисту”, організація оповіщення, зокрема проектування та електромонтажні роботи, повинна здійснюватися відповідно до вимог цього Положення, а також інших нормативно-правових актів у сфері цивільного захисту. Це суворо регламентовано і не потребує уточнень в предметі договору. Крім того, Положення містить й інші вимоги до засобів оповіщення ТАСЦО, окрім пунктів 3 та 9.
Також предметом закупівлі є “Розробка проєктно-кошторисної документації «Модернізація територіальної автоматизованої системи централізованого оповіщення Житомирської області»” без конкретизації пунктів Положення.
Беручи до уваги вищевикладене, просимо Вас внести зміни до тендерної документації та викласти визначення аналогічного договору у наступній редакції: аналогічним є договір з аналогічним предметом закупівлі згідно конкретної назви (повністю чи частково) або аналогічний за кодом ДК 021:2015- 71320000-7 - Послуги з інженерного проектування, зокрема розробка проєктно-кошторисної документації на створення автоматизованих систем оповіщення.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день, дякуємо за звернення, відповідно статті 16 до Закону України «Про публічні закупівлі» замовник встановлює кваліфікаційні вимоги.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 червня 2024 13:13
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "УКРЗАЛІЗНИЧАВТОМАТИКА" |
580 002,00
UAH з ПДВ
|
550 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПрАТ "УКРАЇНСЬКИЙ ІНСТИТУТ ІЗ ПРОЕКТУВАННЯ І РОЗВИТКУ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ "ДІПРОЗВ'ЯЗОК" |
710 000,00
UAH з ПДВ
|
562 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "УКРЗАЛІЗНИЧАВТОМАТИКА" #37401997 |
Переможець |
550 000,00
UAH з ПДВ
|
01 липня 2024 17:18
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 28 червня 2024 15:36
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 липня 2024 16:46
|
додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
16 липня 2024 16:25
|
Електронний підпис | укладений |
16 липня 2024 16:21
|
Договір оповіщення.pdf | укладений |
16 липня 2024 15:57
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 12 липня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 16 липня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін відповідно до пункту 12.5 |
Номер договору про закупівлю: | 28 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |