Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
матеріал (електронна обкладинка для бланку паспорта, в яку імплантовано безконтактний електронний носій: чіп з антеною), необхідний для виготовлення бланків документів, що посвідчують особу та підтверджують громадянство України (паспортів); код ДК 021:2015 – 30190000-7 – «Офісне устаткування та приладдя різне»
Очікувана вартість
34 330 680,00 UAH
UA-2021-11-16-011337-a ● 089bd803c8ec4d1887349f15bd082896
Закупівля без використання електронної системи
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Дата оприлюднення:
16 листопада 2021
Інформація про замовників
Найменування: | Державне підприємство "Поліграфічний комбінат "Україна" по виготовленню цінних паперів" |
Код ЄДРПОУ: | 16286441 |
Вебсайт: | http://www.pk-ukraina.gov.ua/ru/ |
Місцезнаходження: | 04119, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Дегтярівська, 38-44 |
Контактна особа: |
Наталія Тарануха +380444810262 n.taranukha@pk-ukraina.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
1. Дата укладення договору/документа (документів), що підтверджують придбання товару (товарів), робіт та послуги (послуг): 11 листопада 2021р.
1.1. Номер договору/документа (документів), що підтверджують придбання товару (товарів), робіт та послуги (послуг): 1-ПКУ/1-2021/237.
2. Найменування Замовника: Державне підприємство "Поліграфічний комбінат "Україна" по виготовленню цінних паперів".
2.1. Місцезнаходження Замовника: вул. Дегтярівська, 38-44, м. Київ, Шевченківський район, 04119.
2.2. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 16286441.
2.3. Категорія Замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті другої Закону України «Про публічні закупівлі» (юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади).
3. Найменування (для юридичної особи) або прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) (для фізичної особи) постачальника товарів, виконавця робіт чи надавача послуг: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПОЛЛІ-СЕРВІС».
4. Ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань або реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку у паспорті) постачальника товарів, виконавця робіт чи надавача послуг: 32912338.
5. Місцезнаходження (для юридичної особи) або місце проживання (для фізичної особи) постачальника товарів, виконавця робіт чи надавача послуг: вулиця Євгенія Харченка 64, м. Київ, 02088.
5.1. Номер телефону постачальника товарів, виконавця робіт чи надавача послуг: +380445612594.
6. Назва предмета закупівлі: матеріал (електронна обкладинка для бланку паспорта, в яку імплантовано безконтактний електронний носій: чіп з антеною), необхідний для виготовлення бланків документів, що посвідчують особу та підтверджують громадянство України (паспортів); код ДК 021:2015 – 30190000-7 – «Офісне устаткування та приладдя різне».
7. Кількість поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: електронні обкладинки (згідно специфікації, додаток 1 до договору) – 235 000 штук.
7.1. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 04119, Україна, м. Київ, вул. Дегтярівська, 38-44.
7.2. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.12.2022 з дати підписання договору.
8. Ціна, зазначена в договорі про закупівлю/документі (документах), що підтверджує (підтверджують) придбання товару (товарів), робіт чи послуги (послуг): 34 330 680,00 грн. (тридцять чотири мільйони триста тридцять тисяч шістсот вісімдесят гривень 00 копійок) з ПДВ.
8.1. Строк виконання договору: до 31.12.2022.
Розгорнути
Згорнути
1.1. Номер договору/документа (документів), що підтверджують придбання товару (товарів), робіт та послуги (послуг): 1-ПКУ/1-2021/237.
2. Найменування Замовника: Державне підприємство "Поліграфічний комбінат "Україна" по виготовленню цінних паперів".
2.1. Місцезнаходження Замовника: вул. Дегтярівська, 38-44, м. Київ, Шевченківський район, 04119.
2.2. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 16286441.
2.3. Категорія Замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті другої Закону України «Про публічні закупівлі» (юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади).
3. Найменування (для юридичної особи) або прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) (для фізичної особи) постачальника товарів, виконавця робіт чи надавача послуг: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПОЛЛІ-СЕРВІС».
4. Ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань або реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку у паспорті) постачальника товарів, виконавця робіт чи надавача послуг: 32912338.
5. Місцезнаходження (для юридичної особи) або місце проживання (для фізичної особи) постачальника товарів, виконавця робіт чи надавача послуг: вулиця Євгенія Харченка 64, м. Київ, 02088.
5.1. Номер телефону постачальника товарів, виконавця робіт чи надавача послуг: +380445612594.
6. Назва предмета закупівлі: матеріал (електронна обкладинка для бланку паспорта, в яку імплантовано безконтактний електронний носій: чіп з антеною), необхідний для виготовлення бланків документів, що посвідчують особу та підтверджують громадянство України (паспортів); код ДК 021:2015 – 30190000-7 – «Офісне устаткування та приладдя різне».
7. Кількість поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: електронні обкладинки (згідно специфікації, додаток 1 до договору) – 235 000 штук.
7.1. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 04119, Україна, м. Київ, вул. Дегтярівська, 38-44.
7.2. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.12.2022 з дати підписання договору.
8. Ціна, зазначена в договорі про закупівлю/документі (документах), що підтверджує (підтверджують) придбання товару (товарів), робіт чи послуги (послуг): 34 330 680,00 грн. (тридцять чотири мільйони триста тридцять тисяч шістсот вісімдесят гривень 00 копійок) з ПДВ.
8.1. Строк виконання договору: до 31.12.2022.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
235000 штуки
матеріал (електронна обкладинка для бланку паспорта, в яку імплантовано безконтактний електронний носій: чіп з антеною), необхідний для виготовлення бланків документів, що посвідчують особу та підтверджують громадянство України (паспортів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04119, Україна, м. Київ, Київ, вул. Дегтярівська, 38-44
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
11 листопада 2021
—
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 30197610-5 — Багатошарові папір і картон
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | 80 % загальної вартості матеріалів за договором, здійснюється покупцем впродовж 5 (п'яти) робочих днів від дати підписання сторонами договору та отримання покупцем відповідного рахунку-фактури постачальника | Аванс | 5 | Робочі | 80 |
Iнша подія | 20 % вартості партії матеріалів, визначеної у підписаному сторонами замовленні на поставку партії матеріалів, сплачується покупцем впродовж 5 (п’яти) робочих днів від дати поставки партії матеріалів та отримання відповідного рахунку-фактури від постачальника, виставленого на підставі документів прийому-передачі матеріалів та з урахуванням вже здійснених платежів | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 20 |
Тендерна документація
16 листопада 2021 15:39 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 листопада 2021 15:37 |
Звіт про дог закуп уклад без вик ел сист закуп (16.11.21).docx |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОЛЛІ-СЕРВІС" #32912338 |
Переможець |
34 330 680,00
UAH з ПДВ
|
16 листопада 2021 15:39
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 листопада 2021 15:44
|