Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Офісне устаткування та приладдя різне (Печатка)
Очікувана вартість
500,00 UAH
UA-2020-09-14-002342-a ● 0aa1220897cf4b938c28cd25ffb91f72
Спрощена закупівля
Спрощена
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Вінницький національний технічний університет |
Код ЄДРПОУ: | 02070693 |
Місцезнаходження: | 21021, Україна , Вінницька обл., Вінниця, Хмельницьке шосе, 95 |
Контактна особа: |
Шпилюк Леся 0432513245 prozorovntu@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 вересня 2020 12:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 вересня 2020 10:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 вересня 2020 10:00 |
Очікувана вартість: | 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Опис предмета закупівлі згідно Додатку №3.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Офісне устаткування та приладдя різне (Печатка)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21021, Україна, Вінницька область, Вінниця, Хмельницьке шосе, 95
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 вересня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 вересня 2020 13:05 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 вересня 2020 12:59 |
Додаток №5 Проект договору.docx | |
14 вересня 2020 12:59 |
ТД.docx | |
14 вересня 2020 12:58 |
Оголошення.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Печатка
Дата подання: 16 вересня 2020 10:43
Дата відповіді: 16 вересня 2020 13:10
1, В документації не вказано, печатка з оснасткою чи просто гумка. 2, Ви є платником ПДВ. У закупівлі можуть брати участь як платники, так і неплатники ПДВ. Тож, якщо Ви оголошуєте закупівлю з ПДВ, це означає, що якщо за сумою з ПДВ виграє платник ПДВ, Ви отримаєте податковий кредит (20%), що фактично зменшує на цю суму Ваши витрати і бюджет закупівлі (за Вашим переліком) складе 416,67 грн., за рахунок компенсації у вигляді податкового кредиту. Наприклад, пропозиція платника ПДВ 480 грн. Пропозиція неплатника ПДВ 450 грн. Але закупівля у платника ПДВ надає Вам право на податковий кредит - 80 грн., який зменшує на цю суму Ваши податкові зобов'язання з ПДВ. Приймаючи пропозицію неплатника ПДВ Ви не отрімуєте податкового кредиту, що фактично означає, що після подачі декларації з ПДВ Ви додатково сплатите 90 грн. до бюджету та загальні витрати з ПДВ складуть 540 грн. Тож, може Вам краще встановити бюджет закупівль без ПДВ, як зазичай роблять платники ПДВ, що оголоують закупівлі за власні кошти? Порадьтесь, будь ласка, з бухгалтером по ПДВ, та роз'ясніть яким чином буде визначатися найбільш вигідна пропозиція, таі яка пропозиція з наведенного прикладу буде для Вас найбільш вигідною? Це ж гроші Вашого підприємства.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
По запитанню № 1: Печатка з оснасткою.
По запитанню № 2: Замовник - бюджетна установа і є платником податку. При визначенні Переможця даної закупівлі будуть розглядатися Учасники як юридичні так і фізичні особи-підприємці. Відповідно до п.19 ст.1 ЗУ "Про публічні закупівлі" переможець спрощеної закупівлі - учасник, пропозиція якого відповідає всім умовам, що визначені в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, вимогам до предмета закупівлі і визнана найбільш економічно вигідною.
По запитанню № 1: Печатка з оснасткою.
По запитанню № 2: Замовник - бюджетна установа і є платником податку. При визначенні Переможця даної закупівлі будуть розглядатися Учасники як юридичні так і фізичні особи-підприємці. Відповідно до п.19 ст.1 ЗУ "Про публічні закупівлі" переможець спрощеної закупівлі - учасник, пропозиція якого відповідає всім умовам, що визначені в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, вимогам до предмета закупівлі і визнана найбільш економічно вигідною.
ПДВ
Дата подання: 16 вересня 2020 13:39
Дата відповіді: 16 вересня 2020 15:34
То ж, яка пропозиція буде для Вас найбільш економічно вигідною 480 грн. з ПДВ від платника ПДВ чи 450 грн. від неплатника?.
Відповідь: Для визначення переможця спрощеної закупівлі нам не важливо є Ви платником ПДВ чи ні.
ПДВ
Дата подання: 16 вересня 2020 17:21
Дата відповіді: 17 вересня 2020 11:47
Ви відповіли не нате запитання. То ж, яка пропозиція буде для Вас найбільш економічно вигідною 480 грн. з ПДВ від платника ПДВ чи 450 грн. від неплатника?. Запитайте свого бухгалтера.
Відповідь: У першу чергу буде розглядатися пропозиція з найменшою ціновою пропозицією. Основним критерієм будуть техні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі, відповідно до Тендерної Документації.
Наприклад: Першою буде розгладатися цінова пропозиція 450 грн. (від неплатника ПДВ) і у нього буде неякісний товар - його пропозиція буде відхилена і наступним буде розглядатися наступна пропозиція від наступного учасника - 480 грн (від платника ПДВ). Тобто, першою буде розглядатися найменша цінова пропозиція, але основним критерієм буде відповідність усіх характеристик до Тендерної Документації.
З усіх бухгалтерських питань просимо звертатись за номером 46-62-75 бухгалтер ВНТУ.
Наприклад: Першою буде розгладатися цінова пропозиція 450 грн. (від неплатника ПДВ) і у нього буде неякісний товар - його пропозиція буде відхилена і наступним буде розглядатися наступна пропозиція від наступного учасника - 480 грн (від платника ПДВ). Тобто, першою буде розглядатися найменша цінова пропозиція, але основним критерієм буде відповідність усіх характеристик до Тендерної Документації.
З усіх бухгалтерських питань просимо звертатись за номером 46-62-75 бухгалтер ВНТУ.
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій