Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" Дніпропетровської обласної ради" |
Код ЄДРПОУ: | 26136949 |
Місцезнаходження: | 49005, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, пл. Соборна, буд. 14 |
Контактна особа: |
Наталія Аркадієвна Шаповал +380965539026 shapoval-natasha@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 липня 2020 14:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 серпня 2020 16:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 серпня 2020 16:00 |
Початок аукціону: | 13 серпня 2020 12:38 |
Очікувана вартість: | 683 068,86 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 415,34 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33120000-7: Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 липня 2020 14:26 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 липня 2020 14:25 |
Додаток № 4, ст. 17 (переможець).doc | |
27 липня 2020 14:25 |
Додаток № 3, ст. 16.doc | |
27 липня 2020 14:25 |
Додаток № 2 Медико-технічні вимоги до предмету закупівлі..doc | |
27 липня 2020 14:25 |
Додаток № 5_ Проект договору.doc | |
27 липня 2020 14:25 |
Додаток № 1_ Форма тендерної пропозиції.doc | |
27 липня 2020 14:25 |
Додаток 7.doc | |
27 липня 2020 14:25 |
Додаток № 6_ Інформація учасника.doc | |
27 липня 2020 14:25 |
Тендерна документація.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Скарги до процедури
Дата подання: 27 серпня 2020 10:39
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-07-22-000138 ● 3641f42f9c9e4f1ead95c7d65c13eceb
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 16 серпня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 17 серпня 2021 14:32 |
16.08.2021 № 432
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 16.08.2021 № 432
Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ З/П
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
1 UA-2020-07-27-003655-c 27.07.2020 Комунальне підприємство "Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" Дніпропетровської обласної ради" (код 26136949) Дані автоматичних індикаторів ризиків
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2021-08-25 12:16:59
Позовна заява до Окружного адміністративного суду міста Києва про визначення протиправним та скасування рішення Анттимонопольного комітету України
Позовна заява до Окружного адміністративного суду міста Києва про визначення протиправним та скасування Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства про публічні закупівлі № 19443-р/пк-пз від 16.10.2020 р.
Відповідь на пояснення з власної ініціативи органом ДАСУ
Дата: 2021-08-27 15:54:27
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі товарів «Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання» (Тест-смужки (Класифікатор медичних виробів: НК 024:2019: 30221 - Реагент швидкого тестування на глюкозу)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-07-27-003655-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», постала потреба в отриманні пояснення з такого питання.
Чому процедура закупівлі за номером ID: UA-2020-07-27-003655-c має статус «Уточнення», а не «Завершена»?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2021-08-28 10:45:33
Пояснення щодо процедури закупівлі за номером ID: UA-2020-07-27-003655-c.
Рішення АМКУ від 07.09.2020 № 16787 було оскаржене Замовником до Окружного адміністративного суду міста Києва у встановлений Законом строк.
На теперішній час справа є незакритою, останнє судове засідання на сайті судової влади (https://court.gov.ua/fair/) призначене на 20.04.2021 о 15:30 (документальне підтвердження додається), але воно не відбулось через те, що Київ на той момент було віднесено до червоної зони у зв’язку з пандемією COVID-19.
Відповідно, процес судового врегулювання спору є актуальним та судового рішення з даного питання досі немає, замовник не може завершити процедури закупівлі за номером ID: UA-2020-07-27-003655-c.
Виключно на підставі рішення суду Замовник матиме змогу перевести процедуру закупівлі з статусу «Уточнення» в статус «Завершена».
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
У зв’язку з тим, що зміни в тендерну документацію можна вносити протягом періоду прийому пропозицій (для відкритих торгів), на даному етапі закупівлі зробити це неможливо. Замовником буде взято до уваги зазначені порушення та виправлено перш ніж оголошувати наступні закупівлі. У подальшому помилки допускатися не будуть, а тендерна документація буде складена у відповідності до чинного законодавства України.
2021-09-10 09:14:43
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 06 вересня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 21 вересня 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Ризики, що спрацювали
RISK-1-7
RISK1-4_1
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 серпня 2020 13:05
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕДДІВ" |
672 330,00
UAH з ПДВ
|
672 330,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Діавін |
681 531,34
UAH з ПДВ
|
681 531,34
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Баштанник А.С. |
683 068,00
UAH з ПДВ
|
683 068,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕДДІВ" #42964487 |
Рішення скасоване |
672 330,00
UAH з ПДВ
|
17 серпня 2020 17:50
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕДДІВ" #42964487 |
Очікує рішення |
672 330,00
UAH з ПДВ
|
15 вересня 2020 14:24
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕДДІВ" #42964487 |
Рішення скасоване |
672 330,00
UAH з ПДВ
|
15 вересня 2020 14:24
|
ТОВ Діавін #38048012 |
Рішення скасоване |
681 531,34
UAH з ПДВ
|
15 вересня 2020 14:24
|
Інформація про відміну
Дата скасування відміни: | 22 вересня 2020 15:28 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Відповідно до п. 2 ч. 1 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» в зв’язку з неможливістю усунути порушення, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель, процедуру за «ДК 021:2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання» № UA-2020-07-27-003655-c необхідно відмінити. Рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №16787-р/ |
22 вересня 2020 15:28
|
Пр-л відміна.PDF |
Дата скасування відміни: | 22 вересня 2020 15:40 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | 1. На підставі п. 2 ч. 1 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі», відмінити процедуру закупівлі за ДК 021:2015: 33120000-7 «Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання» (Тест-смужки) (Класифікатор медичних виробів: НК 024:2019: 30221 - Реагент швидкого тестування на глюкозу), ID:UA-2020-07-27-003655-c. (дивись протокол).л |
22 вересня 2020 15:40
|
Пр-л відміна.PDF |
Дата оприлюднення: | 22 вересня 2020 15:44 |
Кінець періоду оскарження: | 03 жовтня 2020 00:00 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | 1. На підставі п. 2 ч. 1 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі», відмінити процедуру закупівлі за ДК 021:2015: 33120000-7 «Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання» (Тест-смужки) (Класифікатор медичних виробів: НК 024:2019: 30221 - Реагент швидкого тестування на глюкозу), ID:UA-2020-07-27-003655-c. Дивись протокол. |
22 вересня 2020 15:44
|
Електронний підпис |
22 вересня 2020 15:42
|
Пр-л відміна.PDF |
Дата подання: 02 жовтня 2020 11:21