Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 -Капітальний ремонт приміщень школи-інтернату № 20, вул. Грекова, 2, м. Київ
Очікувана вартість
4 500 000,00 UAH
UA-2020-12-14-000026-b ● 091f1c6d99bf4f56ab9dbb2266134e9d
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37470086 |
Місцезнаходження: | 04119, Україна , Київська обл., Київ, Зоологічна, 6-а |
Контактна особа: |
Коваленко Леся Аркадіївна 380444890247 tender@shevruo.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 грудня 2020 05:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 грудня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 грудня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 грудня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 30 грудня 2020 13:25 |
Очікувана вартість: | 4 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 22 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
У разі надання документів складених мовою іншою ніж українська, тоді документи повинні супроводжуватися перекладом на українську мову.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 -Капітальний ремонт приміщень школи-інтернату № 20, вул. Грекова, 2, м. Київ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04060, Україна, Київська область, Київ, Грекова, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 травня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки за виконані роботи здійснюються на підставі акту виконаних робіт, шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця протягом 21 календарних дня з дати їх підписання | Пiсляоплата | 21 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 грудня 2020 06:52 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
14 грудня 2020 06:52 |
Тендерна документація.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-12-14-000026-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ОЛІМП СТРОЙ", Код ЄДРПОУ:43131788
Дата подання: 16 грудня 2020 16:11
Вимога
Згідно пункту 5 Додатку 1 Тендерної документації встановлені вимоги:
- сертифікат на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015, орган з акредитації повинен бути акредитований НААУ, про що повинно бути зазначено на сертифікаті;
- сертифікат на систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015), орган з акредитації повинен бути акредитований НААУ, про що повинно бути зазначено на сертифікаті;
- сертифікат на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці (ISO 45001:2018), орган з акредитації повинен бути акредитований НААУ, про що повинно бути зазначено на сертифікаті;
Згідно статті 10 Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» йдеться про органи з оцінки відповідності, які можуть бути акредитовані національним агенством з акредитації, але даний Закон не передбачає обов’язкову акредитацію Національним агенством з Акредитації України (далі НААУ), так як це суперечило би як вітчизняним так і міжнародним нормам, таким чином на сьогодні відсутні нормативно-правові акти, що встановлюють обов’язковість акредитації НААУ органів з акредитації
Згідно ст. 13 Конституції України передбачає, що усі суб'єкти права власності рівні перед законом. Законодавство України про публічні закупівлі також визначає, що вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
Ч. 4 ст. 22 Закону заборонено встановлювати у тендерній документації вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (далі — дискримінаційні вимоги або дискримінаційні умови). Заборона на встановлення дискримінаційних вимог випливає також з інших вимог Закону. Зокрема, ст. 3 Закону визначено, що одним із принципів здійснення закупівель є недискримінація учасників. Ст. 5 Закону встановлює наступні правила, покликані забезпечити недискримінацію учасників: рівність умов участі у закупівлях вітчизняних та іноземних учасників всіх форм власності та організаційно правових форм; обов'язок замовника забезпечити вільний доступ всім учасникам до інформації про закупівлю; заборона замовнику встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Ч. 3 ст. 12 Закону встановлює вимоги, зокрема до Prozorro, зазначаючи про те, що електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію.
Враховуючи викладене вище, вимога щодо надання сертифікатів ISO виданими органами з акредитації, які повинні бути акредитованими НААУ є дискримінаційною та такою, що обмежує коло суб’єктів господарювання, які можуть прийняти участь в даній закупівлі.
Отже, враховуючи вище зазначене, ВИМАГАЄМО видалити вимогу: «орган з акредитації повинен бути акредитований НААУ, про що повинно бути зазначено на сертифікаті» та внести відповідні зміни!
Розгорнути
Згорнути
- сертифікат на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015, орган з акредитації повинен бути акредитований НААУ, про що повинно бути зазначено на сертифікаті;
- сертифікат на систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015), орган з акредитації повинен бути акредитований НААУ, про що повинно бути зазначено на сертифікаті;
- сертифікат на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці (ISO 45001:2018), орган з акредитації повинен бути акредитований НААУ, про що повинно бути зазначено на сертифікаті;
Згідно статті 10 Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» йдеться про органи з оцінки відповідності, які можуть бути акредитовані національним агенством з акредитації, але даний Закон не передбачає обов’язкову акредитацію Національним агенством з Акредитації України (далі НААУ), так як це суперечило би як вітчизняним так і міжнародним нормам, таким чином на сьогодні відсутні нормативно-правові акти, що встановлюють обов’язковість акредитації НААУ органів з акредитації
Згідно ст. 13 Конституції України передбачає, що усі суб'єкти права власності рівні перед законом. Законодавство України про публічні закупівлі також визначає, що вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
Ч. 4 ст. 22 Закону заборонено встановлювати у тендерній документації вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (далі — дискримінаційні вимоги або дискримінаційні умови). Заборона на встановлення дискримінаційних вимог випливає також з інших вимог Закону. Зокрема, ст. 3 Закону визначено, що одним із принципів здійснення закупівель є недискримінація учасників. Ст. 5 Закону встановлює наступні правила, покликані забезпечити недискримінацію учасників: рівність умов участі у закупівлях вітчизняних та іноземних учасників всіх форм власності та організаційно правових форм; обов'язок замовника забезпечити вільний доступ всім учасникам до інформації про закупівлю; заборона замовнику встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Ч. 3 ст. 12 Закону встановлює вимоги, зокрема до Prozorro, зазначаючи про те, що електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію.
Враховуючи викладене вище, вимога щодо надання сертифікатів ISO виданими органами з акредитації, які повинні бути акредитованими НААУ є дискримінаційною та такою, що обмежує коло суб’єктів господарювання, які можуть прийняти участь в даній закупівлі.
Отже, враховуючи вище зазначене, ВИМАГАЄМО видалити вимогу: «орган з акредитації повинен бути акредитований НААУ, про що повинно бути зазначено на сертифікаті» та внести відповідні зміни!
Рішення замовника: Вимога задоволена
18 грудня 2020 12:34
Доброго дня. Будуть внесені зміни до тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2020-12-14-000026-b.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАНД ПРИНТ 25", Код ЄДРПОУ:40724648
Дата подання: 17 грудня 2020 19:43
Можливо вже досить прописувати вимоги під своїх підрядників?
Шановний замовник двома протоколами засідання затверджено тендерну документацію на Капітальний ремонт фасаду ЗЗСО № 53, вул. Б. Хмельницького, 16/18, м. Київ". та Капітальний ремонт приміщень школи-інтернату № 20, вул. Грекова, 2, м. Київ". з двома абсолютно різними кваліфікаційними вимогами. У закупівлі, яка на меншу суму оголошена набагато складніші роботи немає особливих вимог окрім того, що потрібно мати досвід не менше трьох років (доречі це є дискримінаційні вимоги), а от закупівля з більшою сумою і нескладними видами робіт потребує наявності різних сертифікатів з підтвердженнями.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 грудня 2020 12:32
Шановний анонім. З тексту вимоги не зрозуміло, що саме потрібно змінити? Якщо є якісь заперечення щодо тендерної документації, пропишіть під кожну вимогу посилання на нормативно-правові акти, які зобов'язують Замовника прибрати ці вимоги.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 грудня 2020 13:46
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "СТЕПС" |
4 382 892,92
UAH з ПДВ
|
4 382 892,92
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОК ЛТД" |
4 470 000,00
UAH з ПДВ
|
4 470 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "СТЕПС" #31176003 |
Переможець |
4 382 892,92
UAH з ПДВ
|
25 січня 2021 19:09
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 вересня 2021 10:45
|
Звіт про виконання договору 55.pdf | укладений |
22 вересня 2021 10:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 вересня 2021 17:54
|
Додаткова угода 3.pdf | зміни до договору |
17 вересня 2021 17:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 травня 2021 10:34
|
ду 2 до дог 55.pdf | зміни до договору |
25 травня 2021 10:34
|
Електронний підпис | укладений |
15 лютого 2021 14:04
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 лютого 2021 14:01
|
Експертний висновок.pdf | зміни до договору |
15 лютого 2021 14:00
|
кошторисна документація.pdf | зміни до договору |
15 лютого 2021 14:00
|
дод угода №1.pdf | зміни до договору |
15 лютого 2021 14:00
|
Електронний підпис | укладений |
05 лютого 2021 08:30
|
договір 55.pdf | укладений |
05 лютого 2021 08:29
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 12 лютого 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 15 лютого 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни на підставі експертного звіту |
Номер договору про закупівлю: | 55 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 25 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 55 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 17 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | 55 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |