Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УЖКГ Гостомель |
Код ЄДРПОУ: | 35413136 |
Місцезнаходження: | 08290, Україна , Київська обл., Гостомель, вулиця Свято-Покровська 125 |
Контактна особа: |
Войтюк Людмила Василівна +380459732915 kpgostomel@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 вересня 2021 12:56 |
Оскарження наміру укласти договір: | 12 вересня 2021 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
01 вересня 2021 12:05 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-09-14-000005 ● c3ca77332f63486cb2ec9bc21242d735
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 14 вересня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 вересня 2022 13:53 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
14.09.2022 № 201
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
33 UA-2021-09-01-003083-a 01.09.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-09-16 09:58:18
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі Бензин А-95, дизельне паливо, газ скраплений (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-09-01-003083-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Надати пояснення (інформацію) та нормативні або інші документи, які підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до пункту 1 частини другої статті 40 Закону та укладання договору з ПП «ОККО КОНТРАКТ»;
2. Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
3. Враховуючи те, що строк дії за договором від 17.09.2021 № 106-2021 встановлено до 31.07.2022 просимо додатково надати інформацію та документи, які підтверджують виконання цього договору (рахунки-фактури, видаткові накладні, акти приймання-передачі, тощо) в тому числі й щодо здійснених розрахунків.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2022-09-23 09:43:24
Пояснення з власної ініціативи
На запит надаємо наступні пояснення.
1. Переговорна процедура в закупівлі UA-2021-09-01-003083-a була застосована на підставі п.1 ч.2 ст.40 Закону України «Про публічні закупівлі» у зв’язку з тим, що було двічі відмінено процедуру відкритих торгів через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної Законом. Перший раз замовником була оголошена закупівля UA-2021-06-29-001771-a, друга закупівля була оголошена замовником UA-2021-07-16-000470-c.
2. Розмір витрат, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначалися замовником шляхом моніторингу та аналізу інформації з загальнодоступних джерел. Очікувана вартість визначалася виходячи з середньозважених цін на ринку нафтопродуктів на дату оголошення закупівлі.
3. Термін дії договору №106-2021 від 17.09.2021 року закінчився 31.07.2022 року. За договором замовнику було поставлено 2000 літрів бензину А-95, 1500 літрів газу скрапленого автомобільного, 4000 літрів дизельного пального загальною вартістю 198 085,00грн. Розрахунки з постачальником здійснені в повному обсязі. На підтвердження надаємо копію рахунку №1900323824. У зв’язку з бойовими діями в селищі Гостомель, де зареєстроване та фактично перебуває КП «УЖКГ «Гостомель», первинні документи частково втрачені, тому надати більш детальну інформацію підприємство на даний час не має можливості.
Відповідь на пояснення з власної ініціативи органом ДАСУ
Дата: 2022-09-26 14:40:06
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі Бензин А-95, дизельне паливо, газ скраплений (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-09-01-003083-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні додаткових пояснень з документальним підтвердженням з наступних питань:
1. Чи укладалась додаткова угода про зменшення ціни за договором від 17.09.2021 № 106-2021 (далі – Договір);
2. Надати пояснення щодо не оприлюднення в електронній системі закупівель додатку № 2 до Договору.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-09-26 14:45:36
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі Бензин А-95, дизельне паливо, газ скраплений (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-09-01-003083-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні додаткових пояснень з документальним підтвердженням з наступних питань:
1. Чи укладалась додаткова угода про зменшення ціни за договором від 17.09.2021 № 106-2021 (далі – Договір);
2. Надати пояснення щодо не оприлюднення в електронній системі закупівель додатку № 2 до Договору.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2022-09-29 13:48:14
Пояснення з власної ініціативи
На вимогу Державної аудиторської служби України надаємо наступні пояснення.
Додаткова угода до Договору №106-2021 від 17.09.2021р. на зменшення ціни договору сторонами не укладалася. Додаток №2 до Договору №106-2021 від 17.09.2021р. не був опублікований помилково.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
На час проведення закупівлі уповноваженою особою замовника було призначено фахівця з публічних закупівель Войтюк Л.В. На даний час Войтюк Л.В. перебуває за межами України у зв'язку з воєнним станом, тому ознайомити її особисто з наказом відсутня можливість . Звіт про виконання договору опубліковано 14.10.2022р.
2022-10-14 17:05:12
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 07 жовтня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 22 жовтня 2022 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в повідомленні про намір укласти договір про закупівлю установлено порушення вимог пункту 8 частини шостої статті 40 Закону.)
- Несвоєчасне надання або ненадання замовником роз'яснень щодо змісту тендерної документації
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "ОККО КОНТРАКТ" #36248687 |
Переможець |
4 195 845,37
UAH з ПДВ
|
01 вересня 2021 12:56
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
14 жовтня 2022 11:11
|
Електронний підпис | укладений |
17 вересня 2021 15:24
|
Підписаний контракт | укладений |
17 вересня 2021 15:20
|