Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КНП "ЦПМСД" КМР |
Код ЄДРПОУ: | 41844941 |
Вебсайт: | https://korsimlikar.org.ua/ |
Місцезнаходження: | 11500, Україна , Житомирська обл., м. Коростень, вул. Грушевського, 7 |
Контактна особа: |
Тетяна Давидюк +380680201589 shmyga_tanya@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 червня 2024 09:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 липня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 липня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 липня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 04 липня 2024 12:18 |
Початок аукціону: | 04 липня 2024 12:18 |
Очікувана вартість: | 3 643 866,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 18 219,33 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | За рахунок коштів місцевого бюджету | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 червня 2024 16:35 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
25 червня 2024 16:34 |
Додаток 2. ФОРМА ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.docx | |
25 червня 2024 16:34 |
Додаток 4. Проек договору.docx | |
25 червня 2024 16:34 |
ТД поточний рем. 2024.docx | |
25 червня 2024 16:34 |
Додаток 5. Лист - згода на обробку персональних даних.docx | |
25 червня 2024 16:34 |
Перелік змін до Тендерної документації від 25.06.2024 р..docx | |
25 червня 2024 08:40 |
Додаток 1. Перелік документів.docx | |
25 червня 2024 08:40 |
Додаток 3. Інформація про технічні характеристики.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-07-29-000030 ● b8f7a924c5204037aebf5b368811be97
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 29 липня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 29 липня 2024 16:59 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
29.07.2024
№ 53-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 29.07.2024 № 53-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
1. UA-2024-06-18-001543-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-07-31 15:18:51
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету: «Поточний ремонт приміщень цокольного поверху поліклінічного корпусу дитячої поліклініки за адресою: вул. Грушевського, 7, м. Коростень, Житомирська область» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-06-18-001543-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень та документів до наступних питань.
1) Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на матеріальні ресурси (будівельні матеріали), технічне завдання, дефектні акти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2) Відповідно до пункту 19 частини 2 статті 22 Закону в тендерній документації зазначаються опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Крім того, згідно із частиною 10 статті 11 Закону рішення уповноваженої особи (тендерного комітету) оформлюється протоколом.
Враховуючи вищевикладене, надайте інформацію чи були встановлені факти формальних (несуттєвих) помилок при розгляді тендерних пропозицій учасників ФОП Пашинська Владислава Миколаївна та ТОВ «АРХІТЕКТУРНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЕЛІТБУДМОНТАЖ» на відповідність тендерній документації КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ» КОРОСТЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі – Замовник) з наданням документального підтвердження (протоколу, рішення).
3) За результатами моніторингу відповідності вимог тендерної документації Замовника вимогам законодавства у сфері закупівель установлено порушення вимог пункту 14 частини 2 статті 22 Закону та абзацу 1 пункту 28 Особливостей, а саме, тендерна документація Замовника не містить кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Поясніть, чому Вами допущено вищевказане порушення під час складання тендерної документації?
4) Відповідно до пункту 41 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості) розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей.
Крім того, відповідно до статті 5 Закону замовник повинен, при проведені закупівлі дотримуватись таких принципів:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до протоколу від 09.07.2024 № 113 було відхилено найдешевшу тендерну пропозицію учасника ФОП Пашинська Владислава Миколаївна на підставі абзацу 1 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, оскільки, учасник не надав у складі пропозиції відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку.
Однак, відповідно до пункту 43 Особливостей зазначено, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Слід відмітити, що учасником ФОП Пашинська Владислава Миколаївна у складі тендерної пропозиції надано документи «файли: «Кошторис», в яких містяться локальні кошториси, підсумкова відомість ресурсів, тощо, та якими визначено технічні, цінові та кількісні характеристики запропонованого товару.
Також, наголошуємо на те, що відповідно до пункту 43 Особливостей, як вже вище зазначалося, що під невідповідністю в технічній специфікації вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Отже, надання можливості виправлення помилки, додання відомості ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку не призводить до зміни предмета закупівлі.
Таким чином, замовник який виявив вище зазначену невідповідність, повинен був би надати усунути невідповідність учаснику ФОП Пашинська Владислава Миколаївна.
Однак, всупереч статті 5 Закону, пунктів 41 та 43 Особливостей замовником було відхилено найдешевшу тендерну пропозицію учасника ФОП Пашинська Владислава Миколаївна.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-08-05 14:36:58
Відповідь замовника на пояснення
Пояснення на запит
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Поточний ремонт приміщень цокольного поверху поліклінічного корпусу дитячої поліклініки за адресою: вул. Грушевського, 7, м. Коростень, Житомирська область» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-06-18-001543-a), пояснюємо наступне:
1) Обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та його очікувану вартість було визначено згідно кошторисної документації та експертної оцінки. Надаємо відповідні документи: зведений кошторисний розрахунок, дефектний акт, підсумкову відомість ресурсів, експертну оцінку.
2) Під час розгляду тендерних пропозицій учасників ФОП Пашинська Владислава Миколаївна та ТОВ «АРХІТЕКТУРНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЕЛІТБУДМОНТАЖ» на відповідність тендерній документації КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ» КОРОСТЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ фактів формальних (несуттєвих) помилок встановлено не було.
3) Тендерна документація містить кінцевий строк подання тендерних пропозицій. Він викладений в розділі IV. Подання та розкриття тендерної пропозиції, пункт 1.1 Кінцевий строк подання тендерних пропозицій визначається в оголошенні про проведення закупівлі. (строк для подання тендерних пропозицій не може бути менше ніж: сім днів з дня оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями на закупівлю товарів, послуг; 14 днів з дня оприлюднення в електронній системі закупівель оголошення про проведення відкритих торгів на закупівлю робіт.). 1.2. Отримана тендерна пропозиція вноситься автоматично до реєстру отриманих тендерних пропозицій. 1.3. Електронна система закупівель автоматично формує та надсилає повідомлення учаснику про отримання його тендерної пропозиції із зазначенням дати та часу. Тендерні пропозиції після закінчення кінцевого строку їх подання не приймаються електронною системою закупівель.
4) Під час розгляду пропозиції першого учасника ФОП "Пашинська Владислава Миколаївна", яка є найменшою, на відповідність вимогам викладеним в Тендерній документації, Замовник виявив невідповідність інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
Відповідно до Тендерної документації замовника у Додатку № 3 Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі прописано, що Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: Договірну ціну, Локальний кошторис, Відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку, Дефектний акт, Зведений кошторисний розрахунок вартості ремонту з пояснювальною запискою, Підсумкову відомість ресурсів, розрахунки загальновиробничих витрат, тощо відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва мають бути підписані Учасником та сертифікованим інженером проектувальником (з кошторисної частини, додається копія сертифікату).
Учасник ФОП "Пашинська Владислава Миколаївна" не надав у складі тендерної пропозиції Відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку згідно Додатку 3 Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі до Тендерної документації про відповідність технічним вимогам Замовника.
Згідно пункту 43 Особливостей Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Отже, у разі якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, які були надані учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі і при цьому їх виправлення не призведе до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо, то такі невідповідності підлягають виправленню згідно з пунктом 43 Особливостей. Натомість не підлягає виправленню згідно з пунктом 43 Особливостей випадок відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції.
Оскільки в тендерній пропозиції Учасник ФОП "Пашинська Владислава Миколаївна" не надав інформацію (та/або документ) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, а саме Відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку, Замовник не може надати 24 години на виправлення, адже інформація (та/або документ) відсутня/ій у складі тендерної пропозиції учасника.
Отже, кошторисні документи у разі їх відсутності у складі тендерної пропозиції учасника та за умови, що замовник їх вимагав, не підпадають під виправлення невідповідностей учасником протягом 24 годин та тендерна пропозиція учасника відхиляються замовником.
Враховуючи викладене тендерна пропозиція ФОП "Пашинська Владислава Миколаївна" підлягає відхиленню на підставі абз. 1 п.п. 2 п.44 Постанови та абз. 1 п. 2 ч. 1 ст. 31 Закону, а саме: тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Аналогічні випадки:
Відповідь на запит 235/2023 від Ярош Марини Євгенівни надана Департаментом сфери публічних закупівель Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України щодо Роз’яснення вимог ПКМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» щодо виправлення технічних характеристик у закупівлях поточного ремонту (далі - Особливості).
Шановний користувачу, повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. З 19.10.2022 на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості). З 25.02.2023 набрала чинності постанова Кабінету Міністрів України від 17.02.2023 № 157 “Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. No 1178”, зміни якої спрямовані на розв’язання питань, що пов’язані з правозастосуванням положень постанови Кабінету Міністрів України № 1178, зокрема і щодо пункту 40 Особливостей.
Так, згідно з пунктом 40 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Отже, у разі якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, які були надані учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі і при цьому їх виправлення не призведе до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо, то такі невідповідності підлягають виправленню згідно з пунктом 40 Особливостей. Натомість не підлягає виправленню згідно з пунктом 40 Особливостей випадок відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції.
Рішення АМКУ № 10027-р/пк-пз від 05.07.2023, оголошення № UA-2023-05-31-005697-a
Вимога замовника: відповідно до пункту 6 розділу 3 Документації учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником згідно з додатком 2 до цієї тендерної документації. Додатком 2 Документації встановлено, що з метою підтвердження відповідності вимогам технічної специфікації учасник повинен надати:
- договірну ціну (ціна пропозиції (договірна ціна) учасника повинна бути розрахована відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 за чинними ресурсними кошторисними нормами з показниками, рекомендованими Мінрегіоном для підприємств із бюджетним фінансуванням);
- пояснювальну записку;
- розрахунки до документа "Договірна ціна";
- локальний кошторис;
- підсумкову відомість ресурсів;
- розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису;
- розрахунок заробітної плати (розрахунок розміру заробітної плати здійснюється у чіткій відповідності до Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів, затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 20.10.2016 № 281; Настанови з визначення вартості будівництва, що затверджена наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281).
Учасник, якого було визначено переможцем, не надав у складі тендерної пропозиції пояснювальної записки. Це рішення замовника було оскаржено до АМКУ.
Позиція органу оскарження: <…> Водночас у складі пропозиції переможця відсутня пояснювальна записка до наданих переможцем розрахунків. Враховуючи наведене, пропозиція переможця не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі Документації. Відповідно до вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Враховуючи викладене, у замовника наявні підстави для відхилення пропозиції переможця, визначені підпунктом 2 пункту 44 Особливостей.
Рішення АМКУ № 15436-р/пк-пз від 27.09.2023, оголошення № UA-2023-08-28-012277-a
Вимога замовника: відповідно до пункту 3 додатка 3 Документації на підтвердження відповідності пропозиції технічним вимогам учасник у складі пропозиції має надати кошторисну документацію відповідно до заявлених технічних вимог у складі: пояснювальна записка з визначенням класу наслідків; договірна ціна; зведений кошторисний розрахунок вартості робіт з пояснювальною запискою; локальні кошториси; відомість ресурсів до локального кошторисного розрахунку; дефектний акт; календарний графік виконання робіт. Кошторисні документи повинні бути складені з урахуванням вимог чинного законодавства України, ДСТУ, Кошторисних норм України в будівництві, затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України 01.11.2021 № 281, тощо.
Учасник, якого було визначено переможцем, не надав у складі тендерної пропозиції пояснювальну записку з визначенням класу наслідків, зведений кошторисний розрахунок вартості робіт з пояснювальною запискою, локальні кошториси, відомості ресурсів до локального кошторисного розрахунку, дефектний акт, календарний графік виконання робіт. Це рішення замовника було оскаржене до АМКУ.
Позиція органу оскарження: <…> у складі пропозиції переможця відсутні пояснювальна записка з визначенням класу наслідків, зведений кошторисний розрахунок вартості робіт з пояснювальною запискою, локальні кошториси, відомість ресурсів до локального кошторисного розрахунку, дефектний акт, календарний графік виконання робіт. Враховуючи наведене, пропозиція переможця не відповідає технічним та якісним характеристикам товару щодо предмета закупівлі Документації. Відповідно до вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Враховуючи викладене, у замовника наявні підстави для відхилення пропозиції переможця, визначені підпунктом 2 пункту 44 Особливостей.
Рішення АМКУ № 14122-р/пк-пз від 05.09.2023, оголошення № UA-2023-07-31-005250-a
Вимога замовника: відповідно до пункту 6 розділу 3 Документації вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом третім частини другої статті 22 Закону зазначено в додатку 2 до Документації. Додаток 2 Документації містить інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби — плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі визначені замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 Закону. Відповідно до пункту 1.6 додатка 2 Документації порядок (послідовність, етапи) виконання робіт: учасник надає у складі пропозиції календарний графік виконання робіт із зазначенням строків відповідно до умов Документації. Відповідно до додатка 2 Документації у складі пропозиції учасники повинні надати у форматі PDF кошторисну документацію відповідно до розділу ІІ цього додатка:
- договірну ціну із пояснювальною запискою;
- локальний (-і) кошторис (-и);
- пiдсумкову вiдомiсть ресурсів;
- об’єктний кошторис та відомість трудомісткості;
- розрахунок загальновиробничих витрат;
- розрахунок адміністративних витрат;
- розрахунок прибутку;
- розрахунок податків та зборів;
- розрахунок розміру середньомісячної кошторисної заробітної плати.
Учасник, якого було визначено переможцем, не надав у складі тендерної пропозиції пояснювальну записку. Замовником щодо тендерної пропозиції переможця розміщено вимогу про усунення невідповідностей, у якій зазначено, зокрема: "У складі тендерної пропозиції відсутні: календарний графік виконання робіт із зазначенням строків відповідно до умов тендерної документації; кошторисна документація, а саме: договірна ціна; розрахунок розміру середньомісячної кошторисної заробітної плати". Це рішення замовника було оскаржене до АМКУ.
Позиція органу оскарження: <…> У складі пропозиції переможця відсутній календарний графік виконання робіт із зазначенням строків відповідно до умов Документації, а також відсутні договірна ціна та розрахунок розміру середньомісячної кошторисної заробітної плати. Враховуючи наведене, пропозиція переможця не відповідає технічним та якісним характеристикам товару щодо предмета закупівлі Документації. Відповідно до вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Враховуючи викладене, у замовника наявні підстави для відхилення пропозиції переможця, визначені підпунктом 2 пункту 44 Особливостей.
Слід зазначити, що вказані замовником документи не належать до документів, визначених пунктом 43 Особливостей. Враховуючи наведену вище інформацію, замовник не мав права звертатись до зазначеного учасника на підставі вимог пункту 43 Особливостей щодо наведених вище документів.
Враховуючи інформацію, наведену в мотивувальній частині рішення, пропозиція переможця мала бути відхилена на підставі вимог пункту 44 Особливостей. Не відхиливши пропозицію переможця, замовник порушив вимоги пункту 44 Особливостей, згідно з яким замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, зокрема, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Отже, кошторисні документи у разі їх відсутності у складі тендерної пропозиції учасника та за умови, що замовник їх вимагав, не підпадають під виправлення невідповідностей учасником протягом 24 годин та тендерна пропозиція учасника відхиляються замовником.
Надання інформації про усунення порушення замовником
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ» КОРОСТЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ з метою виконання зобов’язань по усуненню виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель викладених у висновку моніторингу UA-M-2024-07-29-000030 від 09.08.2024 р. за предметом закупівлі: «Поточний ремонт приміщень цокольного поверху поліклінічного корпусу дитячої поліклініки за адресою: вул. Грушевського, 7, м. Коростень, Житомирська область» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-06-18-001543-a від 18.06.2024 р.) повідомляє, що були вжиті наступні заходи: 1) КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ» КОРОСТЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ з метою приведення підпункту 2 пункту 12.2 розділу 12 Договору №79 від 23.07.2024 року у відповідність до законодавства було внесено зміни до нього шляхом укладення додаткової угоди №1 від 12.08.2024 р. Додаткову угоду до договору було оприлюднено через електронну систему закупівель (Скан-копія Додаткової угоди №1 від 12.08.2024 р. додається). 2) КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ» КОРОСТЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ в подальшому зобов’язується вживати всіх заходів з недопущення даних помилок під час проведення процедур закупівель при складанні тендерної документації. Посилити увагу та постійно здійснювати контроль за змінами в законодавстві у сфері публічних закупівель, якісно готувати тендерну документацію з дотриманням усіх вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та вимог «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178.
2024-08-14 14:18:41
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 09 серпня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 24 серпня 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Порушення усунуто шляхом притягнення до відповідальності (позбавлення премії за серпень 2024) та приведення договору у відповідність до законодавства шляхом внесення змін до нього.
2024-08-19 09:32:01
Ризики, що спрацювали
sas24-3-2
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 липня 2024 12:41
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "Пашинська Владислава Миколаївна" |
3 100 000,00
UAH з ПДВ
|
3 100 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРХІТЕКТУРНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЕЛІТБУДМОНТАЖ" |
3 643 307,00
UAH з ПДВ
|
3 643 307,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП "Пашинська Владислава Миколаївна" #3484416040 |
Відхилено |
3 100 000,00
UAH з ПДВ
|
09 липня 2024 08:57
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРХІТЕКТУРНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЕЛІТБУДМОНТАЖ" #42884339 |
Переможець |
3 643 307,00
UAH з ПДВ
|
12 липня 2024 10:55
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 липня 2024 16:13
|
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 12 липня 2024 10:55
Учасник | Пропозиція | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРХІТЕКТУРНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЕЛІТБУДМОНТАЖ" #42884339 |
3 643 307,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
---|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 серпня 2024 14:17
|
Додаткова угода № 1 до Договору № 79 від 23.07.2024 р.pdf | зміни до договору |
12 серпня 2024 14:16
|
Електронний підпис | укладений |
23 липня 2024 09:32
|
Договір № 79 від 23.07.2024 року.pdf | укладений |
23 липня 2024 09:30
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 12 серпня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 12 серпня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Виключити підпункт 2 пункту 12.2 розділу 12 Договору № 79 від 23.07.2024 року. |
Номер договору про закупівлю: | 79 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |