Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Охоронні послуги (Послуги з охорони об’єктів).
Очікувана вартість
257 004,24 UAH
UA-2021-07-07-009038-c ● 0973c5465b2642f6b8c1751bcabcbb3a
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Волинський краєзнавчий музей |
Код ЄДРПОУ: | 02225246 |
Місцезнаходження: | 43005, Україна , Волинська обл., Луцьк, Вул. Шопена,20 |
Контактна особа: |
Важатко Оксана Георгіївна +380507167146 vkmbuh@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 липня 2021 16:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 липня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 липня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 липня 2021 16:40 |
Початок аукціону: | 26 липня 2021 14:09 |
Очікувана вартість: | 257 004,24 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 285,02 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з охорони замку - Олицький замок.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
45263, Україна, Волинська область, смт. Олика, вул. Замкова 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата послуг за здійснюється у безготівковій формі по перерахунку за фактично надані послуги, згідно Акту виконаних робіт впродовж 5 (п’яти) банківських днів при наявності відповідного бюджетного асигнування у Замовника.Більш детально – в проекті договору про закупівлю. | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 липня 2021 16:39 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 липня 2021 16:36 |
Додаток 5 ст.17.docx | |
07 липня 2021 16:36 |
Додаток 3 специфікація.docx | |
07 липня 2021 16:36 |
Додаток 4 проект.docx | |
07 липня 2021 16:36 |
Додаток 1 Тендерна пропозиція.doc | |
07 липня 2021 16:36 |
Тендерна документація.doc | |
07 липня 2021 16:36 |
Протокол 50.PDF | |
07 липня 2021 16:36 |
ОГОЛОШЕННЯ.PDF | |
07 липня 2021 16:36 |
Додаток 2 ст.16 17.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Початок надання послуг
Дата подання: 08 липня 2021 08:55
Дата відповіді: 08 липня 2021 09:40
Доброго ранку,шановний Замовнику. Просимо уточнити початок надання послуг. Дякуємо.
Відповідь: Добрий день. Початок надання послуг з моменту підписання договору, після закінчення проходження тендерної процедури закупівлі.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-07-07-009038-c.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КІБОРГИ", Код ЄДРПОУ:32662247
Дата подання: 08 липня 2021 08:53
Внесення змін до тендерної документації
Тендерною документацією Додатком 2 встановлено, на підтвердження кваліфікаційним критеріям Учасник повинен надати, згідно пункту 1.5. Довідку у довільній формі, за підписом керівника (уповноваженої особи) Учасника та завірена печаткою (за наявності), про наявність чи відсутність в межах Волинської області головного офісу чи представництва (надати документ, що підтверджує право власності учасника на нерухомість або копія договору оренди в місті Луцьку або Волинській області).
Вважаємо дані вимоги такими, що обмежують кількість учасників, які можуть прийняти участь в тендері.
Відповідно до Ч. 4 ст. 22 Закону України « Про публічні закупівлі» заборонено встановлювати у Тендерній документації вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Статтею 5 вище зазначеного Закону встановлено принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Просимо внести зміни до тендерної документації та виключити дану вимогу з Тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Вважаємо дані вимоги такими, що обмежують кількість учасників, які можуть прийняти участь в тендері.
Відповідно до Ч. 4 ст. 22 Закону України « Про публічні закупівлі» заборонено встановлювати у Тендерній документації вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Статтею 5 вище зазначеного Закону встановлено принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Просимо внести зміни до тендерної документації та виключити дану вимогу з Тендерної документації.
Рішення замовника: Вимога відхилена
08 липня 2021 11:10
Шановний учаснику! Додаток 2 Тендерної документації не передбачає
обов'язкової наявності в межах Волинської області головного офісу чи
представництва. Довідка про його наявність або його відсутність надається у
довільній формі - і це не обмежує конкуренцію та не призводить до
дискримінації учасників. Тому Ваша скарга про усунення порушення є
безпідставною і не підлягає задоволенню.
обов'язкової наявності в межах Волинської області головного офісу чи
представництва. Довідка про його наявність або його відсутність надається у
довільній формі - і це не обмежує конкуренцію та не призводить до
дискримінації учасників. Тому Ваша скарга про усунення порушення є
безпідставною і не підлягає задоволенню.
Номер вимоги: UA-2021-07-07-009038-c.a2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КІБОРГИ", Код ЄДРПОУ:32662247
Дата подання: 09 липня 2021 09:51
Внесення змін до тендерної документації
Тендерною документацією Додатком 2 на підтвердження кваліфікаційним критеріям, а саме наявності обладнання та матеріально-технічної бази, Учасник повинен надати, довідку у довільній формі, за підписом керівника (уповноваженої особи) Учасника та завірена печаткою (за наявності), про наявність групи швидкого реагування (ГШР) з дислокацією в радіусі 20 км від об’єкту охорони. Вважаємо такі вимоги дискримінаційними та такими, що обмежують коло Учасників, які можуть вказати участь у торгах. Відповідно до Ч. 4 ст. 22 Закону України « Про публічні закупівлі» заборонено встановлювати у Тендерній документації вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Статтею 5 вище зазначеного Закону встановлено принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Просимо внести зміни до тендерної документації та виключити дані вимоги з Тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
12 липня 2021 11:30
Шановний учаснику! Тендерна документація розроблена відповідно до вимог Закону
України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон). Відповідно до ст. 16 Закону замовник
вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої
інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, зокрема наявність в учасника
процедури закупівлі обладнання та матеріально-технічної бази. Також, статтею 22 Закону
передбачено, що тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні,
якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. На підставі зазначених статей Закону,
замовником визначено кваліфікаційні критерії і необхідні технічні, якісні характеристики
предмета закупівлі та зазначено перелік документів, що підтверджують інформацію
учасників про відповідність їх таким вимогам.
Зокрема, встановлено вимогу щодо надання довідки з інформацією про наявність в
учасника групи швидкого реагування (ГШР) з дислокацією в радіусі 20 км від об’єкту
охорони. Крім того Замовником зазначено, що Учасник може надати інформацію про власну
ГШР або залучену на підставі договору реагування Учасника з іншим охоронним
підприємством (з наданням копії ліцензії на право надання таких послуг охоронним
підприємством з яким укладено договір реагування), укладений з іншим суб’єктом охоронної
діяльності.
Пунктом 3 ст. 16 Закону зазначено, що "якщо для закупівлі робіт або послуг замовник
встановлює кваліфікаційний критерій як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та
технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може
для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів
господарювання."
Відповідно до технічних вимог та якісних характеристик до предмета закупівлі згідно
тендерної документації Замовника, переможцем процедури закупівлі будуть надаватися
послуги з охорони, що включають цілодобову охорону та реагування ГРШ на сигнали
Тривога з об’єкту охорони.
Звертаємо Вашу увагу, що об’єкт охорони є пам'яткою архітектури національного
значення (має охоронний статус, що надається за рішенням Кабінету Міністрів України на
території України із включенням до Державного реєстру нерухомих пам'яток України,
охороняється державою), тому вважаємо, що Замовник має право вимагати в Учасників
закупівлі надання додаткових гарантій якісного надання послуг.
При цьому, відповідно інформації сайту МВС більше 8500 суб’єктів господарювання
отримали ліцензії на надання охоронних послуг, що свідчить про розвинутий ринок надання
послуг.
Таким чином, нормами Закону надано виключне право Замовника щодо встановлення
кваліфікаційних вимог учасників, виходячи зі специфіки предмета закупівлі та з метою
відбору таких учасників на відповідність встановленим у тендерній документації
кваліфікаційним критеріям наданням документів у складі тендерних пропозицій на
підтвердження кваліфікаційним критеріям. А тому вважаємо вимоги тендерної документації
правомірними та такими, що не обмежують коло учасників, які можуть взяти участь у торгах
та будуть визнані переможцем торгів.
України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон). Відповідно до ст. 16 Закону замовник
вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої
інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, зокрема наявність в учасника
процедури закупівлі обладнання та матеріально-технічної бази. Також, статтею 22 Закону
передбачено, що тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні,
якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. На підставі зазначених статей Закону,
замовником визначено кваліфікаційні критерії і необхідні технічні, якісні характеристики
предмета закупівлі та зазначено перелік документів, що підтверджують інформацію
учасників про відповідність їх таким вимогам.
Зокрема, встановлено вимогу щодо надання довідки з інформацією про наявність в
учасника групи швидкого реагування (ГШР) з дислокацією в радіусі 20 км від об’єкту
охорони. Крім того Замовником зазначено, що Учасник може надати інформацію про власну
ГШР або залучену на підставі договору реагування Учасника з іншим охоронним
підприємством (з наданням копії ліцензії на право надання таких послуг охоронним
підприємством з яким укладено договір реагування), укладений з іншим суб’єктом охоронної
діяльності.
Пунктом 3 ст. 16 Закону зазначено, що "якщо для закупівлі робіт або послуг замовник
встановлює кваліфікаційний критерій як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та
технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може
для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів
господарювання."
Відповідно до технічних вимог та якісних характеристик до предмета закупівлі згідно
тендерної документації Замовника, переможцем процедури закупівлі будуть надаватися
послуги з охорони, що включають цілодобову охорону та реагування ГРШ на сигнали
Тривога з об’єкту охорони.
Звертаємо Вашу увагу, що об’єкт охорони є пам'яткою архітектури національного
значення (має охоронний статус, що надається за рішенням Кабінету Міністрів України на
території України із включенням до Державного реєстру нерухомих пам'яток України,
охороняється державою), тому вважаємо, що Замовник має право вимагати в Учасників
закупівлі надання додаткових гарантій якісного надання послуг.
При цьому, відповідно інформації сайту МВС більше 8500 суб’єктів господарювання
отримали ліцензії на надання охоронних послуг, що свідчить про розвинутий ринок надання
послуг.
Таким чином, нормами Закону надано виключне право Замовника щодо встановлення
кваліфікаційних вимог учасників, виходячи зі специфіки предмета закупівлі та з метою
відбору таких учасників на відповідність встановленим у тендерній документації
кваліфікаційним критеріям наданням документів у складі тендерних пропозицій на
підтвердження кваліфікаційним критеріям. А тому вважаємо вимоги тендерної документації
правомірними та такими, що не обмежують коло учасників, які можуть взяти участь у торгах
та будуть визнані переможцем торгів.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 липня 2021 14:36
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СЛУЖБА БЕЗПЕКИ "КОЛЬЧУГА - 2" |
227 664,00
UAH з ПДВ
|
226 378,96
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОННЕ АГЕНТСТВО"КОЗАК" |
246 031,45
UAH з ПДВ
|
227 663,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ФАВОРИТ-РІВНЕ-ПЛЮС" |
231 336,00
UAH з ПДВ
|
231 336,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "СЛУЖБА БЕЗПЕКИ "КОЛЬЧУГА - 2" #42848039 |
Переможець |
226 378,96
UAH з ПДВ
|
27 липня 2021 11:57
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 січня 2022 14:00
|
ДУ _5.PDF | зміни до договору |
12 січня 2022 13:59
|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2021 13:11
|
ДУ _4.PDF | зміни до договору |
30 грудня 2021 13:11
|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2021 13:08
|
ДУ _3.PDF | зміни до договору |
30 грудня 2021 13:07
|
Електронний підпис | укладений |
11 серпня 2021 11:05
|
ДУ_1доД_9.PDF | зміни до договору |
11 серпня 2021 10:54
|
Електронний підпис | укладений |
11 серпня 2021 09:50
|
Договір | укладений |
11 серпня 2021 09:49
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 09 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 11 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | "Зменшення обсягів закупівлі,зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника". |
Номер договору про закупівлю: | 9 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний рік до 28.01.2022 року включно. |
Номер договору про закупівлю: | 9 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 9 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 12 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшує суму договору. |
Номер договору про закупівлю: | 9 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |