Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Overhaul of Komunalna Street (from Chkalova Street to Kopanska Street) in Vynohradiv
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВИНОГРАДІВСЬКА МІСЬКА РАДА ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 04053677 |
Місцезнаходження: | 90300, Україна , Закарпатська область обл., м. Виноградів, ПЛОЩА МИРУ, 5 |
Контактна особа: |
Мар'яна Кіш +380977548731 3013208769@ukr.net |
Додаткові контактні особи: |
Сверенко Адальберт +380314321853 a_sverenko@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Official name: | VYNOGRADIVSKA MISKA RADA ZAKARPATSKOYI OBLASTI |
National ID: | 04053677 |
Contact point: |
MARIANA KISH +380977548731 3013208769@ukr.net |
Additional contacts: |
Сверенко Адальберт +380314321853 a_sverenko@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 серпня 2021 14:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 вересня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 жовтня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 жовтня 2021 13:00 |
Початок аукціону: | 26 жовтня 2021 15:55 |
Очікувана вартість: | 80 733 694,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 403 670,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Електронна гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Електронна гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити електронний цифровий підпис/кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження накладання кваліфікованого електронного підпису (КЕП) банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником. Банківська гарантія надана банком-резидентом України повинна бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник обов’язково має надати такий договір разом з банківською гарантією. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладанням (КЕП) гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 100 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Гарантія має набувати чинності з дня її надання. Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено: - Зобов’язання Банку-гаранта сплатити Замовнику гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти банківських днів з дня отримання вимог Замовника без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов; - Умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою Учасника, без згоди та погодження з Замовником, після її передавання / надсилання Замовнику. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття надається довідка про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з банку про зарахування грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком-гарантом, завірені печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта, із наданням підтвердження повноважень такої Уповноваженої особи від Банку-гаранта. Грошове покриття обов’язково повинно передбачати списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Тендерна пропозиція, у складі якої буде банківська гарантія, довідка про покриття та виписка з рахунку, що не відповідає умовам тендерної документації, буде відхилена Замовником. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 403670 UAH |
Publication date: | 27 серпня 2021 14:02 |
Enquiries until: | 27 вересня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 03 жовтня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 07 жовтня 2021 13:00 |
Information
Estimated total value: | 80 733 694 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 403 670 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 вересня 2021 13:09 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
28 вересня 2021 13:06 |
НОВА РЕДАКЦІЯ ТД.doc | |
28 вересня 2021 13:06 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx.doc | |
27 серпня 2021 14:49 |
Оголошення.docx | |
27 серпня 2021 14:49 |
Тендерна документація.doc | |
27 серпня 2021 14:49 |
Оголошення на англ.- announced.docx |
28 вересня 2021 13:09 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
28 вересня 2021 13:06 |
НОВА РЕДАКЦІЯ ТД.doc
|
|||
28 вересня 2021 13:06 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx.doc
|
|||
27 серпня 2021 14:49 |
Оголошення.docx
|
|||
27 серпня 2021 14:49 |
Тендерна документація.doc
|
|||
27 серпня 2021 14:49 |
Оголошення на англ.- announced.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-11-30-000083 ● 6c4cfd1efc354cf48754b5ece93417b9
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 30 листопада 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 30 листопада 2021 16:44 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
30.11.2021 № 402
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
4 UA-2021-08-27-011457-a 27.08.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-12-02 15:37:32
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з «Капітальний ремонт вул. Комунальна (від вул. Чкалова до вул. Копанська) у
м. Виноградів» (ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-08-27-011457-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня
2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Крім цього, просимо надати інформацію щодо осіб тендерного комітету, які відповідальні за оприлюднення інформації про закупівлю.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-12-07 13:44:45
Надання пояснень на запит Державної аудиторської служби України
На запит Державної аудиторської служби України про надання пояснень в рамках моніторингу (рішення про початок моніторингу від 30.11.2021р. UA-M-2021-11-30-000083 ) процедури закупівлі робіт «Капітальний ремонт вул. Комунальна (від вул. Чкалова до вул. Копанська) у м. Виноградів» (ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) з очікуваною вартістю 80 733 694,00 грн. з ПДВ, що оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-08-27-011457-a, повідомляємо наступне. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі, яка міститься в додатку 3 до тендерної документації, розроблена на підставі затвердженої проєктно-кошторисної документації виконаної Закарпатським ВКП ДП «Укрдіпродор», на котру 15.06.2021 року отримано позитивний експертний звіт щодо розгляду проектної документації за робочим проектом «Капітальний ремонт вул. Комунальна (від вул.Чкалова до вул. Копанська) у м. Виноградів». Експертиза проведена ТОВ « Будівельний консалтинг та Експертиза» 15.06.2021 року, експертний звіт за № 07/0208/21. Обґрунтування бюджетного призначення та визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі кошторисної документації, визначеної з урахуванням Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293 та зазначеного вище експертного звіту(яка визначена в поточних цінах станом на 08.06.2021р.складала 82108,690 тис.грн.: в тому числі будівельні роботи - 67651,872 тис.грн., інші витрати – 14456,818 тис. гривень. Відповідно до розрахунку, очікувана вартість склала 80 733 694 грн. з ПДВ. Щодо оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті повідомляємо наступне. У відповідності до діючого законодавства, ураховуючи набрання чинності 19.12.2020 року постанови Кабінету Міністрів України №1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710», якою серед іншого доручено головним розпорядникам бюджетних коштів з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом оприлюднення зазначеного обґрунтування на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель, 30.08.2021 на сайті https://vin-rada.gov.ua/державні-закупівлі/оголошення-про-закупівлі/ оприлюднено зазначену інформацію, що відповідає вимогам чинного законодавства. Додаємо посилання на публікацію: https://drive.google.com/drive/folders/1PWp23AiP2KONZAUmCoDzD4RWlx_TqE4Z Додатки:- експертний звіт за №07/0208/21 від 15.06.2021 року; - зведений кошторисний розрахунок; - обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (закупівля UA-2021-08-27-011457-a), що опубліковані на сайті; - роздруківка з сайту https://vin-rada.gov.ua/державні-закупівлі/оголошення-про-закупівлі/, де видно публікацію обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 грудня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 24 грудня 2021 |
Порушення не виявлено
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | ВИНОГРАДІВСЬКА МІСЬКА РАДА ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 04053677 |
Місцезнаходження: | 90300, Україна, Закарпатська область обл., м. Виноградів, ПЛОЩА МИРУ, 5 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВ ПБС | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "ШБУ-77" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 жовтня 2021 16:18
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ШБУ-77" |
80 310 000,00
UAH з ПДВ
|
79 900 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ ПБС |
80 480 000,00
UAH з ПДВ
|
80 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ШБУ-77" #41412376 |
Переможець |
79 900 000,00
UAH з ПДВ
|
02 листопада 2021 11:55
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
09 листопада 2022 16:12
|
Додаткова Угода 1.pdf | укладений |
09 листопада 2022 16:11
|
Електронний підпис | укладений |
23 листопада 2021 16:16
|
План фінансування.pdf | укладений |
23 листопада 2021 16:15
|
Графік надання послуг.pdf | укладений |
23 листопада 2021 16:15
|
Договірна ціна.pdf | укладений |
23 листопада 2021 16:15
|
Договір.pdf | укладений |
23 листопада 2021 16:15
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
" Капітальний ремонт вул.Комунальна ( від вул.Чкалова до вул.Копанська) у м.Виноградів" | 1 | роботи |
79 900 000,00
UAH з ПДВ
|