Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ремонт шкільних автобусів
Очікувана вартість
1 508 360,00 UAH
UA-2020-01-30-002192-c 0a9d8781d90f420f913a5721baa1fd72
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лариса Горова

+380669354813 ky.orcozo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ОЛЕКСАНДРІЙСЬКИЙ РАЙОННИЙ ЦЕНТР ІЗ ОБСЛУГОВУВАННЯ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ" ОЛЕКСАНДРІЙСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 42699413
Вебсайт: http://woorda.klasna.com/
Місцезнаходження: 28000, Україна , Кіровоградська обл., м. Олександрія, вул. 6-го Грудня, буд. 25
Контактна особа: Лариса Горова
+380669354813
ky.orcozo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 січня 2020 13:40
Звернення за роз’ясненнями: до 06 лютого 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 лютого 2020 10:00
Початок аукціону: 17 лютого 2020 14:56
Очікувана вартість: 1 508 360,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 541,80 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання


ГАЗ 32212 418 - 2 шт., БАЗ А 079 13ш – 4 шт., АС-Р-32053-07 Мрія – 1 шт., Атаман D09382 – 3 шт., АС-Р-4234 Мрія – 2 шт., ПАЗ 32053-07 – 1 шт., ВАЗ 2107 – 1 шт.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
14 одиниця
Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (ГАЗ 32212 418 - 2 шт., БАЗ А 079 13ш – 4 шт., АС-Р-32053-07 Мрія – 1 шт., Атаман D09382 – 3 шт., АС-Р-4234 Мрія – 2 шт., ПАЗ 32053-07 – 1 шт., ВАЗ 2107 – 1 шт.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 28000, Україна, Кіровоградська область, м.Олександрія, за місцем знаходження виконавця
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 лютого 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50110000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата за надані послуги проводиться щомісячно протягом 30 календарних днів з дня підписання акту прийому-передачі наданих послуг Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 січня 2020 13:40
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
30 січня 2020 13:40
Додаток 1.docx
30 січня 2020 13:40
Додаток 2.docx
30 січня 2020 13:40
Додаток 3.docx
30 січня 2020 13:40
ТД послуги.docx
30 січня 2020 13:40
Додаток 4.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-03-11-000031 ● 154f6bb1f06d4f488da5ad412d7296f5
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11 березня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 11 березня 2020 15:36
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

11.03.2020 № 21

Кропивницький

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161,

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА

Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 11.03.2020 № 21

Витяг з переліку
процедур закупівель

Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2020-01-30-002192-с 30.01.2020 органом державного фінансового контролю виявлені ознаки порушення законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Кіровоградській області Лариса ЦАНДЕКОВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-03-11 15:38:16

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі послуг «Ремонт шкільних автобусів», (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-01-30-002192-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення з наступних питань:
1. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення, щодо відповідності пропозиції учасника фізичної особи – підприємця Прохоренко Юрія Вікторовича (далі - ФОП Прохоренко Ю. В.) вимогам тендерної документації та визнання даного учасника переможцем процедури закупівлі, про що зазначено у повідомленні про намір укласти договір від 21.02.2020 № 261, тоді як учасником у складі тендерної пропозиції не підтверджено вимогу підпункту 2.3 пункту 2 розділу V тендерної документації?
Так, відповідно до підпункту 2.3 пункту 2 «Інща інформація» розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації, учасник процедури закупівлі у складі своєї тендерної пропозиції надає гарантійний лист щодо надання послуг без попередньої оплати.
Проте, у складі тендерної пропозиції ФОП Прохоренко Ю. В. відсутній даний гарантійний лист, що не відповідає вимозі підпункту 2.3 пункту 2 розділу V тендерної документації .
2. Крім того, відповідно до пункту 7 «Іншої інформації» Додатку 1 тендерної документації, учасник процедури закупівлі у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати копію діючого дозволу, ліцензії або іншого документу на право провадження відповідної діяльності передбаченим законодавством України.
Однак, у складі тендерної пропозиції ФОП Прохоренко Ю. В. відсутня будь-яка інформація стосовно наявності чи відсутності вищезазначених документів, що не відповідає вимозі пункту 7 «Іншої інформації» Додатку 1 тендерної документації.
3. Також, учасником ФОП Прохоренко Ю. В., якого визнано переможцем вказаної процедури закупівлі, у складі тендерної пропозиції не надано документального підтвердження оренди чи права власності обладнання та матеріально-технічної бази, перелік якого наведено в документі від 05.02.2020 № 3, чим недотримано вимоги підпункту 5.1.1 пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації.
Так, тендерна пропозиція ФОП Прохоренко Ю. В. містить документи, які підтверджують право користування (володіння) лише земельною ділянкою та виробничим приміщенням.
Слід вказати, що у підпункті 1.7 пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено, що у випадку, якщо визначені цією документацією документи не завантажені учасником до завершення строку на подання тендерних пропозицій, пропозиція такого учасника відхиляється згідно статті 30 Закону.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповіді ще немає

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2020-03-13 09:47:31

Про надання пояснення

Відповіді на запитання

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відповідно до моніторингу Державної аудиторської служби України Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області Сторони дійшли згоди щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель, шляхом розірвання договору № 82/2 від 03 березня 2020 р.

2020-03-27 08:46:34


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 23 березня 2020
Кінцевий строк оскарження: 07 квітня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

-

2020-04-02 12:01:09

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 лютого 2020 15:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа - підприємець Прохоренко Юрій Вікторович 1 278 780,00
UAH з ПДВ
1 278 780,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Автотехконтроль" 1 449 310,00
UAH з ПДВ
1 449 310,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 лютого 2020 15:50
tiff2pdf.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Фізична особа - підприємець Прохоренко Юрій Вікторович

ПП "Автотехконтроль"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа - підприємець Прохоренко Юрій Вікторович
#2496913354
Переможець 1 278 780,00
UAH з ПДВ
21 лютого 2020 15:04

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 лютого 2020 15:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа - підприємець Прохоренко Юрій Вікторович
#2496913354
1 278 780,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 березня 2020 08:43
додаткова угода № 2 від 27.03.2020.pdf укладений
27 березня 2020 08:42
Повідомлення 2 змін істот.умов договору.doc.pdf укладений
27 березня 2020 08:42
Електронний підпис зміни до договору
03 березня 2020 16:56
додаткова угода 1.PDF зміни до договору
03 березня 2020 16:55
Повідомлення 1 змін умов договору.doc.pdf зміни до договору
03 березня 2020 16:55
Електронний підпис укладений
03 березня 2020 16:44
Договір 82-2.pdf укладений
03 березня 2020 16:35

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Розмір бюджетних зобов’язань на момент укладання Додаткової угоди складають 191000,00 грн. . Подальше взяття бюджетних зобов’язань буде відповідно до кошторисних призначень, але не перевищуватиме суму зазначену в договорі 1278780,00грн. Істотні умови договору залишаються незмінними.
Номер договору про закупівлю: 82/2
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 0
Причини розірвання договору: Усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель