Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
31170000-8 Transformers Shunt reactor РОМ-110000/750 with monitoring system (or equivalent)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАЦІОНАЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ "УКРЕНЕРГО" |
Код ЄДРПОУ: | 00100227 |
Вебсайт: | https://ua.energy/ |
Місцезнаходження: | 01032, Україна , Київська область обл., Київ, вул. С.Петлюри, 25, м. Київ |
Контактна особа: |
Скоробогатько Олександра +380 (44) 238-32 60 SKOROBOGATKO.OP@UA.ENERGY |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАЦІОНАЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ "УКРЕНЕРГО" |
National ID: | 00100227 |
Contact point: |
Skorobogatko Oleksandra +380 (44) 238-32 60 SKOROBOGATKO.OP@UA.ENERGY |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 серпня 2020 16:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 вересня 2020 12:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 жовтня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 жовтня 2020 12:00 |
Початок аукціону: | 28 жовтня 2020 13:58 |
Очікувана вартість: | 56 300 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 563 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 1351200 UAH |
Publication date: | 12 серпня 2020 16:37 |
Enquiries until: | 26 вересня 2020 12:00 |
Complaints submission until: | до 02 жовтня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 06 жовтня 2020 12:00 |
Information
Estimated total value: | 56 300 000 UAH excluding VAT |
Minimal lowering step: | 563 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31170000-8: Трансформатори
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Часткова попередня оплата (Аванс) Обладнання. Розмір Авансу становить не більше 20% від вартості Обладнання. Якщо сума Авансу становить один мільйон грн. або більше, то часткова попередня оплата Обладнання здійснюється за умови надання ПОСТАЧАЛЬНИКОМ забезпечення на авансовий платіж у вигляді безумовної та безвідкличної Банківської гарантії забезпечення повернення авансового платежу (далі - Банківська гарантія на Аванс). Аванс сплачується ПОСТАЧАЛЬНИКУ протягом двадцяти п‘яти банківських днів з дати надання ним Рахунку (після набрання Договором чинності) та за умови надання ПОКУПЦЮ Банківської гарантії на Аванс (на паперовому носії) не пізніше дати передачі Рахунку; при цьому сума, зазначена у Банківській гарантії на Аванс, повинна дорівнювати повній сумі авансового платежу. | Аванс | 25 | Банківські | 20 |
Iнша подія | Подальша оплата здійснюється за умови прийняття ПОКУПЦЕМ Обладнання на всю суму авансового платежу. Оплата здійснюється ПОКУПЦЕМ протягом 25 (двадцяти п’яти) банківських днів після підписання ним Акту приймання-передачі (далі – Акт) та за наданим ПОСТАЧАЛЬНИКОМ Рахунком, а також з урахуванням, що така оплата здійснюється після реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних відповідно до вимог статті 201 Податкового кодексу України. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції – відповідно до п. 7 Розділу І тендерної документації. Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурних позицій предмета закупівлі: Реактор шунтуючий РОМ-110000/750 з системою моніторингу (або еквівалент); 31171000-5 – Трансформатори з рідинним діелектриком | Пiсляоплата | 25 | Банківські | 80 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 вересня 2020 15:55 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
28 вересня 2020 15:54 |
ТД_05_086296_Шунтуючий_Реактор зі змінами5.doc | |
28 вересня 2020 15:54 |
Зміни 5 до ТД (перелік).pdf | |
17 вересня 2020 16:15 |
Зміни 4 до ТД (перелік).pdf | |
07 вересня 2020 18:29 |
Зміни 3 до ТД (перелік).pdf | |
02 вересня 2020 11:45 |
Зміни2 до ТД (перелік).pdf | |
31 серпня 2020 20:56 |
Зміни до ТД (перелік).pdf | |
12 серпня 2020 16:34 |
Титульний аркуш ТД Реактор.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Відповідно до пункту 1 розділу І Правил, вони поширюються на всіх суб’єктів господарювання незалежно від форм власності та організаційно-правової форми, які в процесі своєї діяльності виконують вантажно-розвантажувальні роботи, навантаження (розвантаження) або вивантаження (далі - вантажно-розвантажувальні роботи).
Крім того, згідно з п. 21 Додатку 6 Порядку, до видів робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці віднесено роботи, що виконуються за допомогою механічних підіймачів та будівельних підйомників.
На виконання п. 1.8. Розділу І. Додатку 2 до Тендерної документації Учасник має надати Довідку довільної форми про залучення субпідрядників, які мають дозвіл на виконання робіт з завантаження / розвантаження на території України обладнання відповідного класу напруги або вище (з обов’язковим зазначенням назви, адреси, контактного телефону). Або надати Довідку довільної форми, що Учасник не передбачає залучати субпідрядні організації.
На виконання п. 1.9. Розділу І. Додатку 2 до Тендерної документації Учасник підтверджує можливість розвантаження на території України обладнання відповідного класу напруги шляхом надання Довідки довільної форми або договору (іншого правочину) з організацією, яка має дозвіл на виконання цих робіт.
Вимоги про усунення порушення
Згідно з п.1 Розділу ІІ. Документи, які Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції Додатку 3 до тендерної документації, Учасник повинен надати заповнену таблицю №1 (ОПИС ТА ОСНОВНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ, який складається з Розділу І).
Відповідно до п. 5.34 Таблиці № 1 Додатку 3 до Тендерної документації Учасник повинен надати креслення загального компонування реактора і розташування його основних частин. У складі тендерної пропозиції Концерну «СОЮЗЕНЕРГО» зазначене креслення відсутнє. Отже, вимогу Замовника Концерном «СОЮЗЕНЕРГО» не підтверджено.
Відповідно до п. 5.37 Таблиці № 1 Додатку 3 до тендерної документації Учасник повинен надати масу реактора, зокрема повну, транспортну та масла. Концерн «СОЮЗЕНЕРГО» надав повну масу реактору 180000 кг, транспортна та маса масла у складі тендерної пропозиції не надана. Отже, вимогу Замовника Концерном «СОЮЗЕНЕРГО» не підтверджено.
Відповідно до п. 6.3 Таблиці № 1 Додатку 3 до тендерної документації Учасник повинен надати інформацію щодо сумісності запропонованої Учасником системи моніторингу вводів з існуючою системою моніторингу вводів для реактора фази «С». Дана вимога Замовника Концерном «Союз» у складі тендерної пропозиції не підтверджена.
Відповідно до п. 6.4 Таблиці № 1 Додатку 3 до тендерної документації вимагалося надати інформацію щодо наявності вбудованих трансформаторів струму. Дана вимога Замовника Концерном «Союз» у складі тендерної пропозиції не підтверджена.
Відповідно до п. 6.11 Таблиці № 1 Додатку 3 до тендерної документації Учасник повинен підтвердити можливість узгодженої роботи з існуючою системою моніторингу яка встановлена на фазі «С» реакторної групи Р5. Дана вимога Замовника Концерном «Союз» у складі тендерної пропозиції не підтверджена.
Відповідно до п.3 розділу ІІ. Додатку 3 до тендерної документації Учасник повинен надати:
3. Гарантійний лист про те, що Учасник та/або субпідрядна організація на момент здійснення постачання має право на провадження діяльності з доставки та розвантаження товару (Реактор типу РОМ-110000/750 У1 або еквівалент) у ВРП ПС-750 кВ, а саме:
- дозволи на виконання робіт підвищеної небезпеки, які згідно з переліком дозволяють виконувати роботи підвищеної небезпеки, зокрема, роботи в діючих електроустановках вище 1000В, роботи верхолазні та на висоті, а також експлуатацію машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки.
Концерном «СОЮЗЕНЕРГО» надана Довідка про наявність в Учасника можливості розвантаження на території України обладнання відповідного класу напруги. Проте, дозволи на виконання робіт підвищеної небезпеки, які згідно з переліком дозволяють виконувати роботи підвищеної небезпеки, зокрема, роботи в діючих електроустановках вище 1000В, роботи верхолазні та на висоті, а також експлуатацію машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки Учасником, для підтвердження можливості провадження діяльності з доставки та розвантаження товару (Реактор типу РОМ-110000/750 У1 або еквівалент) у ВРП ПС-750 кВ, не надано. Отже, вимогу Замовника Концерном «СОЮЗЕНЕРГО» не підтверджено.
Таким чином, тендерна пропозиція Учасника Концерн «СОЮЗЕНЕРГО» не відповідає вимогам тендерної документації Замовника на дану процедуру закупівлі, - не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Разом з тим, було прийнято рішення відповідно до протоколу №86296/05/20 від 22.10.2020р. (додається) відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі КОНЦЕРН «СОЮЗЕНЕРГО», на підставі абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації Замовника на дану процедуру закупівлі.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-01-13-000102 ● 259b130dc554458abe6a0ed099b78212
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 січня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 січня 2021 17:22 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
13.01.2021 № 9
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 13.01.2021 № 9
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
20 UA-2020-08-12-004733-b 12.08.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-01-20 16:06:43
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі 31170000-8 Трансформатори Реактор шунтуючий РОМ-110000/750 з системою моніторингу (або еквівалент) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-08-12-004733-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-01-25 22:50:34
Відповідь щодо обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Обґрунтування розміру витрат предмета закупівлі здійснювалось на підставі Інвестиційної Програми 2020р. затвердженої 06.05.2020р. НКРЕКП (ІП на 2020 рік та зміни до неї за посиланням https://ua.energy/wp-content/uploads/2020/12/1.2-Zahidna-ES.pdf).
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.05.2011 №560, розробленою проектною документацією №5217-П0028 (витяг додається) та позитивних експертних звітів Державного підприємства «Державний науково-дослідний та проектно-вишукувальний інститут «НДІПРОЕКТРЕКОНСТРУКЦІЯ» від 28.04.2018 №715/е/18 та від 12.06.2018 №1475/е/18. Технічні характеристики предмета закупівлі повинні забезпечувати можливість узгодженої роботи у трифазній мережі з вже існуючим у фазі «С» шунтуючим реактором типу РОМ-110000/750 виробництва ПрАТ «Запоріжтрансформатор».
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена відповідно до затвердженої проектно-кошторисної документації з урахуванням кон’юнктури ринку.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 04 лютого 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 10 лютого 2021 |
Порушення не виявлено
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАЦІОНАЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ "УКРЕНЕРГО" |
Код ЄДРПОУ: | 00100227 |
Місцезнаходження: | 01032, Україна, Київська область обл., Київ, вул. С.Петлюри, 25, м. Київ |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
КОРПОРАЦІЯ ВИРОБНИЧИХ ТА КОМЕРЦІЙНИХ ПІДПРИЄМСТВ "СОЮЗ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
КОНЦЕРН "СОЮЗЕНЕРГО" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КИЇВСЬКА ЕНЕРГЕТИЧНА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ» | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 жовтня 2020 14:19
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
КОРПОРАЦІЯ ВИРОБНИЧИХ ТА КОМЕРЦІЙНИХ ПІДПРИЄМСТВ "СОЮЗ" |
55 990 000,00
UAH
|
54 810 000,00
UAH
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КИЇВСЬКА ЕНЕРГЕТИЧНА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ» |
56 191 577,72
UAH
|
54 811 000,00
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
КОРПОРАЦІЯ ВИРОБНИЧИХ ТА КОМЕРЦІЙНИХ ПІДПРИЄМСТВ "СОЮЗ" #21004686 |
Переможець |
54 810 000,00
UAH
|
30 жовтня 2020 16:28
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2021 15:28
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 вересня 2021 13:48
|
ДУ1_до_01-086296-20.pdf | зміни до договору |
29 вересня 2021 13:46
|
Електронний підпис | укладений |
20 листопада 2020 18:28
|
Договір 01-086296-20.pdf | укладений |
20 листопада 2020 12:36
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передачі товару, надання послуг, згідно з п.4 ч.5 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі". |
Номер договору про закупівлю: | 01-086296-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |