Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Конверт без марки, конверт євро
Очікувана вартість
1 500,00 UAH
UA-2020-03-27-002437-b 0a6b492baa4641a2b61bb044a8c187d1
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Катерина Кручок

+380412406009 406009@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 27 березня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Глибочицька сільська рада Житомирського району Житомирської області
Код ЄДРПОУ: 04348289
Місцезнаходження: 12403, Україна , Житомирська обл., с. Глибочиця, вул. Михайла Грушевського, 2
Контактна особа: Катерина Кручок
+380412406009
406009@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Згідно договору. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків) - оплата здійснюється у розмірі 100% вартості товару протягом 3 (трьох) банківських днів з дня отримання товару
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1000 штуки
Конверт без марки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12403, Україна, Житомирська область, c.Глибочиця, вул. М.Грушевського, буд. 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 березня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1000 штуки
Конверт євро
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12403, Україна, Житомирська область, c.Глибочиця, вул. М.Грушевського, буд. 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 березня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків) - оплата здійснюється у розмірі 100% вартості товару протягом 3 (трьох) банківських днів з дня отримання товару Пiсляоплата 3 Банківські 100

Тендерна документація

27 березня 2020 14:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
АТ "УКРПОШТА" ЖИТОМИРСЬКА ДИРЕКЦІЯ АТ "УКРПОШТА"
#22046132
Переможець 1 500,00
UAH з ПДВ
27 березня 2020 14:47

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 березня 2020 14:49

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Конверт без марки 1000 штуки 0,50
UAH з ПДВ
Конверт євро 1000 штуки 1,00
UAH з ПДВ