Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С060707 під'їзд до ст.Омелянівка км 0+000 - км 1+496, Житомирська область» (ДК 021:2015 (CPV) – 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв'язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Очікувана вартість
11 959 767,60 UAH
UA-2020-11-19-014860-c 0a80fed68b2443e79bfb876c2668628e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Борисович Сорокін

+380412474388 39932654oda@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 39932654
Місцезнаходження: 10014, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, МАЙДАН ІМ. С. П. КОРОЛЬОВА, буд. 12
Контактна особа: Сергій Борисович Сорокін
+380412474388
39932654oda@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 листопада 2020 16:52
Звернення за роз’ясненнями: до 25 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 грудня 2020 00:00
Початок аукціону: 07 грудня 2020 15:27
Очікувана вартість: 11 959 767,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 59 799,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 59798 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Місцезнаходження замовника:10014, Житомирська обл., місто Житомир, МАЙДАН ІМ. С. П. КОРОЛЬОВА, будинок 12. Категорія замовника: відповідно до частини 4 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі" (зі змінами) - 1) органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С060707 під'їзд до ст.Омелянівка км 0+000 - км 1+496, Житомирська область»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11560, Україна, Житомирська область, автомобільна дорога загального користування місцевого значення С060707 під'їзд до ст.Омелянівка, км 0+000 - км 1+496
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 березня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку У разі необхідності Замовник може здійснити попередню оплату відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070 за даним Договором. Розмір попередньої оплати не може перевищувати 50 відсотків від ціни Договору. Підрядник зобов’язаний надати підтверджуючі документи використання сплачених коштів не пізніше ніж за три місяці з дати оплати. Попередня оплата здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів Підряднику на небюджетні рахунки, відкриті на його ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів Підрядником виключно з таких рахунків на цілі, визначені даним Договорам. Попередня оплата здійснена за даним Договором є авансом. Підрядник зобов’язаний використовувати одержану попередню оплату відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070. Якщо попередня оплата отримується Підрядником в останньому місяці поточного року, він має бути закритий не пізніше 27 числа зазначеного місяця відповідного року. Аванс 7 Робочі 50
Виконання робіт Поточні та остаточний розрахунки за виконані роботи Замовник здійснює лише при умові надходження коштів з джерел фінансування, на підставі актів форми КБ-2в, КБ-3, підписаних уповноваженими представниками Сторін. Акти приймання виконаних робіт готує Підрядник і передає їх для підписання Замовнику у строк не пізніше 20-го числа звітного місяця в паперовому вигляді та на електронному носії (в програмному комплексі їх складання – АВК). Пiсляоплата 7 Робочі 50

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 листопада 2020 17:53
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
27 листопада 2020 17:45
Перелік змін Омелянівка від 27.11.2020.pdf
27 листопада 2020 17:45
ТД Омелянівка (зі змінами).pdf
19 листопада 2020 16:52
Додаток 7 Проект договору.rar
19 листопада 2020 16:52
Додаток 2.pdf
27 листопада 2020 17:53
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
19 листопада 2020 16:59
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
27 листопада 2020 17:45
Перелік змін Омелянівка від 27.11.2020.pdf
27 листопада 2020 17:45
ТД Омелянівка (зі змінами).pdf
19 листопада 2020 16:52
Тендерна документація.pdf
19 листопада 2020 16:52
Додаток 7 Проект договору.rar
19 листопада 2020 16:52
Додаток 2.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-09-28-000004 ● 0eabdbe47a284432a496ae8f6362e707
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27 вересня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 28 вересня 2021 15:52
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ
27.09.2021 421
(дата)
Харків

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР


Додаток
до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби
від 27.09.2021 № 421
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2020-11-19-014860-с 19.11.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.


Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Людмила ЗІНОВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Ознайомившись із висновком за результатом моніторингу, Департаментом надаються щодо нього аргументовані заперечення.

2021-10-18 17:17:33


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 07 жовтня 2021
Кінцевий строк оскарження: 26 жовтня 2021

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 грудня 2020 15:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Данко 11 539 999,20
UAH з ПДВ
11 113 469,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" 11 113 469,33
UAH з ПДВ
11 113 469,33
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 грудня 2020 18:26
Електронний підпис
04 грудня 2020 18:25
частина 5.rar
04 грудня 2020 18:25
частина 4.rar
04 грудня 2020 18:25
частина 3.rar
04 грудня 2020 18:25
частина 2.rar
04 грудня 2020 18:25
частина 1.rar

Публічні документи

10 грудня 2020 17:07
Електронний підпис
10 грудня 2020 17:05
стаття 17 для Переможця.pdf
10 грудня 2020 17:05
МВС.pdf
10 грудня 2020 17:05
public_doc (6).pdf
10 грудня 2020 17:05
public_doc (1).p7s
04 грудня 2020 22:40
Електронний підпис
04 грудня 2020 20:58
Електронний підпис
04 грудня 2020 20:50
45. Витяг з ЄДР 02.12.2020.pdf
04 грудня 2020 20:50
40.1.Виписка з банку.pdf
04 грудня 2020 20:50
31.ДЦ в АВК.7z
04 грудня 2020 20:50
30. Календарний Графік.pdf
04 грудня 2020 20:50
23. Фін.звітність.zip
04 грудня 2020 20:50
22. Лист-відгук.pdf
04 грудня 2020 20:50
19_Оригінал дипломів.pdf
04 грудня 2020 20:50
11. Картка ОЗ-6_ДС-16837.pdf
04 грудня 2020 20:50
8.Інформація про АБЗ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Данко

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Данко
#32727466
Відхилено 11 113 469,00
UAH з ПДВ
09 грудня 2020 14:57
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ"
#31481658
Переможець 11 113 469,33
UAH з ПДВ
09 грудня 2020 15:04

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 грудня 2020 15:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ"
#31481658
11 113 469,33
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 січня 2022 12:17
Електронний підпис зміни до договору
05 січня 2022 15:56
Додаткова угода_4 від 31.12.2021.pdf зміни до договору
05 січня 2022 15:55
Електронний підпис зміни до договору
27 квітня 2021 17:43
ДУ №3 від 26.04.2021 підїзд до ст.Омелянівка.pdf зміни до договору
27 квітня 2021 17:43
Електронний підпис зміни до договору
16 квітня 2021 16:20
Додаткова угода №2.pdf зміни до договору
16 квітня 2021 16:19
Електронний підпис зміни до договору
12 лютого 2021 14:47
Додаткова угода №1.pdf зміни до договору
12 лютого 2021 14:47
Електронний підпис укладений
22 грудня 2020 16:56
Банківська гарантія_2030.pdf укладений
22 грудня 2020 16:53
118-20.pdf укладений
22 грудня 2020 16:53

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
12 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, уклали цю Додаткову угоду про наступне: 1. На виконання Постанови Кабінету Міністрів України від 2 грудня 2020 року № 1198 та керуючись ч. 1 ст. 651 Цивільного кодексу України, відповідно до пунктів 23.1 та 23.7 розділу 23 Договору № 118-20 від 22.12.2020 р., Сторони домовились доповнити даний Договір пунктом 4.15 наступного змісту: «Замовник не здійснює попередню оплату за даним Договором протягом усього терміну дії Постанови Кабінету Міністрів України від 22 липня 2020 року № 641».
Номер договору про закупівлю: 118-20
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. На виконання Постанови Кабінету Міністрів України від 2 грудня 2020 року № 1198 та керуючись ч. 1 ст. 651 Цивільного кодексу України, відповідно до пунктів 23.1 та 23.7 розділу 23 Договору №118-20 від 22.12.2020 р., Сторони домовились викласти в новій редакції пункт 4.15 Договору № 118-20 : «Замовник здійснює попередню оплату за даним Договором у порядку визначеним Постановою Кабінету Міністрів України від 22 липня 2020 року № 641 (зі змінами та доповненнями)».
Номер договору про закупівлю: 118-20
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, уклали цю Додаткову угоду про наступне: 1. Виправити описку в п.3.9 Договору. 2. Виключити пункт 15.3 Договору. Всі інші умови Договору залишаються без змін.
Номер договору про закупівлю: 118-20
Договір:
Номер додаткової угоди: №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони уклали цю Додаткову угоду про наступне: 1. Викласти пункт 3.1 розділу ІІІ «ДОГОВІРНА ЦІНА» Договору в новій редакції: «Ціна цього Договору становить 10 894 791,36 (десять мільйонів вісімсот дев'яносто чотири тисячі сімсот дев'яносто одна грн. 36 коп.) у тому числі ПДВ 1 815 798,56 (один мільйон вісімсот п'ятнадцять тисяч сімсот дев'яносто вісім грн. 56 коп.) (Додаток № 1 до цього Договору). 2. Викласти Додаток №1 до Договору (Договірна ціна) в новій редакції, що додається. 3. Викласти Додаток №2 до Договору (Календарний графік виконання робіт) в новій редакції, що додається. 4. Викласти Додаток №3 до Договору (Протокол погодження договірної ціни) в новій редакції, що додається. 5. У зв’язку зі зміною реквізитів Сторін викласти розділ XXV «МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА РЕКВІЗИТИ СТОРІН» в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 118-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 грудня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 10 894 791,36
UAH (в тому числі ПДВ 1 815 798,56 UAH)