Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги (Послуги з організації харчування)
Очікувана вартість
4 687 498,00 UAH
UA-2023-04-18-008098-a 08e8ac410a144b489c91b5809349a1ab
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Лащук

380633940104 o.laschuk@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Київський міський центр радіаційного захисту населення міста Києва від наслідків Чорнобильської катастрофи" виконавчого органу київської міської Ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 21490652
Місцезнаходження: 01004, Україна , Київська обл., Київ, вулиця Пушкінська, будинок 40
Контактна особа: Оксана Лащук
380633940104
o.laschuk@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 квітня 2023 15:53
Звернення за роз’ясненнями: до 28 квітня 2023 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 квітня 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 травня 2023 16:00
Очікувана вартість: 4 687 498,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 23 437,49 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги


Звільнення від ПДВ послуг щодо забезпечення харчування у закладах охорони здоров’я, відповідно до підпункту «г» 197.1.7 пункту 197.1 статті 197 Податкового кодексу України від 02.12.2010 року № 2755-VI.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
49867 послуга
ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги (Послуги з організації харчування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01004, Україна, Київська область, Київ, вулиця Кубанської України,10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 квітня 2023 15:53
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 квітня 2023 15:53
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 квітня 2023 15:53
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 квітня 2023 15:53
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 квітня 2023 15:53
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 квітня 2023 15:53
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 квітня 2023 15:53
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 квітня 2023 15:53
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 квітня 2023 15:53
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 квітня 2023 15:53
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 квітня 2023 15:53
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 квітня 2023 15:53
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 квітня 2023 15:53
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 квітня 2023 15:53
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 квітня 2023 15:53
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 квітня 2023 15:53
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 квітня 2023 15:53
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 квітня 2023 15:53
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 квітня 2023 15:53
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 квітня 2023 15:53
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 квітня 2023 15:53
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 квітня 2023 15:53

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

24 квітня 2023 16:17
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
24 квітня 2023 16:13
Зміни.pdf
24 квітня 2023 16:13
ТД Кейтеринг Нова редакція.docx
18 квітня 2023 15:52
Додаток 3.docx
18 квітня 2023 15:52
ТД Кейтеринг квітень.docx
24 квітня 2023 16:17
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
18 квітня 2023 15:53
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
24 квітня 2023 16:13
Зміни.pdf
24 квітня 2023 16:13
ТД Кейтеринг Нова редакція.docx
18 квітня 2023 15:52
Додаток 3.docx
18 квітня 2023 15:52
ТД Кейтеринг квітень.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Питання наступне: Для чого прописуєте вимоги під ТОВ ХІЛІНГ ФУД???
Дата подання: 21 квітня 2023 13:18
Дата відповіді: 24 квітня 2023 16:18
Замовнику, для чого прописуєте вимогу: прийняти участь у цій процедурі закупівлі можуть тільки учасники, які мають повністю виконані аналогічні договори не менше 2 (двох) і строк виконання кожного договору має бути не менше 1 (одного) року (12 місяців). На ринку кейтерингових послуг очевидно "для кого така вимога" (не будемо багатослвівними, продивіться через систему Кларіті проджект закупівлі, де брав участь ТОВ Хілінг Фуд і по яким укладено договори, для Вас підкажемо: при такій вимозі заходить тільки він один). В минулих закупівлях для вас ця вимога не була важлива!!! І як результати- були економії коштів!!! Цікаво, що змінилося?)) З даною вимогою, для наступного повідомлення правоохороннх органів, станом на 21 квітня 2023 року "передбачаємо": в закупівлю зайде єдиний учасник ТОВ ХІЛІНГ ФУД (допускаємо, що після нашого питання ідеальність корупційної змови буде вдосконалена: може бути "технічний", який не відповідатиме вимогам або його відхилять з ініціативи самого ж учасника (невиправлення невідповідностей тощо). Розраховуємо на Вашу адекватність та видалення цих вимог, бо інакше є ризики долучитися до спілки вже відомих замовників))
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Повідомляємо, що вимоги в даному тендері не прописані під конкретного учасника. Зазначаємо та наголошуємо, що вимога про аналогічні договори не менше 2 (двох) і строк виконання кожного договору має бути не менше 1 (одного) року (12 місяців), є цілком обґрунтованою та не дискримінаційною, зважаючи на наступне. Дана вимога тендерної документації встановлена зважаючи на специфіку даної закупівлі та її предмет, а саме – кейтерингові послуги для закладу охорони здоров’я – Комунального некомерційного підприємства "Київський міський центр радіаційного захисту населення міста Києва від наслідків Чорнобильської катастрофи" виконавчого органу київської міської Ради (Київської міської державної адміністрації).
Замовником даних торгів закупівлі здійснюються за принципами, викладеними у ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Тендерна документація розроблена з урахуванням положень Закону та Особливостей та враховуючи предмет даної закупівлі. Відповідно до ст. 16 Закону Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Оскільки, предметом даних відкритих торгів з особливостями закупівлі є кейтерингові послуги для хворих, замовник повинен бути у впевнений у компетентності та спроможності учасника-переможця надавати послуги, в тому числі протягом тривалого часового проміжку. Зазвичай договори про закупівлю укладаються саме на 1 (один) рік, тому вимога щодо строку виконання аналогічних договорів не є дискримінаційною.
Відтак, не вбачаємо підстав для внесення змін до тендерної документації.
очікувана вартість закупівлі
Дата подання: 21 квітня 2023 13:25
Дата відповіді: 24 квітня 2023 16:18
закупівля яка проводилася в минулому році: UA-2022-12-07-016916-a з очікуваною вартістю 7 670 400.00 UAH на 81 600 посл. ТОБТО 94 ГРН ЗА ПОСЛУГУ,а договір укладено на 3 900 000.00. ТОБТО 47,79 грн за послугу.економія 49.16%. оголошуєте нову з очікуваною 4 687 498,00 грн на 49 867 посл. тобто знову 94 грн!!! Питання для наступної перевірки ДАСУ, яку організуємо: чиї комерційні пропозиції аналізувалися для визначення очікуваної вартості закупівлі??? ТОВ Хілінг Фуд, який зараз надав 94 грн, а договір виконував по 48 грн?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Відповідно до ч. 1 ст. 4 ЗУ «Про публічні закупівлі» планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель. Наголошуємо, що дана закупівля та її очікувана вартість визначена відповідно до положень чинного законодавства, зокрема керуючись Примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 року № 275.
Щодо дезінфекції/санітарної обробки автотранспорту
Дата подання: 21 квітня 2023 15:27
Дата відповіді: 24 квітня 2023 16:07
Відповідно до п. 1 додатку 1 «Кваліфікаційні критерії до учасника відповідно до статті 16 Закону та спосіб їх документального підтвердження» до тендерної документації ви вимагаєте: «копія договору (договорів) на дезінфекцію автотранспортних засобів (не менше двох авто) для транспортування готових страв, та копію документу (або документів), який (які) підтверджує (підтверджують) періодичне проходження санітарної обробки автотранспортних засобів (не менше двох авто) з визначенням дат проходження обробки (із зазначенням марки та реєстраційного номеру автотранспортних засобів)». Просимо вас викласти дану вимогу в наступній редакції «копія договору (договорів) на дезінфекцію автотранспортних засобів (не менше двох авто) для транспортування готових страв, та копію документу (або документів), який (які) підтверджує (підтверджують) періодичне проходження дезінфекції автотранспортних засобів (не менше двох авто) з визначенням дат проходження дезінфекції (із зазначенням марки та реєстраційного номеру автотранспортних засобів)», зважаючи на таке. Санітарними правилами для підприємств продовольчої торгівлі (СанПиН 5781-91) були визначені вимоги до транспортування продуктів харчування, в тому числі до проведення санітарної обробки. Однак, Кабінет Міністрів України 20 січня 2016 року видав Розпорядження "Про визнання такими, що втратили чинність, та такими, що не застосовуються на території України, актів санітарного законодавства", № 94-р, відповідно до якого втрачали чинність акти санітарного законодавства, видані центральними органами виконавчої влади СРСР та Української РСР. Таким чином, САНІТАРНІ ПРАВИЛА ДЛЯ ПІДПРИЄМСТВ ПРОДОВОЛЬЧОЇ ТОРГІВЛІ (САНПИН 5781-91) не діють з 2017 року. Основним законодавчим актом, що регулює відносини між органами виконавчої влади, операторами ринку харчових продуктів та споживачами харчових продуктів, є Закон України "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів". Відповідно до статті 20 Закону оператори ринку відповідають за виконання вимог законодавства про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів у межах діяльності, яку вони здійснюють, та зобов’язані забезпечувати дотримання вимог Закону України "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів" щодо гігієнічних вимог до харчових продуктів на всіх стадіях їх виробництва та обігу, розробляти, вводити в дію та застосовувати постійно діючі процедури, що засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках. Зокрема, відповідно до статті 44 вказаного Закону встановлено гігієнічні вимоги до транспортних засобів: транспортні засоби та/або контейнери, що використовуються для перевезення харчових продуктів, є чистими, утримуються у належному стані, що забезпечує захист харчових продуктів від забруднення, та мають таку конструкцію, що забезпечує результативне чищення та/або дезінфекцію. Відповідно до статті 41 вказаного Закону встановлено Гігієнічні вимоги до потужностей, а саме про те, що потужності, на яких здійснюється виробництво та/або обіг харчових продуктів, повинні відповідати таким вимогам: бути спланованими, сконструйованими та розміщеними для належного утримання, чищення та/або дезінфекції, запобігання або мінімізації будь-якого забруднення, а також здійснення заходів, необхідних для забезпечення гігієнічних вимог, у тому числі заходів з боротьби із шкідниками, запобігання накопиченню бруду, контакту з токсичними речовинами та матеріалами, забрудненню харчових продуктів, підтримання необхідних температурних режимів. Відповідно до Статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством. На підставі вищевикладеного зазначаємо про відсутність у законодавстві визначення поняття «санітарна обробка», натомість наголошуємо про наявність поняття «дезінфекція».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Повідомляємо, що в підпункт 1.1. пункта 1 Додатка 1 будуть внесені зміни.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2023-04-18-008098-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5", Код ЄДРПОУ:35601826
