Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Личаківська районна адміністрація Львівської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 04056109 |
Місцезнаходження: | 79017, Україна , Львівська обл., Львів, вул. К.Левицького, 67 |
Контактна особа: |
Оліярник-Павленко Ірина Іванівна 380322546212 lychakivskara94@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 липня 2023 15:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 серпня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 серпня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 серпня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 10 серпня 2023 14:07 |
Початок аукціону: | 10 серпня 2023 14:07 |
Очікувана вартість: | 6 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 30 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24950000-8: Спеціалізована хімічна продукція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Покупець здійснює оплату за фактично поставлений товар шляхом безготівкового переказу грошових коштів на поточний рахунок Продавця протягом 10 – ти банківських днів з моменту отримання рахунку та накладної Продавця на оплату вартості партії замовленого товару за умови надходження фінансування з міського бюджету м.Львова. Джерело фінансування – кошти міського бюджету м.Львова. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за товар здійснюються при отриманні Покупцем коштів з міського бюджету на оплату фінансування товару. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 серпня 2023 14:24 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
04 серпня 2023 14:22 |
ТД –04.08.2023.docx | |
04 серпня 2023 14:21 |
Оголошення – 04.08.2023.docx | |
04 серпня 2023 14:21 |
ОКРЕМИй ФАЙЛ.docx | |
04 серпня 2023 14:21 |
45 ВТО Додаток 5 Технічне завд. ПСС –04.08.2023.docx | |
28 липня 2023 15:39 |
45 ВТО Додаток 5 Технічне завд. ПСС.docx | |
28 липня 2023 15:38 |
45 ВТО Додаток 4 Відповідність.docx | |
28 липня 2023 15:38 |
45 ВТО Додаток 3 п.47.docx | |
28 липня 2023 15:38 |
45 ВТО Додаток 1 Пропозиція.docx | |
28 липня 2023 15:38 |
45 ВТО Додаток 5 Технічне завд. ПСС.docx | |
28 липня 2023 15:38 |
ТД.docx | |
28 липня 2023 15:38 |
45 ВТО Додаток 2 Кваліфікація.docx | |
28 липня 2023 15:38 |
45 ВТО Додаток 7 проект Договору.docx | |
28 липня 2023 15:38 |
45 ВТО Додаток 6 до ТД.docx | |
28 липня 2023 15:38 |
Оголошення.docx |
04 серпня 2023 14:24 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
04 серпня 2023 14:22 |
ТД –04.08.2023.docx
|
|||
04 серпня 2023 14:21 |
Оголошення – 04.08.2023.docx
|
|||
04 серпня 2023 14:21 |
ОКРЕМИй ФАЙЛ.docx
|
|||
04 серпня 2023 14:21 |
45 ВТО Додаток 5 Технічне завд. ПСС –04.08.2023.docx
|
|||
28 липня 2023 15:39 |
45 ВТО Додаток 5 Технічне завд. ПСС.docx
|
|||
28 липня 2023 15:38 |
45 ВТО Додаток 4 Відповідність.docx
|
|||
28 липня 2023 15:38 |
45 ВТО Додаток 3 п.47.docx
|
|||
28 липня 2023 15:38 |
45 ВТО Додаток 1 Пропозиція.docx
|
|||
28 липня 2023 15:38 |
45 ВТО Додаток 5 Технічне завд. ПСС.docx
|
|||
28 липня 2023 15:38 |
ТД.docx
|
|||
28 липня 2023 15:38 |
45 ВТО Додаток 2 Кваліфікація.docx
|
|||
28 липня 2023 15:38 |
45 ВТО Додаток 7 проект Договору.docx
|
|||
28 липня 2023 15:38 |
45 ВТО Додаток 6 до ТД.docx
|
|||
28 липня 2023 15:38 |
Оголошення.docx
|
Скарги до процедури
Дата подання: 30 серпня 2023 19:31
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-11-20-000083 ● 5236545385a24c72b6b6cf65b5ca4c37
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 листопада 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 20 листопада 2023 16:24 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
20.11.2023
№32-З
Сєвєродонецьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 20.11.2023 № 32-3
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер
дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
17.UA-2023-07-28-007953-a 28.07.2023
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальника Управління - начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Ірина БУГЕРА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-11-22 12:35:34
Запит про надання пояснень.
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за CPV за ДК 021:2015 - 24950000-8 -Спеціалізована хімічна продукція (Благоустрій населених пунктів: піщано - соляна суміш з піску та солі ) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-07-28-007953-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Також просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-11-24 13:45:49
На Ваш Запит: «Запит про надання пояснень» від 22.11.2023
На Ваш Запит: «Запит про надання пояснень» від 22.11.2023 до закупівлі товару за CPV за ДК 021:2015 - 24950000-8 -Спеціалізована хімічна продукція (Благоустрій населених пунктів: піщано - соляна суміш з піску та солі) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-07-28-007953-a) у межах проведення моніторингу UA-M-2023-11-20-000083 від 20.11.2023, надаємо роз’яснення:
Відповідно до Положення про Личаківську РА, затвердженого рішенням виконавчого комітету ЛМР від 01.11.2016 №977 та змінами до нього: Личаківська районна адміністрація в межах своїх повноважень забезпечує благоустрій району.
Очікувана вартість предмета закупівлі визначається відповідно до Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі».
Відповідно до Положення про Личаківську РА, затвердженого рішенням виконавчого комітету ЛМР від 01.11.2016 №977 та змінами до нього: Личаківська районна адміністрація в межах своїх повноважень забезпечує благоустрій району.
Очікувана вартість предмета закупівлі визначається відповідно до Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі».
Розрахунок вартості відповідно діючих вимог, стандартів та нормативів.
Очікувана вартість предмета закупівлі відповідає затвердженим бюджетним призначенням на 2023 рік («Про бюджет Львівської міської територіальної громади на 2023 рік»)
Технічні характеристики предмета закупівлі викладені у Додатку 5 до Тендерної документації на закупівлю товару: UA-2023-07-28-007953-a
Кошти для проведення закупівлі передбачено по КПКВК МБ «Загальний фонд»
На виконання Постанови КМУ від 16.12.2020 №1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710» ТЕХНІКО-ЕКОНОМІЧНЕ ОБГРУНТУВАННЯ ТА РОЗРАХУНОК ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ЗАКУПІВЛІ оприлюднені на офіційному вебсайті Львівської міської ради https://city-adm.lviv.ua/public-information/search?searchword=UA-2023-07-28-00795&search_cat=1 за ідентифікатором закупівлі UA-2023-07-28-007953-a
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 07 грудня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 13 грудня 2023 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
sas-3-2
sas-3-5
sas-3-6
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 серпня 2023 14:42
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЗАЛЬЦ" |
3 950 040,00
UAH з ПДВ
|
3 898 740,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "УКРЄВРОСВІТ" |
5 025 600,00
UAH з ПДВ
|
3 898 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "КИП І КО" |
5 301 000,00
UAH з ПДВ
|
3 900 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЗІО-СПОРТ" |
5 223 000,00
UAH з ПДВ
|
4 700 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЗАЛЬЦ" #44192349 |
Відхилено |
3 898 740,00
UAH з ПДВ
|
25 серпня 2023 15:26
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 серпня 2023 16:48
|
ТОВ "УКРЄВРОСВІТ" #34854163 |
Відхилено |
3 898 800,00
UAH з ПДВ
|
18 вересня 2023 12:01
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 вересня 2023 15:29
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "КИП І КО" #40227262 |
Відхилено |
3 900 000,00
UAH з ПДВ
|
20 вересня 2023 15:51
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 20 вересня 2023 11:49
|
ТОВ "ЗІО-СПОРТ" #39224698 |
Переможець |
4 700 000,00
UAH з ПДВ
|
03 жовтня 2023 13:58
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 03 жовтня 2023 11:51
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 січня 2024 10:20
|
Електронний підпис | укладений |
12 жовтня 2023 09:39
|
317 від 11.10.2023.pdf | укладений |
12 жовтня 2023 09:37
|