Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з фізичної охорони приміщень, майна та прилеглої території
Очікувана вартість
3 741 360,00 UAH
UA-2025-01-31-011600-a ● 0a8a90526c934c4892141561ad8382b7
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | НАЦІОНАЛЬНИЙ ЗАПОВІДНИК "ЗАМКИ ТЕРНОПІЛЛЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 21146541 |
Місцезнаходження: | 47302, Україна , Тернопільська обл., Збараж, вул.Хмельницького Б., будинок 6 |
Контактна особа: |
Шило Володимир 380355024247 volodymyrshylo@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 січня 2025 15:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 лютого 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 лютого 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 лютого 2025 00:00 |
Очікувана вартість: | 3 741 360,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 18 706,80 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Електронна банківська гарантія з грошовим покриттям. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 110 000 грн. (Сто десять тисяч гривень 00 копійок). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше строку, протягом якого тендерна пропозиція вважається дійсною, але не менше ніж 90 днів з кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Банківська гарантія повинна бути оформленою відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» із врахуванням вимог цієї тендерної документації та додатків до неї. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 110000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
14672 година
Збаразький Замок ХVІІ ст.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
47302, Україна, Тернопільська область, Збараж, вул.Хмельницького Б., будинок 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 79713000-5 — Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони
14672 година
Вишнівецький архітектурно-ландшафтний комплекс ХVІІ ст.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
47313, Україна, Тернопільська область, Вишнівець, вул. Замкова, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 79713000-5 — Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони
7336 година
Скалатський Замок ХVІІ ст.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
47851, Україна, Тернопільська область, Скалат, вул.Тернопільська, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 79713000-5 — Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
31 січня 2025 15:37 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
31 січня 2025 15:33 |
Тендерна документація.docx | |
31 січня 2025 15:33 |
Додаток 2_Технічні характеристики.docx | |
31 січня 2025 15:33 |
Додаток 1_Кваліфікаційні критерії.docx | |
31 січня 2025 15:33 |
Додаток 4_Проект Договору.docx | |
31 січня 2025 15:33 |
Додаток 3_Цінова пропозиція.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Уточнення
Дата подання: 01 лютого 2025 15:02
Дата відповіді: 04 лютого 2025 17:02
Згідно Додатку 1 до тендерної документації 1.2. Чинні дозволи на право зберігання та носіння зброї та довідки про проходження курсу з поводженням та застосуванням зброї працівниками Учасника (для не менше 12 працівників).
1.Просимо надати інформацію, якщо у своїй діяльності Охоронна компанія використовує виключно пістолети типу Flobert до 45 мм які не потребують надання спеціального дозволу, чи буде це відповідати вимогам тендерної документації
2. Чинний Договір про взаємодію з правоохоронними органами, забезпечення реагування на повідомлення про надзвичайні події та порушення громадського поряду, тощо;
Просимо надати інформацію з якими саме органами має бути укладений відповідний договір з МВС СБУ чи з будь якими, а також який саме це має бути договір
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, у відповідь на Ваше запитання повідомляємо, що відповідно до умов Додатку №1 до Тендерної документації, враховуючи специфіку охорони пам’яток культурної спадщини національного значення, учаснику процедури закупівлі необхідно підтвердити наявність зброї та відповідного дозволу (іншого документа) на право її застосування, володіння, носіння, зберігання виданого, згідно чинного законодавства, уповноваженими підрозділами Міністерства внутрішніх справ України.
Відповідно до умов Додатку №1 до Тендерної документації учаснику процедури закупівлі необхідно надати чинний договір про взаємодію з правоохоронними органами, які уповноважені забезпечувати реагування на повідомлення про надзвичайні події та порушення громадського порядку, тощо, що, зокрема, в першу чергу відноситься до компетенції органів Міністерства внутрішніх справ України.
Запрошуємо до співпраці.
Відповідно до умов Додатку №1 до Тендерної документації учаснику процедури закупівлі необхідно надати чинний договір про взаємодію з правоохоронними органами, які уповноважені забезпечувати реагування на повідомлення про надзвичайні події та порушення громадського порядку, тощо, що, зокрема, в першу чергу відноситься до компетенції органів Міністерства внутрішніх справ України.
Запрошуємо до співпраці.
Дискримінаційна вимога про надання документів
Дата подання: 04 лютого 2025 19:14
Дата відповіді: 07 лютого 2025 15:57
У відповідності до пункту 3.1 додатку 1 до тендерної документації Вами вимагається надання чинного Договору про взаємодію з правоохоронними органами, забезпечення реагування на повідомлення про надзвичайні події та порушення громадського поряду, тощо.
Оскільки ми є реальними надавачами послуг у сфері охоронної діяльності зазначаємо, що Замовник закуповує послуги з охорони. Даний вид діяльності проводиться на основі отриманої ліцензії МВС, Закону України «Про охоронну діяльність» та Ліцензійних умов на провадження охоронної діяльності, затверджених постановою КМУ від 18.11.2015 № 960 (далі - Ліцензійні умови) та ніяких інших документів на провадження охоронної діяльності передбачених Законом - учасник не повинен мати, в тому числі Договорів на охорону/взаємодію з працівниками Національної поліції України або з правоохоронними органами.
Дана вимога є дискримінаційною, оскільки, як суб’єкт охоронної діяльності має власний пульт централізованого спостереження, працівників відповідної кваліфікації та досвідом згідно вимогам Ліцензійних умов, транспорт реагування та службовий автотранспорт. Таким чином, як Виконавець, не має обов’язку залучати інших суб’єктів для реагування і тим паче укладати договір про співпрацю або меморандум з територіальними підрозділами МВС.
Згідно статті 19 Закону України «Про охоронну діяльність» від 22 березня 2012 року № 4616-VI:
1. Суб'єкти охоронної діяльності організовують взаємодію з правоохоронними органами у формі:
1) проведення спільних нарад, консультацій;
2) обміну інформацією з питань попередження та припинення правопорушень;
3) інших не заборонених законодавством заходів за умови, що не порушуються права та обов'язки суб'єктів господарювання і здійснення таких заходів належить до компетенції відповідного правоохоронного органу.
Тобто, суб’єкт надання охоронних послуг має право обрати один із способів взаємодії, це не є прямим обов’язком. Також, зазначаємо про те, що суб’єкти охоронної діяльності мають право самостійно надавати послуги реагування, маючи власний транспорт реагування, пункт спостереження та працівників відповідної кваліфікації.
Згідно статті 2 Закону України «Про Національну поліцію» від 2 липня 2015 року № 580-VIII: Завданнями поліції є надання поліцейських послуг у сферах:
1) забезпечення публічної безпеки і порядку;
2) охорони прав і свобод людини, а також інтересів суспільства і держави;
3) протидії злочинності;
4) надання в межах, визначених законом, послуг з допомоги особам, які з особистих, економічних, соціальних причин або внаслідок надзвичайних ситуацій потребують такої допомоги.
З цієї норми вбачаємо, що кожен громадянин або людина, має право повідомити в будь-який зручний спосіб Національну поліцію про вчинення правопорушення, які зобов’язані здійснити невідкладні заходи реагування щодо попередження, недопущення та припинення вчинення кримінального правопорушення. Це є прямий обов’язок Національної поліції України та не потребує укладання будь – яких додаткових договорів.
Зазначаємо, що згідно з Наказом МВС України від 14.12.2022 № 816 (Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 20 січня 2023 р. за № 126/39182) «Про затвердження Порядку забезпечення охорони об’єктів органами поліції охорони на договірних засадах», а саме:
Вид охорони визначається органами поліції охорони спільно з органом, підприємством, установою, організацією, у віданні яких перебувають об’єкти (далі - замовник), стосовно кожного окремого об’єкта з урахуванням його індивідуальних характеристик (розташування, територія, інженерна й технічна захищеність, наявність іншої охорони, протяжність поста / маршруту тощо).
5. Охорона об’єктів здійснюється на підставі договору про надання послуг з охорони, укладеного між органом поліції охорони та замовником у письмовій формі відповідно до законодавства України.
6. Передумовою підготовки проекту договору є письмове звернення замовника до органу поліції охорони.
7. У разі проведення процедури публічної закупівлі надання послуг з охорони, забезпечення охорони об’єктів органами поліції охорони на договірних засадах здійснюється згідно із законодавством України.
8. До письмового звернення замовником додаються завірені в установленому порядку копії:
1) належним чином зареєстрованого (затвердженого) установчого документа (юридичні особи, установчі документи яких оприлюднені на порталі електронних сервісів юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, установчі документи в паперовій формі не подають); положення про юридичних осіб публічного права, які затверджуються розпорядчими актами Президента України, органу державної влади, органу влади Автономної Республіки Крим або органу місцевого самоврядування, засвідчення не потребують. Юридичні особи публічного права, які діють на підставі законів, установчі документи не подають;
2) документів, які підтверджують право власності чи користування об’єктом на законних підставах, охорона якого є предметом договору.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись вимогами Наказу МВС України від 14.12.2022 № 816 «Про затвердження Порядку забезпечення охорони об’єктів органами поліції охорони на договірних засадах» укладання договору щодо забезпечення виїзду озброєних нарядів поліції охорони на об’єкт Замовника, здійснюється виключно власником об’єкта, а саме: - Замовником.
У зв’язку з вищевикладеним, ми не може погодитися з умовами ТД і зазначає, що такі умови порушують наші права та інтереси та норми Закону та не дають можливості прийняти участь у закупівлі.
Аналогічна позиція висвітлена в Рішенні №15228-р/пк-пз від 25.09.2023 р. Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі — Колегія).
Колегія постановила, що: «…Замовник не довів необхідність встановлення наведеної вище умови Документації.
Виходячи з наведеного, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть суб’єкти господарювання, які нададуть чинний договір про взаємодію з Управлінням поліції охорони в місті Києві, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника…».
Додатково повідомляємо, що Договір реагування передбачає виконання зобов’язань з надання послуг по виїзду групи швидкого реагування на об’єкти, що знаходяться під спостереженням ПЦС замовника тобто нас та на якому спрацювали засоби системи охоронної сигналізації оскільки в нас є власний пульт охорони.
Виходячи і вищевикладеного просимо внести зміни в Документацію шляхом виключення дискримінаційної вимог повністю з Документації, а саме прибрати вимогу про чинний Договір про взаємодію з правоохоронними органами, забезпечення реагування на повідомлення про надзвичайні події та порушення громадського поряду.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, відповідно до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити.
Згідно Закону України «Про охоронну діяльність» суб'єкти охоронної діяльності та правоохоронні органи можуть спільно організовувати взаємодію і надавати взаємодопомогу у діяльності, що спрямована на попередження, припинення і розкриття кримінальних правопорушень та забезпечення охорони громадського порядку. Заходи із взаємодії з правоохоронними органами не можуть порушувати зобов'язання суб'єктів охоронної діяльності за договором щодо надання послуг з охорони.
Суб'єкти охоронної діяльності організовують взаємодію з правоохоронними органами у формі: 1) проведення спільних нарад, консультацій; 2) обміну інформацією з питань попередження та припинення правопорушень; 3) інших не заборонених законодавством заходів за умови, що не порушуються права та обов'язки суб'єктів господарювання і здійснення таких заходів належить до компетенції відповідного правоохоронного органу.
Отже, можливість взаємодії суб’єктів охоронної діяльності та правоохоронних органів не обмежується законом, а навпаки, є важливою передумовою успішного виконання покладених на них завдань та досягнення найефективнішого функціонування суб'єктів, що беруть участь у забезпеченні безпеки особистості та захисту власності в сучасних умовах, особливо під час повномасштабних воєнних дій на території України.
Необхідно зауважити, що вимога тендерної документації щодо наявності договору про взаємодію з правоохоронними органами не створює умов для виникнення порушень законодавства, та не передбачає дискримінації учасників.
Замовник, в особі Національного заповідника «Замки Тернопілля», зобов’язаний, відповідно до чинного законодавства України, забезпечити належний захист державного майна та створити відповідні умови зберігання наявних на його території пам'ятних комплексів національного значення та інших пам'яток культури, забезпечити безпеку для масових скупчень відвідувачів, що перебувають на її території, особливо в період дії воєнного стану та загроз викликаних реаліями сьогодення, і, крім цього, забезпечити збереження більше 100 тис. безцінних експонатів культурного надбання України, у тому числі й тих що вимагають спеціального режиму охорони, тощо.
Крім цього, повноваження приватної охоронної служби обмежені чинним законодавством, однак, повноваження та можливості правоохоронних органів, зокрема згаданої Вами поліції охорони, значно ширші, оскільки останні мають право на носіння та використання вогнепальної зброї і значно більші можливості залучення додаткових сил реагування. За наявності такого договору відповідні правоохоронні органи мають можливість оперативно зреагувати на можливе правопорушення або злочин та прийняти невідкладні заходи стосовно забезпечення публічного порядку.
Також хочемо зазначити, що укладення договору про взаємодію з правоохоронними органами є можливим для усіх суб’єктів охоронної діяльності та прямо передбачено чинним законодавством України.
Тому вважаємо, що ця вимога не є дискримінаційною та неправомірною і жодним чином не може обмежити коло учасників.
Згідно Закону України «Про охоронну діяльність» суб'єкти охоронної діяльності та правоохоронні органи можуть спільно організовувати взаємодію і надавати взаємодопомогу у діяльності, що спрямована на попередження, припинення і розкриття кримінальних правопорушень та забезпечення охорони громадського порядку. Заходи із взаємодії з правоохоронними органами не можуть порушувати зобов'язання суб'єктів охоронної діяльності за договором щодо надання послуг з охорони.
Суб'єкти охоронної діяльності організовують взаємодію з правоохоронними органами у формі: 1) проведення спільних нарад, консультацій; 2) обміну інформацією з питань попередження та припинення правопорушень; 3) інших не заборонених законодавством заходів за умови, що не порушуються права та обов'язки суб'єктів господарювання і здійснення таких заходів належить до компетенції відповідного правоохоронного органу.
Отже, можливість взаємодії суб’єктів охоронної діяльності та правоохоронних органів не обмежується законом, а навпаки, є важливою передумовою успішного виконання покладених на них завдань та досягнення найефективнішого функціонування суб'єктів, що беруть участь у забезпеченні безпеки особистості та захисту власності в сучасних умовах, особливо під час повномасштабних воєнних дій на території України.
Необхідно зауважити, що вимога тендерної документації щодо наявності договору про взаємодію з правоохоронними органами не створює умов для виникнення порушень законодавства, та не передбачає дискримінації учасників.
Замовник, в особі Національного заповідника «Замки Тернопілля», зобов’язаний, відповідно до чинного законодавства України, забезпечити належний захист державного майна та створити відповідні умови зберігання наявних на його території пам'ятних комплексів національного значення та інших пам'яток культури, забезпечити безпеку для масових скупчень відвідувачів, що перебувають на її території, особливо в період дії воєнного стану та загроз викликаних реаліями сьогодення, і, крім цього, забезпечити збереження більше 100 тис. безцінних експонатів культурного надбання України, у тому числі й тих що вимагають спеціального режиму охорони, тощо.
Крім цього, повноваження приватної охоронної служби обмежені чинним законодавством, однак, повноваження та можливості правоохоронних органів, зокрема згаданої Вами поліції охорони, значно ширші, оскільки останні мають право на носіння та використання вогнепальної зброї і значно більші можливості залучення додаткових сил реагування. За наявності такого договору відповідні правоохоронні органи мають можливість оперативно зреагувати на можливе правопорушення або злочин та прийняти невідкладні заходи стосовно забезпечення публічного порядку.
Також хочемо зазначити, що укладення договору про взаємодію з правоохоронними органами є можливим для усіх суб’єктів охоронної діяльності та прямо передбачено чинним законодавством України.
Тому вважаємо, що ця вимога не є дискримінаційною та неправомірною і жодним чином не може обмежити коло учасників.
Лист-згода
Дата подання: 04 лютого 2025 19:14
Дата відповіді: 07 лютого 2025 15:56
У відповідності до пункту 1.1.6. додатку 1 до тендерної документації Вами встановлено вимогу «Лист-згода у довільній формі на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних.»
Просимо внести зміни до тендерної докуметації та конкретизувати на кого саме необхідно надати Лист-згоду у довільній формі на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, названу вимогу конкретизовано у п. 1.1. Додатку 1 до Тендерної документації, зокрема зазначено «…на кожного з працівників, зазначених в довідці відповідно до пункту 1.1. цього Розділу, учасник надає: … 1.1.6. Лист-згода…»
Кількість працівників
Дата подання: 04 лютого 2025 19:14
Дата відповіді: 07 лютого 2025 15:55
У відповідності до пункту 1.1. додатку 1 до тендерної документації Учасник повинен надати довідку оформлену на бланку підприємства із зазначенням вихідного номеру та дати реєстрації за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника, що містить інформацію щодо залучення учасником необхідної кількості охоронців для забезпечення здійснення охорони об’єктів - не менше 20 працівників, з числа офіційно працевлаштованих, які пройшли відповідну підготовку та отримали робітничу кваліфікацію «охоронник» не нижче третього розряду, а у пункті 1.2 Чинні дозволи на право зберігання та носіння зброї та довідки про проходження курсу з поводженням та застосуванням зброї працівниками Учасника (для не менше 12 працівників).
Просимо надати аргументовані роз’яснення чому саме Замовником вимагається наявність не менше 20 працівників при тому що дозвіл на зброю повинні мати лише 12 з них.
Окрім того вважаємо вимогу про наявність 20 працівників дискримінаційному адже згідно технічного завдання достатня кількість працівників є суттєво нижчою ніж вимагається Вами у додатку 1. Просимо внести зміни до документації та зменшити кількість працівників відповідно до наявної потреби яка передбачена технічним завданням даної процедури закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, відповідно до відкритого листа Всеукраїнського об’єднання організацій роботодавців охоронної галузі «Федерація професіоналів безпеки» №1/01 від 07.01.2025 р., який опубліковано у мережі інтернет та є у відкритому доступі, проведено розрахунок середньомісячної норми робочого часу на 1 охоронника в 2025 році, та визначено рекомендовану кількість штатних охоронників необхідних для забезпечення належної охорони (1 пост). Згідно із названим розрахунком, для забезпечення 1 цілодобового поста охорони необхідно не менше 4 охоронця. Таким чином, для забезпечення 5 цілодобових постів, згідно вимог ТД, необхідно не менше 20 охоронників. Названу вимогу про «не менше 12 працівників» визначено з урахуванням потреби забезпечення охороною 3 об’єктів Замовника по одному посту. (4 охоронця * 3 цілодобових пости по кожному об’єкту охорони = 12). За таких умов, дискримінаційні ознаки відсутні.
Дискримінаційна вимога про надання документів
Дата подання: 04 лютого 2025 19:15
Дата відповіді: 07 лютого 2025 15:54
У відповідності до пункту 1.3. додатку 1 до тендерної документації Вами вимагається надати Учасниками «Чинний дозвільний документ на право зберігання зброї виданий Учаснику.»
Вважаємо дану вимогу дискримінаційною оскільки тендерною документацією передбачено залучення працівників субпідрядника/співвиконавця і саме в нього може бути наявність дозволу на зберігання зброї. Просимо внести зміни до документації та прибрати дану дискримінаційну вимогу.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, відповідно до приміток до ч. 1 додатку 1 до ТД, чинний дозвільний документ на право зберігання зброї може бути виданий, у тому числі, і субпідряднику/співвиконавцю. За таких умов, дискримінаційні ознаки відсутні.
Аналогічний договір
Дата подання: 04 лютого 2025 19:15
Дата відповіді: 07 лютого 2025 15:54
У відповідності до пункту 2.1.1 додатку 1 до тендерної документації Вами вимагається надання від Учасників Копію (копії) аналогічного (аналогічних) договору (договорів)укладений (укладених) не раніше 2022 року, який (які) підтверджують, що учасник надавав послуги з фізичної охорони. Аналогічним договором, в розумінні цієї документації, вважається договір з фізичної охорони об’єктів.
Вважаємо, що вимога про надання договору укладеного не раніше 2022 року суттєво звужує коло потенційних учасників та несе у собі дискримінаційні умови які порушують основні принципи здійсненя закупівель які відображені у статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Просимо внести зміни до тендерної документації шляхом надання можливості учасникам надавати договори які укладені до 2022 року.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, дану вимогу встановлено з огляду на те, що саме з 2022 року розпочато повномасштабні воєнні дії на території України, що зокрема змінює характер договірних відносин, із врахуванням наявних загроз, та визначено потребою у наявності досвіду надання послуг охорони саме під час воєнного стану. За таких умов, дискримінаційні ознаки відсутні.
Необґрунтована вимога
Дата подання: 04 лютого 2025 19:16
Дата відповіді: 07 лютого 2025 15:53
У відповідності до пункту 3.1 додатку 1 до тендерної документації Вами вимагається надання кольорове зображення (фото) зимового та літнього комплектів форменого одягу охоронника, з ознаками належності до конкретного суб’єкта охоронної діяльності.
Надайте обґрунтування для чого Вами встановлена дана вимога і на що вона буде впливати під час здійснення кваліфікації учасника?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, дана вимога встановлена із врахуванням того, що об’єкти, які підлягають охороні, постійно відвідуються значною кількістю туристів та різними групами делегацій. За таких умов, з метою належного реагування на нестандартні ситуації охоронник має відрізнятися та легко ідентифікуватися серед відвідувачів, мати відповідні знаки розрізнення та охайний вигляд.
Дискримінаційна вимога
Дата подання: 04 лютого 2025 19:16
Дата відповіді: 07 лютого 2025 15:53
У відповідності до пункту 3.1 додатку 1 до тендерної документації Вами вимагається надання документів, що підтверджують право власності або діючий договір користування (оренди) приміщення в адміністративних межах міста Тернопіль або Тернопільської області, що діє до 31 грудня 2025 року, де знаходиться матеріально-технічна база.
Вважаємо дану вимогу дискримінаційною оскільки участь у закупівлі зможуть взяти Учасники які мають приміщення у в адміністративних межах міста Тернопіль або Тернопільської області.
Просимо внести зміни до тендерної документації та прибрати дану дискримінаційну вимогу.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, дану вимогу встановлено із врахуванням того, що відсутність приміщення, де знаходиться матеріально-технічна база, в адміністративних межах міста Тернопіль або Тернопільської області фактично унеможливлює належне реагування охоронної структури на виникнення надзвичайних подій на об’єктах Замовника, оскільки, умовами ТД передбачено необхідність забезпечення прибуття належним чином екіпірованих мобільних груп реагування протягом 7 хв. Також, оскільки питання організації охорони об’єктів віднесено Замовником до інформації з обмеженим доступом виникає потреба у забезпеченні та організації безпосередньої надійної взаємодії із уповноваженими представниками відповідних охоронних структур із робочих питань. За таких умов, дискримінаційні ознаки відсутні.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 лютого 2025 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СПЕЦІАЛІЗОВАНИЙ ПІДРОЗДІЛ ОХОРОНИ "БЕЗПЕКА І ОХОРОНА" |
3 741 360,00
UAH з ПДВ
|
3 741 360,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СПЕЦІАЛІЗОВАНИЙ ПІДРОЗДІЛ ОХОРОНИ "БЕЗПЕКА І ОХОРОНА" #44394549 |
Переможець |
3 741 360,00
UAH з ПДВ
|
12 лютого 2025 18:26
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 лютого 2025 16:53
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 лютого 2025 14:59
|
Договір.pdf | укладений |
18 лютого 2025 14:56
|