Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 03140000-4 Продукція тваринництва та супутня продукція (яйце куряче)
Очікувана вартість
509 796,00 UAH
UA-2023-01-17-012604-a ● 08663c2c11f047eeacc33b9ff91502ab
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРИВОРІЗЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №2" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 01986397 |
Місцезнаходження: | 50056, Україна , Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, МАЙДАН 30-РІЧЧЯ ПЕРЕМОГИ, будинок 2 |
Контактна особа: |
Вікторія Гудкова +380680312026 viktoriaeconom2022@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 січня 2023 16:22 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 січня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 січня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 січня 2023 15:00 |
Очікувана вартість: | 509 796,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 548,98 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03140000-4: Продукція тваринництва та супутня продукція
Закупівля здійснюється відповідно до норм постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
83300 штуки
Яйце куряче
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
50000, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, майдан 30-річчя Перемоги, 2;вул. Женевська, 6Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 03142500-3 — Яйця
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата за Товар здійснюється шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника за фактично отриманий товар згідно рахунків та накладної, протягом 30 (тридцяти) календарних днів. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 січня 2023 16:22 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
17 січня 2023 16:22 |
Дод.№9-проект Договору.docx | |
17 січня 2023 16:22 |
ТД-Яйця.docx |
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2023-01-17-012604-a.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "Спарта 2015", Код ЄДРПОУ:39625877
Дата подання: 02 лютого 2023 16:34
Дата подання: 02 лютого 2023 16:34
Скарга на дії Замовника
Постійно діюча адміністративна Колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
вул. Митрополита В. Липківського, 45,
м. Київ-35, 03680
Скаржник ТОВ «СПАРТА 2015»
код ЄДРПОУ 39625877
вул. Центральна , 144 , м. Долинська, 28500
Sparta_2015i@ukr.net
Замовник закупівлі КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРИВОРІЗЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №2" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
код ЄДРПОУ 01986397
майдан 30-РІЧЧЯ ПЕРЕМОГИ,буд 2
50056, м. Кривий Ріг
viktoriaeconom2022@gmail.com
Процедура закупівлі UA-2023-01-17-012604-a
Яйце куряче. Класифікація за ДК 021:2015: 03142500-3 - Яйця.
очікувана вартість: 509796,00 грн.
СКАРГА
На дії замовника
17.01.23 року в електронній системі закупівель Prozorro Замовником – КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРИВОРІЗЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №2" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ( місто Кривий Ріг), код ЄДРПОУ: 01986397 (далі – Замовник) було опубліковано оголошення про проведення процедури закупівлі за предметом: Яйце куряче. Класифікація за ДК 021:2015: 03142500-3 - Яйця. У відповідності до інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу, для участі в даній закупівлі була подана тендерна пропозиції від одного учасника:
Учасник Остаточна пропозиція
ТОВ "Спарта 2015" 489`804.00 Гривня з ПДВ
30.01.2023 року Замовником в електронній системі закупівель було оприлюднено ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ (ПРОТОКОЛ) від 30.01.2023 року, відповідно до якого відхилено найбільше економічно вигідну пропозицію учасника ТОВ «СПАРТА 2015».
Учасник ТОВ "СПАРТА 2015" (код ЄДРПОУ 39625877) (далі – Скаржник) не може погодитися з таким рішенням та вважає дії Замовника такими , що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми ЗУ «Про публічні закупівлі».
По-перше: Замовник у вищевказаному Протоколі від 30.01.2023 року зазначає про відсутність підтверджуючих документів про технічні, якісні та кількісні характеристики, а саме: декларація виробника, експертний висновок.
Хочемо зауважити , що вищезазначені документи Замовник відніс до Кваліфікаційних критеріїв та вимагав надати для підтвердження кваліфікації.
Відповідно до вимог тендерної документації , а саме: «Додаток №2
до тендерної документації. ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА:
Кваліфікаційні критерії Документи, що має надати Учасник для підтвердження кваліфікації
1. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій
1. Довідка, за формою зазначеною у Додатку № 5 до цієї тендерної документації, що містить інформацію про наявність у Учасника обладнання та матеріально – технічної бази, а також окремо надаються:
1.1. Документи, що підтверджують наявність у Учасника власного або орендованого спеціалізованого автотранспортного засобу (засобів), яким буде здійснюватись постачання товару (копії документів, що підтверджують право власності на транспортний засіб/засоби (копія реєстраційного свідоцтва) або копії документів, що підтверджують право користування транспортним засобом).
Документи, які згідно положень Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 № 771/97- ВР підтверджують відповідність транспортного (транспортних) засобу вимогам, що висуваються до потужностей, якими здійснюється перевезення харчових продуктів (зокрема, рішення про державну реєстрацію потужностей або інший встановлений чинним законодавством документ).
Учаснику необхідно подати:
- копії довідок про санітарну обробку на кожен із наведених транспортних засобів (дійсні на дату проведення закупівлі);
- декларацію виробника;
- експертний висновок ;
- паспорт якості;
- для підтвердження дотримання температурного режиму у транспортному засобі та складському приміщенні Учасник подає наступні документи: *свідоцтво/атестат/сертифікат про калібрування,видане на засіб вимірювання температури,видане органом із калібрування, акредитованим Національним агенством з акредитації України, на ім'я учасника, та дійсне на момент подання пропозиції;
По-друге: підтвердження технічніх, якісних та кількісних характеристик передбачено відповідно до вимог тендерної документації , а саме: « Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, п.6 Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом третім частини другої статті 22 Закону зазначено в Додатку 3 до цієї тендерної документації»:
-для підтвердження відповідності товару вимогам цієї документації учасник надає у складі пропозиції чинні на момент подання пропозиції копії сертифікатів (посвідчень, декларацію, паспорт якості, тощо) на запропонований товар, що є предметом закупівлі завірені виробником або постачальником товару (ці вимоги стосуються постачальників (дилерів), які не є виробниками товару, що пропонується) – дану вимогу Скаржник виконав, надавши в складі нашої пропозиції Паспорт якості № 73 від 19.01.2023 року( файл- декларація с 1.jpg)
Отже, виходячи з вищевказаного та керуючись постановою Кабінету Міністрів України № 1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», Замовник мав би опублікував повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк передбачений чинним законодавством .
Натомість Замовник одразу оприлюднив ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ (ПРОТОКОЛ) від 30.01.2023 року, відповідно до якого відхилив нашу пропозицію, як найбільше економічно вигідну.
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Скасувати рішення Замовника про відхилення пропозиції Учасника ТОВ «СПАРТА 2015» зазначене у ПРОТОКОЛЬНОМУ РІШЕННІ (ПРОТОКОЛІ) від 30.01.2023 року,
Директор ТОВ «СПАРТА 2015» _______________М.А. Андріасян
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 03 лютого 2023 13:49
рішення від 03.02.2023 № 1260.pdf
Дата публікації: 03 лютого 2023 13:49
Інформація про резолютивну частину рішення від 09.02.2023 № 1528.pdf
Дата публікації: 10 лютого 2023 09:19
рішення від 09.02.2023 № 1528.pdf
Дата публікації: 14 лютого 2023 10:43
Коментар замовника щодо усунення порушення: Скасоване рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Спарта 2015» за процедурою закупівлі – «ДК 021: 2015 03140000-4 Продукція тваринництва та супутня продукція (яйце куряче)
Дата виконання рішення замовником: 14 лютого 2023 13:44
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 січня 2023 15:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Спарта 2015" |
489 804,00
UAH з ПДВ
|
489 804,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Спарта 2015" #39625877 |
Рішення скасоване |
489 804,00
UAH з ПДВ
|
14 лютого 2023 13:32
|
|
ТОВ "Спарта 2015" #39625877 |
Переможець |
489 804,00
UAH з ПДВ
|
15 лютого 2023 15:00
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 лютого 2023 14:51
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2024 13:20
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 грудня 2023 10:05
|
ДУ 1 дог 114.pdf | зміни до договору |
26 грудня 2023 10:01
|
Електронний підпис | укладений |
22 лютого 2023 09:32
|
дог 114 від 21 02 2023.pdf | укладений |
22 лютого 2023 09:31
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони домовились зменшити обсяг та суму договору на 193 344,60 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 114 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |