Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Data-processing machines (hardware) CPV code 021:2015:30210000-4 (personal computer, laptop, high-speed long-haul scanner, scanner, personal computer for the Western, Southwestern, Central-Western, Central, Northeast, Southeast, Southern, Eastern interregional administrations of the Ministry of Justice)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Міністерство юстиції України |
Код ЄДРПОУ: | 00015622 |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Архітектора Городецького, 13 |
Контактна особа: |
Ганна Тимофєєва +380442711742 tender@minjust.gov.ua |
Додаткові контактні особи: |
Мороз Андрій Петрович +380442711652 it@minjust.gov.ua Воловик Максим Борисович +380442711606 m.volovyk@minjust.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Ministerstvo iustytsii Ukrainy |
National ID: | 00015622 |
Contact point: |
Timofeeva Hanna +380442711742 tender@minjust.gov.ua |
Additional contacts: |
Мороз Андрій Петрович +380442711652 it@minjust.gov.ua Воловик Максим Борисович +380442711606 m.volovyk@minjust.gov.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 лютого 2020 21:12 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 березня 2020 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 березня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 березня 2020 10:00 |
Очікувана вартість: | 19 182 000,00 UAH з ПДВ |
Publication date: | 14 лютого 2020 21:12 |
Enquiries until: | 07 березня 2020 10:00 |
Complaints submission until: | до 13 березня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 17 березня 2020 10:00 |
Information
Estimated total value: | 19 182 000 UAH including VAT |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Тендерна документація
14 лютого 2020 21:12 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 лютого 2020 21:12 |
ТД.docx | |
14 лютого 2020 21:12 |
Оголошення 30210000-4.pdf | |
14 лютого 2020 21:12 |
Протокол 56.pdf | |
14 лютого 2020 21:12 |
Announcement 30210000-4..pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дані вимоги до технічних характеристик персонального комп’ютера були встановлені за результатами аналізу ринку, керуючись принципом максимальної економії, продуктивності, надійності та ефективності, враховуючи сучасні можливості комп’ютерної техніки, та мають на меті придбання товару належної якості з максимальними технічними можливостями персонального комп’ютера із забезпеченням найбільш тривалого технологічного ресурсу для задоволення потреби замовника у забезпеченні належної та ефективної роботи працівників.
Звертаємо Вашу увагу, що предметом закупівлі є не комплектуючі до персонального комп’ютера (процесор, оперативна пам’ять, тощо), а безпосередньо персональні комп’ютери. Виробники персональних комп’ютерів можуть використовувати комплектуючі різних виробників. Таким чином вимоги до технічних характеристик персонального комп’ютера забезпечують реальну конкуренцію потенційних учасників, як це передбачено вимогами статті 3 Закону.
Наприклад, процесор Intel Core i3-8300 має частоту 3.2 GHz, а процесор Intel Core i3-1005G1 – 3.4 GHz і підтримує не тільки тип оперативної пам’яті DDR4-2666, але і DDR4-3200. Отже, твердження про те, що сімейство процесорів Intel Core i3 за своїми характеристиками не відповідають вимогам до технічних характеристик персонального комп’ютера є хибним.
Щодо «кабелю для підключення системного блоку до монітору в комплекті» зазначаємо, що предметом закупівлі є персональний комп’ютер, як цілісний та готовий до експлуатації пристрій, отже кабель, що іде в комплекті з монітором є підтвердженням відповідності вимогам щодо наявності кабелю в комплекті персонального комп’ютера. Вимоги не передбачають необхідності поставки в комплекті двох кабелів для підключення системного блоку до монітору.
На питання щодо технічних параметрів тендерної документації від 21 лютого 2020 року у частині невідповідності частоти процесора Intel Core i3 та підтримуваного типу оперативної пам’яті вимогам тендерної документації замовником, як приклад чітко надається відповідь про наявність повної відповідності приведених моделей процесорів сімейства Intel Core i3 вказаним у запитанні параметрам (частота процесора та підтримуваний тип оперативної пам’яті).
