Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти,культури,молоді та спорту Літинської селищної ради |
Код ЄДРПОУ: | 43863849 |
Місцезнаходження: | 22300, Україна , Вінницька обл., Літин, вул.Соборна,32 |
Контактна особа: |
Панкова Вікторія Василівна +380994321218 lityn_osvita_OTG@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 січня 2023 16:01 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 січня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 січня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 лютого 2023 16:06 |
Очікувана вартість: | 262 400,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 624,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:60130000-8: Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 січня 2023 16:21 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 січня 2023 16:01 |
Тендерна документація.docx | |
26 січня 2023 16:01 |
Додаток _3 Проєкт договору .docx | |
26 січня 2023 16:01 |
Додаток _2(Технічні вимоги (завдання) інформація про необхідні технічні_ якісні характеристики предм )(2).docx | |
26 січня 2023 16:01 |
Додаток_1 Інформація_ що підтверджує ст 17 і клал. ст.16.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-03-07-000056 ● f030cfda25704eb8b3dcb6bec7fde24f
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 07 березня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 07 березня 2023 14:54 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
07.03.2023 №21-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 07.03.2023 №21-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
5.UA-2023-01-26-012238-a 26.01.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-03-08 13:23:13
про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з обслуговування автомобільним транспортом (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-01-26-012238-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень з питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Чому не відхилено тендерну пропозицію учасника ФОП Рябішин Василь Іванович, а обрано переможцем, оскільки не накладено кваліфікований електронний підпис учасника на тендерну пропозицію (підпункт 1.2. пункту 1 Розділу ІІІ тендерної документації)?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-03-10 17:04:13
Пояснення
1.Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі розроблені відповідно вимогам Законів України «Про дорожній рух», «Про автомобільний транспорт», «Про транспорт», постанови Кабінету Міністрів України від 18.02.97 №176 «Про затвердження Правил надання послуг пасажирського автомобільного транспорту».
Очікувана вартість закупівлі та розмір витрат визначені в порядку, передбаченому виробничими та організаційно-розпорядчими документами Замовника з урахуванням затвердженої центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі (Наказ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 із змінами, на підставі планових розрахунків витрат на 1 день підвозу, виходячи з середніх ринкових цін витрат, пов`язаних з наданням автомобільних послуг. Планування закупівлі здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі послуг для забезпечення підвозу учнів та вчителів до навчальних закладів.
Посилання на сайт:
https://www.litynosvitakms.vn.ua/obhruntuvannia-tekhnichnykh-ta-iakisnykh-kharakterystyk-pry-publichnykh-zakupivliakh/obhruntuvannia-tekhnichnykh-ta-iakisnykh-kharakterystyk-predmeta-zakupivli-rozmiru-biudzhetnoho-pryznachennia-ochikuvanoi-vartosti-predmeta-zakupivli-posluhy-z-obsluhovuvannia-avtomobilnym-transportom-posluhy-z-perevezennia-uchniv-ta-vchyteliv
2.Фізичною особою-підприємцем Рябішиним Василем Івановичем було подано документи тендерної пропозиції відповідно до умов тендерної документації.
09.02.2023 року о 10:04 тендерну пропозицію було підписано електронно цифровим підписом Рябішина Василя Івановича, що підтверджується серійним номером підписа: 2В6С7ВF9F3891DA1040000008505C4009C447F03.
Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України №1423 від 23.12.2022 «Про внесення змін до розпорядження Кабінету Міністрів України від 25 березня 2020 р. № 338 і постанови Кабінету Міністрів України від 9 грудня 2020 р. № 1236» продовжив карантин та запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, до 30.04.2022. Так, постановою №1423 від 23.12.2022 були внесені зміни: У пункті 1 розпорядження Кабінету Міністрів України від 25.03.2020 № 338 цифри і слова «31 грудня 2022 року» замінити цифрами і словами «30 квітня 2023 року».У пункті 1 постанови Кабінету Міністрів України від 09.12.2020 № 1236 цифри і слова «31 грудня 2022 р.» замінити цифрами і словами «30 квітня 2023 р.». При цьому пунктом 6 частини 24 постанови Кабінету Міністрів України від 09.12.2020 № 1236 передбачено, шо на період дії карантину (який постановою №1423 від 23.12.2022 продовжено до 30.04.2023) тимчасово дозволяється: використання електронних підписів чи печаток, що базуються на сертифікатах відкритого ключа, виданих кваліфікованими надавачами електронних довірчих послуг без відомостей про те, що особистий ключ зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису чи печатки, користувачами електронних довірчих послуг для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юридичних осіб у разі, коли законодавством передбачено використання виключно кваліфікованих електронних підписів чи печаток (засобів кваліфікованого електронного підпису чи печатки, кваліфікованих електронних довірчих послуг) або засобів електронної ідентифікації з високим рівнем довіри, крім вчинення в електронній формі правочинів, що підлягають нотаріальному посвідченню та / або державній реєстрації у випадках, установлених законом, та випадках, пов’язаних з високим ризиком для інформаційної безпеки, що визначається власниками відповідних інформаційних та інформаційно-комунікаційних систем з урахуванням обмежень, установлених абзацом другим частини другої статті 7.Таким чином, до 30.04.2023 продовжено не лише карантин, а й використання УЕП.
Враховуючи вище викладене, повідомляємо ,що фізичною особою-підприємцем Рябішиним Василем Івановичем у закупівлі «Послуги з обслуговування автомобільним транспортом (послуги з перевезення учнів та вчителів) ДК 021:2015:60130000-8-Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів» за ідентифікатором закупівлі UA-2023-01-26-012238-a, електронно цифровий підпис був накладений у відповідності до вимог тендерної документації, Закону України «Про публічні закупівлі» зі змінами та постанови КМУ від 12 жовтня 2022 року за № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
Надання інформації про усунення порушення замовником
Порушення усунено шляхом укладання Додаткової угоди №1 від 20.03.2023року до Договору № 45 від 08 лютого 2023року про розірвання договору внаслідок виявлених порушень, встановлених ДЕРЖАВНОЮ АУДИТОРСЬКОЮ СЛУЖБОЮ УКРАЇНИ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ( НАКАЗ 07.03.2023 №21-з Вінниця) під час проведення моніторингу закупівлі «Послуги з обслуговування автомобільним транспортом (послуги з перевезення учнів та вчителів ) ДК 021:2015:60130000-8-Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів. Код за Єдиним закупівельним словником: ДК 021:2015:60130000-8: Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів» .
2023-03-21 11:12:21
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 17 березня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 01 квітня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Замовником усунуто порушення шляхом розірвання договору від 14.02.2023 №45 додатковою угодою від 20.03.2023 №1
2023-03-21 11:41:45
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 лютого 2023 16:06
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець РЯБІШИН ВАСИЛЬ ІВАНОВИЧ |
262 400,00
UAH з ПДВ
|
262 400,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець РЯБІШИН ВАСИЛЬ ІВАНОВИЧ #2256519454 |
Переможець |
262 400,00
UAH з ПДВ
|
08 лютого 2023 14:19
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 08 лютого 2023 13:05
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 березня 2023 12:42
|
Додаткова угода №1 | укладений |
20 березня 2023 12:40
|
Електронний підпис | укладений |
17 лютого 2023 10:44
|
Договір _45.pdf | укладений |
17 лютого 2023 08:53
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 14 лютого 2023 — 31 грудня 2023 |
Сума оплати за договором: |
64 000,00
UAH
|
Причини розірвання договору: | Сторони дійшли згоди, у зв’язку з неможливістю усунень порушень при укладанні договору, цією Угодою достроково розірвати (припинити) дію Договору № 45 від 14 лютого 2023 року (далі — Договір) з 20 березня 2023року |