Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт дорожньо-стежкової мережі між сквером на вул. Вишгородська, 10-12 та сквером на вул. Вишгородська, 24-26/2 в Оболонському районі» (за ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
892 572,00 UAH
UA-2024-05-27-010320-a 097e5627b9844ab29251a968d95692fd
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пиріг Юлія

380442723536 kyivzelenbudtender5@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 27 травня 2024
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київське комунальне об'єднання зеленого будівництва та експлуатації зелених насаджень міста "Київзеленбуд"
Код ЄДРПОУ: 03362123
Місцезнаходження: 04053, Україна , Київська обл., Київ, вул. Кудрявська, буд. 23
Контактна особа: Пиріг Юлія
380442723536
kyivzelenbudtender5@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
«Капітальний ремонт дорожньо-стежкової мережі між сквером на вул. Вишгородська, 10-12 та сквером на вул. Вишгородська, 24-26/2 в Оболонському районі» (за ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 серпня 2024
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

27 травня 2024 16:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ДСЗ"
#34914426
Переможець 892 572,00
UAH з ПДВ
27 травня 2024 16:05

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
07 листопада 2024 11:16
ДУ2 до Д№76.5 від 23.05.2024.pdf зміни до договору
07 листопада 2024 11:16
Електронний підпис зміни до договору
16 вересня 2024 13:47
ДУ№1 від 11.09.2024 до дог.76.5 від 23.05.2024.pdf зміни до договору
16 вересня 2024 13:46
Д№76.5 від 23.05.2024.pdf укладений
27 травня 2024 16:08

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 вересня 2024
Дата публікації змін до договору:
16 вересня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. На підставі отримано від Підрядника листа вх. №077/226/3236 від 09.09.2024 року, Сторони дійшли згоди продовжити строк виконання робіт по Договору, у зв'язку з чим внести зміни до п.2.1. Договору та викласти його в наступній редакції: "2.1. Підрядник при наявності дозвільної документації, розпочинає виконання Робіт протягом 3-х днів з дня виконання Замовником абзацу першого п. 29 Загальних умов та оформлення і підписання Сторонами відповідного двостороннього Акту, і завершує виконання Робіт не пізніше 30 вересня 2024 року." 2. Сторони дійшли згоди викласти Календарний графік виконання робіт (Додаток 1) та План фінансування будівництва (Додаток 3) у новій редакції, що додаються до цієї Додаткової угоди
Номер договору про закупівлю: 76/5
Договір:
Номер додаткової угоди: № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 листопада 2024
Дата публікації змін до договору:
07 листопада 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 76/5
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML