Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ЛЬВ_24Р_КІ_67_ВО: Виконання робіт із реконструкції пристроїв сигналізації, централізації та блокування (СЦБ), зв’язку та радіозв’язку по об’єкту: «Нове будівництво залізничної колії шириною 1435 мм від станції Чоп до станції Ужгород з реконструкцією споруд інфраструктури та інженерних мереж у межах об’єкта будівництва в Закарпатській області» *
Очікувана вартість
203 276 710,00 UAH
UA-2024-11-29-011098-a ● 0b190069435d45869f96f367392fc2e6
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ЛЬВІВСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40081195 |
Вебсайт: | http://railway.lviv.ua/ |
Місцезнаходження: | 79007, Україна , Львівська обл., Львів, вул. Гоголя, буд. 1 |
Контактна особа: |
Миронова Ж. П. 0322263916 tender@railway.lviv.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 листопада 2024 14:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 грудня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 грудня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 грудня 2024 16:00 |
Очікувана вартість: | 203 276 710,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 016 383,55 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовником вимагається надання переможцем процедури закупівлі не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору про закупівлю у формі оригіналу безвідкличної, безумовної банківської гарантії у вигляді електронного документа, оформленої відповідно до вимог цивільного законодавства України, Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління НБУ від 15.12.2004 №639, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13.01.2005 за №41/10321, у розмірі 1,5% вартості договору про закупівлю. Детальну Інформацію щодо розміру, виду, строку та умов надання, повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю та банківських реквізитів Замовника визначено в пункті 6 «Забезпечення виконання договору про закупівлю» розділу «Результати тендеру та укладення договору про закупівлю» тендерної документації та у відповідному розділі договору про закупівлю, проєкт якого наведено в Додатку 4 тендерної документації. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Процедура відкритих торгів проводиться відповідно до «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12 травня 2023 р. N 471). Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Ціна тендерної пропозиції не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів. Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є «Ціна». Питома вага критерію - 100%. Ціна тендерної пропозиції – ціна пропозиції без урахування ПДВ. Електронний аукціон (у разі застосування) також здійснюватиметься за ціновими пропозиціями без урахування ПДВ. Якщо учасник-переможець процедури закупівлі являтиметься платником ПДВ, при укладенні договору про закупівлю ціна договору включатиме ПДВ відповідно до вимог чинного законодавства України. Строк виконання робіт по обʹєкту: до 15.07.2025. Інша інформація зазначена у тендерній документації.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Виконання робіт із реконструкції пристроїв сигналізації, централізації та блокування (СЦБ), зв’язку та радіозв’язку по об’єкту: «Нове будівництво залізничної колії шириною 1435 мм від станції Чоп до станції Ужгород з реконструкцією споруд інфраструктури та інженерних мереж у межах об’єкта будівництва в Закарпатській області» * (Предмет закупівлі визначено згідно з п. 27 ч. 1 ст. 1 Закону України "Про публічні закупівлі" за об’єктом будівництва та з урахуванням Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва»). Строк виконання робіт по обʹєкту: до 15.07.2025. Місце виконання робіт - на обʹєкті Замовника, Закарпатська обл.
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79007, Україна, Львівська область, Львів, вул. Гоголя, буд. 1 - місцезнаходження Замовника. Місце виконання робіт - на обʹєкті Замовника, Закарпатська обл.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 липня 2025
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Порядок розрахунків: Для платників ПДВ: Замовник протягом 10 календарних днів з дати подання Заявки здійснює попередню оплату у розмірі 35% суми договору; остаточний розрахунок за виконані роботи, у розмірі 65% Замовник здійснює за умови наявності належним чином оформлених документів: 1) Актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в), Актів про витрати підрядника, що пов’язані з придбанням устаткування (форма КБ-2в) та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма КБ-3).; 2) податкової накладної, складеної та зареєстрованої у Єдиному реєстрі податкових накладних відповідно до Податкового кодексу України. Замовник здійснює остаточний розрахунок на 30-й календарний день з дати реєстрації Підрядником складеної відповідно до Податкового кодексу України податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних. У випадку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування Підрядника, розрахунок здійснюється на 30-й календарний день з дати отримання Замовником від Підрядника копії рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування. Якщо дата оплати припадає на вихідний день, оплата здійснюється на наступний робочий день після вихідного. Для неплатників ПДВ: Замовник протягом 10 календарних днів з дати подання Заявки здійснює попередню оплату у розмірі 35% суми договору; остаточний розрахунок за виконані роботи, у розмірі 65% Замовник здійснює за умови наявності належним чином оформлених Актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в), Актів про витрати підрядника, що пов’язані з придбанням устаткування (форма КБ-2в) та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма КБ-3) на 30-й календарний день після дати їх підписання Замовником. Якщо дата оплати припадає на вихідний день, оплата здійснюється на наступний робочий день після вихідного. | Аванс | 10 | Календарні | 35 |
Iнша подія | Порядок розрахунків: Для платників ПДВ: Замовник протягом 10 календарних днів з дати подання Заявки здійснює попередню оплату у розмірі 35% суми договору; остаточний розрахунок за виконані роботи, у розмірі 65% Замовник здійснює за умови наявності належним чином оформлених документів: 1) Актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в), Актів про витрати підрядника, що пов’язані з придбанням устаткування (форма КБ-2в) та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма КБ-3).; 2) податкової накладної, складеної та зареєстрованої у Єдиному реєстрі податкових накладних відповідно до Податкового кодексу України. Замовник здійснює остаточний розрахунок на 30-й календарний день з дати реєстрації підрядником складеної відповідно до Податкового кодексу України податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних. У випадку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування Підрядника, розрахунок здійснюється на 30-й календарний день з дати отримання Замовником від Підрядника копії рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування. Якщо дата оплати припадає на вихідний день, оплата здійснюється на наступний робочий день після вихідного. Для неплатників ПДВ: Замовник протягом 10 календарних днів з дати подання Заявки здійснює попередню оплату у розмірі 35% суми договору; остаточний розрахунок за виконані роботи, у розмірі 65% Замовник здійснює за умови наявності належним чином оформлених Актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в), Актів про витрати підрядника, що пов’язані з придбанням устаткування (форма КБ-2в) та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма КБ-3) на 30-й календарний день після дати їх підписання Замовником. Якщо дата оплати припадає на вихідний день, оплата здійснюється на наступний робочий день після вихідного. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 65 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 грудня 2024 15:06 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
11 грудня 2024 15:06 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН до ТД _11.12.2024.doc | |
11 грудня 2024 15:06 |
ДОДАТОК 5_ЗІ ЗМІНАМИ 11.12.24 _ Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ.doc | |
11 грудня 2024 15:06 |
ДОДАТОК 4_ЗІ ЗМІНАМИ 11.12.224 _ ПРОЄКТ ДОГОВОРУ про закупівлю.doc | |
11 грудня 2024 15:06 |
ДОДАТОК 1_ЗІ ЗМІНАМИ 11.12.24_ ІНФОРМАЦІЯ ТА ДОКУМЕНТИ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ.doc | |
11 грудня 2024 15:06 |
67_ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ_ зі ЗМІНАМИ_11.12.2024.doc | |
29 листопада 2024 14:37 |
ДОДАТОК 3 ЛИСТ-ЗГОДА УЧАСНИКА ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ.doc | |
29 листопада 2024 14:37 |
ДОДАТОК 2 ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ДЛЯ ПЕРЕМОЖЦЯ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ.doc | |
29 листопада 2024 14:37 |
Об’єми робіт.pdf | |
29 листопада 2024 14:37 |
22063-0-СЦБ Пояснювальна записка.pdf | |
29 листопада 2024 14:37 |
22063-0-СЗ Пояснювальна записка.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
щодо Додатку 5
Дата подання: 05 грудня 2024 15:05
Дата відповіді: 06 грудня 2024 15:39
Відповідно до п. 23 Додатку 5 тендерної документації, зазначено що розміщення станційного обладнання пристроїв мікропроцесорної диспетчерської централізації що підключається до пристроїв релейної електричної централізації, має передбачатися у приміщеннях постів електричної централізації. Відповідно до об’єму робіт «Локальний кошторис на будівельні роботи №05-02-02 на транспортабельний модуль ЕЦ СЦБ ст. Струмківка», який наданий в тендерних вимогах передбачено встановлення двох транспортабельних модулів, просимо надати роз’яснення щодо необхідності встановлення транспортабельних модулів для розміщення обладнання пристроїв мікропроцесорної диспетчерської централізації на дільниці.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Роботи необхідно виконати відповідно до проєктної документації. Згідно з пояснювальною запискою 22063-0-СЦБ необхідно встановлення транспортабельних контейнерів для розміщення в них проектованого обладнання, стативів, прокладання кабелю СБВГнГ та СБзПУ для ув’язування схем електричної централізації з діючим постом електричної централізації.
Щодо Додатку 5
Дата подання: 05 грудня 2024 15:06
Дата відповіді: 06 грудня 2024 15:40
Відповідно до п. 3.2.4 Додатку 5 тендерної документації зазначено, що Підрядник повинен надати креслення виконаної траси кабельних мереж ВОК із зазначенням розкладки кабелю в траншеї, а в п.24.2 Додатку 5 зазначено що організація цифрової транспортної мережі зв’язку здійснюється по існуючому волоконно-оптичному кабелю. Просимо надати роз’яснення щодо необхідності будівництва кабельної мережі ВОК.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Організація цифрової транспортної мережі зв’язку здійснюється по існуючому волоконно-оптичному кабелю без будівництва кабельної мережі ВОК.
щодо строку виконання робіт
Дата подання: 05 грудня 2024 15:07
Дата відповіді: 06 грудня 2024 15:43
Відповідно до п. 5.2 Додатку 5 тендерної документації зазначено що підрядник повинен відкоригувати принципові та монтажні схеми переїзду №7 станції Чоп ЕЦ-2 в зв’язку з переведення їх в розряд такого, що не обслуговується черговим працівником (без шлагбаумів). Відповідно до вимог п. 2.17-2.18 Інструкції ЦП-174 підставою припинення обслуговування переїзду черговим працівником повинен бути наказ директора регіональної філії. Перед припиненням обслуговування переїзду черговим працівником, повинен бути складений акт про відповідність стану обладнання який підписує працівник Державтоінспекції та затверджується керівництвом дистанції колії. Всі ці фактори щодо погодження із суміжними організаціями та розробки проекту на переведення переїзду з черговим працівником, потребують тривалого часу, просимо Замовника розглянути можливість продовження строку виконання робіт до 30.09.2025.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: На даний час переїзд вже переведений в розряд такого, що не обслуговується черговим працівником (без шлагбаумів), згідно з наказом від 02.10.2023 № 614/ОД директора виконавчого регіональної філії «Львівська залізниця» АТ «Укрзалізниця». Дозвіл проектної організації на коригування схем переїзду наявний. Продовження строку виконання робіт розглядається Замовником.
щодо строків реалізації
Дата подання: 05 грудня 2024 15:09
Дата відповіді: 06 грудня 2024 15:45
Відповідно до п. 5.2 Додатку 5 тендерної документації зазначено що підрядник повинен відкоригувати принципові та монтажні схеми переїзду №7 станції Чоп ЕЦ-2 враховуючи переведення його в розряд такого що не обслуговується, що вимагає корегування розробленого робочого проекту №22063-0-СЦБ, який можливо зробити на протязі одного місяця.
Також відповідно до п. 5.1 Додатку 5 тендерної документації Підрядник має надати позитивну експертну оцінку до коригованої проектної документації, яка буде отримана тільки після перевірки експертною організацією на протязі не менше одного місяця.
Провівши аналіз ринку обладнання, зазначаємо, що термін виготовлення обладнання та матеріалів пристроїв СЦБ, диспетчерської централізації складає від 7 до 8 місяців.
Враховуючи зазначене вище, просимо Замовника розглянути можливість продовження строку виконання робіт до 30.09.2025.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: На даний час переїзд вже переведений в розряд такого, що не обслуговується черговим працівником (без шлагбаумів), згідно з наказом від 02.10.2023 № 614/ОД директора виконавчого регіональної філії «Львівська залізниця» АТ «Укрзалізниця». Дозвіл проектної організації на коригування схем переїзду наявний. Продовження строку виконання робіт розглядається Замовником.
Додаток 5
Дата подання: 05 грудня 2024 15:10
Дата відповіді: 06 грудня 2024 15:47
Відповідно до п. 13.1.1 підпункт (г) Додатку 5 тендерної документації, в функціях управління зазначено ввімкнення або відключення роз’єднувача повздовжнього енергопостачання. Управління роз’єднувачами ліній електропостачання, відповідно до нормативних документів АТ «Укрзалізниця», виконує енергодиспетчер ЕЧЦ, а не поїзний диспетчер ДНЦ. Просимо зняти зазначену вище вимогу.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Зауваження розглядається Замовником, в разі необхідності буде внесено зміни до тендерної документації.
щодо електронного формату схем
Дата подання: 05 грудня 2024 15:11
Дата відповіді: 06 грудня 2024 15:46
Відповідно до п. 3.2.4 Додатку 5 тендерної документації зазначено, що Підрядник повинен надати електронний формат схем у форматі VSD. Просимо підтвердити можливість надання електронного формату схем у форматах VSD або DWG.
Відповідь: Зауваження розглядається Замовником, в разі необхідності буде внесено зміни до тендерної документації.
Додаток 5
Дата подання: 05 грудня 2024 15:12
Дата відповіді: 06 грудня 2024 15:46
Відповідно до п. 25.2 Додатку 5 тендерної документації зазначено діапазон частот від 1 до 55 Гц для (для обладнання, яке встановлюється в приміщеннях) та від 1 до 80 Гц (для обладнання, яке встановлюється в релейних шафах залізничної автоматики). Проте згідно таблиці 5.2 СОУ 45.020-00034045-002:2006 "Вироби залізничної автоматики, телемеханіки та зв’язку. Загальні технічні умови" характеристики впливу вібрації на вироби під час експлуатування встановлюються в діапазоні частот від 5 до 55 Гц для класифікаційної групи МС1 та від 5 до 80 Гц для класифікаційної групи МС2. Просимо вимоги тендерної документації привести у відповідність до вимог СОУ 45.020-00034045-002:2006.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Зауваження розглядається Замовником, в разі необхідності буде внесено зміни до тендерної документації.
щодо умов договору
Дата подання: 05 грудня 2024 15:13
Дата відповіді: 06 грудня 2024 15:45
Просимо викласти п. 4.1 Проекту договору у наступній редакції:
«4.1. Строк виконання робіт за цим Договором – з дати отримання заявки від Замовника до 01.06.2025. Замовник повинен надати заявку Підряднику протягом 30 календарних днів з дати підписання даного Договору».
Відповідь: Ваша пропозиція розглядається Замовником, в разі необхідності буде внесено зміни до тендерної документації.
Щодо обсягів робіт
Дата подання: 12 грудня 2024 11:21
Дата відповіді: 13 грудня 2024 10:27
В ЛК №05-02-01 (СЦБ ст. Струмківка) відомості обсягів робіт зазначено монтаж та вартість транспортабельного модуля 2шт (поз. 39, поз. 248). В ЛК №05-02-02 (транспортабельний модуль ЕЦ) відомості обсягів робіт зазначено монтаж та вартість транспортабельного модуля 2шт (поз. 19, поз. 20). Чи не задвоєння це обсягів робіт?
Відповідь: Ваше запитання розглянуто. Для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі користуйтесь інформацією з ЛК №05-02-01 (СЦБ ст. Струмківка) відомості обсягів робіт, а саме 2 транспортабельних модулі.
щодо невідповідності специфікацій
Дата подання: 12 грудня 2024 11:23
Дата відповіді: 13 грудня 2024 10:27
Відомість об’єму робіт не відповідає специфікаціям обладнання та матеріалів зазначених в проекті «Нове будівництво залізничної колії шириною 1435 мм від станції Чоп до станції Ужгород з реконструкцією споруд інфраструктури та інженерних мереж у межах об'єкта будівництва в Закарпатській області», отриманих додатково від Замовника відповідно до вимог п. 5.1 Додатку 5 (Технічна специфікація) тендерної документації, наприклад:
1. В локальному кошторисі на придбання устаткування, меблів та інвентарю №05-03-02 по станції ЧОП зазначено:
- кількість реле електромагнітне НМШ1- 400 - 6 шт, в специфікації обладнання крес. №22063-0-СЦБ.СО - 42 шт;
- кількість реле електромагнітне НМШ1-1440 - 4 шт, в специфікації обладнання крес. №22063-0-СЦБ.СО - 41 шт.
2. В локальному кошторисі на будівельні роботи №05-03-01 по станції ЧОП вказано:
- кількість кабелю СБзПУ-27х2 - 1260 м, в специфікації матеріалів креслення №22063-0-СЦБ.СМ - 2560м;
- кількість кабелю СБзПУ-4х1 взагалі не передбачено кошторисом, в специфікації матеріалів креслення №22063-0-СЦБ.СМ - 3525м;
- кількість кабелю СБзПУ-30х2 взагалі не передбачено кошторисом, в специфікації матеріалів креслення №22063-0-СЦБ.СМ - 5425м, та інше обладнання та матеріали, яке відрізняється з кошторисною документацією та специфікаціями по станціям Чоп, Ужгород, Струмківка та прилеглих перегонах.
На підставі вище викладеного слід зазначити, що визначення оцінки вартості виконання робіт по вище зазначеному об’єкту, неможливо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Очікувана вартість предмета закупівлі визначена відповідно до проєктної документації, яка пройшла експертизу та отримала позитивний експертний висновок експертної організації. Додатково надана Замовником проектна документація є уточнюючою стадією проекту, яка при будівництві об’єкта за необхідності потребуватиме внесення змін.
щодо локалізації виробництва
Дата подання: 12 грудня 2024 11:24
Дата відповіді: 13 грудня 2024 10:28
Відповідно до п.18.8 Додатку 4 «Проекту договору» просимо надати роз'яснення щодо локалізації виробництва. А саме: якщо учасник закупівель є вітчизняним виробником та постачальником, то не потрібно надавати у тендерній пропозиції довідку про локалізацію виробництва згідно з Порядком підтвердження локалізації виробництва товарів, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 02.08.2022 № 861, а достатньо надати сертифікат про походження товару?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Вимоги щодо локалізації стосуються вітчизняного виробника (п.13. Додатку 1 тендерної документації). В разі, якщо виробником обладнання є вітчизняний виробник, учасник має надати інформацію щодо локалізації такого обладнання (назву обладнання, виробника, ID обладнання та сертифікат) відповідно до п.13 Додатку 1 тендерної документації (див. «Вимоги до учасника» у п.13). Таке обладнання повинно бути наявним в Переліку: https://prozorro.gov.ua/uk/search/products?yearCreated=2024. В разі, якщо виробником є країна – учасниця Угоди про державні закупівлі Світової організації торгівлі (перелік країн – учасниць див. п.13), у складі тендерної пропозиції надається сертифікат про походження товару (наприклад митна декларація тощо), про що надається лист-пояснення.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 грудня 2024 16:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПрАТ "СНВО"Імпульс" |
203 276 710,00
UAH
|
203 276 710,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПрАТ "СНВО"Імпульс" #31393258 |
Переможець |
203 276 710,00
UAH
|
18 грудня 2024 13:57
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2025 16:05
|
Розрахунки до договірної ціни.pdf | укладений |
02 січня 2025 16:04
|
Об'єктні кошториси.rar | укладений |
02 січня 2025 16:04
|
Загальновиробничі витрати. Локальні кошториси.zip | укладений |
02 січня 2025 16:04
|
Договір ЛШ-24872НЮ_31.12.2024.pdf | укладений |
02 січня 2025 16:04
|
Відомості ресурсів СЦБ і зв'язок.rar | укладений |
02 січня 2025 16:04
|
Відомості ресурсів ДЦ.rar | укладений |
02 січня 2025 16:04
|