Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Машини для обробки даних (апаратна частина) (Комп'ютерна техніка)
Очікувана вартість
285 406,00 UAH
UA-2021-04-19-006699-c ● 0a2a559513584f8d8890b9b6636d9ba5
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" Рівненської обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 26353256 |
Місцезнаходження: | 33028, Україна , Рівненська обл., м. Рівне, вул. КОТЛЯРЕВСЬКОГО, буд. 5 |
Контактна особа: |
Віталій Савчук +380978327728 rivnesshmd@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 квітня 2021 15:47 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 квітня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 травня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 травня 2021 12:00 |
Початок аукціону: | 07 травня 2021 12:07 |
Очікувана вартість: | 285 406,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 854,06 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 штуки
Системний блок відповідно до Додатку 1 Тендерної документації
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
33028, Україна, Рівненська область, м.Рівне, вул.Котляревського, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30213300-8 — Настільні комп’ютери
3 штуки
Системний блок відповідно до Додатку 1 Тендерної документації
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
33028, Україна, Рівненська область, м.Рівне, вул.Котляревського, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30213300-8 — Настільні комп’ютери
2 штуки
Багатофункціональний принтер Canon i-SENSYS MF443dw або евівалент (обов’язкова повна сумісність із картриджом Canon 057)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
33028, Україна, Рівненська область, м.Рівне, вул.Котляревського, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
3 штуки
Принтер Canon LBP-6030B або еквівалент (обов’язкова повна сумісність із картриджом Canon 725)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
33028, Україна, Рівненська область, м.Рівне, вул.Котляревського, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
1 штуки
Багатофункціональний принтер Canon i-SENSYS MF3010 або еквівалент (обов’язкова повна сумісність із картриджом Canon 725)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
33028, Україна, Рівненська область, м.Рівне, вул.Котляревського, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
2 штуки
Відеокарта GeForce GTX 1050 Ti 4GB GDDR5 або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
33028, Україна, Рівненська область, м.Рівне, вул.Котляревського, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
7 штуки
Монітор Samsung F24T450FQI або еквівалент (наявність технології FlickerFree, матриця IPS)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
33028, Україна, Рівненська область, м.Рівне, вул.Котляревського, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
5 штуки
Кабель USB тип А – USB тип В або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
33028, Україна, Рівненська область, м.Рівне, вул.Котляревського, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
10 штуки
Миша Logitech B100 або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
33028, Україна, Рівненська область, м.Рівне, вул.Котляревського, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
2 штуки
Кабель VGA-VGА або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
33028, Україна, Рівненська область, м.Рівне, вул.Котляревського, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Кошти НСЗУ, згідно пакету медичних гарантій (основний); Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 квітня 2021 15:49 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
19 квітня 2021 15:47 |
Тендерна документація.docx | |
19 квітня 2021 15:47 |
Додаток 1 Технічне завдання.docx | |
19 квітня 2021 15:47 |
Додаток 2 Проєкт договору.docx | |
19 квітня 2021 15:47 |
Додаток 3 Форма цінової пропозиції.docx | |
19 квітня 2021 15:47 |
Додаток 4 Інформація щодо ст17.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-04-19-006699-c.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ЮДІТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:42036301
Дата подання: 20 квітня 2021 09:01
Внесення змін до тендерної документації
З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі предметом якої є придбання комп’ютерної техніки з попередньо встановленими операційними системами Microsoft Windows, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції:
«У разі постачання програмної продукції Microsoft, учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного ДИСТРИБ’ЮТОРА Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання."
Звертаємо вашу увагу та те, що саме ДИСТРИБ’ЮТОР, а не офіційний партнер Windows контролює поставку ліцензійного програмного забезпечення в Україні. Крім того, повідомляємо про те, що вказаний текст стосовно вимог до програмного забезпечення узгоджений з представництвом Microsoft в України, тому прописуючи дослівно вказані вимоги в тендерній документації Україні замовник убезпечує себе від можливих негативних наслідків, які можуть настати після використання неліцензійної продукції.
Надаючи постачальникам авторизаційні листи на програмне забезпечення, тільки дистриб’ютори Microsoft мають змогу та реальну можливість відслідковувати інформацію щодо постачання ліцензійної продукції. Відповідно до інформації, що міститься на офіційному сайті Microsoft за посиланням: https://devicepartner.microsoft.com/en-us/connect/distributor офіційними дистриб’юторами Microsoft в Україні є:
• ТОВ «МТІ» (MTI LLC)
• ПІК"ОРСІ" (ENTERPRISE WITH HUNDRED PERCENT FOREIGN CAPITAL "ORSI"
• Іноземне підприємство "І-АР-СІ" (FOREIGN COMPANY ERC)
Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа від офіційного дистриб’ютора компанії «Microsoft» в Україні не є дискримінаційною, оскільки не обмежує коло можливих учасників закупівлі, так як будь-який постачальник має змогу звернутися до офіційного дистриб’ютора програмної продукції корпорації MICROSOFT для отримання авторизаційного листа.
Вказане твердження також підтверджується практикою Антимонопольного комітету України (далі – АМКУ).
1) У рішенні АМКУ №11423-р/пк-пз від 10.06.2020 (ідентифікатор закупівлі - UA-2020-05-15-003206-c, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-15-003206-c) встановлено, що скаржник не підтвердив неможливість виконання умови Документації щодо вимоги: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро». Скаржник не довів, яким чином наведена вище умова порушує права та законні інтереси Скаржника. Тому вказана вимога Замовника не є дискримінаційною (СКАН РІШЕННЯ АМКУ ДОДАЄТЬСЯ).
2) У рішенні АМКУ №11542-р/пк-пз від 11.06.2020 (ідентифікатор закупівлі - UA-2020-04-09-000494-c, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-04-09-000494-c) зазначено пунктом 3 додатку 2 Документації зазначено, що "Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro OEM має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері…..".
Скаржник зазначає, що умовами Документації замість Авторизаційного листа підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні передбачено надання листа від виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання.
Замовник зазначає, що стосується 1 найменування запропонованого Скаржником – Ноутбук НР 255 G7 (6UM18EA). У складі своєї Пропозиції учасник надав посилання на сайт виробника, і мав на це право. По-перше, ТОВ "Діавест комплексні рішення" не є виробником даного товару, а по-друге даний вид (найменування) запропонованого Скаржником товару не виробляється на території України, та буде імпортовано під час поставки. Що стосується 2 найменування запропонованого обладнання ТОВ "Діавест комплексні рішення" – Комп’ютер DiaWest DT 16185576, даний товар збирається на території України і ніяким чином не імпортується в країну. Замовник зазначає, що таким чином, ТОВ "Діавест комплексні рішення" мало надати на вимогу Документації Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні на товар, що заявлений за 2 найменуванням. В свою чергу, ТОВ "Діавест комплексні рішення", чомусь, надає посилання на товар на сайт виробника – яким і є Скаржник, тобто учасник ТОВ "Діавест комплексні рішення". Замовник звертає увагу Колегії, що він перевірив інформацію щодо партнерських відносин даного учасника ТОВ "Діавест комплексні рішення" на офіційному сайті Microsoft та встановив, що ТОВ "Діавест комплексні рішення" ніяких офіційних зав’язків із компанією Microsoft або офіційним його дистриб’ютором Microsoft в Україні не має.
Замовник звертає увагу Колегії, що він перевірив інформацію щодо партнерських відносин даного учасника ТОВ "Діавест комплексні рішення" на офіційному сайті Microsoft за посиланням та встановив, що ТОВ "Діавест комплексні рішення" навіть не є учасником глобальної партнерської мережі Microsoft (постачальником рішень), що в свою чергу не дає жодної підтверджувальної інформації Замовнику, що на Комп’ютер, збирання якого планується, буде встановлена ліцензійна операційна система Windows 10 Pro, бо ніякої інформації щодо офіційних зав’язків із Microsoft, офіційним дистриб’ютором Microsoft в Україні у Пропозиції учасника ТОВ "Діавест комплексні рішення" не надано.
Рішення АМКУ: Пропозиція Скаржника не відповідала умовам Документації в цій частині, тому була правомірно відхилена Замовником з наведеної підстави, у зв'язку з чим відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині. (СКАН РІШЕННЯ АМКУ ДОДАЄТЬСЯ)..
Якщо зазначені зміни будуть внесені до тендерної документації, то Замовник убезпечить себе від можливої поставки неліцензійного програмного забезпечення.
Аргументи щодо вказаної вимоги містяться у вкладених файлах, а також рішення АМКУ що дані зміни не є дискримінацією
Хочемо висловити Вам свою вдячність за те, що Ви залишились небайдужими, знайшли час та відгукнулись на наше звернення.
Розгорнути
Згорнути
«У разі постачання програмної продукції Microsoft, учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного ДИСТРИБ’ЮТОРА Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання."
Звертаємо вашу увагу та те, що саме ДИСТРИБ’ЮТОР, а не офіційний партнер Windows контролює поставку ліцензійного програмного забезпечення в Україні. Крім того, повідомляємо про те, що вказаний текст стосовно вимог до програмного забезпечення узгоджений з представництвом Microsoft в України, тому прописуючи дослівно вказані вимоги в тендерній документації Україні замовник убезпечує себе від можливих негативних наслідків, які можуть настати після використання неліцензійної продукції.
Надаючи постачальникам авторизаційні листи на програмне забезпечення, тільки дистриб’ютори Microsoft мають змогу та реальну можливість відслідковувати інформацію щодо постачання ліцензійної продукції. Відповідно до інформації, що міститься на офіційному сайті Microsoft за посиланням: https://devicepartner.microsoft.com/en-us/connect/distributor офіційними дистриб’юторами Microsoft в Україні є:
• ТОВ «МТІ» (MTI LLC)
• ПІК"ОРСІ" (ENTERPRISE WITH HUNDRED PERCENT FOREIGN CAPITAL "ORSI"
• Іноземне підприємство "І-АР-СІ" (FOREIGN COMPANY ERC)
Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа від офіційного дистриб’ютора компанії «Microsoft» в Україні не є дискримінаційною, оскільки не обмежує коло можливих учасників закупівлі, так як будь-який постачальник має змогу звернутися до офіційного дистриб’ютора програмної продукції корпорації MICROSOFT для отримання авторизаційного листа.
Вказане твердження також підтверджується практикою Антимонопольного комітету України (далі – АМКУ).
1) У рішенні АМКУ №11423-р/пк-пз від 10.06.2020 (ідентифікатор закупівлі - UA-2020-05-15-003206-c, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-15-003206-c) встановлено, що скаржник не підтвердив неможливість виконання умови Документації щодо вимоги: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро». Скаржник не довів, яким чином наведена вище умова порушує права та законні інтереси Скаржника. Тому вказана вимога Замовника не є дискримінаційною (СКАН РІШЕННЯ АМКУ ДОДАЄТЬСЯ).
2) У рішенні АМКУ №11542-р/пк-пз від 11.06.2020 (ідентифікатор закупівлі - UA-2020-04-09-000494-c, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-04-09-000494-c) зазначено пунктом 3 додатку 2 Документації зазначено, що "Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro OEM має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері…..".
Скаржник зазначає, що умовами Документації замість Авторизаційного листа підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні передбачено надання листа від виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання.
Замовник зазначає, що стосується 1 найменування запропонованого Скаржником – Ноутбук НР 255 G7 (6UM18EA). У складі своєї Пропозиції учасник надав посилання на сайт виробника, і мав на це право. По-перше, ТОВ "Діавест комплексні рішення" не є виробником даного товару, а по-друге даний вид (найменування) запропонованого Скаржником товару не виробляється на території України, та буде імпортовано під час поставки. Що стосується 2 найменування запропонованого обладнання ТОВ "Діавест комплексні рішення" – Комп’ютер DiaWest DT 16185576, даний товар збирається на території України і ніяким чином не імпортується в країну. Замовник зазначає, що таким чином, ТОВ "Діавест комплексні рішення" мало надати на вимогу Документації Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні на товар, що заявлений за 2 найменуванням. В свою чергу, ТОВ "Діавест комплексні рішення", чомусь, надає посилання на товар на сайт виробника – яким і є Скаржник, тобто учасник ТОВ "Діавест комплексні рішення". Замовник звертає увагу Колегії, що він перевірив інформацію щодо партнерських відносин даного учасника ТОВ "Діавест комплексні рішення" на офіційному сайті Microsoft та встановив, що ТОВ "Діавест комплексні рішення" ніяких офіційних зав’язків із компанією Microsoft або офіційним його дистриб’ютором Microsoft в Україні не має.
Замовник звертає увагу Колегії, що він перевірив інформацію щодо партнерських відносин даного учасника ТОВ "Діавест комплексні рішення" на офіційному сайті Microsoft за посиланням та встановив, що ТОВ "Діавест комплексні рішення" навіть не є учасником глобальної партнерської мережі Microsoft (постачальником рішень), що в свою чергу не дає жодної підтверджувальної інформації Замовнику, що на Комп’ютер, збирання якого планується, буде встановлена ліцензійна операційна система Windows 10 Pro, бо ніякої інформації щодо офіційних зав’язків із Microsoft, офіційним дистриб’ютором Microsoft в Україні у Пропозиції учасника ТОВ "Діавест комплексні рішення" не надано.
Рішення АМКУ: Пропозиція Скаржника не відповідала умовам Документації в цій частині, тому була правомірно відхилена Замовником з наведеної підстави, у зв'язку з чим відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині. (СКАН РІШЕННЯ АМКУ ДОДАЄТЬСЯ)..
Якщо зазначені зміни будуть внесені до тендерної документації, то Замовник убезпечить себе від можливої поставки неліцензійного програмного забезпечення.
Аргументи щодо вказаної вимоги містяться у вкладених файлах, а також рішення АМКУ що дані зміни не є дискримінацією
Хочемо висловити Вам свою вдячність за те, що Ви залишились небайдужими, знайшли час та відгукнулись на наше звернення.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 квітня 2021 11:10
Відповідно до статті 5 Закону публічні закупівлі здійснюються за принципами, серед яких добросовісна конкуренція, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Встановлення вимог в тендерній документації замовника з ініціативи учасника суперечить принципу добросовісної конкуренції та статті 17 Закону. Згідно із п.4 статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Додатково повідомляємо, що з метою підтвердження джерела походження запропонованого ліцензійного програмного забезпечення зазначено достатню кількість вимог до учасників (пункти 5, 11 та 13 Додатку 1 тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі»).
Вимоги встановлені в Додатку 1 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі», є оптимальними, максимально прозорими, реальними для виконання та достатньо висвітлюють характеристики, визначені за предметом закупівлі. Додаткові вимоги та умови будуть суттєво ускладнювати підготовку тендерних пропозицій учасниками.
Враховуючи вищевикладене, відсутня необхідність внесення змін до тендерної документації.
Встановлення вимог в тендерній документації замовника з ініціативи учасника суперечить принципу добросовісної конкуренції та статті 17 Закону. Згідно із п.4 статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Додатково повідомляємо, що з метою підтвердження джерела походження запропонованого ліцензійного програмного забезпечення зазначено достатню кількість вимог до учасників (пункти 5, 11 та 13 Додатку 1 тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі»).
Вимоги встановлені в Додатку 1 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі», є оптимальними, максимально прозорими, реальними для виконання та достатньо висвітлюють характеристики, визначені за предметом закупівлі. Додаткові вимоги та умови будуть суттєво ускладнювати підготовку тендерних пропозицій учасниками.
Враховуючи вищевикладене, відсутня необхідність внесення змін до тендерної документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 травня 2021 12:28
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Синюта Андрій Олександрович |
284 995,00
UAH з ПДВ
|
284 995,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Кульчицька Наталія Михайлівна |
285 320,00
UAH з ПДВ
|
285 320,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Синюта Андрій Олександрович #3592801557 |
Переможець |
284 995,00
UAH з ПДВ
|
07 травня 2021 14:57
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 лютого 2022 11:01
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 лютого 2022 09:27
|
Д.у. 2 до Договору №119.PDF | зміни до договору |
02 лютого 2022 09:25
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 грудня 2021 10:25
|
Д.у. №1- Договір 119 ФОП Синюта.PDF | зміни до договору |
24 грудня 2021 10:23
|
Електронний підпис | укладений |
21 травня 2021 14:19
|
Договір №119 від 21.05.2021 р..PDF | укладений |
21 травня 2021 14:16
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до ч. 6 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме «Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку», п.11.5 Договору, Сторони домовились продовжити дію договору про закупівлю на строк, достатній для проведення закупівлі на початку 2022 року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку та викласти п.10.1 Договору в наступній редакції: «10.1. Цей Договір набирає чинності з дати підписання і діє до 31 березня 2022 року.» |
Номер договору про закупівлю: | 119 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 02 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до ч.6 ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі", п.11.5 Договору Сторони уклали додаткову угоду про наступне: 1. Викласти Додаток 1 "Специфікація" в новій редакції. 2. Викласти п.1.2 в наступній редакції: "1.2. Початкова ціна цього Договору - 284995,00 грн. без ПДВ. Остаточна ціна цього Договору на 2021 рік - 284995,00 грн. без ПДВ. Ціна цього Договору на 2022 рік - 56048,00 грн. без ПДВ." |
Номер договору про закупівлю: | 119 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |