Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з технічного обслуговування обладнання, яке використовується для обслуговування швидкісних електропоїздів
Очікувана вартість
3 082 951,20 UAH
UA-2020-02-11-000441-a 09618a3c478a4a5586ed424a66176972
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Каплуненко Світлана

044-406-99-42 KAPLUNENKO@UZ.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Філія «Українська залізнична швидкісна компанія» ПАТ «Українська залізниця»
Код ЄДРПОУ: 40123444
Місцезнаходження: 02096, Україна , Київська обл., Київ, м. Київ, вул. Привокзальна 3,
Контактна особа: Каплуненко Світлана
044-406-99-42
KAPLUNENKO@UZ.GOV.UA
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 лютого 2020 13:03
Звернення за роз’ясненнями: до 18 лютого 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 лютого 2020 17:00
Початок аукціону: 02 березня 2020 11:40
Очікувана вартість: 3 082 951,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 30 829,51 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 92488.53 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50220000-3: Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
590 посл.
послуги з технічного обслуговування обладнання, яке використовується для обслуговування швидкісних електропоїздів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02099, Україна, Київська область, Київ, вул. Приколійна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50220000-3 — Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник протягом 30 (тридцяти) банківських днів з дати підписання Сторонами Акта прийому-передачі наданих послуг, але не раніше реєстрації податкової накладної, перераховує на поточний рахунок Виконавця 100% ціни фактично наданих Послуг на підставі наданого Виконавцем рахунку-фактури, але не раніше реєстрації податкової накладної. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 лютого 2020 13:40
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
20 лютого 2020 13:39
ТД_ТО обладнання ШЕП_зі_Змінами.doc
20 лютого 2020 13:39
Зміни_ ТО обладнання ШЕП.doc
20 лютого 2020 13:40
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
11 лютого 2020 13:00
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
20 лютого 2020 13:39
ТД_ТО обладнання ШЕП_зі_Змінами.doc
11 лютого 2020 13:00
ТД_ТО обладнання ШЕП.doc
20 лютого 2020 13:39
Зміни_ ТО обладнання ШЕП.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Просимо виключити з даних торгів обслуговування системи, яка знаходиться на Вашому підприємстві в НЕРОБОЧОМУ СТАНІ!!!
Дата подання: 17 лютого 2020 10:40
Дата відповіді: 20 лютого 2020 13:49
Згідно даної тендерної документації на Вашому підприємстві мають виконуватись послуги обслуговування однієї з систем, а саме: п.19. Пристрій виміру геометричних параметрів та діагностики колісних пар Hegenscheidt Argus-2. Просимо виключити дану позицію з складу торгів на її обслуговування, так як дана система знаходиться в неробочому стані, Вам відомо які з модулів даної системи не працюють і що необхідно зробити, щоб дану систему ввести в експлуатацію. Дана інформація підтверджується тим, що в 2018-2019 роках технічні спеціалісти виробника «Hegenscheidt-MFD GmbH & Co.KG» проводили її обстеження, стан і діагностику для можливості подальшого введення її в експлуатацію. Пропонуємо окремо провести закупівлю з ремонтом даної системи та введенням в подальшому її в експлуатацію.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день! Ваше питання розглянуто та повідомляємо, що до тендерної документації внесено зміни.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-11-000441-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ ІНФІНІТ ТРЕЙД, Код ЄДРПОУ:42781636
Дата подання: 17 лютого 2020 10:38
Стосовно п. 19 щодо обслуговування Пристрою виміру геометричних параметрів та діагностики колісних пар Hegenscheidt Argus-2
Згідно даної тендерної документації на Вашому підприємстві мають виконуватись послуги обслуговування однієї з систем, а саме: п.19. Пристрій виміру геометричних параметрів та діагностики колісних пар Hegenscheidt Argus-2.
Просимо виключити дану позицію з складу торгів на її обслуговування, так як дана система знаходиться в неробочому стані, Вам відомо які з модулів даної системи не працюють і що необхідно зробити, щоб дану систему ввести в експлуатацію.
Дана інформація підтверджується тим, що в 2018-2019 роках технічні спеціалісти виробника «Hegenscheidt-MFD GmbH & Co.KG» проводили її обстеження, стан і діагностику для можливості подальшого введення її в експлуатацію.
Пропонуємо окремо провести закупівлю з ремонтом даної системи та введенням в подальшому її в експлуатацію.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
20 лютого 2020 13:51
Вимога розглянута, до тендерної документації внесено зміни.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-12-30-000026 ● f746df96052b474e92b060dc21f24d66
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 29 грудня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 30 грудня 2020 12:08
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

29.12.2020 № 260

Дніпро



Про початок здійснення
моніторингу закупівель




Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручень Державної аудиторської служби України від 25.11.2020р. № 003100-18/7905-2020, від 11.12.2020р. №003100-18/8689-2020,

НАКАЗУЮ:


1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.



Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ


Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 29.12.2020 № 260

Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника

7
UA-2020-02-11-000441-a
11.02.2020 Філія «Українська залізнична швидкісна компанія» Акціонерного товариства «Українська залізниця» (код за ЄДРПОУ 40123444) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2021-01-21 17:02:47

запит ра розясненням щодо висновку

Відповіно до абз. 1 ч. 8 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» філія «Українська залізнична швидкісна компанія» Акціонерного товариства «Українська залізниця» звертається за роз’ясненням змісту висновку про результати моніторингу процедур закупівлі UA-2020-02-11-000441-a (Послуги з технічного обслуговування обладнання, яке використовується для обслуговування швидкісних електропоїздів).
Згідно висновку Замовник зміни до тендерної документації не відобразив у вигляді закреслених даних, чим порушив вимоги частини 2 статті 23 Закону, якою визначено, що положення тендерної документації, до яких вносяться зміни, відображаються у вигляді закреслених даних та повинні бути доступними для перегляду після внесення змін до тендерної документації.
Щодо зазначеного повідомляємо, що в завантаженому документі з назвою «ТД_ТО обладнання ШЕП_зі_Змінами.doc» (документ Microsoft Word), який доступний до перегляду в електронній системі закупівель Prozorro, внесені зміни відображені у вигляді закреслених даних та доступні для перегляду.
В окремому документі «Зміни_ТО обладнання ШЕП.doc» оприлюднено перелік змін, що вносились. Даний перелік складається із 9 пунктів, та повністю відповідає змінам в тендерній документації, відображеним у вигляді закреслених даних у документі «ТД_ТО обладнання ШЕП_зі_Змінами.doc».
Зміни в документі «ТД_ТО обладнання ШЕП_зі_Змінами.doc» відображені через вкладку «Рецензування» програми Microsoft Word, яка відображає усі внесені зміни у вигляді закреслених даних. Дані зміни доступні для перегляду, та можуть не відображатись лише в разі персональних (особистих) налаштувань вкладки «Рецензування» на робочому місці користувача ПК. Отже, вимога ч.2 ст.23 Закону була дотримана замовником.
Враховуючи викладене, просимо надати роз’яснення які саме зміни, перелік яких опубліковано в файлі «Зміни_ТО обладнання ШЕП.doc», не були відображенні в тендерній документації у вигляді закреслених даних.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відповіно до абз. 2 ч. 8 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» філія «Українська залізнична швидкісна компанія» Акціонерного товариства «Українська залізниця» надає аргументовані заперечення за результати моніторингу процедур закупівлі UA-2020-02-11-000441-a (Послуги з технічного обслуговування обладнання, яке використовується для обслуговування швидкісних електропоїздів). Згідно висновку Замовник зміни до тендерної документації не відобразив у вигляді закреслених даних, чим порушив вимоги частини 2 статті 23 Закону, якою визначено, що положення тендерної документації, до яких вносяться зміни, відображаються у вигляді закреслених даних та повинні бути доступними для перегляду після внесення змін до тендерної документації. Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує Замовника здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема, шляхом недопущення порушень законодавства при внесенні змін до тендерної документації та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів Щодо зазначеного повідомляємо, що в завантаженому документі з назвою «ТД_ТО обладнання ШЕП_зі_Змінами.doc» (документ Microsoft Word), який доступний до перегляду в електронній системі закупівель Prozorro, внесені зміни відображені у вигляді закреслених даних та доступні для перегляду. В окремому документі «Зміни_ТО обладнання ШЕП.doc» оприлюднено перелік змін, що вносились. Даний перелік складається із 9 пунктів, та повністю відповідає змінам в тендерній документації, відображеним у вигляді закреслених даних у документі «ТД_ТО обладнання ШЕП_зі_Змінами.doc». Зміни в документі «ТД_ТО обладнання ШЕП_зі_Змінами.doc» відображені через вкладку «Рецензування» програми Microsoft Word, яка відображає усі внесені зміни у вигляді закреслених даних. Дані зміни доступні для перегляду, та можуть не відображатись лише в разі персональних (особистих) налаштувань вкладки «Рецензування» на робочому місці користувача ПК Враховуючи викладене, Замовником дотримано вимоги частини 2 статті 23 Закону, та усі внесені зміни відображені в тендерній документації у вигляді закреслених даних.

2021-01-22 16:06:23


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 18 січня 2021
Кінцевий строк оскарження: 02 лютого 2021

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Замовник зміни до тендерної документації не відобразив у вигляді закреслених даних, чим порушив вимоги частини 2 статті 23 Закону)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Не усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Замовник зміни до тендерної документації не відобразив у вигляді закреслених даних, чим порушив вимоги частини 2 статті 23 Закону) • не усунуто

На ваше звернення на підставі частини 8 статті 8 Закону надаємо роз’яснення щодо змісту висновку (закупівля UA-2020-02-11-000441-a). Відповідно до частини 2 статті 23 Закону зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Положення тендерної документації, до яких вносяться зміни, відображаються у вигляді закреслених даних та повинні бути доступними для перегляду після внесення змін до тендерної документації. Тобто, Законом визначено порядок внесення змін саме шляхом закреслених даних. Інші варіанти, зокрема, шляхом відображення через вкладку «Рецензування» програми Microsoft Word - Законом не передбачено. Отже, Замовник порушив норму Закону в частині відображення інформації у вигляді закреслених даних, про що викладено у висновку. За результатами моніторингу було рекомендовано дотримуватися норм Закону шляхом недопущення порушень законодавства при внесенні змін до тендерної документації.

2021-01-29 09:46:41

Оскарження в суді

Опис: позовна заява про визнання протиправним та скасування висновку від 18.01.2020 Східного офісу Держаудитслужби про результати моніторингу закупівлі UA-2020-02-11-000441-a, яка проведена філією «Українська залізнична швидкісна компанія акціонерного товариства «Українська залізниця».
Дата публікації: 27 січня 2021

Документи:

27 січня 2021 11:09
Електронний підпис
27 січня 2021 10:34
Позов ДАСУ.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 березня 2020 12:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КВАЛІТЕТ ПРО" 3 074 266,80
UAH з ПДВ
3 074 266,80
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕК №1" 3 081 724,80
UAH з ПДВ
3 081 724,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 березня 2020 10:05
Електронний підпис
05 березня 2020 10:05
Довідка ДФС 02.03 - 11.03.zip
05 березня 2020 10:05
Довідка МВС 25.02.zip
27 лютого 2020 10:54
Електронний підпис
27 лютого 2020 10:54
6 Виписка з ЄДРПОУ.pdf
27 лютого 2020 10:54
5 Витяг ПДВ_ШЕП.pdf
27 лютого 2020 10:54
4 Відповідність ТЗ_ШЕП.pdf
27 лютого 2020 10:54
2 Ст.16 кваліфікація_ШЕП.pdf
27 лютого 2020 10:54
Vutyag z nakazu Savchenko.zip
27 лютого 2020 10:54
Dovirenist_Savchenko.zip
27 лютого 2020 10:54
Dovidka pro nazvu.zip
27 лютого 2020 10:54
Bankivska Licenzia (1).zip
27 лютого 2020 10:54
203086_ГР_0279_92488.53.zip

Публічні документи

26 лютого 2020 16:28
Електронний підпис
26 лютого 2020 16:26
Статут+опис.pdf
26 лютого 2020 16:26
Гарантія_.2020-НГЕ_24.02.2020.zip
26 лютого 2020 16:26
Виписка ЄДР.pdf
26 лютого 2020 16:26
Лист про зміну назви.pdf
26 лютого 2020 16:26
14 працівники.pdf
26 лютого 2020 16:26
13 Гарантійні строки.pdf
26 лютого 2020 16:26
2 ТЗ.pdf
26 лютого 2020 16:26
3.2 Інженер ОП.pdf
26 лютого 2020 16:26
3.5 Документи верхолази.pdf
26 лютого 2020 16:26
10 відомості учасника.pdf
26 лютого 2020 16:26
6.3 Витяг ПДВ.pdf
26 лютого 2020 16:26
6 код доступа.pdf
26 лютого 2020 16:26
8 санкції.pdf
26 лютого 2020 16:26
1 ст.17.pdf
26 лютого 2020 16:26
5 Посадова особа.pdf
26 лютого 2020 16:26
4 лист згода.pdf
26 лютого 2020 16:26
3 МТБ.pdf
26 лютого 2020 16:26
9 довкілля.pdf
26 лютого 2020 16:26
12 Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КВАЛІТЕТ ПРО"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕК №1"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КВАЛІТЕТ ПРО"
#43345176
Переможець 3 074 266,80
UAH з ПДВ
04 березня 2020 15:57

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 березня 2020 15:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КВАЛІТЕТ ПРО"
#43345176
3 074 266,80
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 квітня 2021 15:29
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 14:44
ДУ1_40УЗШК_ТО обладнання ШЕП (Квалілтет) (1).pdf зміни до договору
29 грудня 2020 14:44
1_ДУ1_40УЗШК_ТО обладнання ШЕП (Квалілтет).pdf укладений
29 грудня 2020 14:28
Електронний підпис укладений
17 березня 2020 11:14
40-УЗШК то обладнання ШЕП.pdf укладений
17 березня 2020 11:14

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору на наступний рік в сумі, що не перевищує 20 % від суми договору
Номер договору про закупівлю: 40-УЗШК
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 березня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 3 526 592,22
UAH (в тому числі ПДВ 587 765,37 UAH)