Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Малоданилівська селищна рада |
Код ЄДРПОУ: | 04398790 |
Місцезнаходження: | 62341, Україна , Харківська обл., смт. Мала Данилівка, Харківська область, Дергачівський район, с.м.т.Мала Данилівка, вулиця Ювілейна, 5. тел.: 0576357570. |
Контактна особа: |
Дригваль Світлана Анатоліївна +380931621553 psovet@mail.ru |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 березня 2020 17:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 квітня 2020 21:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 квітня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 квітня 2020 21:00 |
Початок аукціону: | 16 квітня 2020 14:57 |
Очікувана вартість: | 5 822 794,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 29 113,97 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки за виконані роботи здійснюються після отримання бюджетного фінансування та надходження грошових коштів на рахунок Замовника шляхом перерахування грошових коштів в національній валюті України на поточний рахунок Підрядника протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з моменту підписання документів | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
31 березня 2020 17:42 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
31 березня 2020 17:42 |
ТД КАПРЕМОНТ ЧЛ.pdf |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Відповідно до Рішення про визначення переможця процедури закупівлі від 12 травня 2020 року Замовником було прийнято рішення про визначення НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМТЕХСНАБ" ТОВАРИСТВА ІНВАЛІДІВ КИЇВСЬКОГО РАЙОНУ М.ХАРКОВА переможцем даної процедури закупівлі та прийнято рішення про намір укласти договір з НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМТЕХСНАБ" ТОВАРИСТВА ІНВАЛІДІВ КИЇВСЬКОГО РАЙОНУ М.ХАРКОВА (надалі - НВП "ПРОМТЕХСНАБ")
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СКІ ГРУП" не погоджується з рішенням Замовника і вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, а також ці дії порушують вимоги Закону України «Про публічні закупівлі». Така позиція ґрунтується на наступному:
1. У наданій НВП "ПРОМТЕХСНАБ" у складі пропозиції Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, перелік обладнання, машин і механізмів не співпадає з переліком обладнання, машин і механізмів, зазначених учасником у Відомісті ресурсів розділ ІІ. Арендовані будівельні машини та механізми та розділ ІІІ. Механізований інструмент. А саме:
• розділ ІІ поз. 6 СН203-1080 «Підіймачі щоглові будівельні, вантажопідйомність 0,5 т» - відсутній у Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
• розділ ІІ поз. 5 СН233-201 «Машини свердлильні електричні» відсутній у Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
• розділ ІІ поз. 7 СН204-1000 «Перетворювачі зварювальні з номінальним зварювальним струмом 315-500 А відсутній у Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
• розділ ІІІ поз. 1 СН270-106 «Апарат для газового зварювання і різання» відсутній у Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази.
Крім того, у п. 10 Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази вказано «Шинорезчики OFC 1218», оренду яких не підтверджено жодним із договорів оренди (надання послуг) наданих НВП "ПРОМТЕХСНАБ" у складі пропозиції.
Отже, в учасника не має можливості виконати роботи, що є предметом закупівлі обладнанням, зазначеним у Довідці. Або учасник надав недостовірну інформацію.
2. НВП "ПРОМТЕХСНАБ" для підтвердження права користування обладнанням, машинами і механізмами у складі пропозиції надані копії договорів оренди (надання послуг). Договір № 4 про надання послуг механізмами від 02.01.2020 р., Договір оренди інструменту від 02.01.2020 р., Договір оренди обладнання від 02.01.2020 р. мають термін дії до 31.12 2020 року. Строк виконання робіт з капітального ремонту будівлі КЗ "Черкаськолозівський ліцей" Малоданилівської селищної ради, Харківської області за адресою: с.Черкаська Лозова, вул. Горького, 25 А до 31.12.2021 р., отже, дія договорів оренди (надання послуг) спливає задовго до завершення робіт. Тому Учасник не має можливості виконати роботи, що є предметом закупівлі без відповідного обладнання та механізмів.
3. У наданій у складі пропозиції Довідці щодо виконання аналогічного договору у стовпці 5 «Інформація про виконання учасником зобов'язань за договором з посиланням на довідку (довідки) про вартість виконаних робіт за формою № КБ-3» НВП "ПРОМТЕХСНАБ" надав інформацію лише про обсяги виконаних робіт без зазначення довідки за формою № КБ-3, що не надає цілковитого розуміння щодо виконання аналогічного договору та не відповідає вимогам замовника щодо заповнення Форми III «Довідка щодо виконання учасником аналогічного договору».
На підставі вищевикладеного, вимагаємо скасувати рішення про визначення НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМТЕХСНАБ" ТОВАРИСТВА ІНВАЛІДІВ КИЇВСЬКОГО РАЙОНУ М.ХАРКОВА переможцем процедури закупівлі по предмету «Капітальний ремонт будівлі КЗ "Черкаськолозівськи
На Вашу вимогу, отриману Замовником через електронну систему закупівель 15 травня 2020 року, повідомляємо наступне:
1.У п. 10 Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази вказано «Шинорезчики OFC 1218», оренду якого підтверджено договором оренди інструменту №б\н від 02.01.2020 року та актом прийому-передачі інструменту, в тому числі і шинорезчиків OFC 1218(інв. №4236) в кількості 1 шт.(файл під назвою «Дог1._оренди_інструменту_ст.1_001.pdf»). Зазначені у розділі ІІ Відомості ресурсів учасника поз. 5 «Машини свердлильні електричні» у Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази вказані у поз.8 «Средлильні верстати», які і є машинами свердлильними електричними. Вказані учасником у розділі ІІ Відомості ресурсів поз. 6 «Підіймачі щоглові будівельні, вантажопідйомність 0,5 т» у Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази зазначені у поз.4,5 як автокрани КС 3575 та КС 4574, які виконують функцію підіймачів. Визначені учасником у розділі ІІ Відомості ресурсів поз. 7 «Перетворювачі зварювальні з номінальним зварювальним струмом 315-500» у Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази вказані у п.14 «Зварювальні апарати», які і є перетворювачами зварювальними з номінальним зварювальним струмом 315-500. Зазначений учасником у розділі ІІІ Відомості ресурсів поз. 1 «Апарат для газового зварювання і різання» у Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази» вказаний у поз. 9 «Зварювальні агрегати АДД-3112», які і є апаратами для газового зварювання і різання.
2.Замовником у п.2 Додатку 2 до тендерної документації вимагалося надання учасниками у разі залучення до виконання робіт обладнання або матеріально-технічної бази, які не є власністю учасника, копій документів, що підтверджують права користування таким майном (договори управління/оренди тощо). Замовником жодним чином не висувалася вимога щодо строку дії вищезазначених документів. Станом на строк подачі тендерної пропозиції та станом на дату укладання договору за результатами проведеної процедури закупівлі ці договори є дійсними. Самі ж договори дійсні до 31.12.2020 року. Крім того, в учасника, якого визнано переможцем, є достатній термін для укладання додаткових угод на подовження строку дії цих договорів у відповідності до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України.
3. Замовником у п.3 Додатку 2 до тендерної документації вимагалося надання Довідки щодо виконання учасником аналогічного договору. Для документального підтвердження цієї інформації учасник повинен надати копію зазначеного ним аналогічного договору (за виключенням додатків до нього) з копією (копіями) довідки (довідок) про вартість виконаних робіт за формою № КБ-3. Учасник, якого визнано переможцем, надав Довідку щодо виконання учасником аналогічного договору, в якій зазначено у стовч.5, що роботи виконані у обсязі на загальні суми. Також, учасником у складі пропозиції надані файли «КБ-3 досвід-2.pdf» та «КБ-3 досвід-1.pdf» для документального підтвердження інформації, зазначеної учасником у Довідці щодо виконання учасником аналогічного договору, в тому числі і обсягів та загальних сум.
Таким чином, Замовником при визначенні переможця по процедурі закупівлі Капітальний ремонт будівлі КЗ "Черкаськолозівський ліцей" Малоданилівської селищної ради, Харківської області за адресою: с.Черкаська Лозова, вул. Горького, 25 А(ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи) дотримані всі вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIIІ, в тому числі і принципи здійснення закупівель, встановлені статтею 3 цього Закону.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-05-15-000041 ● 639f532576214696af115421801f29ad
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 травня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 15 травня 2020 17:01 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
13.05.2020 №91
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенко П.від 13.05.2020 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 13.05.2020 № 91
Витяг з переліку
процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
7 UA-2020-03-31-001643-c 31.03.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО
Надання інформації про усунення порушення замовником
Тендерним комітетом прийняте рішення скасувати рішення про визначення переможця та відхилити тендерну пропозицію учасника-переможця НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМТЕХСНАБ" ТОВАРИСТВА ІНВАЛІДІВ КИЇВСЬКОГО РАЙОНУ М.ХАРКОВА, як таку, що не відповідає умовам тендерної документації згідно з п.4 ч.1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VІIІ.
2020-06-02 10:24:59
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 28 травня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 12 червня 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 квітня 2020 15:48
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "НІК КОМПАНІ ПЛЮС" |
5 117 750,00
UAH з ПДВ
|
4 650 776,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УНИСТРОЙ" |
5 300 000,00
UAH з ПДВ
|
4 650 777,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРБУД" |
5 423 274,36
UAH з ПДВ
|
4 800 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТРЕЙДБУД ПЛЮС" |
5 807 370,00
UAH з ПДВ
|
4 999 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМТЕХСНАБ" ТОВАРИСТВА ІНВАЛІДІВ КИЇВСЬКОГО РАЙОНУ М.ХАРКОВА |
5 700 823,20
UAH з ПДВ
|
5 040 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СКІ ГРУП" |
5 559 292,80
UAH з ПДВ
|
5 288 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БК "ВЕРТИКАЛЬ-ПЛЮС" |
5 577 963,14
UAH з ПДВ
|
5 499 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "НІК КОМПАНІ ПЛЮС" #40994200 |
Відхилено |
4 650 776,00
UAH з ПДВ
|
27 квітня 2020 17:54
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УНИСТРОЙ" #30430508 |
Відхилено |
4 650 777,00
UAH з ПДВ
|
28 квітня 2020 18:06
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРБУД" #31337000 |
Відхилено |
4 800 000,00
UAH з ПДВ
|
29 квітня 2020 16:54
|
ТОВ "ТРЕЙДБУД ПЛЮС" #40358879 |
Відхилено |
4 999 999,00
UAH з ПДВ
|
30 квітня 2020 17:09
|
НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМТЕХСНАБ" ТОВАРИСТВА ІНВАЛІДІВ КИЇВСЬКОГО РАЙОНУ М.ХАРКОВА #30235387 |
Рішення скасоване |
5 040 000,00
UAH з ПДВ
|
02 червня 2020 10:16
|
НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМТЕХСНАБ" ТОВАРИСТВА ІНВАЛІДІВ КИЇВСЬКОГО РАЙОНУ М.ХАРКОВА #30235387 |
Відхилено |
5 040 000,00
UAH з ПДВ
|
02 червня 2020 10:16
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СКІ ГРУП" #40684904 |
Переможець |
5 288 000,00
UAH з ПДВ
|
04 червня 2020 16:50
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
14 січня 2022 11:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 грудня 2020 11:49
|
ду5 від 29.12.2020 до дог. 287 (1).pdf | зміни до договору |
31 грудня 2020 11:48
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 вересня 2020 13:54
|
ДУ№4 від 18.09.2020 до дог 287 (1).pdf | зміни до договору |
18 вересня 2020 13:54
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 вересня 2020 15:33
|
дод угода 3 від 03.09.2020 (1).pdf | зміни до договору |
04 вересня 2020 15:32
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 серпня 2020 15:14
|
д-у 2 від 20.08.2020р.до дог.287 (1).pdf | зміни до договору |
21 серпня 2020 15:13
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 липня 2020 16:10
|
дод угода №1 до дог 287 від 16,06,20 (1).pdf | зміни до договору |
29 липня 2020 16:09
|
Електронний підпис | укладений |
17 червня 2020 16:32
|
287 від 16.06.2020 будівля чл.pdf | укладений |
17 червня 2020 16:32
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 29 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Поліпшення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 287 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 21 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Поліпшення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 287 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 04 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Поліпшення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 287 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 18 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Поліпшення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 287 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | 287 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |