Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт системи опалення в частині будівлі з наступним відновленням приміщень Івано-Франківського ЗЗСО І-ІІІ ступенів імені Івана Франка в смт. Івано-Франкове по вул. Івана Франка, 1 Яворівського району Львівської області (підготовка до опалювального сезону).Додаткові роботи
Очікувана вартість
2 040 652,12 UAH
UA-2024-12-11-013763-a 0a559d06a1dd4192a75a94a280f878c3
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марта Скрипник

+380986121609 tender.if.osvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 11 грудня 2024
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 44060252
Вебсайт: https://if.osv.org.ua/
Місцезнаходження: 81070, Україна , Львівська обл., Яворівський р-н, селище міського типу Івано-Франкове, пл.Ринок, будинок 1
Контактна особа: Марта Скрипник
+380986121609
tender.if.osvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Капітальний ремонт системи опалення в частині будівлі з наступним відновленням приміщень Івано-Франківського ЗЗСО І-ІІІ ступенів імені Івана Франка в смт. Івано-Франкове по вул. Івана Франка, 1 Яворівського району Львівської області (підготовка до опалювального сезону).Додаткові роботи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81070, Україна, Львівська область, відповідно до договору, Львівська область
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2024
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Тендерна документація

11 грудня 2024 15:55
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-12-18-000009 ● 8cbb78c0c5f8433eba92bd1d2f6ab007
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18 грудня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 18 грудня 2024 15:17
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

18.12.2024 №273

Львів

Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель

Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.

НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.

Начальник Роман КРОЛЯК

Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 18.12.2024 №273.


Витяг з переліку процедур
закупівель/закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 8. UA-2024-12-11-013763-a, 11.12.2024. Дані автоматичних індикаторів ризиків.

Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-12-20 15:22:05

Запит про надання пояснень

Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі без використання електронної системи за ID: UA-2024-12-11-013763-a, яка проведена Відділом освіти, культури, молоді та спорту Івано-Франківської селищної ради (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.

Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:

1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.

2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів з особливостями.

В ході проведення моніторингу встановлено, що предметом досліджуваної закупівлі є виконання робіт з капітального ремонт системи опалення.
За результатами проведення закупівлі укладено договір від 09.12.2024 №333 (далі – Договір №333).
Відповідно до статті 638 Цивільного кодексу України від 16.01.2003 № 435-IV (далі – ЦК України) договір є укладеним, якщо сторони досягли згоди з усіх істотних умов договору, істотними умовами договору є умови про предмет договору, умови, що визначені законом як істотні або є необхідними для договорів даного виду, а також усі ті умови, щодо яких за заявою хоча б однієї із сторін має бути досягнуто згоди.
Відповідно до статті 180 Господарського кодексу України від 16.01.2003 № 436-IV (далі – ГК України) зміст господарського договору становлять умови договору, визначені угодою його сторін, спрямованою на встановлення, зміну або припинення господарських зобов'язань, як погоджені сторонами, так і ті, що приймаються ними як обов'язкові умови договору відповідно до законодавства.
Також у статті 180 ГК України зазначено, що господарський договір вважається укладеним, якщо між сторонами у передбачених законом порядку та формі досягнуто згоди щодо усіх його істотних умов. Істотними є умови, визнані такими за законом чи необхідні для договорів даного виду, а також умови, щодо яких на вимогу однієї із сторін повинна бути досягнута згода.
Слід зазначити, що відповідно до частини першої статті 323 ГК України договори підряду (субпідряду) на капітальне будівництво укладаються і виконуються на загальних умовах укладання та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених Кабінетом Міністрів України, відповідно до закону.
У пункті 5 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 №668 (далі – Постанова КМУ №668) визначено істотні умови договору, серед яких, зокрема строки початку та закінчення робіт (будівництва об’єкта).
Згідно пункту 17 Постанови КМУ №668 строки виконання робіт (будівництва об’єкта) встановлюються договором підряду і визначаються датою їх початку та закінчення. Невід’ємною частиною договору підряду є календарний графік виконання робіт, в якому визначаються дати початку та закінчення всіх видів (етапів, комплексів) робіт, передбачених договором підряду.
Згідно пункту 3.1. Договору №333, який укладено 09.12.2024, строк виконання робіт не пізніше 25.12.2024 відповідно до графіка виконання робіт, який додається до договору і є його невід’ємною частиною (Додаток 2).
В оприлюднених разом з Договором №333 локальних кошторисах на капітальний ремонт системи опалення визначено конкретні види робіт та передбачено об’ємні та часомісткі роботи, зокрема: розбирання цегляних перегородок, улаштування покриття штучного паркету, ремонт поверхні цегляних стін, улаштування цементної стяжки, армування стяжки, штукатурення плоских поверхонь, тощо.

Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
3. Обґрунтувати погодження сторонами Договору №333 (який укладено 09.12.2024) строку виконання робіт до 25.12.2024 та можливість виконання таких робіт у визначений договором строк.

4. Надати інформацію щодо фактичних обсягів виконання робіт за
Договором №333 станом на 20.12.2024 (із наданням підтверджуючих документів).

Відповідно до пункту 17 Особливостей №1178 договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону та цих особливостей.
Відповідно до вимог частини першої статті 884 ЦК України підрядник гарантує досягнення об'єктом будівництва визначених у проектно-кошторисній документації показників і можливість експлуатації об'єкта відповідно до договору протягом гарантійного строку, якщо інше не встановлено договором будівельного підряду. Гарантійний строк становить десять років від дня прийняття об'єкта замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором або законом.
Також, згідно з пунктом 103 Постанови КМУ №668 (які визначають порядок укладення та виконання договорів підряду на проведення робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації та капітального ремонту об’єкта будівництва), гарантійний строк експлуатації об'єкта будівництва становить 10 років від дня його прийняття замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором підряду або законом.
Моніторингом встановлено, що відповідно до умов пункту 6.2 Договору №333 гарантійний строк на дані роботи становить 5 років.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:

5. Надати обґрунтовані пояснення щодо встановлення гарантійних строків на роботи 5 років за Договором від 09.12.2024 № 333 ?

Під час моніторингу встановлено, що досліджувана процедура закупівлі застосована згідно підпункту 8 пункту 13 Особливостей №1178.
Відповідно до норм пункту 10 частини першої статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом - договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) - протягом трьох робочих днів з дня його укладення.
Крім того, за нормами частини першої статті 41 Закону договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Невід’ємними додатками до договору про закупівлю послуг з поточного ремонту, робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту об’єкта будівництва є документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси.
У документах, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, обов’язково має зазначатися така інформація: найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиниця його виміру, кількість, відпускна ціна, а також вартість транспортування та заготівельно-складські витрати, а також країна походження товару щодо кожної номенклатурної позиції. Такі документи можуть містити іншу інформацію.
Замовником в електронній системі закупівель оприлюднено Договір №333, в якому містяться додатки: Додаток 1 – розрахунок договірної ціни, Додаток 2 –графік виконання робіт та Додаток 3 – план фінансування робіт. Водночас, інформація про країну походження відсутня.

Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:

6. Пояснити причини відсутності інформації щодо країни походження на матеріальні ресурси у Договорі №333.

7. Пояснити причини не оприлюднення Договору №333 та додатків до нього у машинозчитувальному форматі?

Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-12-24 11:18:12

Відповідь на звернення

1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі
Розмір очікуваної вартості, технічні та якісні характеристики визначені на основі проектно-кошторисної документації (надалі ПКД), дозвіл на виготовлення ПКД та затвердження приймається Івано-Франківською селищною радою (Рішення 5204,5388,5405 додаються).ПКД була розроблена для об’єкту «Капітальний ремонт системи опалення в частині будівлі з наступним відновленням приміщень Івано-Франківського ЗЗСО І-ІІІ ступенів імені Івана Франка в смт. Івано-Франкове по вул. Івана Франка, 1 Яворівського району Львівської області (підготовка до опалювального сезону).Додаткові роботи» ідентифікатор закупівлі - UA-2024-10-03-011259-a , та пройдено експертизу ПКД ідентифікатор закупівлі UA-2024-10-16-011370-a (експертний звіт 583-10-24 додається). Проектно-кошторисна документація (ПКД) детально розраховує необхідні ресурси, матеріали, обсяги робіт, обладнання, транспортні послуги та інші витрати. Це дозволяє уникнути перевищення бюджету або нестачі коштів. ПКД враховує будівельні норми і правила, що забезпечує безпеку, надійність і відповідність законодавству.
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів з особливостями.
Відділом освіти, культури, молоді та спорту Івано-Франківської селищної ради оголошено відкриті торги з особливостями ідентифікатор закупівлі UA-2023-10-31-004154-a «Капітальний ремонт системи опалення в частині будівлі з наступним відновленням приміщень Івано-Франківського ЗЗСО І-ІІІ ступенів імені Івана Франка в смт. Івано-Франкове по вул. Івана Франка,1 Яворівського району Львівської області (підготовка до опалювального сезону)» на суму 13 904 090,36 грн. Протягом виконання основної угоди № 360 від 05.12.2023 виникла потреба у закупівлі додаткових робіт. Тому укладено договір № 333 від 09.12.2024 р відповідно до п.п.8 п.13 « у замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт чи послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт/надавача послуг. Можливість і умови виконання таких додаткових робіт чи надання послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, укладеному за результатами проведення закупівлі. Закупівля додаткових робіт чи послуг у того самого виконавця робіт/надавача послуг здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі;» Постанови КМУ від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»
3. Обґрунтувати погодження сторонами Договору №333 (який укладено 09.12.2024) строку виконання робіт до 25.12.2024 та можливість виконання таких робіт у визначений договором строк.
Оскільки, підрядником ТзОВ «Енергоекобуд» виконувались більш об’ємні та часовмісткі роботи за цим же об’єктом згідно договору 360 від 05.12.2023, тому Підрядником та Замовником погоджені терміни виконання робіт, а саме збільшено чисельність працівників (різні команди виконують свої завдання паралельно) та тривалість робочого дня, для повного завершення робіт за об’єктом . Також завдяки ретельному плануванню, доставка матеріалів та обладнання відбувалася саме тоді, коли вони потрібні, без простоїв. Завдяки цим факторам, сучасні будівельні проєкти можуть бути виконані в десятки разів швидше, ніж кілька десятиліть тому, без шкоди для якості.
4. Надати інформацію щодо фактичних обсягів виконання робіт за
Договором №333 станом на 20.12.2024 (із наданням підтверджуючих документів).
Повідомляємо, що акт виконаних робіт на суму 2 010 987,35 грн № 35 надано в бухгалтерію 16.12.2024 (копія акту додається).
Також, додаємо що відкриття оновленої частини школи відбулось 20.12.2024, посилання про подію додається.(https://www.facebook.com/share/p/1GSZJkt1vY/?mibextid=wwXIfr)
5. Надати обґрунтовані пояснення щодо встановлення гарантійних строків на роботи 5 років за Договором від 09.12.2024 № 333 ?
В Україні гарантійні терміни на системи опалення не регламентуються єдиним законодавчим актом і можуть варіюватися залежно від типу обладнання, виробника та умов експлуатації. Однак, існують загальні положення та рекомендації, яких дотримуються виробники та постачальники:Гарантійні зобов'язання виробників:Деякі виробники надають гарантію на свої системи опалення терміном до 5 років за умови обов'язкового щорічного технічного обслуговування.
• Закон України "Про теплопостачання" визначає основні правові, економічні та організаційні засади діяльності у сфері теплопостачання, але не встановлює конкретних гарантійних термінів для обладнання.
• Наказ Мінрегіону України №219 від 15.08.2018 регулює порядок обслуговування внутрішньобудинкових систем теплопостачання, але також не містить конкретних гарантійних термінів.
Таким чином, гарантійний термін на систему опалення в Україні залежить від конкретного обладнання та умов, встановлених виробником.
6. Пояснити причини відсутності інформації щодо країни походження на матеріальні ресурси у Договорі №333.
При укладанні договору №333 від 09.12.2024 на момент вчинення дії, яка зараз вважається порушенням, ми керувалися нормами законодавства, які були актуальні до змін. Однак, у зв’язку з відсутністю належного інформування щодо вступу в силу нових положень, ми не мали змоги своєчасно ознайомитися з ними та відповідно адаптувати свої дії. Замовником внесено зміни до Договору №333 від 09.12.2024 (ДУ №1 додається), а саме країна походження матеріальних ресурсів та оприлюднено договір з додатками у машинозчитувальному форматі.
7.Пояснити причини не оприлюднення Договору №333 та додатків до нього у машинозчитувальному форматі?
Відповідно до Постанови Другого апеляційного адміністративного суду від 19.10.2021 по справі 520/1774/21, Закон №922 не містить визначення поняття "машинозчитувальний формат".
Разом з цим, у Директиві Європейського Парламенту і Ради 2003/98/ЄС від 17 листопада 2003 року про вторинне використання інформації публічного сектору вказано, що машинозчитуваний формат означає формат файлу, структурований так, щоб комп`ютерні програми могли легко ідентифікувати, розпізнавати й отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти, та їхню внутрішню структуру. У частині 1 статті 5 цієї Директиви зазначено, що органи публічного сектору повинні надавати доступ до своїх документів у будь-якому наявному форматі або будь- якою мовою та, якщо це можливо й доцільно, у відкритому і машинозчитуваному форматі разом із їхніми метаданими. Тобто, такий підхід до оприлюднення інформації зумовлений відкритістю та прозорістю, і передбачає, що інформацію оприлюднюватимуть у такому вигляді, щоб з неї можна було зчитати певні дані за допомогою комп`ютерних програм.
Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних (яке затверджене постановою КМУ від 21.10.2015 №835), також містить дещо схоже визначення, а саме: машиночитаний формат - це формат даних, структурований таким чином, що дає змогу інформаційним системам ідентифікувати, розпізнавати, перетворювати та отримувати конкретні дані без участі людини.
Відповідно до частини 9 цього Положення, для оприлюднення текстових даних використовують формати: TXT, RTF, ODT*, DOC(X), PDF (з текстовим змістом, нескановане зображення), (X)HTML*.
Крім того, п. 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі №1082 затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року № 1082 (зареєстровано в Міністерстві юстиції України 01 липня 2020 р за № 610/34893) передбачно, що договір про закупівлю, додатки до договору про закупівлю, зміни до договору про закупівлю розміщуються замовником в електронній системі закупівель у форматі PDF.

Надання інформації про усунення порушення замовником

На виконання вимог аудиту опубліковано ДУ 1 і ДУ 2 у машинозчитувальному форматі згідно висновку про результати моніторингу процедури закупівлі, та щодо проведення роз'яснювальної роботи повідомляємо, що відділ освіти, культури,молоді та спорту Івано-Франківської селищної ради виконав відповідні заходи у повному обсязі. А саме роз’яснювальна робота була проведена з уповноваженою особою детальним вивченням листа Мінекономіки від 27.11.2024 №3323-04/84579-06 та опрацюванням статей «Щодо машинозчитувального формату публікації документів», «Щодо внесення змін до Закону України “Про публічні закупівлі” - лист Мінекономіки» опублікованими на Прозорро Інфобоксі ( посилання додаються : https://infobox.prozorro.org/articles/shchodo-u-mashinozchituvalnogo-formatu-publikaciji-dokumentiv https://infobox.prozorro.org/articles/shchodo-vnesennya-zmin-do-zakonu-ukrajini-pro-publichni-zakupivli-list-minekonomiki-1 ).

2025-01-07 11:25:25


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 02 січня 2025
Кінцевий строк оскарження: 17 січня 2025

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

sas24-3-7

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОЕКОБУД"
#30703862
Переможець 2 040 652,12
UAH з ПДВ
11 грудня 2024 15:55

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
07 січня 2025 11:20
ДУ 2.docx зміни до договору
07 січня 2025 11:15
ДУ 1.docx зміни до договору
07 січня 2025 11:15
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2024 14:18
18_ДЦ_ЛК1_02-01-03.rtf зміни до договору
27 грудня 2024 14:14
18_ДЦ_ДЦ.rtf зміни до договору
27 грудня 2024 14:14
18_ДЦ_ЗВВЛК_02-01-03.rtf зміни до договору
27 грудня 2024 14:14
ДУ 2 ДР.pdf зміни до договору
27 грудня 2024 14:14
18_ДЦ_ЗВВЛК_02-01-04.rtf зміни до договору
27 грудня 2024 14:14
18_ДЦ_ЛК1_02-01-01.rtf зміни до договору
27 грудня 2024 14:14
18_ДЦ_ЛК1_02-01-02.rtf зміни до договору
27 грудня 2024 14:13
18_ДЦ_ПВР, країна походження.rtf зміни до договору
27 грудня 2024 14:13
18_ДЦ_ЛК1_02-01-04.rtf зміни до договору
27 грудня 2024 14:13
18_ДЦ_ЗВВЛК_02-01-01.rtf зміни до договору
27 грудня 2024 14:13
18_ДЦ_ЗВВЛК_02-01-02.rtf зміни до договору
27 грудня 2024 14:13
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2024 11:09
ДОГОВІР додат.docx зміни до договору
24 грудня 2024 11:07
Підсумкова відомість.pdf зміни до договору
24 грудня 2024 11:07
10_ДЦ_ПВР.rtf зміни до договору
24 грудня 2024 11:07
11_1_2-1_ПД_ПВР країна походження.rtf зміни до договору
24 грудня 2024 11:07
ДУ 1.pdf зміни до договору
24 грудня 2024 11:07
10_ДЦ_ЗВВЛК_02-01-02.rtf зміни до договору
24 грудня 2024 11:07
10_ДЦ_ЗВВЛК_02-01-04.rtf зміни до договору
24 грудня 2024 11:07
10_ДЦ_ЛК1_02-01-04.rtf зміни до договору
24 грудня 2024 11:07
10_ДЦ_ЗВВЛК_02-01-01.rtf зміни до договору
24 грудня 2024 11:07
10_ДЦ_ДЦ.rtf зміни до договору
24 грудня 2024 11:07
10_ДЦ_ЛК1_02-01-03.rtf зміни до договору
24 грудня 2024 11:07
10_ДЦ_ЛК1_02-01-02.rtf зміни до договору
24 грудня 2024 11:07
10_ДЦ_ЛК1_02-01-01.rtf зміни до договору
24 грудня 2024 11:07
10_ДЦ_ЗВВЛК_02-01-03.rtf зміни до договору
24 грудня 2024 11:07
Договір 333.pdf укладений
11 грудня 2024 15:55

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2024
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додано країну походження матеріалів та завантажено машинозчитувальний формат
Номер договору про закупівлю: 333
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2024
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 333
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 січня 2025
Дата публікації змін до договору:
07 січня 2025
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Публікування ДУ 1 і ДУ 2 в машинозчитувальному форматі згідно висновку про результати моніторингу закупівлі.
Номер договору про закупівлю: 333
Договір:
Номер додаткової угоди: б/н
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML