Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Житомиртеплокомуненерго" Житомирської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 35343771 |
Вебсайт: | http://tke.org.ua |
Місцезнаходження: | 10014, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, вул. Київська, 48 |
Контактна особа: |
Маргарита Грабчук +380989985101 grabchukmargarita@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 вересня 2023 16:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 жовтня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 жовтня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 жовтня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 04 жовтня 2023 14:07 |
Початок аукціону: | 04 жовтня 2023 14:07 |
Очікувана вартість: | 11 300 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 56 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31120000-3: Генератори
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 180 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 вересня 2023 16:42 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
26 вересня 2023 16:40 |
Обґрунтування.docx | |
26 вересня 2023 16:40 |
Тендерна документація та додатки до неї.docx | |
26 вересня 2023 16:40 |
Додаток №4 до ТД Проєкт договору.docx | |
26 вересня 2023 16:40 |
Додаток №3 до ТД Технічні вимоги.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
Вимоги щодо ємності паливного баку в генераторі ТМ Genpower згідно Додатку №3 до тендерної документації відсутні, оскільки не є проблемою доливання палива як в ручному, так і в автоматичному режимі, що передбачено на об’єктах Замовника.
Замовником буде здійснено кваліфікацію учасника ТОВ "УЮТСПЕЦБУД" відповідно до технічних вимог закупівлі та прийняте рішення згідно чинного законодавства.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-11-23-000076 ● af40ca55eca64d39b30e0dd311aff9ee
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 23 листопада 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 23 листопада 2023 16:53 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
23.11.2023 № 108-з
Запоріжжя
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку цього наказу.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби
в Запорізькій області
від 23.11.2023 № 108-з
Перелік процедур закупівель,
по яким проводиться моніторинг
UA-2023-09-26-013495-a, яку проводить Комунальне підприємство "Житомиртеплокомуненерго" Житомирської міської ради
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-12-07 10:34:52
Про надання інформації
У межах проведення моніторингу закупівлі: «Дизельні генератори» (ДК 021:2015 - 31120000-3 — Генератори), інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-09-26-013495-a, яка проведена Комунальним підприємством "Житомиртеплокомуненерго" Житомирської міської ради (далі – Замовник), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зі змінами (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) з наступних питань.
1. Замовником під час розгляду тендерної пропозиції Товариства з
обмеженою відповідальністю "УЮТСПЕЦБУД" на сайті уповноваженого органу (https://prozorro.gov.ua) опубліковано вимогу про усунення невідповідностей «1)Підтвердження в паспортах щодо змінного струму в обох моделях. 2)Підтвердження класу захисту IP 23 в генераторі Genpower»,. в частині інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
Слід зазначити, що відповідно до абз. 2 п. 43 Особливостей під
невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Прощу обгрунтувати підстави опублікування вимоги про усунення невідповідностей з недотриманням вимог чинного законодавства.
2. Прошу надати інформацію та відповідні документи про стан виконання укладеного договору поставки товару від 31.10.2023 №1090-23 на теперішній час.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-12-12 16:05:23
Відповідь на запит
1. Особливостями передбачено, що невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Тобто, якщо тендерна пропозиція учасника процедури закупівлі містить описані невідповідності в технічній частині, замовник зобов’язаний надати 24 години на їх виправлення.
Замовником опубліковано вимогу ТОВ "УЮТСПЕЦБУД" про усунення невідповідностей, а саме – для підтвердження інформації, яка вже міститься в технічній документації тендерної пропозиції.
В технічній документації виробника на генератор Genpower зазначено категорію захисту IP 23 для альтернатора. З технічної точки зору генератор має таку ж категорію захисту.
В технічних документаціях генераторів Genpower та TMG POWER зазначено частоту струму 50 HZ, що з технічної точки зору є змінним струмом.
Враховуючи вищенаведене, інформація, для підтвердження якої ТОВ "УЮТСПЕЦБУД" надавалося 24 години, наявна в технічній документації виробників генераторів.
Запитувана Замовником інформація не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, до зміни найменування товару, марки, моделі тощо, оскільки наявна в тендерній пропозиції.
Також, жоден з учасників закупівлі не оскаржив визнання переможцем ТОВ "УЮТСПЕЦБУД" до Антимонопольного комітету України.
2. Згідно Договору поставки товару від 31.10.2023 №1090-23 станом на 12 грудня 2023 року Постачальником поставлено, а Покупцем оплачено один дизельний генератор TMGB-750 потужністю 545 кВт на загальну вартість 3 030 000,00 грн з ПДВ. Підтверджуючі документи додаються.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-12-07 16:58:53
Про надання інформації
У межах проведення моніторингу закупівлі: «Дизельні генератори» (ДК 021:2015 - 31120000-3 — Генератори), інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-09-26-013495-a, яка проведена Комунальним підприємством "Житомиртеплокомуненерго" Житомирської міської ради (далі – Замовник), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зі змінами (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) з наступних питань:
- яким чином забезпечено виконання підпункту 1 пункту 6-1 розділу Х
«Прикінцеві та перехідні положення» Закону та постанови Кабінету Міністрів України від 02.09.2022 № 861 «Про затвердження порядків підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів та проведення моніторингу дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва» в частині дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва, в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в
поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого питання, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального
кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-12-12 16:09:20
Відповідь на запит
На виконання вимог підпункту 1 пункту 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником запитано, а Учасником надано документи на підтвердження ступеня локалізації виробництва. Документи додаються.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 грудня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 19 грудня 2023 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
sas-3-5
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 жовтня 2023 14:36
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МАРІ 2023" |
9 760 000,00
UAH з ПДВ
|
9 590 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ГРІН ЛОДЖИСТІК" |
9 828 000,00
UAH з ПДВ
|
9 646 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УЮТСПЕЦБУД" |
11 295 000,00
UAH з ПДВ
|
11 295 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МАРІ 2023" #45185814 |
Відхилено |
9 590 500,00
UAH з ПДВ
|
09 жовтня 2023 14:23
|
|
ТОВ "ГРІН ЛОДЖИСТІК" #42724236 |
Відхилено |
9 646 500,00
UAH з ПДВ
|
13 жовтня 2023 17:25
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УЮТСПЕЦБУД" #42613505 |
Переможець |
11 295 000,00
UAH з ПДВ
|
20 жовтня 2023 17:12
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 жовтня 2023 17:07
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 березня 2024 11:45
|
Калькуляції собівартості продукції.pdf | укладений |
22 березня 2024 11:44
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 лютого 2024 14:26
|
Додаткова угода 1090-23 (3).pdf | зміни до договору |
08 лютого 2024 14:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 січня 2024 16:13
|
Додаткова угода 1090-23 (2).pdf | зміни до договору |
03 січня 2024 16:10
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 листопада 2023 14:45
|
Додаткова угода 1090-23 (1).pdf | зміни до договору |
21 листопада 2023 14:44
|
Електронний підпис | укладений |
31 жовтня 2023 17:54
|
Договір 1090-23.pdf | укладений |
31 жовтня 2023 17:53
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 21 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку з виявленням технічної (механічної) помилки, допущеної при внесенні інформації до Додатку № 1 «Специфікація» до Договору 1090-23 від 31.10.2023, та у зв’язку з необхідністю доповнити реквізити Покупця. |
Номер договору про закупівлю: | 1090-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1090-23/1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 03 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку з об'єктивними обставинами виникла необхідність продовження строку виконання зобов'язань щодо оплати поставленого товару та терміну дії Договору 1090-23 від 31.10.2023. |
Номер договору про закупівлю: | 1090-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1090-23/2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 лютого 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 08 лютого 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку з об'єктивними обставинами виникла необхідність продовження строку виконання зобов'язань щодо оплати поставленого товару згідно Договору №1090-23 від 31.10.2023. |
Номер договору про закупівлю: | 1090-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1090-23/3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |