Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з заправки картриджів і ремонту комп'ютерної та копіювально-розмножувальної техніки
Очікувана вартість
700 000,00 UAH
UA-2022-09-30-004657-a 08c842d60b254ed9a1c7fe6ef61149c8
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Івасюк Валентина Михайлівна

+380442362641 valentinaprozorro@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління ДПС у м. Києві
Код ЄДРПОУ: 44116011
Вебсайт: https://kyiv.tax.gov.ua/
Місцезнаходження: 04116, Україна , м. Київ обл., м Київ, вул. Шолуденка, 33/19
Контактна особа: Івасюк Валентина Михайлівна
+380442362641
valentinaprozorro@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 вересня 2022 13:55
Звернення за роз’ясненнями: до 06 жовтня 2022 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 жовтня 2022 00:00
Очікувана вартість: 700 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,71%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Учасник під час подання пропозиції одночасно надає забезпечення пропозиції. Пропозиція обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення пропозиції. Забезпечення пропозиції вимагається у вигляді банківської гарантії, у розмірі 3,0% від очікуваної вартості закупівлі, з терміном дії, що дорівнює терміну дії пропозиції. Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам цивільного законодавства України, умовам цього оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та відповідно до вимог Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (із змінами і доповненнями). Банківська гарантія повинна бути оформлена в електронному вигляді, на бланку банку-гаранта та підписана керівником банку-гаранта або уповноваженою ним посадовою особою, з дотриманням вимог законодавства про електронні документи та електронний документообіг, та електронні довірчі послуги. Банківська гарантія повинна бути безумовна та безвідклична. Банківські реквізити бенефіціара: Головне управління ДПС у м. Києві ЄДРПОУ 44116011 IBAN: UA768201720355139002001109766 в Державній казначейській службі України, м. Київ, МФО 820172. Строк дії забезпечення пропозиції: не менше ніж 90 днів з кінцевого строку подання пропозиції.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 21000 UAH
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Замовником вимагається не пізніше дати укладення договору внесення Учасником-переможцем забезпечення виконання договору у формі: банківської гарантії безвідкличної, безумовної, оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (зі змінами), із зобов’язанням банку у разі невиконання умов договору про закупівлю, відшкодувати на рахунок IBAN: UA768201720355139002001109766, в Державній казначейській службі України, м. Київ, МФО 820172, код ЄДРПОУ 44116011 кошти у сумі забезпечення виконання договору, визначеного в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. Банківська гарантія оформляється в банку, який має ліцензію Національного банку України, відповідно до рішення Правління НБУ від 10.02.2017 № 76-рш, крім банків щодо яких прийнято рішення НБУ про визнання неплатоспроможними. Банківська гарантія повинна містити наступні суттєві умови: • Назву документа – «Гарантія»; • Номер, дату та місце складання; • Повну або скорочену назву банка-гаранта; • КЕП Банку Гаранта; • Номер закупівлі у ЦБД; • Повну або скорочену назву учасника (принципала), що збігається з назвою, яка зазначена ним в пропозиції; • Повну або скорочену назву Бенефіціара та його місцезнаходження: Головне управління ДПС у м. Києві • Платіжні реквізити Беніфіціара: Головне управління ДПС у м. Києві Код ЄДРПОУ 44116011 IBAN: UA768201720355139002001109766 в Державній казначейській службі України, м. Київ, МФО 820172. • термін дії або строк дії гарантії чи обставини, за яких строк дії гарантії вважається закінченим – “строк дії банківської гарантії до “___” ________ 202__ р. включно”; - умови, за яких надається право вимагати платіж – “невиконання умов договору про закупівлю”; - умови щодо зменшення/збільшення суми гарантії – “сума гарантії залишається незмінною”. - посилання на оголошення про проведення спрощеної закупівлі, в яких передбачена вимога щодо надання гарантії. • Умови, за яких можна вносити зміни до тексту гарантії принципалом, бенефіціаром, банком-гарантом – “лише за письмовою згодою із бенефіціаром”; • Термін сплати грошових коштів протягом 10 банківських днів з моменту отримання письмової вимоги; • Інші умови, які не обмежують та не скасовують вимоги, які зазначені вище. Текст банківської гарантії не може містити умов про зменшення відповідальності гаранта в будь якому випадку (окрім випадку прострочення подання вимоги). Розмір забезпечення виконання договору: 3 (три) % вартості договору про закупівлю. Строк дії забезпечення виконання договору повинен перевищувати строк дії договору не менше ніж на 20 днів. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення виконання договору, здійснюються за рахунок учасника. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: -після виконання учасником-переможцем договору, -у разі визнання судом результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним та у випадках, передбачених статтею 43 Закону, а також згідно з умовами, зазначеними в договорі, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору (у разі, якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету. Замовник має право звернутися з відповідним запитом до установи, що надала гарантію, з метою підтвердження достовірності інформації щодо оформлення та надання учаснику банківської гарантії згідно з вимогами чинного законодавства України. У разі, якщо інформація є недостовірною або банківська гарантія оформлена неналежним чином, дана банківська гарантія буде відхилена замовником.

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Закупівля здійснюється у відповідності до норм Постанови Кабінету Міністрів України про деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану від 28.02.2022 № 169 в порядку проведення спрощених закупівель, встановленого Законом України «Про публічні закупівлі».
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1772 послуга
Послуги з заправки картриджів і ремонту комп'ютерної та копіювально-розмножувальної техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04116, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Шолуденка, 33/19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата надання послуг здійснюється протягом 10 (десяти) банківських днів після підписання сторонами акту приймання - передачі наданих послуг Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Учасник під час подання пропозиції одночасно надає забезпечення пропозиції. Пропозиція обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення пропозиції. Забезпечення пропозиції вимагається у вигляді банківської гарантії, у розмірі 3,0% від очікуваної вартості закупівлі, з терміном дії, що дорівнює терміну дії пропозиції. Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам цивільного законодавства України, умовам цього оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та відповідно до вимог Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (із змінами і доповненнями). Банківська гарантія повинна бути оформлена в електронному вигляді, на бланку банку-гаранта та підписана керівником банку-гаранта або уповноваженою ним посадовою особою, з дотриманням вимог законодавства про електронні документи та електронний документообіг, та електронні довірчі послуги. Банківська гарантія повинна бути безумовна та безвідклична. Банківські реквізити бенефіціара: Головне управління ДПС у м. Києві ЄДРПОУ 44116011 IBAN: UA768201720355139002001109766 в Державній казначейській службі України, м. Київ, МФО 820172. Строк дії забезпечення пропозиції: не менше ніж 90 днів з кінцевого строку подання пропозиції.

Сума забезпечення: 21000 UAH
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Банківська гарантія

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Замовником вимагається не пізніше дати укладення договору внесення Учасником-переможцем забезпечення виконання договору у формі: банківської гарантії безвідкличної, безумовної, оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (зі змінами), із зобов’язанням банку у разі невиконання умов договору про закупівлю, відшкодувати на рахунок IBAN: UA768201720355139002001109766, в Державній казначейській службі України, м. Київ, МФО 820172, код ЄДРПОУ 44116011 кошти у сумі забезпечення виконання договору, визначеного в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. Банківська гарантія оформляється в банку, який має ліцензію Національного банку України, відповідно до рішення Правління НБУ від 10.02.2017 № 76-рш, крім банків щодо яких прийнято рішення НБУ про визнання неплатоспроможними. Банківська гарантія повинна містити наступні суттєві умови: • Назву документа – «Гарантія»; • Номер, дату та місце складання; • Повну або скорочену назву банка-гаранта; • КЕП Банку Гаранта; • Номер закупівлі у ЦБД; • Повну або скорочену назву учасника (принципала), що збігається з назвою, яка зазначена ним в пропозиції; • Повну або скорочену назву Бенефіціара та його місцезнаходження: Головне управління ДПС у м. Києві • Платіжні реквізити Беніфіціара: Головне управління ДПС у м. Києві Код ЄДРПОУ 44116011 IBAN: UA768201720355139002001109766 в Державній казначейській службі України, м. Київ, МФО 820172. • термін дії або строк дії гарантії чи обставини, за яких строк дії гарантії вважається закінченим – “строк дії банківської гарантії до “___” ________ 202__ р. включно”; - умови, за яких надається право вимагати платіж – “невиконання умов договору про закупівлю”; - умови щодо зменшення/збільшення суми гарантії – “сума гарантії залишається незмінною”. - посилання на оголошення про проведення спрощеної закупівлі, в яких передбачена вимога щодо надання гарантії. • Умови, за яких можна вносити зміни до тексту гарантії принципалом, бенефіціаром, банком-гарантом – “лише за письмовою згодою із бенефіціаром”; • Термін сплати грошових коштів протягом 10 банківських днів з моменту отримання письмової вимоги; • Інші умови, які не обмежують та не скасовують вимоги, які зазначені вище. Текст банківської гарантії не може містити умов про зменшення відповідальності гаранта в будь якому випадку (окрім випадку прострочення подання вимоги). Розмір забезпечення виконання договору: 3 (три) % вартості договору про закупівлю. Строк дії забезпечення виконання договору повинен перевищувати строк дії договору не менше ніж на 20 днів. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення виконання договору, здійснюються за рахунок учасника. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: -після виконання учасником-переможцем договору, -у разі визнання судом результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним та у випадках, передбачених статтею 43 Закону, а також згідно з умовами, зазначеними в договорі, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору (у разі, якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету. Замовник має право звернутися з відповідним запитом до установи, що надала гарантію, з метою підтвердження достовірності інформації щодо оформлення та надання учаснику банківської гарантії згідно з вимогами чинного законодавства України. У разі, якщо інформація є недостовірною або банківська гарантія оформлена неналежним чином, дана банківська гарантія буде відхилена замовником.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 жовтня 2022 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "ВС Технолоджі" 628 105,92
UAH з ПДВ
628 105,92
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

10 жовтня 2022 23:10
Електронний підпис
10 жовтня 2022 23:10
6 Диплом Іванов.pdf.p7s
10 жовтня 2022 23:10
6 Диплом Іванов.pdf
10 жовтня 2022 23:10
3 ОПИС до СТАТУТУ.pdf.p7s
10 жовтня 2022 23:10
3 ОПИС до СТАТУТУ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВС Технолоджі"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ВС Технолоджі"
#30574751
Переможець 628 105,92
UAH з ПДВ
17 жовтня 2022 14:46
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "ВС Технолоджі" #30574751

№ рішення у справі

62-р/тк

Дата рішення у справі

04.12.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

17 жовтня 2022 14:46
Електронний підпис
17 жовтня 2022 14:45
протокол 114.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 жовтня 2022 14:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВС Технолоджі"
#30574751
628 105,92
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 жовтня 2022 14:46
Електронний підпис
17 жовтня 2022 14:45
протокол 114.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 січня 2023 14:26
Електронний підпис укладений
21 жовтня 2022 11:11
договір 98.pdf укладений
21 жовтня 2022 11:09

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 жовтня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 628 105,92
UAH (в тому числі ПДВ 104 684,32 UAH)