Дата подання: 21 квітня 2023 11:43
Виключення дискримінаційних вимог
Згідно п. 3.1. Додатку 1 до тендерної документації Замовник вимагає від учасників надання в складі тендерної пропозиції не менше 2 (двох) договорів, зазначених у довідці, з актами наданих послуг, які (акти) підтверджують виконання договорів у повному обсязі. Строк виконання кожного договору має бути не менше 1 (одного) року (12 місяців).
Таким чином, прийняти участь у цій процедурі закупівлі можуть тільки учасники, які мають повністю виконані аналогічні договори не менше 2 (двох) і строк виконання кожного договору має бути не менше 1 (одного) року (12 місяців).
Вказана вимога є дискримінаційною та такою, що порушує ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Наше Товариство бажає прийняти участь у цій процедурі закупівлі, стрімко розвивається у своїй господарській діяльності, в тому числі і у напрямку організації харчування в закладах охорони здоров’я, але ми не маємо не менше 2 (двох) аналогічних договорів зі строком виконання кожного договору не менше 1 (одного) року (12 місяців). Наше товариство має аналогічний договір строком дії три місяці та аналогічний договір строком дії 10 місяців.
Встановлення зазначеної вимоги обмежує коло учасників лише тими, хто може надати копії щонайменше двох виконаних аналогічних договорів зі строком дії кожного 1 рік (12 місяців), що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі до нашого Товариства.
З огляду на зазначене, вказана умова є дискримінаційною для нашого Товариства та позбавляє нас можливості прийняти участь у цій закупівлі.
З огляду на зазначене вимагаємо усунути дискримінаційну вимогу та внести зміни у Тендерну документацію, виключивши вимогу про надання у складі тендерної пропозиції не менше 2 (двох) аналогічних договорів зі строком дії кожного 1 рік (12 місяців).
Існує стосовно вказаної вимоги практика АМКУ - Рішення АМКУ № 17876-р/пк-пз від 04.08.21р.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 квітня 2023 16:08
Шановний Учаснику! Повідомляємо, що вимоги в даному тендері не прописані під конкретного учасника. Зазначаємо та наголошуємо, що вимога про аналогічні договори не менше 2 (двох) і строк виконання кожного договору має бути не менше 1 (одного) року (12 місяців), є цілком обґрунтованою та не дискримінаційною, зважаючи на наступне. Дана вимога тендерної документації встановлена зважаючи на специфіку даної закупівлі та її предмет, а саме – кейтерингові послуги для закладу охорони здоров’я – Комунального некомерційного підприємства "Київський міський центр радіаційного захисту населення міста Києва від наслідків Чорнобильської катастрофи" виконавчого органу київської міської Ради (Київської міської державної адміністрації).
Замовником даних торгів закупівлі здійснюються за принципами, викладеними у ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Тендерна документація розроблена з урахуванням положень Закону та Особливостей та враховуючи предмет даної закупівлі. Відповідно до ст. 16 Закону Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Оскільки, предметом даних відкритих торгів з особливостями закупівлі є кейтерингові послуги для хворих, замовник повинен бути у впевнений у компетентності та спроможності учасника-переможця надавати послуги, в тому числі протягом тривалого часового проміжку. Зазвичай договори про закупівлю укладаються саме на 1 (один) рік, тому вимога щодо строку виконання аналогічних договорів не є дискримінаційною.
Відтак, не вбачаємо підстав для внесення змін до тендерної документації.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2023-06-13-000046 ● fc480dc543e74ed8b1f49d07c74fceb6
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12 червня 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 13 червня 2023 12:25
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


12.06.2023 № 172

Київ



Про початок моніторингу
процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, зважаючи на наказ Держаудитслужби від 19 травня 2023 року № 110-в «Про відпустку Басалаєвої А.В.»,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК

Додаток
до наказу Державної аудиторської
служби України

«Про початок моніторингу процедур
закупівель»

Витяг з переліку
процедур закупівель


з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або
повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі

Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі

Уповноваженого органу

6 UA-2023-04-18-008098-a 18.04.2023

інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність
ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних
закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у
сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України

«Про публічні закупівлі»

Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-06-16 19:35:15

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг послуг з організації харчування (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-04-18-008098-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами щодо обґрунтування розміру бюджетних призначень (витрат) технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-06-21 16:17:56

Пояснення, щодо запиту

У відповідь на запит Державної аудиторської служби України, що опублікований в електронній системі закупівель 16.06.2023 року Замовник надає відповідні пояснення та документи.
«Київський міський центр радіаційного захисту населення міста Києва від наслідків Чорнобильської катастрофи» - є комунальним некомерційним підприємством. Для харчування хворих використовуємо кошти, які надходять від фінансової діяльності підприємства (Національної служби здоров’я України).
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі розроблялися відповідно до потреб Замовника необхідних для безперебійного функціонування лікувальної установи та якісного забезпечення харчуванням хворих з урахуванням вимог нормативних документів у цій сфері, з урахування Державних санітарних норм та правил, зокрема з урахуванням вимог наказу Міністерства охорони здоров’я України від 29.10.2013 № 931 «Про удосконалення лікувального харчування та роботи дієтологічної системи в Україні». Примірне семиденне меню складено Замовником зі страв розроблених з урахуванням основних принципів раціонального харчування хворих, асортименту різноманітності їжі та її якості, керуючись Законом України «Про якість та безпеку харчових продуктів і продовольчої сировини» від 23.12.1997 № 771/97-ВР (зі змінами) та згаданого наказу Міністерства охорони здоров’я України від 29.10.2013 № 931 «Про удосконалення лікувального харчування та роботи дієтологічної системи в Україні». При складанні меню було враховано:
• Хімічний склад продуктів (білки, жири, вуглеводи);
• Калорійність раціону в цілому;
• Відповідальність дієтичних страв вимогам дієти у відношенні набору продуктів і технології приготування;
• Різноманітність страв по дням тижня, по видам продуктів, по способу їх кулінарної обробки;
• Сезонність продуктів;
Під час визначення очікуваної вартості закупівлі, керуючись роз’ясненням Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України – як Уповноваженого органу з питань публічних закупівель (№ 3301-04/34980-06 від 20.08.2019 року), відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 275 від 18.02.2020 року Замовником було здійснено моніторинг (аналіз) цін на ринку надання послуг щодо забезпечення дієтичним харчуванням хворих в лікувальних закладах, шляхом використання загальнодоступної інформації, яка міститься в електронній системі закупівель «Prozorro».
Повідомляємо, що відповідно до планової потреби, що заснована на показниках 2020, 2021, 2022 років планова потреба на дану закупівлю, враховуючи період надання послуг, становила 49867 людино-днів.
На одного пацієнта, враховуючи аналіз цін, було закладено 94,00 грн. (дев'яносто чотири гривні 00 копійок). Таким чином, очікувана вартість закупівлі склала 4 687 498,00 грн.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та обґрунтування очікуваної ціни закупівлі розміщено на офіційному сайті Замовника за посиланням https://www.kmcrzn.kiev.ua/%D0%BF%D0%BB%D0%B0%D0%BD%D0%B8-%D0%B7%D0%B0%D0%BA%D1%83%D0%BF%D1%96%D0%B2%D0%B5%D0%BB%D1%8C, розділ «Плани закупівель», конкретне посилання на обґрунтування - https://docs.google.com/document/d/18B9FVilqPtFMLdHM0JsFNcs4710LpXM-/edit.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-06-28 19:47:48

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг послуг з організації харчування (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-04-18-008098-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): надати комерційні пропозиції, що аналізувалися при визначення очікуваної вартості закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-07-03 10:14:04

Пояснення, щодо запиту

У відповідь на запит Державної аудиторської служби України, що опублікований в електронній системі закупівель 28.06.2023 року, Замовник надає відповідні пояснення та документи.
Повідомляємо, що Замовником аналізувалися при визначенні очікуваної вартості закупівлі зокрема пропозиції ФОП Гуменюк Анжели Михайлівни, ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5», ТОВ "ЇЖАК РЕСТОРАЦІЯ" та ТОВ «ХІЛІНГ ФУД», що розміщені в електронній системі закупівель (додаються).

Надання інформації про усунення порушення замовником

На виконання Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-04-18-008098-a повідомляємо, що Замовником торгів було вжито заходів, щодо виконання Висновку. Зокрема з Уповноваженою особою було проведено роз’яснювальні роботи та найближчим часом буде направлено на навчання з метою запобігання порушень при розгляді тендерних пропозицій учасників. Зобов’язуємось в подальшому уважніше дотримуватись положень Закону України «Про публічні закупівлі», Постанови №1178 від 12.10.2022 р. "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" та не допускати надалі подібні помилки.

2023-07-11 12:57:29


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 04 липня 2023
Кінцевий строк оскарження: 19 липня 2023

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол/и про притягнення до адміністративної відповідальності

Номер протоколу: № 31/22/2023пр
Дата публікації: 10 серпня 2023
Порушення, до яких додано протокол:
  • Частина 3 статті 164-14 КУпАП

Документи:

10 серпня 2023 19:42
Електронний підпис

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 травня 2023 16:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ХІЛІНГ ФУД" 4 179 985,00
UAH
4 179 985,00
UAH
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

08 травня 2023 18:11
Електронний підпис
08 травня 2023 18:10
02. Статут.pdf
08 травня 2023 18:10
06. Витяг ЄДР ХІЛІНГ ФУД.pdf
08 травня 2023 18:10
04. Виписка_1.pdf
08 травня 2023 18:10
03. Накази на Постайчук.pdf
08 травня 2023 18:10
02.1. П. 44 абзац 14.pdf.asice.zip
08 травня 2023 18:10
02. П. 44.pdf.asice.zip
07 травня 2023 21:33
Електронний підпис
07 травня 2023 21:32
Довідка (1).zip
07 травня 2023 21:32
Довідка.zip
07 травня 2023 21:32
Довідка (2).zip
07 травня 2023 21:32
2c3d77cb-14a3-47ef-bd37-1c4ef2fd70ac (1).pdf
07 травня 2023 21:32
2c3d77cb-14a3-47ef-bd37-1c4ef2fd70ac.pdf
07 травня 2023 21:32
980f599b-4548-4a01-b3d4-03d994adb7fd.pdf
07 травня 2023 21:32
c0fbe5df-3cdd-4c2a-b2ba-58ee9059c03d.pdf
29 квітня 2023 13:08
Електронний підпис
29 квітня 2023 13:08
32. Форма ТП.pdf
28 квітня 2023 20:37
Електронний підпис
28 квітня 2023 20:36
35.3. Витяг ПДВ.pdf
28 квітня 2023 20:36
24. Тех. карти.pdf
28 квітня 2023 20:36
07. Талони.pdf
28 квітня 2023 20:36
26. Дослідження змиви.pdf
28 квітня 2023 20:36
22.1. ПВС Варочний цех.pdf
28 квітня 2023 20:36
16. Сертифікат 9001.pdf
28 квітня 2023 20:36
15. Сертифікат 22000.pdf
28 квітня 2023 20:36
17.1. ISO TS 22002-2- 2019.PDF
28 квітня 2023 20:36
22.2. ПВС Борошняний цех.pdf
28 квітня 2023 20:36
20.2. Акт.pdf
28 квітня 2023 20:36
19. Меню.pdf.asice.zip
28 квітня 2023 20:36
23. Наказ Каріков.pdf
28 квітня 2023 20:36
21. Декларація МТБ.pdf
28 квітня 2023 20:36
06.2. ДУ на продовження.pdf
28 квітня 2023 20:36
05. Довідка МТБ.pdf.asice.zip
28 квітня 2023 20:36
02. П. 44.pdf.asice (1).zip
28 квітня 2023 20:36
22.3. ПВС м-р цех.pdf
28 квітня 2023 20:36
11. ГЛ температура.pdf.asice.zip
28 квітня 2023 20:36
28. Звіт.pdf
28 квітня 2023 20:36
17.2. ISO TS 22002-2- 2019.pdf
28 квітня 2023 20:36
35.2. Виписка_1.pdf
28 квітня 2023 20:36
35. Статут.pdf
28 квітня 2023 20:36
29. ГЛ суд.pdf.asice.zip
28 квітня 2023 20:36
03. Субпідрядник.pdf.asice.zip
28 квітня 2023 20:36
01. Кв. критерії.pdf.asice (3).zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ХІЛІНГ ФУД"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ХІЛІНГ ФУД"
#41744424
Переможець 4 179 985,00
UAH
05 травня 2023 18:06

Документи

05 травня 2023 18:06
Електронний підпис
05 травня 2023 18:06
Протокол 11.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 травня 2023 18:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ХІЛІНГ ФУД"
#41744424
4 179 985,00
UAH
Документи

Документи

05 травня 2023 18:06
Електронний підпис
05 травня 2023 18:06
Протокол 11.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 квітня 2024 10:40
Електронний підпис зміни до договору
15 січня 2024 14:26
ДУ 3.pdf зміни до договору
15 січня 2024 14:24
Електронний підпис зміни до договору
03 січня 2024 18:13
ДУ 2 .pdf зміни до договору
03 січня 2024 18:12
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2023 10:20
ДУ 1 до дог 63-23.pdf зміни до договору
29 грудня 2023 10:20
Електронний підпис укладений
16 травня 2023 15:12
дог 63-23.pdf укладений
16 травня 2023 15:10

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 63/23
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
03 січня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 63/23
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 січня 2024
Дата публікації змін до договору:
15 січня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 63/23
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 березня 2024
Сума оплати за договором: 3 285 984,60
UAH