Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Календарі на 2021 рік з надруком промоційного логотипу ( ДК 021-2015 – 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне»)
Очікувана вартість
157 000,00 UAH
UA-2020-12-10-001747-a 092976abb9f84d7f880a928cf188daff
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гудима-Місеюк Леся

380973403788 hudyma.lesya@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент "Адміністрація міського голови" Львівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 34814439
Місцезнаходження: 79008, Україна , Львівська обл., Львів, пл. Ринок, 1
Контактна особа: Гудима-Місеюк Леся
380973403788
hudyma.lesya@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 грудня 2020 10:52
Звернення за роз’ясненнями: до 16 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 грудня 2020 00:00
Очікувана вартість: 157 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 800,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: „Ціна – 100%”.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
700 штуки
Календарі на 2021 рік з надруком промоційного логотипу ДК 021-2015: 30199792-8 Календарі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79008, Україна, Львівська область, Львів, пл. Ринок, 1, каб. 301
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару відповідно до умов договору - Оплата за поставлену Продукцію проводиться у безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця на підставі наданого ним рахунку та накладної за умови наявності відповідного бюджетного фінансування впродовж 10 календарних днів з моменту поставки Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічне завдання (уточнення)
Дата подання: 10 грудня 2020 13:18
Дата відповіді: 11 грудня 2020 09:49
Шановний Замовник, аукціон розрахований на 21.12.2020/22.12.2020 року. Як поставка календаря може бути до 24.12.2020?
Відповідь: Шановний учаснику, Ваше запитання до спрощеної закупівлі було уважно розглянуто підрозділом-ініціатором спрощеної закупівлі. З приводу чого звертаємо Вашу увагу на те, що Замовник самостійно визначає необхідний йому предмет закупівлі, а також інформацію щодо необхідних технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі. Після проведених ринкових консультацій, було встановлено, що при відповідних потужностях виконавця та достатньої кількості працівників відповідної кваліфікації, виконати замовлення у стислі терміни вбачається можливим

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 грудня 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДРУКАРНЯ "ПАПУГА" 145 800,00
UAH з ПДВ
145 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 грудня 2020 15:02
пдв.jpg.p7s
17 грудня 2020 15:02
Лист погодження.jpeg.p7s
17 грудня 2020 15:02
Лист Довідка.jpeg.p7s
17 грудня 2020 15:02
Додаток 2 _2.jpeg.jpeg.p7s
17 грудня 2020 15:02
Додаток 2 _1.jpeg.p7s
17 грудня 2020 15:02
Гарантійний лист.jpeg.p7s
17 грудня 2020 15:02
витяг.pdf.p7s
17 грудня 2020 15:02
виписка2.jpg.p7s
17 грудня 2020 15:02
виписка.jpg.p7s
17 грудня 2020 15:02
dovidka003.jpg.p7s
17 грудня 2020 15:02
dovidka002.jpg.p7s
17 грудня 2020 15:02
dogovir_ЛОДА.pdf.p7s
17 грудня 2020 15:02
dogovir_ІК.pdf.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДРУКАРНЯ "ПАПУГА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДРУКАРНЯ "ПАПУГА"
#38287364
Переможець 145 800,00
UAH з ПДВ
21 грудня 2020 16:40

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 грудня 2020 16:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДРУКАРНЯ "ПАПУГА"
#38287364
145 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 грудня 2020 09:47
Договір_календарі.PDF укладений
24 грудня 2020 09:46

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 грудня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 145 799,50
UAH (в тому числі ПДВ 24 299,92 UAH)