Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання» (Тест-смужки (Класифікатор медичних виробів: НК 024:2019: 30221 - Реагент швидкого тестування на глюкозу))
Очікувана вартість
683 068,86 UAH
UA-2020-07-27-003655-c 0a171859432844bb998ff8efcea5d12e
Відкриті торги    Кваліфікація переможця
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Аркадієвна Шаповал

+380965539026 shapoval-natasha@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" Дніпропетровської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 26136949
Місцезнаходження: 49005, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, пл. Соборна, буд. 14
Контактна особа: Наталія Аркадієвна Шаповал
+380965539026
shapoval-natasha@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 липня 2020 14:25
Звернення за роз’ясненнями: до 02 серпня 2020 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 серпня 2020 16:00
Початок аукціону: 13 серпня 2020 12:38
Очікувана вартість: 683 068,86 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 415,34 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33120000-7: Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1842 упаковка
Тест смужки GluNeo Lite №50
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, м. Кам’янське, м. Кривий Ріг, м. Нікополь, м. Новомосковськ, м. Павлоград, м. Дніпро, вул. Володимира Антоновича, 65,м. Кам’янське, пр. Гімназичний, 22а,м. Кривий Ріг, вул. Нікопольське шосе, 8,м. Нікополь, вул. Електрометалургів, 27,м. Новомосковськ, вул. Лікарняна, 1,м. Павлоград, вул. Дніпровська, 213
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 грудня 2020
ДК 021:2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
НК 024:2019: 30221 — Реагент швидкого тестування на глюкозу

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Еквівалент
Дата подання: 28 липня 2020 12:40
Дата відповіді: 28 липня 2020 14:26
Чи будуть розглядатися еквіваленти?
Відповідь: ні, не будуть.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-07-27-003655-c.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕДДІВ", Код ЄДРПОУ:42964487
Дата подання: 27 серпня 2020 10:39
Неправомірне відхилення
Скарга на рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «МЕДДІВ» як протиправне, дискримінаційне та таке, що порушує законодавство у сфері здійснення публічних закупівель та безпосередньо умови тендерної документації Замовника
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 31 серпня 2020 22:36
рішення від 31.08.2020 № 16329 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 31 серпня 2020 22:36
рішення від 07.09.2020 № 16787.pdf
Дата публікації: 10 вересня 2020 22:30
Коментар замовника щодо усунення порушення: На підставі Рішення №16787-р/пк-пз від 07.09.2020 р. Постійно діючий адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарги товариства з обмеженою відповідальністю "МЕДДІВ" про порушення законодавства у сфері публічних закупівель по відкритим торгам за ДК 021:2015: 33120000-7 —Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за No UA-2020-07-27-003655-c, повернути всіх учасників на кваліфікацію .
Дата виконання рішення замовником: 15 вересня 2020 14:28

Документи подані скаржником

27 серпня 2020 10:31
Скарга.pdf
27 серпня 2020 10:31
Тендерна документація.doc
27 серпня 2020 10:31
UA-2020-07-27-003655-c-active-awards.pdf
27 серпня 2020 10:31
Протокол 292.PDF
27 серпня 2020 10:32
Протокол 297.pdf
27 серпня 2020 12:00
Платіжне доручення.pdf

Документи подані замовником

03 вересня 2020 14:41
Гарант.лист (глюкометр).pdf
03 вересня 2020 14:41
ВІд-дь на скаргу.docx
03 вересня 2020 14:41
Відповідь на скаргу.PDF
15 вересня 2020 14:28
Пр-л по скарге.PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-07-22-000138 ● 3641f42f9c9e4f1ead95c7d65c13eceb
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16 серпня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 17 серпня 2021 14:32
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

16.08.2021 № 432

Дніпро


Про початок здійснення
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ


Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 16.08.2021 № 432

Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ З/П
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
1 UA-2020-07-27-003655-c 27.07.2020 Комунальне підприємство "Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" Дніпропетровської обласної ради" (код 26136949) Дані автоматичних індикаторів ризиків

Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2021-08-25 12:16:59

Позовна заява до Окружного адміністративного суду міста Києва про визначення протиправним та скасування рішення Анттимонопольного комітету України

Позовна заява до Окружного адміністративного суду міста Києва про визначення протиправним та скасування Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства про публічні закупівлі № 19443-р/пк-пз від 16.10.2020 р.

Відповідь на пояснення з власної ініціативи органом ДАСУ

Дата: 2021-08-27 15:54:27

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі товарів «Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання» (Тест-смужки (Класифікатор медичних виробів: НК 024:2019: 30221 - Реагент швидкого тестування на глюкозу)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-07-27-003655-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», постала потреба в отриманні пояснення з такого питання.
Чому процедура закупівлі за номером ID: UA-2020-07-27-003655-c має статус «Уточнення», а не «Завершена»?

Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2021-08-28 10:45:33

Пояснення щодо процедури закупівлі за номером ID: UA-2020-07-27-003655-c.

Рішення АМКУ від 07.09.2020 № 16787 було оскаржене Замовником до Окружного адміністративного суду міста Києва у встановлений Законом строк.
На теперішній час справа є незакритою, останнє судове засідання на сайті судової влади (https://court.gov.ua/fair/) призначене на 20.04.2021 о 15:30 (документальне підтвердження додається), але воно не відбулось через те, що Київ на той момент було віднесено до червоної зони у зв’язку з пандемією COVID-19.
Відповідно, процес судового врегулювання спору є актуальним та судового рішення з даного питання досі немає, замовник не може завершити процедури закупівлі за номером ID: UA-2020-07-27-003655-c.
Виключно на підставі рішення суду Замовник матиме змогу перевести процедуру закупівлі з статусу «Уточнення» в статус «Завершена».

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

У зв’язку з тим, що зміни в тендерну документацію можна вносити протягом періоду прийому пропозицій (для відкритих торгів), на даному етапі закупівлі зробити це неможливо. Замовником буде взято до уваги зазначені порушення та виправлено перш ніж оголошувати наступні закупівлі. У подальшому помилки допускатися не будуть, а тендерна документація буде складена у відповідності до чинного законодавства України.

2021-09-10 09:14:43


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 06 вересня 2021
Кінцевий строк оскарження: 21 вересня 2021

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK-1-7

RISK1-4_1

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 серпня 2020 13:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕДДІВ" 672 330,00
UAH з ПДВ
672 330,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Діавін 681 531,34
UAH з ПДВ
681 531,34
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Баштанник А.С. 683 068,00
UAH з ПДВ
683 068,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 серпня 2020 17:27
Електронний підпис
17 серпня 2020 17:26
Договір_522.pdf
17 серпня 2020 17:26
Договір_522.doc
17 серпня 2020 17:26
Довідка_ЄДР_корупція.pdf
12 серпня 2020 13:07
Електронний підпис
12 серпня 2020 13:07
Електронний підпис
12 серпня 2020 13:05
17.Тендерна пропозиція.pdf
12 серпня 2020 13:05
15. Копія протоколу_4.pdf
12 серпня 2020 13:05
0. Реєстр.pdf
12 серпня 2020 13:05
16. Копія протоколу_7.pdf
12 серпня 2020 13:05
2. Довідка_ст. 17 ЗУ.pdf

Публічні документи

19 серпня 2020 12:52
Електронний підпис
19 серпня 2020 12:45
Довідка корупц. фіз.особ.
19 серпня 2020 12:45
Довідка корупц. юр.особа
19 серпня 2020 12:45
Довідка МВС
19 серпня 2020 12:45
Довідка ДПС
09 серпня 2020 15:34
Електронний підпис
09 серпня 2020 15:08
Статут.pdf
09 серпня 2020 15:08
Паспорт.pdf
09 серпня 2020 15:08
Ідентфікаційний код.pdf
09 серпня 2020 15:08
Додаток 7.pdf
09 серпня 2020 15:08
Додаток 6.pdf
09 серпня 2020 15:08
Додаток 5.pdf
09 серпня 2020 15:08
Додаток 4.pdf
09 серпня 2020 15:08
Додаток 3.pdf
09 серпня 2020 15:08
Додаток 2.pdf
09 серпня 2020 15:08
Додаток 1.pdf
09 серпня 2020 15:08
Довіреність.pdf
09 серпня 2020 15:08
Довідка Закон 17.pdf
09 серпня 2020 15:08
Довідка Закон 17 .pdf
09 серпня 2020 15:08
Довідка до Додатку 3.pdf
09 серпня 2020 15:08
Довідка до додатку 2.pdf
09 серпня 2020 15:07
Гарантійний лист ДСТУ.pdf
09 серпня 2020 15:07
Витяг ПДВ.pdf
09 серпня 2020 15:07
ВИТЯГ з ЄДР.pdf
09 серпня 2020 15:07
Виписка з ЄДР.pdf
09 серпня 2020 15:07
GLS інструкція.pdf

Конфіденційні документи

09 серпня 2020 15:08
Сертифікат СЄ_watermark (2).pdf

Обґрунтування конфіденційності

Цей документ власнійть ТзОВ "Діавін. Він підтверджує кваліфікацію товару. Цей документ надано додатково. Ним можуть скористатися фальсифікатори.

09 серпня 2020 15:08
ISO GLG 2016 .pdf

Обґрунтування конфіденційності

Цей документ власнійть ТзОВ "Діавін. Він підтверджує кваліфікацію товару. Цей документ надано додатково. Ним можуть скористатися фальсифікатори.

09 серпня 2020 15:08
IDT тест_watermark.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Цей документ власнійть ТзОВ "Діавін. Він підтверджує кваліфікацію товару. Цей документ надано додатково. Ним можуть скористатися фальсифікатори.

Публічні документи

09 серпня 2020 15:27
Листи - довідки.pdf
09 серпня 2020 15:27
Лист-згода_.jpg
09 серпня 2020 15:27
Витяг.pdf
09 серпня 2020 15:27
Виписка.pdf
09 серпня 2020 15:27
Гарантійний Лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕДДІВ"

ТОВ Діавін

ФОП Баштанник А.С.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕДДІВ"
#42964487
Рішення скасоване 672 330,00
UAH з ПДВ
17 серпня 2020 17:50
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕДДІВ"
#42964487
Очікує рішення 672 330,00
UAH з ПДВ
15 вересня 2020 14:24
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕДДІВ"
#42964487
Рішення скасоване 672 330,00
UAH з ПДВ
15 вересня 2020 14:24
ТОВ Діавін
#38048012
Рішення скасоване 681 531,34
UAH з ПДВ
15 вересня 2020 14:24

Документи

15 вересня 2020 14:25
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

18 серпня 2020 13:39
Електронний підпис
18 серпня 2020 13:36
Пр-л відхіл..PDF

Інформація про відміну

Скасовано
Дата скасування відміни: 22 вересня 2020 15:28
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Відповідно до п. 2 ч. 1 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» в зв’язку з неможливістю усунути порушення, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель, процедуру за «ДК 021:2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання» № UA-2020-07-27-003655-c необхідно відмінити. Рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №16787-р/
Документи:
22 вересня 2020 15:28
Пр-л відміна.PDF
Скасовано
Дата скасування відміни: 22 вересня 2020 15:40
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: 1. На підставі п. 2 ч. 1 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі», відмінити процедуру закупівлі за ДК 021:2015: 33120000-7 «Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання» (Тест-смужки) (Класифікатор медичних виробів: НК 024:2019: 30221 - Реагент швидкого тестування на глюкозу), ID:UA-2020-07-27-003655-c. (дивись протокол).л
Документи:
22 вересня 2020 15:40
Пр-л відміна.PDF
Період оскарження
Дата оприлюднення: 22 вересня 2020 15:44
Кінець періоду оскарження: 03 жовтня 2020 00:00
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: 1. На підставі п. 2 ч. 1 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі», відмінити процедуру закупівлі за ДК 021:2015: 33120000-7 «Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання» (Тест-смужки) (Класифікатор медичних виробів: НК 024:2019: 30221 - Реагент швидкого тестування на глюкозу), ID:UA-2020-07-27-003655-c. Дивись протокол.
Документи:
22 вересня 2020 15:44
Електронний підпис
22 вересня 2020 15:42
Пр-л відміна.PDF
Скарги:
Номер скарги: UA-2020-07-27-003655-c.a2
Статус:
Задоволено
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕДДІВ", Код ЄДРПОУ:42964487
Дата подання: 02 жовтня 2020 11:21
Порушення ЗУ "Про рублічні закупівлі"
Скарга на рішення Замовника щодо відміни закупівлі як таке, що порушує законодавство у сфері здійснення публічних закупівель та безпосередньо умови тендерної документації Замовника
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 07 жовтня 2020 11:02
рішення від 06.10.2020 № 18702 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 07 жовтня 2020 11:01
рішення від 16.10.2020 № 19443 .pdf
Дата публікації: 21 жовтня 2020 21:29

Документи подані скаржником

02 жовтня 2020 11:01
Тендерна документація.doc
02 жовтня 2020 11:01
Протокол 359.pdf
02 жовтня 2020 11:01
Протокол 371.pdf
02 жовтня 2020 11:01
Протокол 292.PDF
02 жовтня 2020 11:02
Протокол 297.pdf
02 жовтня 2020 11:27
квитанція.pdf
02 жовтня 2020 11:27
Скарга.pdf

Документи подані замовником

12 жовтня 2020 10:08
відповідь по скарге.pdf
12 жовтня 2020 10:12
відповідь по скарге.pdf
12 жовтня 2020 10:12
Табель оснащення.pdf
10 листопада 2020 17:52
позов.pdf