Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Ківерцівська міська рада |
Код ЄДРПОУ: | 26516861 |
Вебсайт: | https://kivrada.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 45200, Україна , Волинська обл., Ківерцівський р-н, м. Ківерці, вул. Шевченка, буд. 14 |
Контактна особа: |
Ірина Гурич +380667116645 miskarada_gurich@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 травня 2023 17:10 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 травня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 травня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 травня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 21 888 184,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 218 881,85 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 травня 2023 17:11 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
08 травня 2023 17:10 |
ТД_реконструкція очисних_коригування.docx | |
08 травня 2023 17:10 |
Додаток 3_проект договору.docx | |
08 травня 2023 17:10 |
Додаток 1_перелік документів.docx | |
08 травня 2023 17:10 |
Додаток №2_технічне завдання.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-08-17-000018 ● f6875394895c447aa48aebcfcec3806c
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 серпня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 17 серпня 2023 16:55 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
17.08.2023 №65-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, дорученням Державної аудиторської служби України від 03 серпня 2023 року №003100-18/8714-2023,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 17.08.2023 №65-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
2.UA-2023-05-08-013166-a 08.05.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-08-31 17:32:25
про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з реконструкції очисних споруд каналізації м. Ківерці, Луцького району, Волинської області (аварійно-відновлювані роботи), облаштування місць перебування внутрішньо переміщених та евакуйованих осіб. Коригування (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-05-08-013166-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Яким чином учасником ТОВ-фірма «Кортакоз», якого обрано переможцем торгів, на підтвердження наявності працівників виконано вимогу підпункту 2 пункту І Додатку 1 тендерної документації в частині надання сканованої копії оригіналу податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків – фізичних осіб і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску за останній звітній період на працівників: Мельничука П.А., Подганюка М.К., Наумчука В.А., Матвійчука В.П., Кислюка А.В., Абрамовича Г.А., Багнія В.С., Чехолку О.Р., Бицюка Ю.О., Бруцького А.І., Гуменюка Т.Б.?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-09-05 15:54:12
Пояснення на запит по закупівлі робіт Реконструкція очисних споруд каналізації м. Ківерці, Луцького району, Волинської області (аварійно-відновлювані роботи), облаштування місць перебування внутрішньо переміщених та евакуйованих осіб. Коригування. ID закупівлі UA-2023-05-08-013166-a, ID моніторингу UA-M-2023-08-17-000018
1) Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Відповідно до пункту 27 частини 1 Закону роботи - розроблення проектної документації на об’єкти будівництва, науково-проектної документації на реставрацію пам’яток архітектури та містобудування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого та невиробничого призначення, роботи з будівництва об’єктів з розробленням проектної документації, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт.
Також згідно з пунктом 15 Особливостей предмет закупівлі визначається замовником відповідно до вимог Закону та Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15.04.2020 №708. Відповідно до пункту 4 Порядку визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 27 частини першої статті 1 Закону за об’єктами будівництва та з урахуванням положень кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281, а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301
Відповідно до зазначених вище нормативних документів, при закупівлі послуг з поточного ремонту виготовляється кошторисна документація, до складу якої входить, зокрема, зведений кошторисний розрахунок загальної вартості об’єкта будівництва. Саме за допомогою вказаного документа Замовником визначається очікувана вартість предмета закупівлі. Відповідний метод визначення очікуваної вартості передбачено і в наказі Мінекономіки № 275 від 18.02.2020 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі». У цій методиці визначати очікувану вартість закупівлі робіт нам пропонують з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 та ГБН Г.1-218-182:2011 відповідно до розробленої та затвердженої проєктно-кошторисної документації.
Відповідно, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі та його очікувана вартість була визначена відповідно до зведеного кошторисного розрахунку, який є невідʼємною частиною робочого проекту «Реконструкція очисних споруд каналізації м. Ківерці, Луцького району, Волинської області (аварійно-відновлювані роботи), облаштування місць перебування внутрішньо переміщених та евакуйованих осіб. Коригування.», затвердженого розпорядженням міського голови.
Розмір бюджетного призначення визначено відповідно до рішення сесії Ківерцівської міської ради. Запитувані кошторисні документи додаються.
2) Яким чином учасником ТОВ-фірма «Кортакоз», якого обрано переможцем торгів, на підтвердження наявності працівників виконано вимогу підпункту 2 пункту І Додатку 1 тендерної документації в частині надання сканованої копії оригіналу податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків – фізичних осіб і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску за останній звітній період на працівників: Мельничука П.А., Подганюка М.К., Наумчука В.А., Матвійчука В.П., Кислюка А.В., Абрамовича Г.А., Багнія В.С., Чехолку О.Р., Бицюка Ю.О., Бруцького А.І., Гуменюка Т.Б.?
Згідно вимоги останнього абзацу підпункту 2 пункту І Додатку 1 тендерної документації Учасник процедури закупівлі: «Додатково надається - Копія звіту з праці (форма №1-ПВ) за останній звітній період 2022 року органу статистики до якого подається, або офіційний лист від органу статистики про те, що даний учасник не звітує за даною формою, що отриманий не раніше поточного року.».
Відповідно Учасник процедури закупівлі ТОВ-фірма «Кортакоз» подав у складі своєї тендерної пропозиції (файл – «33. Податковий розрахунок доходу.pdf» оприлюднений 15 травня 2023 року об 18 год. 25 хв.) скановану копію оригіналу звіту з праці (форма №1-ПВ) за IV квартал 2022 рік (сканована копія з оригіналу податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків – фізичних осіб і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску), що в повній мірі відповідає даній вимозі тендерної документації.
Водночас зазначаємо, що тендерна документація не містить вимоги про відображення працівників Мельничука П.А., Подганюка М.К., Наумчука В.А., Матвійчука В.П., Кислюка А.В., Абрамовича Г.А., Багнія В.С., Чехолку О.Р., Бицюка Ю.О., Бруцького А.І., Гуменюка Т.Б. та інших в податковому розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків – фізичних осіб і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску за останній звітній період (в звіті з праці (форма №1-ПВ)) за останній звітній період 2022 року.
- Держаудитслужба_пояснення_реконструкція очисних.pdf
- Зареєстрований звіт.pdf
- після експ.rar
- ТОМ 1 ВЕ.23.03.15-01-ПЗ.ВД.pdf
- ТОМ 2. ВЕ.23.03.15-02-ГП.ЗВК.pdf
- ТОМ 3. ВЕ.23.03.15-03-ЕП..pdf
- ТОМ 4. ВЕ.23.03.15-04-АБ..pdf
- ТОМ 6. ВЕ.23.03.15-06-ЕТР КУБО-350..pdf
- ТОМ 7. ВЕ.23.03.15-07-ОВ. ВК.1.pdf
- ТОМ 8 ВЕ.23.03.15-08-ОВНС.pdf
- ТОМ 9. ВЕ.23.03.15-09-ПОБ.pdf
- ТОМ 10. ВЕ.23.03.15-10-ІТЗ.pdf
- ТОМ 5. ВЕ.23.03.15-05-ТХ.АТХ.1.pdf
- Електронний підпис
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178, Держаудитслужба та її міжрегіональні територіальні органи здійснюють моніторинг процедур закупівель, а також закупівель, за якими в електронній системі закупівель оприлюднюється звіт про договір про закупівлю, укладений без застосування електронної системи закупівель, у порядку, встановленому статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі. Згідно з абзацом 2 частини 8 статті 8 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Щодо закупівлі «Реконструкція очисних споруд каналізації м. Ківерці, Луцького району, Волинської області (аварійно-відновлювані роботи), облаштування місць перебування внутрішньо переміщених та евакуйованих осіб. Коригування.» (ID закупівлі UA-2023-05-08-013166-a), здійснено моніторинг органом державного фінансового контролю, зареєстрований в електронній системі закупівель за ідентифікатором UA-M-2023-08-17-000018. 07 вересня 2023 року в електронній системі закупівель був опублікований висновок органу державного фінансового контролю, яким встановлено: «За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції установлено порушення вимог абзацу 2 пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, із урахуванням вимог Постанови №1178, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не установлено.». Зобовʼязання щодо усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель викладених у висновку наступне - здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. Такий захід реагування у вигляді зобов’язання розірвати укладений договір про закупівлю, що наразі є виконаним, є виключним заходом, обрання якого можливе у разі, якщо виявлені порушення реально створюють загрозу корупційним діям і зловживанням. Статтею 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» передбачено права органу державного фінансового контролю, зокрема, пред’являти керівникам та іншим особам підприємств, установ та організацій, що контролюються, обов’язкові до виконання вимоги щодо усунення виявлених порушень законодавства. Проте ні вказаним Законом, ні іншим нормативно-правовим актом безпосередньо не встановлено право органів фінансового контролю вимагати розірвання договорів про закупівлю. Водночас усунення виявлених під час моніторингу закупівлі недоліків та порушень має бути пропорційним щодо виявлених недоліків. Крім того, відповідно до статті 651 Цивільного кодексу України зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї зі сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом. Порушення, яке було виявленого органом державного фінансового контролю, полягає в тому, що інформація про деяких працівників, які зазначені в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, відсутня в податковому розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків – фізичних осіб і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску. Однак, відповідно до Порядку заповнення та подання податковими агентами Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску затвердженого Наказом Міністерства фінансів України 13 січня 2015 року № 4 (у редакції наказу Міністерства фінансів України 15 грудня 2020 року № 773) Розрахунок подається лише у разі нарахування сум зазначених доходів платнику податку протягом звітного періоду. Якщо на підприємстві на період дії карантину (військового стану) призупиняється дія трудового договору або працівники знаходяться в відпустці без збереження заробітної плати то відомості про таких працівників в об’єднану звітність не потраплять, адже доходи їм не нараховувалися. Також, відповідальність за достовірність поданої в тендерній пропозиції інформації та документів несе безпосередньо учасник. Станом на 07 вересня 2023 року, договір, укладений за результатами процедури закупівлі належно виконаний в повному обʼємі, що підтверджується відповідно актами виконаних робіт. Вимога розірвати договір про закупівлю з переможцем публічної закупівлі, який сумлінно виконаний сторонами, може призвести до безпідставного порушення майнових прав господарюючих суб’єктів — сторін договору про закупівлі. Відповідно, вимога розірвання укладеного договору про закупівлю з переможцем закупівлі не спрямовано на досягнення легітимної мети та не є співмірною з нею, оскільки суть виявлених порушень жодним чином не зачіпає бюджетні інтереси. Також, повідомляємо Вас, що з метою виконання зобовʼязання щодо усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу закупівлі, виявлені порушення будуть враховані та в майбутньому допущені не будуть.
2023-09-13 16:22:18
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 07 вересня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 22 вересня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 травня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю-фірма "Кортакоз" |
21 888 184,80
UAH з ПДВ
|
21 888 184,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю-фірма "Кортакоз" #13993936 |
Переможець |
21 888 184,80
UAH з ПДВ
|
16 травня 2023 15:33
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 січня 2024 11:30
|
Електронний підпис | укладений |
23 травня 2023 08:35
|
Додаток 3.pdf | укладений |
22 травня 2023 16:02
|
Додаток 2.pdf | укладений |
22 травня 2023 16:02
|
Додаток 1.pdf | укладений |
22 травня 2023 16:02
|
Договір 143.pdf | укладений |
22 травня 2023 16:02
|