Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Виконавчий комітет Золотоніської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 04060849 |
Місцезнаходження: | 19700, Україна , Черкаська обл., Золотоноша, вул. Садовий проїзд, буд. 8 |
Контактна особа: |
Мірошник Інна Валеріївна 380473723850 upravlinnyaekonomiki@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 березня 2023 11:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 березня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 601 648,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 008,24 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32510000-1: Бездротові телекомунікаційні системи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата ціни продукції Замовником здійснюється шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника в розмірі 100% його вартості протягом 14 банківських днів, після підписання видаткової накладної та акту приймання –передачі на продукцію. | Пiсляоплата | 14 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 березня 2023 11:30 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
06 березня 2023 11:27 |
Проект договору.doc | |
06 березня 2023 11:27 |
тендерна документація.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-03-27-000019 ● 58fd81d8c69f4a44b97c19184682f1f7
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 27 березня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 27 березня 2023 16:27 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
27.03.2023 № 17-З
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
27.03.2023 № 17-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
UA-2023-03-06-003526-a, 06.03.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-03-31 12:09:17
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 32510000-1 — Бездротові телекомунікаційні системи» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-03-06-003526-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по даній закупівлі?
- чи забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі ID: UA-2023-03-06-003526-a відповідно до пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)? Надайте посилання на вебсайт, на якому відображена вказана інформація?
- з яких підстав не відхилена тендерна пропозиція ТОВ «БУКОР», якщо у складі його пропозиції відсутні сертифікат відповідності, або сертифікат/паспорт якості, які зазначені у листі про якість ТОВ «БУКОР» та не підтверджені відповідними документами, чим не дотримано виконання вимог пункту 10 Додатку 2 до тендерної документації?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-04-03 16:42:36
Надання пояснення на запит ДАСУ за предметом закупівлі «ДК 021:2015: 32510000-1 — Бездротові телекомунікаційні системи» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-03-06-003526-a)
Питання яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по даній закупівлі?
Пояснення Депутатами міської ради при обговоренні можливості закупівлі системи поіменного голосування було надано перевагу системі «Голос». Замовником проведено моніторинг інтернет мережі щодо пошуку постачальників, які займаються встановленням подібних систем. Пріоритетом були торги Виконавчого комітету П'ятихатської міської ради, розробником даної системи був ФОП Журавінський, до якого ми звернулися для формування попереднього кошторису по моделі запропонованої депутатами міської ради. Постачальником надано попередній кошторис з повним переліком товарів та послуг, які необхідні для встановлення системи та вартістю в сумі 601648 грн. Замовником додатково проведено аналіз інтернет магазинів щодо вартості комп’ютерної техніки та складових, які входять до системи, які не перевищували вартість наданої підприємцем пропозиції. Виходячи з вище викладеного було визначено очікувану суму закупівлі системи поіменного голосування в сумі 601648 грн тобто рішення прийняте на основі наступних документів:
1. Попередній кошторис встановлення системи поіменного електронного голосування «Голос» в Золотоніській міській раді;
2. Рішення Золотоніської міської ради про внесення змін до міського бюджету та виділення коштів в сумі 601648 грн. на закупівлю та встановлення системи поіменного електронного голосування;
3. Звернення бухгалтера Золотоніської міської ради щодо проведення процедури закупівлі по системі електронного голосування «Голос»;
4. Протокол уповноваженої особи по процедурі відкритих торгів з особливостями.
Питання чи забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі ID: UA-2023-03-06-003526-a відповідно до пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)? Надайте посилання на вебсайт, на якому відображена вказана інформація?
Пояснення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі опубліковано 06.03.2023 року на сайті Золотоніської міської ради в розділі Оголошення https://cutt.ly/I47yQ0i
Питання з яких підстав не відхилена тендерна пропозиція ТОВ «БУКОР», якщо у складі його пропозиції відсутні сертифікат відповідності, або сертифікат/паспорт якості, які зазначені у листі про якість ТОВ «БУКОР» та не підтверджені відповідними документами, чим не дотримано виконання вимог пункту 10 Додатку 2 до тендерної документації?
Пояснення враховуючи, що ТОВ «Букор» було надано лист про якість в якому прописана наявність відповідних сертифікатів та те що він 1 прийняв участь у торгах, відповідно до п. 40 постанови 1178 „Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” було надано 24 години на усунення невідповідності, а саме документальне підтвердження наявності прописаних відповідних сертифікатів.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2023-04-19 16:47:54
Додаткова інформація
Оплата за договором № 53 від 24.03.2023 року не проводилася про що надаємо довідку
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Інформація про усунення порушень У зв’язку з неможливістю виправлення помилки виявленої під час проведення моніторингу було проведено переговори з переможцем та прийнято рішення щодо розірвання договору за згодою сторін
2023-04-14 12:08:21
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 11 квітня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 26 квітня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Порушення усунуто шляхом припинення зобов'язань за договором.
2023-04-20 09:16:11
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 березня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУКОР" |
601 600,00
UAH з ПДВ
|
601 600,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУКОР" #33346702 |
Переможець |
601 600,00
UAH з ПДВ
|
17 березня 2023 10:04
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 березня 2023 17:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
14 квітня 2023 12:00
|
Додаткова угода.PDF | укладений |
14 квітня 2023 11:58
|
Електронний підпис | укладений |
24 березня 2023 08:52
|
Договір 53.PDF | укладений |
24 березня 2023 08:42
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | не вказанa — 31 грудня 2023 |
Сума оплати за договором: |
601 600,00
UAH
|
Причини розірвання договору: | Розірвання договору №53 від 24.03.2023 за згодою сторін у зв’язку з неможливістю виправлення помилки виявленої під час проведення моніторингу ДАСУ. |