Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Охоронні послуги
Очікувана вартість
2 750 000,00 UAH
UA-2021-01-12-000843-a ● 0a5db3ef2264478ead76892603c752a2
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Нікопольське виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства" Нікопольської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03341339 |
Вебсайт: | https://nikvoda.dp.ua |
Місцезнаходження: | 53219, Україна , Дніпропетровська обл., м. Нікополь, вул. Перспективна, 180 |
Контактна особа: |
Олег Володимирович Лазаренко +380506557020,+380991158504 vodokanal.zamov@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 січня 2021 10:47 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 січня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 січня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 січня 2021 15:00 |
Початок аукціону: | 29 січня 2021 14:23 |
Очікувана вартість: | 2 750 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 13 750,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з охорони об'єктів (назва номенклатурної позиції ДК 021:2015: 79713000-5 - Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
53219, Україна, Дніпропетровська область, м.Нікополь, вул. Межова 2, вул. Перспективна 180, вул. Соборна 7, вул. Курортна 13, вул. Херсонська 557
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
02 березня 2022
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 120 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 січня 2021 10:48 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
12 січня 2021 10:47 |
Проект договору.doc | |
12 січня 2021 10:47 |
ДКТ.doc | |
12 січня 2021 10:47 |
Технічні вимоги.doc | |
12 січня 2021 10:47 |
ОГОЛОШЕННЯ.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Бюджет охранных услуг по данному аукциону
Дата подання: 13 січня 2021 10:54
Дата відповіді: 13 січня 2021 15:53
Согласно предварителным расчетам, с учетом установленной минимальной заработной платы с 01.01.2021 г., фонд оплаты труда охранников, задействованных для выполнения объема указанных услуг, составит только около 3 600 000 грн за год. Прошу дать пояснения по возникшему для нас вопросу ?
Відповідь: Згідно тарифу встановленого для КП "Нікопольводоканал" на водопостачання та водовідведення НКРEКП на охорону об'єктів затвердило суму у розмірі 2 750 000,00 з ПДВ на 2021 рік. Ця сума взята у розрахунок тарифу відповідно до існуючого договору послуг з охорони об'єктів на 2020 рік з коефіцієнтом помноженим на індекс інфляції на 2021 рік у розмірі восьми відсотків, встановлений Кабміном. Тому ми вимушені розміщувати закупівлю послуг з охорони об'єктів з сумою, яка встановлена у тарифі на водопостачання та водовідведення.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-01-12-000843-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Правове агентство "КГБ", Код ЄДРПОУ:32859662
Дата подання: 10 лютого 2021 23:41
Оскарження
Згідно з протоколом № 21 від 10.02.2021 року (оприлюднений 10.02.2021р.) тендерним комітетом Замовника було розглянуто та визначено переможцем тендерних торгів на закупівлю ДК 021:2015 79710000-4 Охоронні послуги (Послуги з охорони об’єктів) (ідентифікатор UA-2021-01-12-000843-a) пропозицію ПП Охоронна Агенція «Тайфун» (Код ЄДРПОУ 36453143).
Умови, порядок та процедури закупівель товарів, робіт і послуг регулюються Законом України «Про публічні закупівлі».
Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель.
Згідно ст. 3 зазначеного Закону, закупівлі здійснюються за принципами добросовісної конкуренції серед учасників; максимальної економії та ефективності; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників; об'єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник, при проведенні закупівлі, вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Визначені Замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації.
Вимоги до тендерної документації, визначені у ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі». Так тендерна документація Замовника, зокрема, має містити: один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до ст. 16, вимоги, встановлені ст. 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним; інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами..
Так 12.01.2021 року на веб-порталі Уповноваженого органу була оприлюднена тендерна документація Замовника, якою були встановлені кваліфікаційні вимоги до учасників торгів.
Оскарження щодо надання інформації, довідок, звітів, переліку обов’язкових документів, які містяться в тендерній документації Замовника і які повинен надати кожен учасник закупівлі в складі своєї пропозиції, під час проведення обговорення тендерної документації учасниками не надавалось.
Вважаємо, що пропозиція ПП Охоронна Агенція «Тайфун» (Код ЄДРПОУ 36453143)
не відповідає тендерній документації Замовника, а саме:
Згідно з технічним завданням Замовника (Додаток № 6. Технічне завдання Замовника КП «Нікопольводоканал» п. 4. Наявність працівників відповідної кваліфікації (охоронники другого та третього розрядів), які мають необхідні підтверджуючі документи, знання та досвід. Надати скановані з оригіналів або копій свідоцтв охоронників, завірених Учасником належним чином), учасник повинен буде залучити до охорони об’єктів Замовника 36 штатних працівник і забезпечити їх соціальними гарантіями на період хвороби, надати і оплатити щорічні основні і додаткові відпустки, здійснити оплату їх праці у вихідні, святкові дні та в нічні часи за збільшеним на 20% тарифом згідно КЗпП України, та передбачити ситуації невиходу працівників на роботу, а також посилення патрулів.
В наданій ПП Охоронна Агенція «Тайфун» довідці щодо наявності працівників, яких буде задіяно до виконання договору, зазначено 20 осіб, що складає 55,6% відсотків від необхідної кількості працівників;
Згідно з технічним завданням Замовника Охоронець під час несення служби по охороні об’єкту повинен мати спеціалізований одяг. В складі документів своєї тендерної пропозиції (довідка про наявність матеріально-технічної бази, та довідка про забезпечення працівників форменим одягом) ПП Охоронна Агенція «Тайфун» не зазначило наявності такого спеціалізованого одягу ані на балансі підприємства, ані в розпорядженні штатних працівників;
Згідно Тендерній документації Замовника Розділ 3. « Інструкція з підготовки тендерних пропозиції», зазначеному в ньому переліку інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі і зазначених в П.3 Кваліфікаційних критеріїв до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону, Замовник установлює кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону, Замовник зазначає вимоги, установлені статтею 17 Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності Учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Відповідно до статті 16 Закону Замовник встановлює такі кваліфікаційні критерії:
1) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (договорів) (Додаток № 3) до цієї тендерної документації. До довідки про виконання Учасником аналогічних договорів додати: копію одного аналогічного договору, зазначеного в інформаційній довідці, а також документів, які підтверджують належне виконання договору;
2) наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (Додаток № 4) до цієї тендерної документації;
3) наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (Додаток № 5) до цієї тендерної документації.
4) копії балансу, звіту про фінансові результати, звіту про рух грошових коштів за два останніх звітних періоди.
Якщо учасник є новоствореною особою, і ще не складав та не подавав до органів державної фіскальної служби (державної податкової інспекції) звітність відповідно до положень Закону України “Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні”, яка вимагається Замовником для підтвердження наявності фінансової спроможності, то він у складі пропозиції надає лист-пояснення (в довільній формі), за підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вищезазначених документів та надає копії витребуваних документів бухгалтерського обліку та фінансової звітності за наявні в такого учасника останні звітні періоди, які передують розкриттю тендерних пропозицій.» - ПП Охоронна Агенція «Тайфун» повністю не виконало пункт щодо надання фінансової звітності у вигляді звіту про фінансові результати та звіт про рух грошових коштів, не надало пояснень щодо відсутності, або не подання такої звітності. Оскільки базовим звітним періодом для подання звіту « Форма № 1-мс, Форма № 2-мс Фінансова звітність мікропідприємства» є календарний рік, то учасники в складі пропозиції повинні були надати звіти за період 2019рік і 2020 рік. В разі, якщо учасник не складає і не подає звіт за «Формою -3 Про рух грошових коштів», він повинен був надати довідку із зазначенням законних для цього підстав.
Додатково інформуємо, що наданий в складі тендерної пропозиції ПП Охоронна Агенція «Тайфун» фінансовий звіт за 9 місяців 2020 року, надано без «Квитанції №2», яка свідчить про отримання і прийняття звіту відповідними органами, складено в форматі не дійсної дати «2020 рік 10 місяць 21 число», на невідповідному бланку тому, що на підставі наведених результатів фінансово-господарської діяльності ПП Охоронна Агенція «Тайфун» згідно із класифікатором п.2 розд.1 НП(С)БО 25, є мікропідприємством, воно складає та надає в органи державної статистики скорочений баланс 1-мс та фінансовий звіт Форма 2-мс один раз на рік на відповідному бланку , затвердженої форми Додаток 2 до Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 25 «Спрощена фінансова звітність» (пункт 5 розділу I).
На підставі наведеного вище, ми стверджуємо, що наданий звіт сфальшовано. Інформацію про обсяги фінансово-господарської діяльності і кількість штатних працівників за останні два звітних періоди ПП Охоронна Агенція «Тайфун» не надано.
Оскарження щодо надання фінансової звітності під час проведення обговорення тендерної документації учасниками не надавалось. Запитів щодо усунення невідповідностей тендерної пропозиції ПП Охоронна Агенція «Тайфун», уточнення та виправлення помилок з боку Замовника не надходило.
Підсумовуючи вищевикладене, вважаємо, що Замовник торгів порушив процедуру проведення закупівлі в частині порушення ч. 4. статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі», в частині не проведення на належному рівні процедури попередньої кваліфікації учасників, порушення принципів проведення процедури закупівлі, які визначені ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме додержання добросовісної конкуренції між учасниками, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням. Дані факти є підставою для скасування рішення тендерного комітету. Вимагаємо дискваліфікувати учасника ПП Охоронна Агенція «Тайфун».
Відповідно до ст. 38 Закону України «Про публічні закупівлі» за порушення вимог, установлених цим Законом та нормативно-правовими актами, розробленими відповідно до цього Закону, члени тендерного комітету замовника, уповноважена особа (особи), члени органу оскарження, службові (посадові) особи Уповноваженого органу, службові (посадові) особи органів, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів (обслуговуючого банку), несуть відповідальність згідно із законами України.
В разі ігнорування тендерним комітетом Замовника КП «Нікопольводоканал» нашої вимоги, ми оскаржимо рішення щодо визначення переможця закупівлі ДК 021:2015 79710000-4 Охоронні послуги (Послуги з охорони об’єктів) (ідентифікатор UA-2021-01-12-000843-a) в АМКУ. На період, який триватиме оскарження, закупівлю буде зупинено.
Розгорнути
Згорнути
Умови, порядок та процедури закупівель товарів, робіт і послуг регулюються Законом України «Про публічні закупівлі».
Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель.
Згідно ст. 3 зазначеного Закону, закупівлі здійснюються за принципами добросовісної конкуренції серед учасників; максимальної економії та ефективності; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників; об'єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник, при проведенні закупівлі, вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Визначені Замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації.
Вимоги до тендерної документації, визначені у ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі». Так тендерна документація Замовника, зокрема, має містити: один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до ст. 16, вимоги, встановлені ст. 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним; інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами..
Так 12.01.2021 року на веб-порталі Уповноваженого органу була оприлюднена тендерна документація Замовника, якою були встановлені кваліфікаційні вимоги до учасників торгів.
Оскарження щодо надання інформації, довідок, звітів, переліку обов’язкових документів, які містяться в тендерній документації Замовника і які повинен надати кожен учасник закупівлі в складі своєї пропозиції, під час проведення обговорення тендерної документації учасниками не надавалось.
Вважаємо, що пропозиція ПП Охоронна Агенція «Тайфун» (Код ЄДРПОУ 36453143)
не відповідає тендерній документації Замовника, а саме:
Згідно з технічним завданням Замовника (Додаток № 6. Технічне завдання Замовника КП «Нікопольводоканал» п. 4. Наявність працівників відповідної кваліфікації (охоронники другого та третього розрядів), які мають необхідні підтверджуючі документи, знання та досвід. Надати скановані з оригіналів або копій свідоцтв охоронників, завірених Учасником належним чином), учасник повинен буде залучити до охорони об’єктів Замовника 36 штатних працівник і забезпечити їх соціальними гарантіями на період хвороби, надати і оплатити щорічні основні і додаткові відпустки, здійснити оплату їх праці у вихідні, святкові дні та в нічні часи за збільшеним на 20% тарифом згідно КЗпП України, та передбачити ситуації невиходу працівників на роботу, а також посилення патрулів.
В наданій ПП Охоронна Агенція «Тайфун» довідці щодо наявності працівників, яких буде задіяно до виконання договору, зазначено 20 осіб, що складає 55,6% відсотків від необхідної кількості працівників;
Згідно з технічним завданням Замовника Охоронець під час несення служби по охороні об’єкту повинен мати спеціалізований одяг. В складі документів своєї тендерної пропозиції (довідка про наявність матеріально-технічної бази, та довідка про забезпечення працівників форменим одягом) ПП Охоронна Агенція «Тайфун» не зазначило наявності такого спеціалізованого одягу ані на балансі підприємства, ані в розпорядженні штатних працівників;
Згідно Тендерній документації Замовника Розділ 3. « Інструкція з підготовки тендерних пропозиції», зазначеному в ньому переліку інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі і зазначених в П.3 Кваліфікаційних критеріїв до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону, Замовник установлює кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону, Замовник зазначає вимоги, установлені статтею 17 Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності Учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Відповідно до статті 16 Закону Замовник встановлює такі кваліфікаційні критерії:
1) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (договорів) (Додаток № 3) до цієї тендерної документації. До довідки про виконання Учасником аналогічних договорів додати: копію одного аналогічного договору, зазначеного в інформаційній довідці, а також документів, які підтверджують належне виконання договору;
2) наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (Додаток № 4) до цієї тендерної документації;
3) наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (Додаток № 5) до цієї тендерної документації.
4) копії балансу, звіту про фінансові результати, звіту про рух грошових коштів за два останніх звітних періоди.
Якщо учасник є новоствореною особою, і ще не складав та не подавав до органів державної фіскальної служби (державної податкової інспекції) звітність відповідно до положень Закону України “Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні”, яка вимагається Замовником для підтвердження наявності фінансової спроможності, то він у складі пропозиції надає лист-пояснення (в довільній формі), за підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вищезазначених документів та надає копії витребуваних документів бухгалтерського обліку та фінансової звітності за наявні в такого учасника останні звітні періоди, які передують розкриттю тендерних пропозицій.» - ПП Охоронна Агенція «Тайфун» повністю не виконало пункт щодо надання фінансової звітності у вигляді звіту про фінансові результати та звіт про рух грошових коштів, не надало пояснень щодо відсутності, або не подання такої звітності. Оскільки базовим звітним періодом для подання звіту « Форма № 1-мс, Форма № 2-мс Фінансова звітність мікропідприємства» є календарний рік, то учасники в складі пропозиції повинні були надати звіти за період 2019рік і 2020 рік. В разі, якщо учасник не складає і не подає звіт за «Формою -3 Про рух грошових коштів», він повинен був надати довідку із зазначенням законних для цього підстав.
Додатково інформуємо, що наданий в складі тендерної пропозиції ПП Охоронна Агенція «Тайфун» фінансовий звіт за 9 місяців 2020 року, надано без «Квитанції №2», яка свідчить про отримання і прийняття звіту відповідними органами, складено в форматі не дійсної дати «2020 рік 10 місяць 21 число», на невідповідному бланку тому, що на підставі наведених результатів фінансово-господарської діяльності ПП Охоронна Агенція «Тайфун» згідно із класифікатором п.2 розд.1 НП(С)БО 25, є мікропідприємством, воно складає та надає в органи державної статистики скорочений баланс 1-мс та фінансовий звіт Форма 2-мс один раз на рік на відповідному бланку , затвердженої форми Додаток 2 до Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 25 «Спрощена фінансова звітність» (пункт 5 розділу I).
На підставі наведеного вище, ми стверджуємо, що наданий звіт сфальшовано. Інформацію про обсяги фінансово-господарської діяльності і кількість штатних працівників за останні два звітних періоди ПП Охоронна Агенція «Тайфун» не надано.
Оскарження щодо надання фінансової звітності під час проведення обговорення тендерної документації учасниками не надавалось. Запитів щодо усунення невідповідностей тендерної пропозиції ПП Охоронна Агенція «Тайфун», уточнення та виправлення помилок з боку Замовника не надходило.
Підсумовуючи вищевикладене, вважаємо, що Замовник торгів порушив процедуру проведення закупівлі в частині порушення ч. 4. статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі», в частині не проведення на належному рівні процедури попередньої кваліфікації учасників, порушення принципів проведення процедури закупівлі, які визначені ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме додержання добросовісної конкуренції між учасниками, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням. Дані факти є підставою для скасування рішення тендерного комітету. Вимагаємо дискваліфікувати учасника ПП Охоронна Агенція «Тайфун».
Відповідно до ст. 38 Закону України «Про публічні закупівлі» за порушення вимог, установлених цим Законом та нормативно-правовими актами, розробленими відповідно до цього Закону, члени тендерного комітету замовника, уповноважена особа (особи), члени органу оскарження, службові (посадові) особи Уповноваженого органу, службові (посадові) особи органів, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів (обслуговуючого банку), несуть відповідальність згідно із законами України.
В разі ігнорування тендерним комітетом Замовника КП «Нікопольводоканал» нашої вимоги, ми оскаржимо рішення щодо визначення переможця закупівлі ДК 021:2015 79710000-4 Охоронні послуги (Послуги з охорони об’єктів) (ідентифікатор UA-2021-01-12-000843-a) в АМКУ. На період, який триватиме оскарження, закупівлю буде зупинено.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 лютого 2021 15:20
Відповідь на вимогу ТОВ Правове агентство "КГБ"
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-01-12-000843-a.b2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "АЛЬФА СБ", Код ЄДРПОУ:37989206
Дата подання: 19 лютого 2021 19:06
Дата подання: 19 лютого 2021 19:06
СКАРГА
на дії Замовника
Комунальним підприємством «Нікопольське виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства Нікопольської міської ради» (далі - Замовник)
12 січня 2021 року було оголошено закупівлю UA-2021-01-12-000843-a Охоронні послуги за ДК 021:2015: 79710000-4 Охоронні послуги
Товариство з обмеженою відповідальністю «АЛЬФА СБ» (надалі – Скаржник) прийняло участь у Процедурі закупівлі, оголошеній Замовником, та згідно вимогам ТД подало тендерну пропозицію. Предмет закупівлі: Код ДК 021:215:79710000-4 Охоронні послуги.
Аукціон у процедурі закупівлі було проведено 29 січня 2021 року.
За результатами аукціону перемогла найбільш економічно вигідна пропозиція ТОВ «Альфа СБ».
04 лютого 2021 року Замовником було опубліковано протокол № 12 засідання тендерного комітету процедур закупівель В якому було прийнято рішення про відхилення пропозиції скаржника.
10 лютого 2021 року Замовником було опубліковано Протокол №21 засідання тендерного комітету процедур закупівель про визнання переможцем закупівлі ПП Охоронна агенція «Тайфун».
Скаржник не погоджується з таким рішенням Замовника, вважає його незаконним, дискримінаційним та таким, що протирічить принципам здійснення державних закупівель, обґрунтовуючи свою незгоду наступним:
Відповідно до тендерної документації пункт 3 розділу 3 Замовник установлює кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону, Замовник зазначає вимоги, установлені статтею 17 Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності Учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Відповідно до статті 16 Закону Замовник встановлює такі кваліфікаційні критерії:
1) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (договорів) (Додаток № 3) до цієї тендерної документації. До довідки про виконання Учасником аналогічних договорів додати: копію одного аналогічного договору, зазначеного в інформаційній довідці, а також документів, які підтверджують належне виконання договору;
2) наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (Додаток № 4) до цієї тендерної документації;
3) наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (Додаток № 5) до цієї тендерної документації.
Додаток 4 .до тендерної документації замовника встановлює наступний зразок довідки:
Довідка про наявність обладнання та матеріально технічної бази
№ з/п Вид (марка) обладнання,
машин та механізмів та інших основних засобів Термін експлуатації (років) Стан
(нове, добре, погане) Власне або
орендоване
(у користуванні)
(назва в кого арендоване)
ТОВ «Альфа СБ» у складі своєї тендерної пропозиції було надано довідку саме за зразком відповідно до Додатку 4 Тендерної документації Замовника.
Замовник відхилив найбільш економічно вигідну пропозицію Скаржника з підстав відсутності у складі тендерної пропозиції договорів оренди на автомобілі, та відсутності копій технічних паспортів на ті ж автомобілі.
Наголошуємо на те, що у тендерній документації закупівлі UA-2021-01-12-000843-a Охоронні послуги за ДК 021:2015: 79710000-4 Охоронні послуги відсутні вимоги щодо надання копій договорів оренди та технічних паспортів на автомобілі.
Окрім того, Відповідно П. 5 СТ. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» Строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення.
Аукціон за закупівлею було закінчено 29.01.2021 о 14:50, отже, закінчення строку розгляду пропозиції Скаржника 05 лютого 2021 року. Оскільки протоколу про аргументоване продовження строку розгляду пропозиції Скаржника в системі закупівель опубліковано не було.
Відповідно до ч.16 ст.29 ЗУ «Про публічні закупівлі» Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію:
1) перелік виявлених невідповідностей;
2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності;
3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
Протокол про відхилення пропозиції Скаржника було складено та опубліковано 04 лютого 2021 року, тобто у передостанній день розгляду пропозиції.
Замовником не було запитано додаткове підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним вимогам, не було складено повідомлення з вимогою про усунення порушень, тощо. Всупереч ЗУ «Про публічні закупівлі» не надано час для виправлення помилок, які були наявні у пропозиції на думку Замовника.
Враховуючи викладене, вважаємо, що Замовником було безпідставно та з порушенням процедури встановленої ЗУ «Про публічні закупівлі» відхилено пропозицію ТОВ «Альфа СБ»
Ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлено принципи здійснення публічних
закупівель та недискримінація учасників 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. 2. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. 3. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. 4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Отже Замовник застосував дискримінаційний підхід та неправомірно відхилив більш економічно вигідну пропозицію Скаржника.
Відповідно до ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та ст.. 7 Закону України «Про антимонопольний комітет України»,-
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу ТОВ «АЛЬФА СБ».
2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі UA-2021-01-12-000843-a Охоронні послуги за ДК 021:2015: — «Охоронні послуги»
3. Зобов’язати Замовника скасувати його рішення про відхилення пропозиції Товариства з обмеженою відповідальність «АЛЬФА СБ» ЄДРПОУ 37989206, зазначене у Протоколі протокол № 12 засідання тендерного комітету процедур закупівель
4. Зобов’язати Замовника скасувати його рішення про визнання переможцем ПП Охоронна агенція «Тайфун» ЄДРПОУ: 36453143
5. Зобов’язати Замовника усунути порушення процедури закупівель.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 24 лютого 2021 21:15
рішення від 24.02.2021 №3348 + лист замовнику.pdf
Дата публікації: 24 лютого 2021 21:09
інформація про резулятивну частину рішення від 03.03.2021 №4093 .pdf
Дата публікації: 04 березня 2021 18:09
рішення від 03.03.2021 №4093.pdf
Дата публікації: 09 березня 2021 20:36
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 січня 2021 14:50
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АЛЬФА СБ" |
2 411 208,00
UAH з ПДВ
|
1 999 990,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП Охоронна Агенція "Тайфун" |
2 650 000,00
UAH з ПДВ
|
2 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ Правове агентство "КГБ" |
2 639 563,20
UAH з ПДВ
|
2 299 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АЛЬФА СБ" #37989206 |
Відхилено |
1 999 990,00
UAH з ПДВ
|
04 лютого 2021 09:57
|
ПП Охоронна Агенція "Тайфун" #36453143 |
Переможець |
2 000 000,00
UAH з ПДВ
|
10 лютого 2021 09:42
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 лютого 2022 17:48
|
Електронний підпис | укладений |
19 березня 2021 14:27
|
Електронний підпис | укладений |
19 березня 2021 14:27
|
Договір № 145.pdf | укладений |
19 березня 2021 14:23
|