Водночас слід зауважити, що предметом закупівлі є персональний комп’ютер. Відповідно до Закону предмет закупівлі – товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах. Процесор, як і інші компоненти персонального комп’ютера є лише комплектуючими та не становлять собою окремий предмет закупівлі щодо якого можуть виникнути окремі дискримінаційні умови. Крім того в характеристиках компоненту предмета закупівлі «процесор» зазначається «або еквівалент», як того вимагає Закон.
Принцип недискримінації учасників розкривається в статті 5 Закону і характеризується такими ознаками: 1. Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. 2. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. 3. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Відповідно до Закону України «Про захист економічної конкуренції» економічна конкуренція (конкуренція) – змагання між суб’єктами господарювання з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими суб’єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб’єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб’єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку.
Отже, відсутність у певного суб’єкта господарювання необхідного товару не може впливати на рішення покупця змінити вибір такого товару.
Таким чином вважаємо, що тендерна документація повністю відповідає перерахованим ознакам недискримінації учасників, адже взяти участь у ній можуть різні учасники, надавши тендерну пропозицію, що відповідає вимогам тендерної документації.
Дані вимоги до технічних характеристик персонального комп’ютера були встановлені за результатами аналізу ринку, керуючись принципом максимальної економії, продуктивності, надійності та ефективності, враховуючи сучасні можливості комп’ютерної техніки, та мають на меті придбання товару належної якості з максимальними технічними можливостями персонального комп’ютера із забезпеченням найбільш тривалого технологічного ресурсу для задоволення потреби замовника у забезпеченні належної та ефективної роботи працівників.
Вимога про надання копії звіту про наглядовий аудит та/або копії звіту про остаточну перевірку стосується сертифікату ISO 9001:2015, що вимагається.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-06-23-000035 ● 4d9464968bc84a439a09d092e1f9147c
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 23 червня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 23 червня 2020 18:16 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
23.06.2020 № 167
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
23.06.2020 № 167
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
7 UA-2020-02-14-003647-c 14.02.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 17 липня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 23 липня 2020 |
Порушення не виявлено
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Машини для обробки даних (апаратна частина) код ДК 021:2015:30210000-4 (персональний комп’ютер, ноутбук) |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 15 415 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 150 000,00 UAH з ПДВ |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 450000 UAH |
Аукціон
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Джерело фінансування закупівлі: Державний бюджет України | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Запитання до процедури
Архітектура системних блоків передбачає використання комплектуючих, переважна більшість яких виробляється не в Україні. Разом з тим, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі сформовано таким чином щоб передбачити великий вибір комплектуючих у випадку необхідності заміни.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Міністерство юстиції України |
Код ЄДРПОУ: | 00015622 |
Місцезнаходження: | 01001, Україна, м. Київ обл., м. Київ, вул. Архітектора Городецького, 13 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСАП ДЕМО" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ "СОФТКЕЙ ЮА" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 березня 2020 15:28
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "СОФТКЕЙ ЮА" |
15 337 930,80
UAH з ПДВ
|
15 187 886,52
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» |
15 384 600,00
UAH з ПДВ
|
15 234 600,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "СОФТКЕЙ ЮА" #42517010 |
Переможець |
15 187 886,52
UAH з ПДВ
|
27 березня 2020 14:57
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 грудня 2020 16:42
|
Звіт 30210000-4 лот 1.pdf | укладений |
31 грудня 2020 16:42
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 травня 2020 15:15
|
Повідомлення про внесення змін до договору 0704.pdf | зміни до договору |
27 травня 2020 15:11
|
Додаткова угода № 1 Софткей ЮА.pdf | зміни до договору |
27 травня 2020 15:11
|
Електронний підпис | укладений |
07 квітня 2020 17:13
|
Договір СОФТКЕЙ лот 1 0704-3.pdf | укладений |
07 квітня 2020 17:11
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 травня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 27 травня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викласти пункт 3.1 Договору у новій редакції: «3.1. Загальна ціна даного Договору становить 260 180,52 грн (двісті шістдесят тисяч сто вісімдесят гривень 52 копійки), в т.ч. ПДВ – 43 363,42 грн.». Додаток 1 до Договору – «Специфікація» викласти у новій редакції, що додається та є невід'ємною частиною Договору. |
Номер договору про закупівлю: | 0704/3 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |