Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт і реставрація (розчистка та благоустрій ставка у селищі Мриги у Голосіївському районі м. Києва (капітальний ремонт))
Очікувана вартість
27 199 949,54 UAH
UA-2020-02-18-003893-b 0b0f92be591c43a2a68b2a77fe14c22c
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Анна Юрченко

+380675493905 09876an@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємтсво ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) ПО ОХОРОНІ, УТРИМАННЮ ТА ЕКСПЛУАТАЦІЇ ЗЕМЕЛЬ ВОДНОГО ФОНДУ М. КИЄВА «ПЛЕСО»
Код ЄДРПОУ: 23505151
Вебсайт: http://pleso.com.ua
Місцезнаходження: 04119, Україна , Київська обл., м.Київ, вул. Сім'ї Хохлових, 15, корпус А, офіс 3
Контактна особа: Анна Юрченко
+380675493905
09876an@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у постачанні додаткового обсягу товару у того самого постачальника, що здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість такого постачання не перевищує 50 відсотків ціни договору про закупівлю
Обґрунтування
Відповідно до умов договору від 30.05.2019 року № 1168 ТОВ «СІТІ-О» є виконавцем робіт з капітального ремонту по об’єкту «Розчистка та благоустрій ставка у селищі Мриги у Голосіївському районі м. Києва (капітальний ремонт)» (далі – об’єкт).
З метою забезпечення сумісності з попередніми роботами по об’єкту виникла потреба здійснити додаткову закупівлю в того самого постачальника, тому що заміна попереднього виконавця робіт може призвести до виникнення проблем технічного характеру.
Ураховуючи вищевикладене, з метою забезпечення сумісності з наявними раніше виконаними роботами, виникла потреба у здійсненні додаткової закупівлі робіт у ТОВ «СІТІ-О» по Об’єкту.
Закупівля проводиться на виконання рішення Київської міської ради від 12.12.2019 № 455/8028 «Про внесення змін до рішення Київської міської ради від 21 грудня 2017 року № 1042/4049 «Про Програму економічного і соціального розвитку м. Києва на 2018-2020 роки» та розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 28.12.2019 № 2290 «Про деякі питання виконання Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2018-2020 роки у 2020 році».

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 лютого 2020 17:54
Оскарження наміру укласти договір: 29 лютого 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Розчистка та благоустрій ставка у селищі Мриги у Голосіївському районі м. Києва (капітальний ремонт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

18 лютого 2020 17:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-03-20-000097 ● 22c18fba477745f3832d5dab8362d610
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20 березня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 20 березня 2020 16:51
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


20.03.2020 № 66

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
20.03.2020 № 66



Перелік
процедур закупівель


№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
55 UA-2020-02-18-003893-b 18.02.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-03-24 12:08:31

про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту і реставрації (розчистка та благоустрій ставка у селищі Мриги у Голосіївському районі м. Києва (капітальний ремонт)) очікуваною вартістю 27 199 949,54 грн (інформація опублікована в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-02-18-003893-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43 просимо обґрунтовано пояснити вашу позицію щодо застосування пункту 5 частини другої статті 35 Закону при проведенні зазначеної процедури закупівлі із посиланням на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. До пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-03-27 13:39:27

Відповідь на запитання

В рамках виконання статутних повноважень 11.04.2019 КП «Плесо» розпочато процедуру закупівлі щодо реалізації проекту «Розчистка та благоустрій ставка у селищі Мриги у Голосіївському районі міста Києва (капітальний ремонт)» через відкритий майданчик Prozorro (ідентифікатор закупівлі- UA-2019-04-11-003376-a) з очікуваною вартістю 36 378 000,00грн., розробка якого обумовлена проведенням природоохоронних заходів –рішення Київської міської ради від 13.12.2018 № 415/6466 «Про внесення змін до Програми економічного та соціального розвитку м. Києва на 2018-2020 роки, затвердженої рішенням Київської міської ради від 21 грудня 2017 року «1042/4049», розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 09.01.2019 №30 «Про деякі питання виконання Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2018 – 2020 роки у 2019 році» та розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 22.03.2019 № 507 зі змінами та доповненнями.
Із переможцем відкритих торгів - ТОВ «СІТІ-О» - було укладено договір №1168 від 30.05.2019 (далі – Договір) щодо виконання будівельних робіт з капітального ремонту об’єкту будівництва «Розчистка та благоустрій ставка у селищі Мриги у Голосіївському районі міста Києва (капітальний ремонт)» на суму 35 000 000,00грн. зі строком виконання робіт 365 (триста шістдесят п’ять) календарних днів та початком виконання робіт 01 червня 2019 року.
Розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 16.12.2019 № 2187 «Про внесення змін до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 22 березня 2019 № 507 «Про капітальний ремонт об’єктів, що фінансується в 2019 році за рахунок бюджетних коштів по Управлінню екології та природних ресурсів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)», фінансування вказаного Проекту було зменшено до 8000,0 тис. грн., що не дало можливості ТОВ «СІТІ-О» виконати роботи в повному об’ємі та у встановлені строки.
Проект «Розчистка та благоустрій ставка у селищі Мриги у Голосіївському районі
м. Києва (капітальний ремонт)» розроблений з метою визначення шляхів і способів нормалізації стану навколишнього середовища, забезпечення вимог екологічної безпеки й оцінки ефективності технічних рішень і заходів щодо ліквідації (пом’якшення) очікуваних негативних наслідків для навколишнього середовища та здоров’я населення.
Робочим проектом передбачається комплекс робіт направлений на поліпшення санітарно-екологічного стану ставка в с. Мриги, впорядкування прибережної зони. До складу запроектованих заходів входить:
1. Розчистка ставка від донних піщано-мулових наносів;
2. Впорядкування прибережної території;
Роботи передбачають виконання запроектованих заходів з застосуванням земснаряду та будівельної грунторийної техніки згідно вимог діючих нормативів.
До допоміжних робіт, які виконуються одночасно з основними роботами і повинні починатися відразу після завершення всіх підготовчих робіт, відносяться:
- на картах намиву: періодичне перекладання пульпопроводів, періодичне нарощування дамб обвалування; роботи, пов’язані з експлуатацією колодязів і колекторів відводу освітленої води;
- в кар’єрах: пересування земснаряда по мірі розробки грунту, подовження або переміщення пульпопроводів, нарощування водоводів, постачання запасних частин, паливно-мастильних матеріалів та заміна зношених вузлів;
- на магістральних пульпопроводах: ліквідація теч, заміна зношених ланок, спостереження за роботою температурних компенсаторів та інших пристроїв на трубопроводах.
Розробка грунту передбачається при застосуванні пально-тросової схеми робочих переміщень, при якій забезпечується найбільш повне використання запасів піску в місцях розробки.
Укладання ґрунту при проведенні робіт з розчистки ставка, враховуючи значний обсяг робіт і інтенсивність їх виконання, передбачається виконувати одночасно на декілька карт в межах виділеної території. На інших картах в цей час провадитимуться обезвожування ґрунту та підготовчі роботи основного періоду виконання робіт. Кожна карта являє собою окрему площу довжиною і шириною до 100 м (як того і рекомендують нормативи), обмежену контурними дамбами обвалування. Дамби первинного обвалування виконуються відразу на повну висоту в межах виділених ділянок. В зв’язку з замуленням, канави періодично необхідно прочищати. Вийнятий грунт, при виконанні дренажних траншей, вкладається в тіло дамб обвалування за умови його відповідних характеристик.
Спорудження дренажних колекторів і колодязів вимагають ретельного виконання. У випадку аварійної ситуації ремонт пошкодженого колодязя вкрай складний, а інколи – неможливий. Аварійні ситуації з ним призводять до значних часових затримок в проведені робіт.
Заходи передбачені Проектом, мають бути виконано комплексно і в об’ємі, що вказаний у Додатку 2 до тендерної документації закупівлі «Розчистка та благоустрій ставка у селищі Мриги у Голосіївському районі міста Києва (капітальний ремонт)» через відкритий майданчик Prozorro (ідентифікатор закупівлі- UA-2019-04-11-003376-a).
Враховуючи те, що ТОВ «СІТІ-О» розпочало виконання робіт із застосуванням специфічних технологій з використанням землесосної техніки і відповідно до Договору несе відповідальність за їх належне виконання, КП «Плесо», беручи до уваги думку Генерального проектувальника Державне підприємство «Укрводсервіс» та специфічність та складність виконуваних робіт, що можуть призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням відповідно до статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» прийнято рішення про намір укласти договір із ТОВ «СІТІ-О».

Надання інформації про усунення порушення замовником

Висновок оскаржується в суді

2020-05-07 11:35:44


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 09 квітня 2020
Кінцевий строк оскарження: 24 квітня 2020

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Позовна заява про визнання протиправним та скасування висновку моніторингу в прикріпленому файлі. Замовник не погоджується з рішенням та ойскаржує його в судовому порядку.
Дата публікації: 07 травня 2020

Документи:

07 травня 2020 11:36
Електронний підпис
07 травня 2020 11:33
Позов.pdf
  • UA-M-2020-03-25-000023 ● 18bad92d5ae84ec9887ca4047221b36d
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25 березня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 25 березня 2020 17:20
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


25.03.2020 № 70

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ


Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
25.03.2020 № 70



Перелік
процедур закупівель


№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
4 UA-2020-02-18-003893-b 18.02.2020 інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-03-26 15:27:05

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з Розчистка та благоустрій ставка у селищі Мриги у Голосіївському районі м. Києва (капітальний ремонт) (код ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація), очікуваною вартістю 27199949,54 гривень (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2020-02-18-003893-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отримані пояснення з наступного питання:
Чому до складу «Підсумкової відомості ресурсів» до договору від 02.03.20020 № 1318 включено використання будівельних машин зазначених в пункті 10 (агрегат зварювального пересувного з дизельним двигуном, з номінальним зварювальним струмом 250-400А), пункті 18 (кран-трубоукладальник для труб діаметром до 700 мм, вантажопідйомністю 12,5т) розділу ІІ «Будівельні машини» та будівельних матеріалів зазначених в пункті 26 (Електроди, діаметр 5 мм, марка Э42), пункті 31 (Tpyби сталеві електрозварні прямошовні із сталі марки 20, зовнішній діаметр 325 мм, товщина стінки 5 мм) та пункті 31 (Tpyби сталеві електрозварні прямо шовні та спірально шовні з опором розриву не менше 38 кгс/мм2, зовнішній діаметр 530 мм, товщина стінки 10 мм) розділу ІV «Будівельні матеріали, вироби і конструкції» які не передбачені в обсягах робіт зазначених в локальному кошторисі на будівельні роботи № 2-1-1 до договору від 02.03.2020 №1318?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. До пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-03-31 14:20:15

Відповідь на звернення

Локальний кошторис на будівельні роботи №2-1-1, який є складовою Договірної ціни, що є твердою, а також первинним кошторисним документом, складеним на окремі види робіт на основі обсягів робіт, визначених проектною документацією. Підсумкова відомість ресурсів містить дані, визначені на обсяг робіт, передбачених кошторисом, щодо нормативної потреби в матеріально-технічних ресурсах.
У п.7 «Локального кошторису на будівельні роботи № 2-1-1» у графі «Найменування робіт і витрат» вказано наступні роботи:
Допоміжні роботи при укладанні грунту в профільні споруди, вiдвал з улаштуванням обвалування i в штабель без естакадним способом плавучими землесосними снарядами продуктивністю 80 м3/год, які складаються із:
1. Улаштування первинного обвалування.
2. Улаштування водоскидного колодязя.
3. Укладання водовідвідної труби.
4. Перекладання розвідного і магістрального пульпопроводів.
5. Улаштування канав для відведення фільтраційних вод.
6. Розбирання трубопроводів після закінчення робіт.
7. Установлення плавучого землесосного снаряда і розбирання первинного вибою.
8. Закладення колодязів і труб (при намиві гідротехнічних земляних споруд закладення належить враховувати додатково).
Відповідно, для виконання вказаних робіт буде використано наступні ресурси (матеріали та/або машини та механізми):
• агрегат зварювального пересувного з дизельним двигуном, з номінальним зварювальним струмом 250-400А – вказано в пункті 10 Машини та механізми розділу ІІ «Будівельні машини» «Підсумкової відомості ресурсів»;
• кран-трубоукладальник для труб діаметром до 700 мм, вантажопідйомністю 12,5т - вказано в пункті 18 Машини та механізми розділу ІІ «Будівельні машини» «Підсумкової відомості ресурсів»;
• електроди, діаметр 5 мм, марка Э42 – вказано в пункті 26 Матеріали розділу ІV «Будівельні матеріали, вироби і конструкції» «Підсумкової відомості ресурсів»;
• тpyби сталеві електрозварні прямошовні та спіральношовні з опором розриву не менше 38 кгс/мм2, зовнішній діаметр 530 мм, товщина стінки 10 мм – вказано в пункті 32 Матеріали розділу ІV «Будівельні матеріали, вироби і конструкції» «Підсумкової відомості ресурсів».
У П. 6 «Локального кошторису на будівельні роботи № 2-1-1» у графі «Найменування робіт і витрат» вказано наступні роботи:
Розробка грунту 2 групи плавучими землесосними дизельними снарядами продуктивністю до 80 м3/год /при висотi підводного i надводного вибоїв, залежно від продуктивності 80 м3/год у межах 1,8-2,4м/ /намив грунту у вiдвал з улаштуванням обвалування/ /у ґрунтах 1 групи/ у виїмках i кар'єрах, засмічених пнями, корінням, затонулими деревами, болотною i водяною рослинністю, валунами, камінням, що викликають простої машин i установок гідромеханізації тривалістю понад 5 % робочої змiни, при загальній тривалості простоїв 5-10 %, які складаються із:
1.Розробка грунту у не профільованому підводному кар’єрі з транспортуванням до місця укладання під напором з розподілом пульпи.
2. Керування роботою землесосного снаряда.
3. Переміщення землесосних снарядів із вибою у вибій в межах одного кар’єру.
4. Нарощування і укорочування плавучого пульпопроводу.
5. Профілактичний ремонт обладнання землесосного снаряда.
6. Обслуговування магістральних і розвідних пульпопроводів.
7. Обслуговування водоскидних пристроїв.
8. Улаштування обвалування з намитого грунту (крім первинного).
9. Розподіл глинистих обкотишів по карті намиву або прибирання їх за межі споруди, що намивається.
10. Роз’єднання чергових ланок труб розвідного пульпопроводу в процесі намиву з розбором і відкаткою їх у межах однієї карти.
11. Ремонт труб (пульпопроводів).
Відповідно, для виконання вказаних робіт буде використано наступні ресурси (матеріали та/або машини та механізми):
• труби сталеві електрозварні прямошовні із сталі марки 20, зовнішній діаметр 325 мм, товщина стінки 5 мм – вказано в пункті 31 Матеріали розділу ІV «Будівельні матеріали, вироби і конструкції» «Підсумкової відомості ресурсів».


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 10 квітня 2020
Кінцевий строк оскарження: 16 квітня 2020

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІТІ-О"
#36581565
Переможець 27 199 949,54
UAH з ПДВ
18 лютого 2020 17:54

Документи

18 лютого 2020 17:54
Електронний підпис
18 лютого 2020 17:50
Мриги001.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 лютого 2020 17:54

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІТІ-О"
#36581565
27 199 949,54
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 лютого 2020 17:54
Електронний підпис
18 лютого 2020 17:50
Мриги001.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2021 20:17
Електронний підпис зміни до договору
16 жовтня 2020 12:04
ДУ2 до договору 1318 від 02.03.2020.pdf зміни до договору
16 жовтня 2020 12:03
Електронний підпис зміни до договору
15 липня 2020 19:31
Дод угода 1 від 15.07.2020 до договору 1318 від 02.03.2020.pdf зміни до договору
15 липня 2020 19:31
Електронний підпис укладений
02 березня 2020 10:12
Договір 1318 від 02.03.2020 (1).pdf укладений
02 березня 2020 10:11

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 1.5. Договору викладено у новій редакції Додаток № 2 «Календарний графік виконання робіт» викладено у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 1318
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись статтею 651 Цивільного кодексу України, пунктами 1.4, 1.8, 13.1, 13.2 Договору № 1318 від 02.03.2020 (далі – Договір) Сторони уклали цю Додаткову угоду (надалі – Додаткова угода) до Договору про наступне: 1. Ціна договору по об’єкту «Розчистка та благоустрій ставка у селищі Мриги у Голосіївському районі м. Києва (капітальний ремонт)» залишається незмінною. 2. Пункт 1.5 Договору викладено в новій редакції. 3. Додаток № 2 «Календарний графік виконання робіт» викладено в новій редакції, що додається. 4. В розділі 18 Договору викладено адресу підрядника у новій редакції. 5. Всі інші умови Договору залишаються незмінними і Сторони підтверджують необхідність їх виконання.
Номер договору про закупівлю: 1318
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 25 378 055,02
UAH (в тому числі ПДВ 4 229 675,84 UAH)