Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління капітального будівництва Херсонської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 05517216 |
Місцезнаходження: | 73000, Україна , Херсонська обл., Херсон, ВУЛИЦЯ СУВОРОВА, будинок 38 |
Контактна особа: |
ЛОБАС Наталя 380952284279 khersonn@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Тендерна документація
02 грудня 2024 13:45 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
02 грудня 2024 13:40 |
Довідка про зміни до річного розпису № 402.pdf | |
02 грудня 2024 13:40 |
Обгрунтування та наказ ліцей 51.pdf | |
02 грудня 2024 13:40 |
Указ Президента України № 64 від 24.02.2022 року (зі змінами)..pdf | |
02 грудня 2024 13:40 |
Розпорядження ОВА 646 Про введення в дію рішення № 33 Ради оборони Херсонської області від 14 листопада 2024 року.pdf | |
02 грудня 2024 13:40 |
Відповідь_роз'яснення_Мінреінтеграції.pdf | |
02 грудня 2024 13:40 |
Перелік територій бойових дій 309.pdf | |
02 грудня 2024 13:40 |
Запит від ТОВ «Радник» до Мінекономіки за відповідними роз’ясненнями.pdf | |
02 грудня 2024 13:40 |
Запит_до_Мінреінтеграції.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-01-21-000047 ● 929e988067ad4cbc95d6cd5f61d83d9f
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 січня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 січня 2025 15:57 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
21.01.2025 № 4-З
Херсон
Про початок моніторингів
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка заступника начальника Управління – начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби у Херсонській області Владислава Щербенка від 21.01.2025.
Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Херсонській області
21.01.2025 №4-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2024-12-02-008713-a. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункт 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-01-27 11:31:10
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі капітального ремонту частини підвальних приміщень для улаштування найпростішого укриття Херсонського ліцею № 51 за адресою: м. Херсон, просп. Будівельників, 9, (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2024-12-02-008713-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та копії підтверджуючих документів, на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Яким чином Замовником виконано вимоги пункту 10 частини першої статті 10 Закону в частині оприлюднення договору про закупівлю та всіх додатків до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (враховуючи вимоги Постанови Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 року № 835 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних»).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 3511 Кримінального кодексу України.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-01-28 15:56:43
Відповідь Замовника на пояснення
На нашу адресу надійшов запит від Державної аудиторської служби України Південний офіс Держаудитслужби Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області на пояснення щодо процедури закупівлі робіт по об’єкту «Капітальний ремонт частини підвальних приміщень для улаштування найпростішого укриття Херсонського ліцею № 51 за адресою: м. Херсон, просп. Будівельників, 9» за кодом ДК 021:2015 – 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація, оголошеної в електронній системі закупівель Prozorro за ідентифікатором № UA-2024-12-02-008713-a (далі — Процедура закупівлі).
Відповідно до частини 5 статті 8 Закону України “Про публічні закупівлі” замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
На підставі викладеного, надаю інформацію та документи через електронну систему закупівель відповідно до питань запиту.
Щодо запитання № 1. Щодо інформації та копій підтверджуючих документів, на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення її очікуваної вартості повідомляю наступне.
Предметом закупівлі відповідно до п. 27 ч. 1 ст. 1 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон) є роботи, пов’язані з облаштуванням безпечних умов у закладах освіти, що забезпечують здобуття повної загальної середньої освіти по об’єкту будівництва «Капітальний ремонт частини підвальних приміщень для улаштування найпростішого укриття Херсонського ліцею № 51 за адресою: м. Херсон, просп. Будівельників, 9» (за кодом ДК 021:2015 – 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація).
Відповідно до ч. 5 ст. 26 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" будівництво здійснюється після розроблення та затвердження проектної документації, що отримала позитивний експертний звіт.
Пунктом 11 ч. 1 ст. 1 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" визначено, що проектна документація – це затверджені текстові та графічні матеріали, якими визначаються містобудівні, об'ємно-планувальні, архітектурні, конструктивні, технічні, технологічні вирішення, а також кошториси об'єктів будівництва. Відповідно до Додатку Д до ДБН А.2.2-3:2014 до складу проектної документації входять, в тому числі, відомості з обсягами робіт.
Ураховуючи вище викладене, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені в проектній документації, яка розроблена та затверджена в установленому законом порядку, на підставі якої здійснено закупівлю.
Відповідно до п. 3 ч. 2 ст. 4 Закону у річному плані закупівель повинна міститись інформація, зокрема, про розмір бюджетного призначення та/або очікувану вартість предмета закупівлі. Тобто замовнику надано право обирати яку саме інформацію зазначати у річному плані закупівель. Ураховуючи особливості предмета закупівлі (будівництво) замовником у річному плані зазначено очікувану вартість.
Відповідно до Додатку Д до ДБН А.2.2-3:2014 до складу проектної документації входить, в тому числі, інвесторська кошторисна документація. Інвесторська кошторисна документація складається відповідно до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 р. № 281 (зі змінами).
Згідно з п. 3.1. КНУ "Настанова з визначення вартості будівництва" кошторисна вартість об’єкта будівництва, що визначається у складі інвесторської кошторисної документації, використовується для планування капітальних вкладень, фінансування будівництва, проведення процедури закупівлі. Відповідно до п. 3.2. КНУ "Настанова з визначення вартості будівництва" кошторисна вартість об’єкта будівництва складається з будівельних робіт, вартості устаткування, що монтується чи не монтується, меблів, інвентарю та інших витрат.
Ураховуючи вище викладене, очікувана вартість предмета закупівлі замовником визначена відповідно до проектної документації на будівництво, а саме інвесторської кошторисної документації по об’єкту будівництва «Капітальний ремонт частини підвальних приміщень для улаштування найпростішого укриття Херсонського ліцею № 51 за адресою: м. Херсон, просп. Будівельників, 9» (за кодом ДК 021:2015 – 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) та експертного звіту щодо розгляду проєктної документації на будівництво № 1027/24-РБК/ЕЗ від 13.11.2024 р. (ЕХ01:9600-8205-9952-3198), з урахуванням Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 р. № 281 (зі змінами) в сумі 11 609 006 (одинадцять мільйонів шістсот дев’ять тисяч шість) грн 00 коп. з урахуванням ПДВ.
Щодо запитання № 2. Щодо виконання Замовником вимоги пункту 10 частини першої статті 10 Закону в частині оприлюднення договору про закупівлю та всіх додатків до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (враховуючи вимоги Постанови Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 року № 835 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних») повідомляю наступне.
Відповідно до пункту 10 частини 1 статті 10 Закону Замовником було оприлюднено договір № 29/12 від 29.11.2024 р. про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) протягом трьох робочих днів з дня його укладення.
Згідно пункту 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082, договір про закупівлю, додатки до договору про закупівлю, зміни до договору про закупівлю розміщуються замовником в електронній системі закупівель у форматі PDF.
Чинне законодавство, що регулює сферу публічних закупівель, не містить визначення поняття «машинозчитувальний формат». Не визначає воно й механізму оприлюднення документів та інформації, передбачених пунктами 10 частини 1 статті 10 Закону № 922, у машинозчитувальному форматі так, щоб одночасно дотримати вимог пункту 15 Порядку № 1082.
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю згідно пункту 10 частини 1 статті 10 Закону, враховуючи вимоги Постанови Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 року № 835 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних» (далі — Положення № 835), у машинозчитувальному форматі повідомляю наступне.
Відповідно до абзацу п'ятого пункту 2 Положення № 835 про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, машиночитаний формат — формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини. Згідно з пунктом 9 Положення № 835 для оприлюднення наборів даних використовуються такі формати: текстові дані (TXT, RTF, MD, ODT*, DOC(X), (X)HTML*); структуровані дані (RDF*, XML*, JSON*, CSV*, XLS(X), ODS*, YAML*).
Отже, у разі розміщення замовником в електронній системі закупівель договору про закупівлю, додатків до договору про закупівлю, змін до договору про закупівлю (у тому числі документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у форматі PDF, замовником розміщуються також ці документи у машинозчитувальному форматі. Формат, який дає змогу зчитувати інформацію з оприлюднених документів, це, зокрема, word, exel або word, переведений в pdf за допомогою програмних засобів.
Надаю договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі.
Додатки:
Додаток № 1 - Експертний звіт щодо розгляду проєктної документації на будівництво № 1027/24-РБК/ЕЗ від 13.11.2024 р. (ЕХ01:9600-8205-9952-3198).
Додаток № 2 – Довідка про зміни до річного розпису на 2024 рік.
Додаток № 3 – Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва
Додаток № 4 - договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі.
- договір про закупівлю та додатки до нього у машинозчитувальному форматі.docx
- Довідка про зміни до річного розпису на 2024 рік.pdf
- Договірна ціна в машинозчивальному форматі.rtf
- Інформація про ціни школа 51.xls
- Експертний звіт ліцей 51.pdf
- Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва.pdf
- Електронний підпис
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 04 лютого 2025 |
Кінцевий строк оскарження: | 19 лютого 2025 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель)
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "БУДПОСТАЧ - СТСВ" #39828667 |
Переможець |
10 673 007,76
UAH з ПДВ
|
02 грудня 2024 13:40
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
інформація про ціни на матеріальні ресурси.pdf | укладений |
02 грудня 2024 13:45
|
Договірна Ліцей 51.pdf | укладений |
02 грудня 2024 13:40
|
Договір Ліцей 51.pdf | укладений |
02 грудня 2024 13:40
|